Vanhemmat 60+ miehet kiihottaa

Pidän erityisesti vanhemmista yli kuuskymppisistä miehistä. Ja kiihotun kun näen vanhemman, miehekkään miehen. Mieluiten alasti.
Kenelläkään muulla samaa intohimoa ?
Vielä kun löytyisi tämmöinen vanhempi uros täältä pääkaupunkiseudulta 😊
p.s. olen itsekin jo miehen iässä.

77

2869

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Täällä 40v käsi ✋ ylhäällä ja lisää että mukava niiden kanssa saunoa tai hieroa!!

• Anonyymi

Kiihottais ottaa vanha iso löysä kulli käteen ja imeä se kovaksi. Lopuksi saada spermat suuhun. Sen jälkeen sama käsittely omalle kalulle. Seniorit kiimaisia kun pääsevät nuoren naisen lähelle.

• Anonyymi

Sama juttu ja erityisesti pienikokoisemmat ja vatsakkaat yli 60v miehet ja varustettuna pienemmällä kalulla.M45v

• Anonyymi

Missäpäin Suomea olet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missäpäin Suomea olet?

Kanta-Hämeestä ja TOP

Nuoremmat ei kiinnosta pätkääkään,kun aivan liikaa feikkejä yms

• Anonyymi

Oon 69v..ois kiva tutustua toiseen eläkeläiseen

• Anonyymi

Täällä 65v eläkeläinen..

• Anonyymi

Ja täällä, ikä ok jos vielä olisi kokoakin miehellä.
        Pitkä hoikka hyvä varusteinen kiinnostaa myös rotevammatkin kiinnostaa todella, vapaa tai kestävä kaveruus bi/ukm mieheenkin vois olla mahdollinen.
        Itselle sopii aktiivisempi rakastaja!

Kävin juuri uimalassa jossa ainakin aamupäivisin on herroja joka lähtöön. Hyväkuntoinen päälle 50 - 70 v. on kiinnostava vaikka nuorempia mulava muuten katsoa. Mutta eroottinen kiihotus tulee lähes ainoastaan sharmantin aikamies tyypeistä!
        😘😋😉

• Anonyymi kirjoitti:

Täällä 65v eläkeläinen..

Kiinnostat kovasti. Missäpäin ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä 65v eläkeläinen..

Tässä olis 66v eläkelläinen.Hki

• Anonyymi kirjoitti:

Tässä olis 66v eläkelläinen.Hki

Miten yhteydenotto 66v ?

• Anonyymi
        jussihki kirjoitti:

Hki ei ole paikkaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Hki ei ole paikkaa.

Ok. Käykö tavata esim huomenna kahvilla ?

• Anonyymi kirjoitti:

Hki ei ole paikkaa.

Ja tohon "jussihki" voi lähettää spostia

• Anonyymi
        jussihki kirjoitti:

Hyvinkäällä olen.. Huomenna Hesassa voitais käydä kahvilla. Autossani onnistuis runkailu jos tykkäät nautin ottaa suuhuni myös sperma intohimoni. Valitettavasti sähköisesti uskalla vastata mut tulen tapaa jos paikka sovitaan. M 65v

• Anonyymi
        jussihki kirjoitti:

Ok. Käykö tavata esim huomenna kahvilla ?

Misssä päin asut minä vuokissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvinkäällä.. selvennä vuokissa?

• Anonyymi
        jussihki kirjoitti:

Ja tohon "jussihki" voi lähettää spostia

Mikä on loppuosa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvinkäällä olen.. Huomenna Hesassa voitais käydä kahvilla. Autossani onnistuis runkailu jos tykkäät nautin ottaa suuhuni myös sperma intohimoni. Valitettavasti sähköisesti uskalla vastata mut tulen tapaa jos paikka sovitaan. M 65v

Raukka runkkari imuri pysy akkasi tossun alla ja hoida sitä suhdetta jatkuvan hakemisen sijaan!
        Hyvinkään homo tunnetaan laajasti!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raukka runkkari imuri pysy akkasi tossun alla ja hoida sitä suhdetta jatkuvan hakemisen sijaan!
        Hyvinkään homo tunnetaan laajasti!

Ahaa olet siis perehtynyt Hyvinkään homo maailmaan oikein syvällisesti.Saitko pakit kun olet noin katkera hintti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ahaa olet siis perehtynyt Hyvinkään homo maailmaan oikein syvällisesti.Saitko pakit kun olet noin katkera hintti.

👍👍👍👏👏

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hki ei ole paikkaa.

Ootko saatanan runkku VVA eli vailla vakituista runkkupaikkaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ootko saatanan runkku VVA eli vailla vakituista runkkupaikkaa!

Olet saatanan hönö apina.Vittu älä puutu toisten juttuihin,kommentoimalla itseäsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen juuri kahvilla Keimolassa. M 65v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet saatanan hönö apina.Vittu älä puutu toisten juttuihin,kommentoimalla itseäsi.

Runkku apina kaksoiselämänne
        rääväsuu eläkeukko tämä on jos et vielä tajunnut avoin julkinen sivusto! Mutta kerro huoripukki vapaasti seikkailuistasi ja tautiesi kirjo kaikille nyt samalla muille runkkareille myös!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Runkku apina kaksoiselämänne
        rääväsuu eläkeukko tämä on jos et vielä tajunnut avoin julkinen sivusto! Mutta kerro huoripukki vapaasti seikkailuistasi ja tautiesi kirjo kaikille nyt samalla muille runkkareille myös!

Tulit sit kertoo lisää ihan itsetäsi.Eikö sulla oo muuta elämää kuin täällä kyylääminen.Hanki nyt vielä elämä.Ja sinuuhan nuo toisten seikkailut tuntuu kiinnostavan.Todennäköisesti olet peräkamarin uuvatti aikamiespoika.Roikut edelleen äitis helmoissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tulit sit kertoo lisää ihan itsetäsi.Eikö sulla oo muuta elämää kuin täällä kyylääminen.Hanki nyt vielä elämä.Ja sinuuhan nuo toisten seikkailut tuntuu kiinnostavan.Todennäköisesti olet peräkamarin uuvatti aikamiespoika.Roikut edelleen äitis helmoissa.

Sinä onneton runkkuäijä roikut akkasi helmassa ja samalka ukkojen munissa jos tuon oikein ymmärrämme likainen tautinen sikainen runkkari!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä onneton runkkuäijä roikut akkasi helmassa ja samalka ukkojen munissa jos tuon oikein ymmärrämme likainen tautinen sikainen runkkari!

No voi hemmetti tommonen sikako sä olet.Miksi sun pitää tänne tulla tunnustaa huonot tapas.Soimaako omatunto.Hyi hyi mikä porsas oot.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huh huh olet kyllä tämän palstan ylivertanen porsas.Kuinka sä kehtaat vielä tunnustaa.Ehkä sun pitäis mennä paavin puheille ja hakee pelastusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huh huh olet kyllä tämän palstan ylivertanen porsas.Kuinka sä kehtaat vielä tunnustaa.Ehkä sun pitäis mennä paavin puheille ja hakee pelastusta.

Heheh...syö sik@@! Porsaat ovat suloisia!😁😂😋

• Anonyymi

Löytäispä sellaisen vakkariksi sais imee ja naida kunnolla. M 33

• Anonyymi

Huom. Poju nyt ollaan seniori osastolla eli alle 50-v. suljetaan runkkukerhosta ulos vielä vuosikymmeniin!
        Mutta hyvä asenne palkitsee tulet olemaan suosittu kun aika koittaa!
        Monipuolisuutesi panomiehenä ym. takaa sen!😘😋

• Anonyymi

Naisena voin sanoa että parhaan nautinnon oon saanut liki 70v mieheltä. Muutaman yli kuuskymppisen kanssa olen rakastellut. Orgasmia en helposti saa rakastellessa mutta jokainen näistä vanhemmista on saanut minut laukeamaan. Jotenkin se kiihottaa kun näkee vanhemman ukon rullaavan kumia munan päälle. Toisinaan erektio laskenut kesken panon mutta taitavia nuolemaan ovat. Pari kolme vanhaa herraa on päässyt työntymään myös neitsyt pyllyyni... Heh... Tj74vm

• Anonyymi

Ovat niin aitoja eikä keho vääristymiä.

• Anonyymi

Eihän tokana pyllyyn pannut saa enään neitsyt reikää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän tokana pyllyyn pannut saa enään neitsyt reikää.

Ei se pyllyni neitsyt ole ollut aikoihin, mutta niin nämä vanhemmat miehet luulleet ja se kiihottanut heitä isosti... Heh.. Tj74vm

• Anonyymi

Hei onhan meitä miehekkäitä yli 70v pks käymme esim homosauna Vogues jossa
      saa imeä imettää ja aika paljon on meitä bottomeja rohkeesti sinne vaan varatut
      ja ukm t. Esko sub btm

• Anonyymi

Yli 70v kiinostais tavata jossain muualla kuin voguessa.

• Anonyymi

Jorma sä oit helvetin kaksneuvonen sittenkin! Naukuva ääni ja hinttimäinen olemus joka tavalla!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jorma sä oit helvetin kaksneuvonen sittenkin! Naukuva ääni ja hinttimäinen olemus joka tavalla!

Peilis edessäkö tuonkin kommentin laitoit.Hyvä Jorma helpottiko kaapista ulos tulo.

• Anonyymi

Mun haaveena olis antautua yli 70miehelle.Harmaan karvaiselle isohkon kullin omaavalle homo tai bi miehelle.

• Anonyymi

Käyn Lahden uimahalleissa katselemassa vanhojen setien kaluja jotka ovat kiihotaneet mua jo vuosia. Itellä kalu aina puolijäykkänä ja väkisinkin täysin jäykkänä kun nään jonkun papan ison suonikkaan kyrvän jota haaveilen päästä imemään. Pakko on siinä sitten mennä vessaan runkkaamaan!!
      Tapani18

• Anonyymi

Pääsiskin antaan munan nuoren pojan suuhun. T:ukko 54v.

• Anonyymi

Oispa mukava saunoo sun kaa saisit imeä mun mulkkua ja voisin runkata sun munaa 69v

• Anonyymi

Oispa kiva runkata nuoren pojan kullia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pääsiskin antaan munan nuoren pojan suuhun. T:ukko 54v.

Hhaloo Tukko tää on eläkeläisten runkkarien ketju joten mene teini osastolle!

• Anonyymi

67v ukm vailla miespuolista seksiseuraa.Imuttelut ja jos haluat yhdynnän sekin käy.

• Anonyymi

Oih ihanaa! Voiko ukm panoyhdyntä ukon varata itselleen?
        Missä ja millä tavalla sinut kohtaa?
        😘😋

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😘😋

Asun hki mulla ei ole paikkaa tarjota.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😘😋

Mielelläni olisinkin yhden miehen mies.

• Anonyymi

Mistähän löytäis kivan miehen seksiin.Sulta pitäis pitåis löytyä paikka.Imut käy ja panot runkut myös.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😘😋

No saitko varattua ukm. yhdyntä seksiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No saitko varattua ukm. yhdyntä seksiin.

Miten sen nyt täällä kaikkien silmien edessä ja,sivulla saisi "vakiukko-panokamun"?
        Haaveilla jokainen voi kuten näihin saakka,muutenkin!
        Se onnistuu sentään ja pelaaminen
        ajatuksissa. 🙄😮🤐

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mielelläni olisinkin yhden miehen mies.

😁😂🤣😅
        Yhden miehen mies kerrallaan..
        Mahtavaa! Et mikään ryhmyri ole, se on pääasia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😁😂🤣😅
        Yhden miehen mies kerrallaan..
        Mahtavaa! Et mikään ryhmyri ole, se on pääasia.

Mutta joo sähän oot idiootti.Se on vaan yksinkertaisesti totuus.

• Anonyymi

Täällä olisi yksi 58v btm bi ukm joka myös kaipaisi vanhemman miehen ”hellyyttä”. Paikka espoossa.

• Anonyymi

Vanhempaa miestä tekis mieli !

• Anonyymi

Sanos muuta! Pääsispä kullin kimppuun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanos muuta! Pääsispä kullin kimppuun.

67V ukm. Hki olis tarjolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

67V ukm. Hki olis tarjolla.

Aivan kuten edellä jo esittelit ..mutta mitä sellainen ehdokkuus ja ilmoitus asia paljoa auttaa!? Jos olisit mahdollista seuraa vain sen kumppanin ehdoilla ja "harrastuspaikan" asettamin rajoin...Etkä ehkä muuta esitä osaltasi tai ehdotakaan?
        👴👳🕵️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan kuten edellä jo esittelit ..mutta mitä sellainen ehdokkuus ja ilmoitus asia paljoa auttaa!? Jos olisit mahdollista seuraa vain sen kumppanin ehdoilla ja "harrastuspaikan" asettamin rajoin...Etkä ehkä muuta esitä osaltasi tai ehdotakaan?
        👴👳🕵️

Jos joku on kiinnostunut kerron enempi sähköpostissani Mulla ei ole paikkaa tarjosta.En laita vielä osoitetta ennen kiinnostuneita löytyy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos joku on kiinnostunut kerron enempi sähköpostissani Mulla ei ole paikkaa tarjosta.En laita vielä osoitetta ennen kiinnostuneita löytyy.

Kyllä ksi mies itse on tärkein, ja jos juttu etenee ( kunkin kohdalla jos tarjoustenkin mukaan) miel. yhdessä päättäen ja sopien miten jatketaan?
        Vai onko esim. ja mm. ukm 67:n ainoa tavoite pikaisiin panemisiin vai mitä se nyt onkin? Oletko tämä edellä oleva "top" tyyppinen mies? Oletko pieni vai kookas mies? Yms.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä ksi mies itse on tärkein, ja jos juttu etenee ( kunkin kohdalla jos tarjoustenkin mukaan) miel. yhdessä päättäen ja sopien miten jatketaan?
        Vai onko esim. ja mm. ukm 67:n ainoa tavoite pikaisiin panemisiin vai mitä se nyt onkin? Oletko tämä edellä oleva "top" tyyppinen mies? Oletko pieni vai kookas mies? Yms.

En ole top tyypinen.En lihava aika iso näin vois sanoa.178 95 13 kulli on kyl pieni.Pidän kunnostani hyvää huolta.

• Anonyymi

Ei täällä ole yhtään oikeesti kiinnostuneita.Ei täällä kukaan vastaa tai ota yhteyttä.

• Anonyymi

69 miehen kaa olis kivaa kokeilla.Hki 66v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole top tyypinen.En lihava aika iso näin vois sanoa.178 95 13 kulli on kyl pieni.Pidän kunnostani hyvää huolta.

Jaa jos ei itse koe itseään lihavaksi noilla kg -lukemilla kysymys on bodari tyyppisestä kehosta? Kehot ovat niin erilaisia huolimatta korkeista painon määristä.
        Joillain kookas penis ja kiveksetkin nostaa painon määrää kehossa.
        😐🤔

• Anonyymi

Löytyskö Jypinkylästä aloittajan tapaista mielellän n 40 ikäistä ukmkaveria? Ilmoittaudu proteiinipastilli protonmail.comiin...
      Tämä pastillikaveri on 60 v.

• Anonyymi

Paras kokemus, kun on saanut pari kertaa isokokoista, karvaista ja isokullista vanhempaa miestä.
      Yli 190 cm ja hieman vatsaa ja kulli 20 senttinen ja paksu. Olo oli aika saanut sen miehen jälkeen. Pari päivää peppu kipeä.

• Anonyymi

Uuhh! Älä viitsi ... tulee kauhea himo löytää vastaavan tyyppinen oikea mies!
        Mutta tuskin tällä foorumilla sellaista komeutta löytää!? Varttuneempi ukko siis?
        Uskon on ollut hyvä kokemus... Mutta sehän se ongelma kun he jäävät vain kerran jos kahden kokemuksiksi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uuhh! Älä viitsi ... tulee kauhea himo löytää vastaavan tyyppinen oikea mies!
        Mutta tuskin tällä foorumilla sellaista komeutta löytää!? Varttuneempi ukko siis?
        Uskon on ollut hyvä kokemus... Mutta sehän se ongelma kun he jäävät vain kerran jos kahden kokemuksiksi!

Joo siis noin 60v.Kiimainen, isokyrpäinen ja aika raju välillä ja iso karvainen äijä.

• Anonyymi

Mulla eukko 55v siro , kiintee kroppanen , minä 65v imutteleva bi. eukko haluais kimppaa kiinnostaakos. Asumme Porvoon kulmilla. Askolassa. Omakotitalo , sauna yöpyminenkin onnistuu. Tuu yksin tai emäntäsi kanssa. Ei mustasukkaisille ....

• Anonyymi

olisikin hienoa kun muija mukana,antaisin kyllä molempien imeä vuoron perään.Varsinkin jos olisitte 69 asennossa saisit katsoa kun kulli uppoaa naiseesi ja välillä joutuisit ottamaan suuhusi.Lastin joutuisit nielemään joko suoraan kullista tai naisestasi.

• Anonyymi

Kiinnostais tulla kylään. Bi ukm 60v

• Anonyymi

Onko senioreita runkkaamassa. Itellä isohko kalu kovana kädessä. M50

• Anonyymi

Voi mulla on pieni ja ei ole kädessä kun kirjoitan tätä!
        Haittaaks se? 😧😭😬

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi mulla on pieni ja ei ole kädessä kun kirjoitan tätä!
        Haittaaks se? 😧😭😬

Sulla taitaa olla muutakin pientä.nimittäin aivosi. Onkohan niitä edes olemassa.

Ketjusta on poistettu 45 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      68
      2186
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      172
      1732
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      71
      1430
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      246
      1417
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      240
      1363
    6. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      83
      1222
    7. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      342
      1195
    8. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1165
    9. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      365
      1161
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      333
      1115
    Aihe