Lenin lupasi jo kesäkuussa 1917 Suomelle itsenäisyyden Helsingin työväen talolla, jos pääseen valtaan !?
Otto Ville kuusinen jo Tammikuussa 1917 esitti Pietarissa itsenäisyyttä hallinnossa, mutta paikalla olleet senaattorimme ja Kerenski piti sitä vain kapinana,joho Kuusinen teki kompromissin että ulkopolitiikka säilyisi Venjällä !?
(Nythän kaikki valta ja Suomesta siiretty EU: kanssa Yhdysvalloille ja Natolle .)
Yle juhliin Keisari-ja Kerenski mielisten patsilla, vasemmiston ajama itsenäisyys antajalle ei, outo
11
66
Vastaukset
- Anonyymi
Mielummin valta EU:lle ja Yhdysvalloille kuin sotamaa-venäjälle!
- Anonyymi
Tuo on sitä säätyläisten mölinää ja vielä korkeilla opinoilla,te lois elätit !?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on sitä säätyläisten mölinää ja vielä korkeilla opinoilla,te lois elätit !?
Sinä se olet itse loiselätti! Älä siis syyttele toisia kun itse olet loinen, kommariloinen kaikenlisäksi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä se olet itse loiselätti! Älä siis syyttele toisia kun itse olet loinen, kommariloinen kaikenlisäksi!
En ole koskaan sosialitoimistosta kerjännyt ja vielä suurperheellisennä,omilla toimeen tultu ja kateus kepu-rosvojen kynuttävinäkin !?
- Anonyymi
Sinä varmaan antaisit lapsen suusta leivänkin,viisaudessasi.mutta kelpasihan Venjän antimet ja hyyssääminen !?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä varmaan antaisit lapsen suusta leivänkin,viisaudessasi.mutta kelpasihan Venjän antimet ja hyyssääminen !?
VMP, venäjä ei koskaan ole antanut mitään eikä hyysännyt suomalaisia! Pikemminkin ryöväsi meiltä mm. Karjalan ja vaati vielä sotakorvauksia siitä! Opettele historiaa tollo!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko valmis kokeeseen kanssani, että kumpi on enemmän yhteiskunnan elätti ja loinen,otetaan puolueettomat tuomarit !?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko valmis kokeeseen kanssani, että kumpi on enemmän yhteiskunnan elätti ja loinen,otetaan puolueettomat tuomarit !?
Minä en ole yhteiskunnan elätti ja loinen! Olen ollut työelämässä, toisinkuin sinä, kommariloinen!
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17659350h
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Suomen Nuret herätkää kun teidän varanne virdään Yhdysvaltina ja Naton totii, talous avusta puhumattakaan, ne saatanan loiset sillä vielä rehentelee !?
- Anonyymi
Yle aamussa moktar näkönen musta mies
Ylepä hyvinkin juu
Mashanmuuttoa vaikka väkisin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303871Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131513Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2401432Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1711165Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ79977Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht251958- 62939
Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34933Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲104923Kaipaan sua, Jii
Haluaisin vaan olla sylissäsi ja kuunnella mitä ajattelet, mistä haaveilet, mistä olet huolissasi jne 🥹 🫂56764