Mulla taas on sydäntarroja

Anonyymi-ap

entäs jos liimaan sellaisen salaa miehen auton takalasiin? Suuttuukohan?

93

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Liimaa ihmeessä, niin saa sitten miettiä onko itsessään tarpeeksi tarttumapintaa.

      • Anonyymi

        Musa ei kuulemma ol olen liian teflon pintainen kun en laske helpolla lähelle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Musa ei kuulemma ol olen liian teflon pintainen kun en laske helpolla lähelle

        Entä lasketko sisään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä lasketko sisään?

        Naisen sisään lasken kyllä jos nainen itse siihen antaa luvan sekin kun voidaan tulkita vaikka miksi uuden lakimuutoksen lain mukaan mikä virallisesti astuu voimaan vuoden alusta


      • Anonyymi

        Aha, ei ole aloittajalta vastaukset sulle. Joku varasti kun tykkäsi kai.


    • Anonyymi

      Miksi se siitä suuttuisi tuskin edes huomaisi

      • Anonyymi

        Jotkut on tosi tarkkoja autoista.


    • Anonyymi

      💕💕✔👙✔💖🥺🌊🦢🌅🥺🚢✔💖

    • Anonyymi

      jos on sen oma auto

    • Anonyymi

      Ihana! Liimaa tuulilasiin.

      • Anonyymi

        Se lähtisi eka sateessa irti. Ei jää ikuisesti eikä pilaa autoa.


    • Minä en suuttuisi sellaisesta. Olen salaa toivonutkin että jotain sellaista tapahtuisi.

      • Anonyymi

        En suuttuisi itsekään, jos hän tekisi noin.


    • Anonyymi

      Muistat vaan kirjoittaa nimesi siihen sydämen keskelle.

      • Anonyymi

        Jos uskallan niin toki. Jos laitan vaan kirjaimet?


    • Anonyymi

      Kukan ei toisen henkilön auton saa liimata yhtään mitään tai vahingoittaa toisen autoa.Taroista jää sormen jälkesi ja ne osaa polisi otaa. Pian sormen jälkien jäkeen sinut öydetään keskusrekisteristä.Koska passia ,henkari et saa ilman sormenjälkiä.Tuleekin sinulle kallis lasku rakauden kaipuusta.Kun toinen sinusta pätkääkän ei vältä.Alkakaa elää elämänne. Mikää en ole nin raskasta kun joku keskii on rakastunut ja mitän mielenkintoa ei ole henkilöön itsellä.Jättäkää rauhaan.

      • Olet täysi tylsimys.


      • Anonyymi

        Ihan tosi, saa vielä sakot kun on näkyvyys autosta ulos peitetty. Jonkin sortin erotomaniaa tjtn.


      • Anonyymi

        Kerro aloittajamies lisää tästä keskusrekisteristä onko siellä kaikki suomen kansalaiset? Minä kun luulin, että se on hieman tällainen marginaalisempi kerho ja jossain Vantaalla esimerkiksi on lähinnä kovemman sarjan tekijät listoilla. Olisipa kiusallista jos siellä olisi tavan tallaajia siinähän sitten räknättäis, että alt del right


      • Anonyymi

        Ei jostain pikkutarrasta tule mitään laskua. Poliiseilla ei ole aikaa sellaiseen ja niitä sormenjälkiä ei noin vaan käytetä sääntösuomessa. Mieti uudelleen. Niin ja opettele kirjoittamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro aloittajamies lisää tästä keskusrekisteristä onko siellä kaikki suomen kansalaiset? Minä kun luulin, että se on hieman tällainen marginaalisempi kerho ja jossain Vantaalla esimerkiksi on lähinnä kovemman sarjan tekijät listoilla. Olisipa kiusallista jos siellä olisi tavan tallaajia siinähän sitten räknättäis, että alt del right

        Aloittaja on nainen. Ikävä murskata harhasi itsenäisyyspäivänä. Paskaa itsenäisyyspäivää muuten sulle. Muuta kun et ansaitse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja on nainen. Ikävä murskata harhasi itsenäisyyspäivänä. Paskaa itsenäisyyspäivää muuten sulle. Muuta kun et ansaitse.

        Kyl se on mies, joka esiintyy naisena! Kaipaa muka naisena vanhempaa miestä, ei ole mielenterveys hänellä tasapainossa vai onko kehityksessä jälkeenjäänyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyl se on mies, joka esiintyy naisena! Kaipaa muka naisena vanhempaa miestä, ei ole mielenterveys hänellä tasapainossa vai onko kehityksessä jälkeenjäänyt?

        Jaa. Tuo kiusaaminen varmaan kastelee pikkuhuosussi. Jatka hei samaan malliin niiin muut tuntee itsensä kummasti paremmaksi näitä lukiessa. Oot huippu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyl se on mies, joka esiintyy naisena! Kaipaa muka naisena vanhempaa miestä, ei ole mielenterveys hänellä tasapainossa vai onko kehityksessä jälkeenjäänyt?

        Luin sut vasta nyt. Yleensä sun tasoisille ihmisille vastaan lukematta. En ole mies eikä mies ole minua vanhempi tai en tiedä jos on. Iästä ei ole koskaan ollut mitään puhetta :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei jostain pikkutarrasta tule mitään laskua. Poliiseilla ei ole aikaa sellaiseen ja niitä sormenjälkiä ei noin vaan käytetä sääntösuomessa. Mieti uudelleen. Niin ja opettele kirjoittamaan.

        Ei aloituksen kirjoittanut mies osaa kirjoittaa edes tarkoituksella näitä sekavia sakramentteja vrt esim tämä kolumbuskirjoittelu tai ainakin jonkun sillä on ilmeisesti saanut hermostumaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyl se on mies, joka esiintyy naisena! Kaipaa muka naisena vanhempaa miestä, ei ole mielenterveys hänellä tasapainossa vai onko kehityksessä jälkeenjäänyt?

        Kaikkihan sen nyt tajuaa, että mies tuo on ja tämä on täysin tarkistettavissa, joten miksi tuhlata aikaa turhaan vatulointiin ja mitähän ihmettä tällaisella nettikirjoitusten saagoilla edes on mahdollista todistella ja ennen kaikkea kenelle joillekin mikromanageeraajille vai kenelle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkihan sen nyt tajuaa, että mies tuo on ja tämä on täysin tarkistettavissa, joten miksi tuhlata aikaa turhaan vatulointiin ja mitähän ihmettä tällaisella nettikirjoitusten saagoilla edes on mahdollista todistella ja ennen kaikkea kenelle joillekin mikromanageeraajille vai kenelle

        Hi hi, en lue sinua lapsellinen kiusaaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa. Tuo kiusaaminen varmaan kastelee pikkuhuosussi. Jatka hei samaan malliin niiin muut tuntee itsensä kummasti paremmaksi näitä lukiessa. Oot huippu!

        Mistä päättelet, että tuo edellinen kommentoija on nainen? Eikö miehillä ole silmää nähdä ontuvan kirjoittelun läpi ja heidän huomioonko oikeasti tähtäät? Eikö olisi helpompaa tulla kaapista ulos ja hakea sitä huomiota vaikka deittipalvelussa? Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyl se on mies, joka esiintyy naisena! Kaipaa muka naisena vanhempaa miestä, ei ole mielenterveys hänellä tasapainossa vai onko kehityksessä jälkeenjäänyt?

        Miten sinun laitasi ?


      • Anonyymi

        Passin sormenjälkiä ei saa käyttää rikosten selvittämiseen suomessa kai jos saa ni sithän sitä ppassa varten annetusta dna näytteestäkin voi selvitellä rikoksia pääosin ne dna näytteet passeihin ehkä sitä varten tulikin että niiden avulla ulkomailla tehtyjä rikoksia olisi mahdollisesti helpompi selvitellä en tiedä kun kokenut että helpompi pysyä kaidallatiellä ni ei tartti poliisia pelätä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro aloittajamies lisää tästä keskusrekisteristä onko siellä kaikki suomen kansalaiset? Minä kun luulin, että se on hieman tällainen marginaalisempi kerho ja jossain Vantaalla esimerkiksi on lähinnä kovemman sarjan tekijät listoilla. Olisipa kiusallista jos siellä olisi tavan tallaajia siinähän sitten räknättäis, että alt del right

        Helpompaahan se olisi kun kaikilta kansalaisilta otettaisiin sormenjäljet ja dna tunnisteet niin ei jäisi suomen kokoisessa maassa yksikään rikos selvittämättä


    • Anonyymi

      Ihan tylsää mitään liimata. Raaputa jollain terävällä suoraan konepeltiin suuri sydän ja nimikirjaimet . Niin minä tekisin. Ei voi kuin ilahtua .

      • Anonyymi

        Miksei voisi myös nakata linnunsiemeniä niin kirjekyyhkyjen tekee persoonallisen viestin puolestasi? Nyt on kyllä niin heikot eväät taas joillakin provolootalla, että ei ole muuta vaihtoehtoa kuin vinoilla niin päin naamaa ku pystyy🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksei voisi myös nakata linnunsiemeniä niin kirjekyyhkyjen tekee persoonallisen viestin puolestasi? Nyt on kyllä niin heikot eväät taas joillakin provolootalla, että ei ole muuta vaihtoehtoa kuin vinoilla niin päin naamaa ku pystyy🤭

        Kyllä nämä on hyvin epätoivoisesti liikkeellä taas, että saa itsekin miettiä, että mikä ätmin kommenteista on tämä kertaa huomion keskipisteenä ja millä tekniikalla/teknologialla se on ajateltu saada liittymään muihin kirjoittajiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksei voisi myös nakata linnunsiemeniä niin kirjekyyhkyjen tekee persoonallisen viestin puolestasi? Nyt on kyllä niin heikot eväät taas joillakin provolootalla, että ei ole muuta vaihtoehtoa kuin vinoilla niin päin naamaa ku pystyy🤭

        Nyt oli kyllä aika epäselvästi selitetty kuinka ne kyyhkyt sen viestin jättää?No itsehän en ole kuitenkaan niin vakiintunut stalkkari kuin monet täällä. Eli en tiedä minkälainen auto kaivatullani edes on. Tuu tänne niin voin vinoilla kyllä. Mutta varaudu saat koronnan kaupan päälle.


      • Anonyymi

        Saat raaputtaa mun konepeltiin pienellä, jos olet hän. Mutta pienellä. Sydämeen hän jo raapusti nimensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saat raaputtaa mun konepeltiin pienellä, jos olet hän. Mutta pienellä. Sydämeen hän jo raapusti nimensä.

        Aikamoista on kyllä sellainen kommentti että tuon pakko olla rakkautta. Menin ihan hämilleni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikamoista on kyllä sellainen kommentti että tuon pakko olla rakkautta. Menin ihan hämilleni.

        Sitä se varmaan on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt oli kyllä aika epäselvästi selitetty kuinka ne kyyhkyt sen viestin jättää?No itsehän en ole kuitenkaan niin vakiintunut stalkkari kuin monet täällä. Eli en tiedä minkälainen auto kaivatullani edes on. Tuu tänne niin voin vinoilla kyllä. Mutta varaudu saat koronnan kaupan päälle.

        Ei kyllä minä ihan puhtaasti vinoilin eräille pelleille joilla on työllistävä vaikutus vaikkei itse ymmärrä sitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kyllä minä ihan puhtaasti vinoilin eräille pelleille joilla on työllistävä vaikutus vaikkei itse ymmärrä sitä

        Sepä kiva. Hyvä että mustakin edes jotain hyötyä on tässä elämässä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kyllä minä ihan puhtaasti vinoilin eräille pelleille joilla on työllistävä vaikutus vaikkei itse ymmärrä sitä

        Ei meluta saa ei itkeä saa joku voi tulla selaimen taa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei meluta saa ei itkeä saa joku voi tulla selaimen taa

        Vähän hukkaan tuo länkytys mulle kyllä menee. Kun en minä noista sekojutuista ymmärrä. Enkä ole ees ätmi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän hukkaan tuo länkytys mulle kyllä menee. Kun en minä noista sekojutuista ymmärrä. Enkä ole ees ätmi.

        Nämä siis muita kuin aloittaja. En vaan ymmärrä noita tyhjän länkyttäjiä. Ihan muita ovat taas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän hukkaan tuo länkytys mulle kyllä menee. Kun en minä noista sekojutuista ymmärrä. Enkä ole ees ätmi.

        Ei ollut aloittajalta sulle ne. En lukenut kaikkea. Ihan sattumalta huomasin, että joku siinä sekoilee. Luin tuolta alhaalta itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saat raaputtaa mun konepeltiin pienellä, jos olet hän. Mutta pienellä. Sydämeen hän jo raapusti nimensä.

        Tämä siis oli aloittajalta, että mies saa raapustaa niemensä. Noita pitkiä tappelevia sekavia en lukenut. Tuollaiset ihmiset, jotka käy tappelemassa keskustelupalstoilla ei ole millään muotoa vakavasti otettavia ihmisiä. Jos kenellä on järkeä päässä, ei lähde tuollaisten kanssa juttusille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksei voisi myös nakata linnunsiemeniä niin kirjekyyhkyjen tekee persoonallisen viestin puolestasi? Nyt on kyllä niin heikot eväät taas joillakin provolootalla, että ei ole muuta vaihtoehtoa kuin vinoilla niin päin naamaa ku pystyy🤭

        Tämä on sivusta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä nämä on hyvin epätoivoisesti liikkeellä taas, että saa itsekin miettiä, että mikä ätmin kommenteista on tämä kertaa huomion keskipisteenä ja millä tekniikalla/teknologialla se on ajateltu saada liittymään muihin kirjoittajiin.

        Tämäkin on sivusta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt oli kyllä aika epäselvästi selitetty kuinka ne kyyhkyt sen viestin jättää?No itsehän en ole kuitenkaan niin vakiintunut stalkkari kuin monet täällä. Eli en tiedä minkälainen auto kaivatullani edes on. Tuu tänne niin voin vinoilla kyllä. Mutta varaudu saat koronnan kaupan päälle.

        Tämä on jostain sivusta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä siis oli aloittajalta, että mies saa raapustaa niemensä. Noita pitkiä tappelevia sekavia en lukenut. Tuollaiset ihmiset, jotka käy tappelemassa keskustelupalstoilla ei ole millään muotoa vakavasti otettavia ihmisiä. Jos kenellä on järkeä päässä, ei lähde tuollaisten kanssa juttusille.

        Mulle ihan sama keltä on. Loukkaavat kuitenkin. Miksi te teette aloituksia kun niihin ei saa kommentoida. Kiusaatte vain ihmisiä. Olette oikeasti ihan perseestä kaikki .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kyllä minä ihan puhtaasti vinoilin eräille pelleille joilla on työllistävä vaikutus vaikkei itse ymmärrä sitä

        Tämä ei missään tapauksessa ole aloittajan kommentti enkä sitä aiemmin tajunnut kun en noita hassuja pitkiä lukenut. Aloitus ei ole mitään pilaa enkä ole koskaan kokenut tarvetta muiden kiusaamiseen. Olen ihan tosissani rakastunut!
        -aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on jostain sivusta!

        Mistä ihmeen sivusta? Tämä on keskustelupalsta? Ei mikään henkilökohtainen keskustelu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä ihmeen sivusta? Tämä on keskustelupalsta? Ei mikään henkilökohtainen keskustelu.

        Älä esitä vammaista. Tiedät mitä tarkoitan. En halua että minua sotketaan tuollaisiin kiusaajiin. Pakko se on sanoa, että ei ole minulta. Sori siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä esitä vammaista. Tiedät mitä tarkoitan. En halua että minua sotketaan tuollaisiin kiusaajiin. Pakko se on sanoa, että ei ole minulta. Sori siitä.

        Minä en nyt ymmärrä ketä sinä pidät kiusaajana? Minuako kun kommentoin aloitusta. Vai noita jotka vittuilee minun kommentiin.En minä oikeastaan edes jaksa ajatella. Mua rupesi itkettää nää jutut. Pitääkään tunkinne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksei voisi myös nakata linnunsiemeniä niin kirjekyyhkyjen tekee persoonallisen viestin puolestasi? Nyt on kyllä niin heikot eväät taas joillakin provolootalla, että ei ole muuta vaihtoehtoa kuin vinoilla niin päin naamaa ku pystyy🤭

        Si ei ku annat men täys laidallisen josko saisi ihmisiä vaikka edes hermostumaan saat ainakin makeat naurut jos et muuta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Si ei ku annat men täys laidallisen josko saisi ihmisiä vaikka edes hermostumaan saat ainakin makeat naurut jos et muuta

        Onko muiden itkettäminen sun käsitys hauskan pidosta?


    • Anonyymi

      Oma auto on kyllä niin jäässä että joudut ensin skrapaaman ja lämmittämän lasin ennenkun siihen tarttuu yhtään mikään.

      • Anonyymi

        En minä tänään laita vaan joskus kun ajat jonnekin parkkiin ja huomaan sen. Tulen salaa viereen kun käyt ärrällä ja laitan sillä aikaa.


      • Anonyymi

        Sama täällä ei ole ny muutamaan kuukauteen tullu ajeltua ku ei tuo sairaspäiväraha riitä kaikkeen


    • Anonyymi

      Minä ainakin ajattelisin että joku vittuilee vähintään vitsinä laitettu.

      • Anonyymi

        Miksi kukaan vittuilisi sydämillä. Siihen on eri tarrat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kukaan vittuilisi sydämillä. Siihen on eri tarrat.

        Se on semmoista erityisen julmaa vittuilua yksinäiselle miehelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on semmoista erityisen julmaa vittuilua yksinäiselle miehelle.

        Ei kukaan tee niin oikeasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan tee niin oikeasti.

        Vanhempani laittoi joskus kortin postilaatikkoon ja naureskeli parin viikon päästä että luuleks sää että joku sua nyt kaipaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhempani laittoi joskus kortin postilaatikkoon ja naureskeli parin viikon päästä että luuleks sää että joku sua nyt kaipaisi.

        Et ole tosissasi. Otan osaa jos tuollaisten sadistien kanssa kasvoit.


    • Anonyymi

      Beam me up jesus- tarra?

      • Anonyymi

        Joulupukki tarran saat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joulupukki tarran saat.

        Aika julmaa muistuttelua, että partion joulukalenteri jäi hankkimatta tänä vuonna onneksi on kuitti ihme vuodelta sentään muistona🥰 Good times


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika julmaa muistuttelua, että partion joulukalenteri jäi hankkimatta tänä vuonna onneksi on kuitti ihme vuodelta sentään muistona🥰 Good times

        En ymmärrä kommenttiasi. Unohda!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ymmärrä kommenttiasi. Unohda!

        Ei se mitään haittaa, maistuisiko hörppy raakaa pepsiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se mitään haittaa, maistuisiko hörppy raakaa pepsiä?

        Ei kiitos. Minulla on punaviiniä illaksi.


      • Anonyymi

        Hieno idea


    • Anonyymi

      Joku mieheksi tunnistelija-stalkkeri nainen yrittää nyt stalkata ihastuksensa auton olinpaikan ja liimailla auton pintaan auton pintaa tuhoavia tarroja, kun luulee et se on romanttista.

    • Anonyymi

      Ei suutu, korkeitaa ihmettelyy aiheuttaa, kuka ja mitä ja miksi

    • Anonyymi

      Pistä vaikka mielummin pakaste pussiin joulukortti ja se sitten pyyhkijän sulan alle niin kaivattu sen löytää joko lähtee aamulla töihin tai lähtee kaupan pihasta

      • Anonyymi

        Tämä ois kiva. 💕


      • Anonyymi

        Tuo on hyvä. Oikeasti. Mutta pitäisi nähdä auto jossain. En käy hänellä päin koskaan.


    • Anonyymi

      En tiedä millä autolla hän nykyään ajelee

      • Anonyymi

        Minä tiedän kun vasta näin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä tiedän kun vasta näin!

        No, jättäkää hän ne naapurit rauhaan! Oletteko tosiaan noin kateellisia vai mikä siinä mättää, sakkolaskut sen kun kohoaa kohoamistaan! Vainoaminen näköö muuttamalla on aika sairasta touhuu, muutaman kuvan olen hepusta saanut! Hoitoon tollanen häiritsijä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, jättäkää hän ne naapurit rauhaan! Oletteko tosiaan noin kateellisia vai mikä siinä mättää, sakkolaskut sen kun kohoaa kohoamistaan! Vainoaminen näköö muuttamalla on aika sairasta touhuu, muutaman kuvan olen hepusta saanut! Hoitoon tollanen häiritsijä!

        Ei ole naapuri kyseessä. En ole koskaan käynyt hänen kotikadullaan :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, jättäkää hän ne naapurit rauhaan! Oletteko tosiaan noin kateellisia vai mikä siinä mättää, sakkolaskut sen kun kohoaa kohoamistaan! Vainoaminen näköö muuttamalla on aika sairasta touhuu, muutaman kuvan olen hepusta saanut! Hoitoon tollanen häiritsijä!

        Tarkoitatko, että joku pelle liimaa tekoviikset tai vaihtaa jakauksen puolta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitatko, että joku pelle liimaa tekoviikset tai vaihtaa jakauksen puolta?

        Sivusta tämä kysymys, nämä ei liity aloitukseen. Olen niin vÄtun kyllästynyt aikuisiin kiusaajiin. Ilokseni huomasin - kun eilen palstaa luin- etten ole ainoa. Nämä voi ohittaa olankohautuksella. Heillä on lääkitys ja silti paha olla. Ei voi auttaa!


    • Anonyymi

      Saat rakas liimata. Laita myös omistustarra.

      • Anonyymi

        Ai joku olet omani tarra? :) Onnistuu.


    • Anonyymi

      Tiedoksi tarran saavalle miehelle. Minulta ei ole tänään ennen klo 14 tässä sanaakaan. Hävettää jos niin luulet, että olisin joku noista aamupahoinvoivista kiusaajista
      - aloittaja

      • Anonyymi

        Harmittaako mies, että tämä ketjusi pilattiin ja onko tämä nootti itsellesi suunnattu, eli luotko itsellesi kuvaa, että siihen kotteroosi olisi ilmestymässä joku tarra tai että muuten sinulla olisi täällä verkossa tällainen ystävätär? Eli toisin kysyen- teetkö tätä itseäsi ja omia illusioita varten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmittaako mies, että tämä ketjusi pilattiin ja onko tämä nootti itsellesi suunnattu, eli luotko itsellesi kuvaa, että siihen kotteroosi olisi ilmestymässä joku tarra tai että muuten sinulla olisi täällä verkossa tällainen ystävätär? Eli toisin kysyen- teetkö tätä itseäsi ja omia illusioita varten?

        No ei harmita ja luin vaan 6 ensimmäistä sanaa. On se joka ei lue sua koskaan kokonaan. Olen tosi imarreltu että sinäkin pidät mua niin arvossa, että aloitukseni pitää yrittää pilata :) Jopa sinä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei harmita ja luin vaan 6 ensimmäistä sanaa. On se joka ei lue sua koskaan kokonaan. Olen tosi imarreltu että sinäkin pidät mua niin arvossa, että aloitukseni pitää yrittää pilata :) Jopa sinä :)

        Olen se (korjaus )pari viiniä pohjina niin ei lähde enää oikein. Niin ja nainen oon. Se ihana nainen :) Tiedät kun kadehdit. I am back baby.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmittaako mies, että tämä ketjusi pilattiin ja onko tämä nootti itsellesi suunnattu, eli luotko itsellesi kuvaa, että siihen kotteroosi olisi ilmestymässä joku tarra tai että muuten sinulla olisi täällä verkossa tällainen ystävätär? Eli toisin kysyen- teetkö tätä itseäsi ja omia illusioita varten?

        Minua ei harmita jos aloitus pilataan. Teen uusia :) Naiselta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmittaako mies, että tämä ketjusi pilattiin ja onko tämä nootti itsellesi suunnattu, eli luotko itsellesi kuvaa, että siihen kotteroosi olisi ilmestymässä joku tarra tai että muuten sinulla olisi täällä verkossa tällainen ystävätär? Eli toisin kysyen- teetkö tätä itseäsi ja omia illusioita varten?

        Voitaisko tapella vähän kun on tylsää ja sinä sitä harrastat täällä? Sano noita tyhmiä juttujas ja minä provosoidun ja pääsen sanomaan vähän paremmin takaisin., Tykkään siitä. Sano nyt jotain. Voin olla mies sen aikaa, jos se on sulle se pointti. Haluan provosoitua ja sanoa vtun pahasti sulle :)


    • Anonyymi

      On meitä moneen junaan.

      • Anonyymi

        Se joka ei ymmärrä aloituksen leikkimielisyyttä, ei ole tervetullut elämääni eikä junaani. Eikä tarvitsekaan. Jokaisella on omanlaisensa elämänasenne. Suurin osa näistä palstalaisista ei uskaltaisi kuulua elämääni, koska olen sosiaalinen, tavallinen ja normaali. Täällä on tyypit, jotka pelkää omaa varjoaa ja viestii vain anonyymina ilkeyksiään.


    • Anonyymi

      Liimaa sen selkään mieluummin...muut naiset saattaa kiinostua..

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      325
      3847
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      274
      2206
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      111
      1535
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      94
      1390
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1383
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1247
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1218
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      49
      1058
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1054
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      66
      942
    Aihe