Joulukuun 6.

Hyvää itsenäisyyspäivää ja hyvää huomenta. 💙👑

29

168

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kiitos samoin. Kunnioitus kaikille sotavateraaneille Lottia unohtamatta

• Niinpä. Kiitos.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Niinpä. Kiitos.

Matka yli onnen esteiden

Gounelle Laurent

Opas

• Anonyymi kirjoitti:

Matka yli onnen esteiden

Gounelle Laurent

Opas

Ok. Tuon voisi etsiä ja lukea. Kiitos.

• Anonyymi

Hämeenlinna järjesti aikoinaan mamuille itsenäisyyspäivä juhlan. Siitä nousi kova haloo eihän mamut ole tehneet mitään itsenäisyyden eteen. Käyttävät röyhkeästi suomea hyväkseen. Ei mamuille kuulu meidän juhlat mummoille ei järjestetty mitään mummoilla on väärä väri. Rasismia mummoja kohtaan

• Anonyymi kirjoitti:

Hämeenlinna järjesti aikoinaan mamuille itsenäisyyspäivä juhlan. Siitä nousi kova haloo eihän mamut ole tehneet mitään itsenäisyyden eteen. Käyttävät röyhkeästi suomea hyväkseen. Ei mamuille kuulu meidän juhlat mummoille ei järjestetty mitään mummoilla on väärä väri. Rasismia mummoja kohtaan

Kaikilla täällä asuvilla on oikeus juhlia Suomen itsenäisyyttä. Olisiko jo aika vähän päästä tuosta liiallisesta patriotismista? Suomessa kun itsenäisyyspäivä on aina ikuista sodan muistelemista. Ei paljon iloa ja riemua näy.

• Anonyymi

Itsenäisyys on itsepäisyyttä sama asia, eli nyt pitää olla itsepäinen on sen päivä.

• Anonyymi

Kuuluu olla itsepäinen eli itsenäinen EI SAA totella KETÄän

• Anonyymi

Mitä se siellä taas lässyttää eilisen valittamisen jälkeen, okset tava hahmopedari

• En ole sinun takiasi täällä.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

En ole sinun takiasi täällä.

Pedari onkin kohta liskolla

• Anonyymi kirjoitti:

Pedari onkin kohta liskolla

Sen verran sanon, että olet melkeinpä ainoa joka minua pedariksi haukkuu. Ei minun kaverit, työkaverit, pomot, ystävät, tutut, ei yksikään muu ole tuominnut minua, kun olen heille kertonut tarinaani. Ovat pysyneet tukenani aina.

• PalstaRinssi kirjoitti:

Sen verran sanon, että olet melkeinpä ainoa joka minua pedariksi haukkuu. Ei minun kaverit, työkaverit, pomot, ystävät, tutut, ei yksikään muu ole tuominnut minua, kun olen heille kertonut tarinaani. Ovat pysyneet tukenani aina.

Fiksuilta ihmisiltä löytyy ymmärrystä ja empatiaa.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Ei sul ole mitään noist mut hyvä yritys

Kaikki palstalla tietää mikä olet

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Fiksuilta ihmisiltä löytyy ymmärrystä ja empatiaa.

Ei löydy sulle ja tiiät sen iteki

• Anonyymi kirjoitti:

Sinulle näyttää olevan turha selittää yhtään mitään.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Sinulle näyttää olevan turha selittää yhtään mitään.

Älä selvitä jammu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jo on kirjoittelija. Omaan arvoisia jäät. Ei se ole muiden vika jos et elämässäsi pärjää.

• Anonyymi

Kuin myös sinulle ja kaikille muille,täältä ItäHelsingistä.Jossa lumihiutaleet leijailee taivaasta,valkaisten maata valkoiseksi.Pimeää on viellä.Katulampun alla isosta ikkunastani näen nyt: Lumihiutaleet kuin tansii valon alla.Imainen kaunis maisema tauluni vaihtuva,on tuo iso ikkunan pienessä vuokra tällä mutsilla .

• Kivasti maalailit sen tänne. Kiitos.

• Anonyymi

Hyvää huomenta päivää 🧐

• Anonyymi

Huomentapäivää. Hyvää Itsenäisyyttä.

• Kiitos ja hyvää itsenäisyyspäivää.

• Sen tiedän, ettei tule samanlaista ja yhtä suurta ihastumista enää toistakertaa tässä elämässä. Minun kohtalo oli, ettei sekään johtanut mihinkään muuhun, kuin palstalla itkemiseen.

• Anonyymi

Et sitä tiedä sori vaan..

• Anonyymi kirjoitti:

Et sitä tiedä sori vaan..

Kyllä sen tiedän. Ei tule toista samanlaista yhtä voimakasta ihastumista enää. Sääli että meni hukkaan.

• Anonyymi

Nukkuuko ääliö koskaan?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      109
      5804
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      3803
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3275
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      463
      2670
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      268
      1700
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      87
      1386
    7. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1363
    8. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1336
    9. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      77
      1258
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      154
      1245
    Aihe