Lenin lupasi jo kesäkuussa 1917 Suomelle itsenäisyyden Helsingin työväen talolla, jos pääseen valtaan !?
Otto Ville kuusinen jo Tammikuussa 1917 esitti Pietarissa itsenäisyyttä hallinnossa, mutta paikalla olleet senaattorimme ja Kerenski piti sitä vain kapinana,joho Kuusinen teki kompromissin että ulkopolitiikka säilyisi Venjällä !?
(Nythän kaikki valta ja Suomesta siiretty EU: kanssa Yhdysvalloille ja Natolle .)
Yle juhliin Keisari-ja Kerenski mielisten patsilla, vasemmiston ajama itsenäisyys antajalle ei, outo
11
145
Vastaukset
- Anonyymi
Mielummin valta EU:lle ja Yhdysvalloille kuin sotamaa-venäjälle!
- Anonyymi
Tuo on sitä säätyläisten mölinää ja vielä korkeilla opinoilla,te lois elätit !?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on sitä säätyläisten mölinää ja vielä korkeilla opinoilla,te lois elätit !?
Sinä se olet itse loiselätti! Älä siis syyttele toisia kun itse olet loinen, kommariloinen kaikenlisäksi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä se olet itse loiselätti! Älä siis syyttele toisia kun itse olet loinen, kommariloinen kaikenlisäksi!
En ole koskaan sosialitoimistosta kerjännyt ja vielä suurperheellisennä,omilla toimeen tultu ja kateus kepu-rosvojen kynuttävinäkin !?
- Anonyymi
Sinä varmaan antaisit lapsen suusta leivänkin,viisaudessasi.mutta kelpasihan Venjän antimet ja hyyssääminen !?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä varmaan antaisit lapsen suusta leivänkin,viisaudessasi.mutta kelpasihan Venjän antimet ja hyyssääminen !?
VMP, venäjä ei koskaan ole antanut mitään eikä hyysännyt suomalaisia! Pikemminkin ryöväsi meiltä mm. Karjalan ja vaati vielä sotakorvauksia siitä! Opettele historiaa tollo!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko valmis kokeeseen kanssani, että kumpi on enemmän yhteiskunnan elätti ja loinen,otetaan puolueettomat tuomarit !?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko valmis kokeeseen kanssani, että kumpi on enemmän yhteiskunnan elätti ja loinen,otetaan puolueettomat tuomarit !?
Minä en ole yhteiskunnan elätti ja loinen! Olen ollut työelämässä, toisinkuin sinä, kommariloinen!
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17659350h
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Suomen Nuret herätkää kun teidän varanne virdään Yhdysvaltina ja Naton totii, talous avusta puhumattakaan, ne saatanan loiset sillä vielä rehentelee !?
- Anonyymi
Yle aamussa moktar näkönen musta mies
Ylepä hyvinkin juu
Mashanmuuttoa vaikka väkisin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna niin nättinä Amsterdamin Business Foorumilla
Upeasti edustaa taas Suomea ulkomailla meidän kansainvälinen superstaramme. Miksei persuilla ole ketään siedettävän näk1589904Stubb jo paljon tunnetumpi kuin kaikki persut yhteensä
Nyt on aika ottaa mittaa tunnettavuudesta, herrat ja narrit! Joku tuolla toisessa ketjussa väitti, että "persujen rivimi39513Työeläkkeiden maksaminen on lopetettava
Suomen talous on palkansaajien vuosikausia heikentyneen ostovoiman vuoksi niin kuralla, että palkkasumman jakamisessa ta1308000Sofia Virran pahoinpitelyä puolustetaan netissä
HS soitti Virran pahoinpitelyä puolustaneille https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011516353.html2617538Purra tekee hyvää työtä, me suomalaiset haluamme että hän jatkaa myös
seuraavan hallituksen valtiovarainministerinä. Kovina aikoina pitää olla kova.1236189Koska Minja Koskela ja Sofia Virta kääntyy islamiin?
Sekä vihreät että vasurit selvästi pitävät islamista ja muslimeista, varsinkin naiset, joten voidaan olettaaa että nuo k875977Persu Keskisarja on politiikan Uuno Turhapuro
Asiantuntija luonnehtii Keskisarjaa Trumpin ajan Turhapuroksi, joka ärsyttää kokoomusta. – Keskisarjan känni-imago j565787Stubb jo paljon tunnetumpi ja arvostetumpi maailmalla, kuin Marin koskaan
Stubb tekee sitä työtä mitä pitää, hän ei koreile vaatteilla eikä ole baareissa räkäposkella kuten Marin. Marininhan pit944851Oikeistohallitusten aikaan saannokset.
Holkerin touhujen seurauksena lama. Aho jatkoi tuhoa osaamattomuudellaan. Katainen ja alkoi talouden alamäki. Sipilä ja143927Pelle Miljoona, 70, saa harvinaista taiteilijaeläkettä - Tämän suuruinen eläke on kuussa!
Pelle Miljoona on kyllä symppis! Peace! Suomen punk-konkari Pelle Miljoona on yksi syksyn Vain elämää -kauden artisteist541474