Yle juhliin Keisari-ja Kerenski mielisten patsilla, vasemmiston ajama itsenäisyys antajalle ei, outo

Anonyymi-ap

Lenin lupasi jo kesäkuussa 1917 Suomelle itsenäisyyden Helsingin työväen talolla, jos pääseen valtaan !?
Otto Ville kuusinen jo Tammikuussa 1917 esitti Pietarissa itsenäisyyttä hallinnossa, mutta paikalla olleet senaattorimme ja Kerenski piti sitä vain kapinana,joho Kuusinen teki kompromissin että ulkopolitiikka säilyisi Venjällä !?

(Nythän kaikki valta ja Suomesta siiretty EU: kanssa Yhdysvalloille ja Natolle .)

11

98

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mielummin valta EU:lle ja Yhdysvalloille kuin sotamaa-venäjälle!

• Anonyymi

Tuo on sitä säätyläisten mölinää ja vielä korkeilla opinoilla,te lois elätit !?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on sitä säätyläisten mölinää ja vielä korkeilla opinoilla,te lois elätit !?

Sinä se olet itse loiselätti! Älä siis syyttele toisia kun itse olet loinen, kommariloinen kaikenlisäksi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä se olet itse loiselätti! Älä siis syyttele toisia kun itse olet loinen, kommariloinen kaikenlisäksi!

En ole koskaan sosialitoimistosta kerjännyt ja vielä suurperheellisennä,omilla toimeen tultu ja kateus kepu-rosvojen kynuttävinäkin !?

• Anonyymi

Sinä varmaan antaisit lapsen suusta leivänkin,viisaudessasi.mutta kelpasihan Venjän antimet ja hyyssääminen !?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä varmaan antaisit lapsen suusta leivänkin,viisaudessasi.mutta kelpasihan Venjän antimet ja hyyssääminen !?

VMP, venäjä ei koskaan ole antanut mitään eikä hyysännyt suomalaisia! Pikemminkin ryöväsi meiltä mm. Karjalan ja vaati vielä sotakorvauksia siitä! Opettele historiaa tollo!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko valmis kokeeseen kanssani, että kumpi on enemmän yhteiskunnan elätti ja loinen,otetaan puolueettomat tuomarit !?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko valmis kokeeseen kanssani, että kumpi on enemmän yhteiskunnan elätti ja loinen,otetaan puolueettomat tuomarit !?

Minä en ole yhteiskunnan elätti ja loinen! Olen ollut työelämässä, toisinkuin sinä, kommariloinen!

• Anonyymi

🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

🔞 ­­N­y­m­f­­o­­­m­­a­­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17659350h

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Suomen Nuret herätkää kun teidän varanne virdään Yhdysvaltina ja Naton totii, talous avusta puhumattakaan, ne saatanan loiset sillä vielä rehentelee !?

• Anonyymi

Yle aamussa moktar näkönen musta mies

Ylepä hyvinkin juu
      Mashanmuuttoa vaikka väkisin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      92
      1949
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      278
      1781
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      308
      1584
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      185
      1460
    5. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      92
      1053
    6. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      51
      1007
    7. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      56
      987
    8. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      56
      978
    9. 67
      954
    10. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      941
    Aihe