Hyvää itsenäisyyspäivää ja hyvää huomenta. 💙👑
Joulukuun 6.
29
171
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos samoin. Kunnioitus kaikille sotavateraaneille Lottia unohtamatta
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Niinpä. Kiitos.
Matka yli onnen esteiden
Gounelle Laurent
Opas Anonyymi kirjoitti:
Matka yli onnen esteiden
Gounelle Laurent
OpasOk. Tuon voisi etsiä ja lukea. Kiitos.
- Anonyymi
Hämeenlinna järjesti aikoinaan mamuille itsenäisyyspäivä juhlan. Siitä nousi kova haloo eihän mamut ole tehneet mitään itsenäisyyden eteen. Käyttävät röyhkeästi suomea hyväkseen. Ei mamuille kuulu meidän juhlat mummoille ei järjestetty mitään mummoilla on väärä väri. Rasismia mummoja kohtaan
Anonyymi kirjoitti:
Hämeenlinna järjesti aikoinaan mamuille itsenäisyyspäivä juhlan. Siitä nousi kova haloo eihän mamut ole tehneet mitään itsenäisyyden eteen. Käyttävät röyhkeästi suomea hyväkseen. Ei mamuille kuulu meidän juhlat mummoille ei järjestetty mitään mummoilla on väärä väri. Rasismia mummoja kohtaan
Kaikilla täällä asuvilla on oikeus juhlia Suomen itsenäisyyttä. Olisiko jo aika vähän päästä tuosta liiallisesta patriotismista? Suomessa kun itsenäisyyspäivä on aina ikuista sodan muistelemista. Ei paljon iloa ja riemua näy.
- Anonyymi
Itsenäisyys on itsepäisyyttä sama asia, eli nyt pitää olla itsepäinen on sen päivä.
- Anonyymi
Kuuluu olla itsepäinen eli itsenäinen EI SAA totella KETÄän
- Anonyymi
Mitä se siellä taas lässyttää eilisen valittamisen jälkeen, okset tava hahmopedari
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
En ole sinun takiasi täällä.
Pedari onkin kohta liskolla
Anonyymi kirjoitti:
Pedari onkin kohta liskolla
Sen verran sanon, että olet melkeinpä ainoa joka minua pedariksi haukkuu. Ei minun kaverit, työkaverit, pomot, ystävät, tutut, ei yksikään muu ole tuominnut minua, kun olen heille kertonut tarinaani. Ovat pysyneet tukenani aina.
PalstaRinssi kirjoitti:
Sen verran sanon, että olet melkeinpä ainoa joka minua pedariksi haukkuu. Ei minun kaverit, työkaverit, pomot, ystävät, tutut, ei yksikään muu ole tuominnut minua, kun olen heille kertonut tarinaani. Ovat pysyneet tukenani aina.
Fiksuilta ihmisiltä löytyy ymmärrystä ja empatiaa.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Ei sul ole mitään noist mut hyvä yritys
Kaikki palstalla tietää mikä olet - Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Fiksuilta ihmisiltä löytyy ymmärrystä ja empatiaa.
Ei löydy sulle ja tiiät sen iteki
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki palstalla tietää mikä oletSinulle näyttää olevan turha selittää yhtään mitään.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Sinulle näyttää olevan turha selittää yhtään mitään.
Älä selvitä jammu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki palstalla tietää mikä oletNo jo on kirjoittelija. Omaan arvoisia jäät. Ei se ole muiden vika jos et elämässäsi pärjää.
- Anonyymi
Kuin myös sinulle ja kaikille muille,täältä ItäHelsingistä.Jossa lumihiutaleet leijailee taivaasta,valkaisten maata valkoiseksi.Pimeää on viellä.Katulampun alla isosta ikkunastani näen nyt: Lumihiutaleet kuin tansii valon alla.Imainen kaunis maisema tauluni vaihtuva,on tuo iso ikkunan pienessä vuokra tällä mutsilla .
- Anonyymi
Hyvää huomenta päivää 🧐
- Anonyymi
Huomentapäivää. Hyvää Itsenäisyyttä.
Sen tiedän, ettei tule samanlaista ja yhtä suurta ihastumista enää toistakertaa tässä elämässä. Minun kohtalo oli, ettei sekään johtanut mihinkään muuhun, kuin palstalla itkemiseen.
- Anonyymi
Et sitä tiedä sori vaan..
Anonyymi kirjoitti:
Et sitä tiedä sori vaan..
Kyllä sen tiedän. Ei tule toista samanlaista yhtä voimakasta ihastumista enää. Sääli että meni hukkaan.
- Anonyymi
Nukkuuko ääliö koskaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r345688Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4972602JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t81741Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳291468En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.171139Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http7994Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv4937- 62902
Nainen, tunnetko saman kuin minä
Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv43883HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena
HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei194817