Joulukuun 6.

Hyvää itsenäisyyspäivää ja hyvää huomenta. 💙👑

29

150

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiitos samoin. Kunnioitus kaikille sotavateraaneille Lottia unohtamatta

      • Niinpä. Kiitos.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Niinpä. Kiitos.

        Matka yli onnen esteiden

        Gounelle Laurent

        Opas


      • Anonyymi kirjoitti:

        Matka yli onnen esteiden

        Gounelle Laurent

        Opas

        Ok. Tuon voisi etsiä ja lukea. Kiitos.


      • Anonyymi

        Hämeenlinna järjesti aikoinaan mamuille itsenäisyyspäivä juhlan. Siitä nousi kova haloo eihän mamut ole tehneet mitään itsenäisyyden eteen. Käyttävät röyhkeästi suomea hyväkseen. Ei mamuille kuulu meidän juhlat mummoille ei järjestetty mitään mummoilla on väärä väri. Rasismia mummoja kohtaan


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hämeenlinna järjesti aikoinaan mamuille itsenäisyyspäivä juhlan. Siitä nousi kova haloo eihän mamut ole tehneet mitään itsenäisyyden eteen. Käyttävät röyhkeästi suomea hyväkseen. Ei mamuille kuulu meidän juhlat mummoille ei järjestetty mitään mummoilla on väärä väri. Rasismia mummoja kohtaan

        Kaikilla täällä asuvilla on oikeus juhlia Suomen itsenäisyyttä. Olisiko jo aika vähän päästä tuosta liiallisesta patriotismista? Suomessa kun itsenäisyyspäivä on aina ikuista sodan muistelemista. Ei paljon iloa ja riemua näy.


    • Anonyymi

      Itsenäisyys on itsepäisyyttä sama asia, eli nyt pitää olla itsepäinen on sen päivä.

    • Anonyymi

      Kuuluu olla itsepäinen eli itsenäinen EI SAA totella KETÄän

    • Anonyymi

      Mitä se siellä taas lässyttää eilisen valittamisen jälkeen, okset tava hahmopedari

      • En ole sinun takiasi täällä.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        En ole sinun takiasi täällä.

        Pedari onkin kohta liskolla


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pedari onkin kohta liskolla

        Sen verran sanon, että olet melkeinpä ainoa joka minua pedariksi haukkuu. Ei minun kaverit, työkaverit, pomot, ystävät, tutut, ei yksikään muu ole tuominnut minua, kun olen heille kertonut tarinaani. Ovat pysyneet tukenani aina.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Sen verran sanon, että olet melkeinpä ainoa joka minua pedariksi haukkuu. Ei minun kaverit, työkaverit, pomot, ystävät, tutut, ei yksikään muu ole tuominnut minua, kun olen heille kertonut tarinaani. Ovat pysyneet tukenani aina.

        Fiksuilta ihmisiltä löytyy ymmärrystä ja empatiaa.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Sen verran sanon, että olet melkeinpä ainoa joka minua pedariksi haukkuu. Ei minun kaverit, työkaverit, pomot, ystävät, tutut, ei yksikään muu ole tuominnut minua, kun olen heille kertonut tarinaani. Ovat pysyneet tukenani aina.

        Ei sul ole mitään noist mut hyvä yritys

        Kaikki palstalla tietää mikä olet


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Fiksuilta ihmisiltä löytyy ymmärrystä ja empatiaa.

        Ei löydy sulle ja tiiät sen iteki


      • PalstaRinssi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sul ole mitään noist mut hyvä yritys

        Kaikki palstalla tietää mikä olet

        Sinulle näyttää olevan turha selittää yhtään mitään.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Sinulle näyttää olevan turha selittää yhtään mitään.

        Älä selvitä jammu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sul ole mitään noist mut hyvä yritys

        Kaikki palstalla tietää mikä olet

        No jo on kirjoittelija. Omaan arvoisia jäät. Ei se ole muiden vika jos et elämässäsi pärjää.


    • Anonyymi

      Kuin myös sinulle ja kaikille muille,täältä ItäHelsingistä.Jossa lumihiutaleet leijailee taivaasta,valkaisten maata valkoiseksi.Pimeää on viellä.Katulampun alla isosta ikkunastani näen nyt: Lumihiutaleet kuin tansii valon alla.Imainen kaunis maisema tauluni vaihtuva,on tuo iso ikkunan pienessä vuokra tällä mutsilla .

      • Kivasti maalailit sen tänne. Kiitos.


    • Anonyymi

      Hyvää huomenta päivää 🧐

    • Anonyymi

      Huomentapäivää. Hyvää Itsenäisyyttä.

      • Kiitos ja hyvää itsenäisyyspäivää.


    • Sen tiedän, ettei tule samanlaista ja yhtä suurta ihastumista enää toistakertaa tässä elämässä. Minun kohtalo oli, ettei sekään johtanut mihinkään muuhun, kuin palstalla itkemiseen.

      • Anonyymi

        Et sitä tiedä sori vaan..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et sitä tiedä sori vaan..

        Kyllä sen tiedän. Ei tule toista samanlaista yhtä voimakasta ihastumista enää. Sääli että meni hukkaan.


    • Anonyymi

      Nukkuuko ääliö koskaan?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      206
      5004
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      294
      3105
    3. 134
      1807
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      231
      1673
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1451
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1233
    7. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      76
      1183
    8. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1174
    9. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1129
    10. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1128
    Aihe