Lenin lupasi jo kesäkuussa 1917 Suomelle itsenäisyyden Helsingin työväen talolla, jos pääseen valtaan !?
Otto Ville kuusinen jo Tammikuussa 1917 esitti Pietarissa itsenäisyyttä hallinnossa, mutta paikalla olleet senaattorimme ja Kerenski piti sitä vain kapinana,joho Kuusinen teki kompromissin että ulkopolitiikka säilyisi Venjällä !?
(Nythän kaikki valta ja Suomesta siiretty EU: kanssa Yhdysvalloille ja Natolle .)
Yle juhliin Keisari-ja Kerenski mielisten patsilla, vasemmiston ajama itsenäisyys antajalle ei, outo
11
98
Vastaukset
- Anonyymi
Mielummin valta EU:lle ja Yhdysvalloille kuin sotamaa-venäjälle!
- Anonyymi
Tuo on sitä säätyläisten mölinää ja vielä korkeilla opinoilla,te lois elätit !?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on sitä säätyläisten mölinää ja vielä korkeilla opinoilla,te lois elätit !?
Sinä se olet itse loiselätti! Älä siis syyttele toisia kun itse olet loinen, kommariloinen kaikenlisäksi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä se olet itse loiselätti! Älä siis syyttele toisia kun itse olet loinen, kommariloinen kaikenlisäksi!
En ole koskaan sosialitoimistosta kerjännyt ja vielä suurperheellisennä,omilla toimeen tultu ja kateus kepu-rosvojen kynuttävinäkin !?
- Anonyymi
Sinä varmaan antaisit lapsen suusta leivänkin,viisaudessasi.mutta kelpasihan Venjän antimet ja hyyssääminen !?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä varmaan antaisit lapsen suusta leivänkin,viisaudessasi.mutta kelpasihan Venjän antimet ja hyyssääminen !?
VMP, venäjä ei koskaan ole antanut mitään eikä hyysännyt suomalaisia! Pikemminkin ryöväsi meiltä mm. Karjalan ja vaati vielä sotakorvauksia siitä! Opettele historiaa tollo!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko valmis kokeeseen kanssani, että kumpi on enemmän yhteiskunnan elätti ja loinen,otetaan puolueettomat tuomarit !?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko valmis kokeeseen kanssani, että kumpi on enemmän yhteiskunnan elätti ja loinen,otetaan puolueettomat tuomarit !?
Minä en ole yhteiskunnan elätti ja loinen! Olen ollut työelämässä, toisinkuin sinä, kommariloinen!
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17659350h
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Suomen Nuret herätkää kun teidän varanne virdään Yhdysvaltina ja Naton totii, talous avusta puhumattakaan, ne saatanan loiset sillä vielä rehentelee !?
- Anonyymi
Yle aamussa moktar näkönen musta mies
Ylepä hyvinkin juu
Mashanmuuttoa vaikka väkisin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä921949Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2781781Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3081584Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1851460Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em921053- 511007
- 56987
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤56978- 67954
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40941