Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Mistä kondomeja

Anonyymi-ap

Mistä Juuasta voi ostaa kondomeja tähän aikaan illasta? Jos ei saa mistään nii onko mitään Pirkka niksejä millä semmoisen voi korvata?

53

792

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Elmu kelmua jäykän kangen ympärille. Nuppiin ristikietaisut että enimmiltä roiskeilta vältyt. Jos haluat lisä viboja aktiin niin kelmun väliin voi ripotella nomparelleja.

      • Anonyymi

        Jos haluaa kiksejä, niin nomparellien lisäksi voi kelmun väliin, tai allekin laittaa esim. karkeata merisuolaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos haluaa kiksejä, niin nomparellien lisäksi voi kelmun väliin, tai allekin laittaa esim. karkeata merisuolaa.

        Suolalla on tapana kerätä nestettä elimistöön ja turvottaa. Tässä kelmu kondomi hässäkässä kantsii kokeilla kelmun alle laittaa merisuolaa ja toivoa että se kerää nestettä kyrpään ja turvottaa suuremmaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos haluaa kiksejä, niin nomparellien lisäksi voi kelmun väliin, tai allekin laittaa esim. karkeata merisuolaa.

        Morsian suap tönkkösuolattua kyrsee.


    • Anonyymi

      Vanha vinkki on vuolla koivun oksasta tappi jonka voi työntää kullinnupin reiästä sisään tulpaksi.

    • Anonyymi

      Käyny joensuusta kun ei oo niitä isoja,eivät kuulema yhen takia ala tilaamaan niitä.

    • Anonyymi

      Kaksi villasukkaa ja tervaa väliin. Mitä varten muuten pili pitäisi suojata kun henkilöt ovat muuttaneet Kuopioon ja naiset on opetettu femakko-lesboiksi?

    • Anonyymi

      perinteinen sukkahousuniksi, eli pätkä sukkiksia, se jalkateräosa, se sopivasti kiristetyllä solmulla heijarin ympärille, dippaa ruohaöljyyn joka 20 työntö ja sitähän ei läpäise mikään ja ah mikä luisto

    • Anonyymi

      Kun teurastat joulusian, ota suolet talteen, niistä riittää pitkälle ensi vuoteen kortsujen materiaalia.

    • Anonyymi

      Perinteinen kondoomin korvike on lampaan peräsuoli. Lieksassa sitä ei ole tapana ottaa edes pois lampaasta ennen käyttöä.

      • Anonyymi

        Lieksalaisilla on pitkät kumiteräsuappaat jalassa ja ne laittaa lampaan takajalat sinne,lammas rimpuiloo poes niin siinähän on muuvit valamiina,isännän ei tarvii kun seistä paikoillaan.


    • Anonyymi

      Kiepistä käytetyt kondoomit edulliseen hintaan pukin konttiin ja joulu on pelastettu.

    • Anonyymi

      Mä ostin viledalta kumihanskoja ja niitä leikelly. Saa kyllä venytellä ennen kuin pujahtaa vehkeen ympärille. Kokeilin suksivoidetta liukasteena mutta aiheutti allergisen reaktion.

      • Anonyymi

        Käytä seuraavalla kerralla Tummelia liukasteena!.


    • Anonyymi

      Hyvä mutta lajinsa verran arvelluttavan pelottava keino on pujottaa kulli tyhjään raketti spagetti pussiin. Kestää yleensä kovaakin paukutusta!

    • Anonyymi

      Onko normaalia että kondomissa on spermat valmiiksi sisällä kun sen avaa paketista?

      • Anonyymi

        Se ei ole mitenkään tavatonta. Kiepissä myytävät kondomit testataan huolella ennen myymistä ja joskus ne unohtuu tyhjentää testauksen jälkeen.


    • Anonyymi

      Joku ehti jo ennen minua kommentoimaan, että ennen valmistettiin siansuolesta.

    • Anonyymi

      Mä valan kynttilän steariinia kullin päälle. Hyvin muotoutuu ja on ergonoominen sekä lämmettyä hieman sulaa liukkautta antaen.

    • Anonyymi

      Ei tartte kumia kun suhauttaa raidia tekun päähän. Tappaa siittiöt siinä missä muurahaisetkin. Myrr muurahaisille.

      • Anonyymi

        Minäpä suhautan koko purkin sinne reikään,ei tarvihe kumiloihin kanssa värkkäillä,


    • Anonyymi

      Mä kutiste sukan lämmitän kyrvän ympärille. Kestää kovimmankin nännin hankauksen ja hiiva pillun hajun.

      • Anonyymi

        Uretaani vaahto kyrvän ympärille sipaiset ja annat kuivua hetken.


    • Anonyymi

      Ihan perus vanhankansan konsti on kietoa juuttisäkki kyrvän ympärille ja olet valmis pano hommiin.

    • Anonyymi

      Heinäpaali muovia on nopea kietoa kyrvän varteen traktorin paalimuovi koneella.

    • Anonyymi

      Monta litraa mahtuu spermaa kondomin?

      • Anonyymi

        Litra ja sitten poksahtaa.


    • Anonyymi

      Aloittajalle: Niitä kortsuja on Tokmannin kassalla siinä vasemmalla!

      • Anonyymi

        Mutta ne on vitun huonoja ja menee rikki helposti.


    • Anonyymi

      Kannattaa valmistaa itse polkupyörän sisuskumista.

    • Anonyymi

      Mä löysin romukopasta sopivan kokoisen kutistesukan ja lämmittelin sen kullin päälle.

    • Anonyymi

      Ei tarvitse erillistä kumia kun sitoo esinahkaan umpisolmun.

    • Anonyymi

      Itse ostan kondomit kiepistä. Ovat ennen kaikkea edullisia ja vähän käytettyjä. Plussaa että on laaja valikoima kokoja, värejä ja makuja sekä tietenkin voi sovittaa kondomin sovitus kopissa.

    • Anonyymi

      Matikan nahasta tulee hyvä gummi, joten pyydystä ja nylje kyseinen kala.

      • Anonyymi

        Vanhantien veivaajalla lensi gummi huhujen mukaan.


      • Anonyymi

        Hoitaa hommat matikalla,400gr on paras koko.Se on liukas ja ei tarvihe ommaa kullia kuluttaa.


    • Anonyymi

      Näppylähanskasta saa tehtyä hyvän kondomin.

    • Anonyymi

      sinitarra on hyvä ehkäisy väline. Toimii myös pillussa.

    • Anonyymi

      Muutamalla eurolla saa ilmapalloja ison paketin.

    • Anonyymi

      Kipsi peniksessä ehkäisee hyvin asioita.

    • Anonyymi

      Aloittaja kätkeköön kaffelin ahteriinsa piikit ulospäin, niin se on paras ehkäisykeino tuossa iässä oleville!

    • Anonyymi

      Ismeku taivais, pyhä savu, kallis veri. Taas synkkeri kivi kuukkaas niippaas naappaas taas totta me merikakkara AAMEN. Olen Juuasta ja tullut uskoon hiljattain. Tässä rukous meidän hölmöjen puolesta

    • Anonyymi

      Olet siis älämölöstäsi päätellen ommellut suikaloituneen heppisi hyvinvointikeskuksen ompelukoneella?

    • Anonyymi

      Ei pidä mennä kuokkimaan kaverin ahteria, vaan pysyä bemarissa lippa syvällä.

    • Anonyymi

      PITKÄN PÄÄLLE DATSUN. EI SE OLE LIIAN VÄKEVÄÄ ILMAN KUMIAKAAN. NIM. kukkiva tölli.

    • Anonyymi

      Minulla mersu sekä pitkä, termospullon paksuinen ja jossa kissanpään kokoinen klunssi päässä. Kuka haluaa

      • Anonyymi

        Puhutko issäis hevosesta nyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhutko issäis hevosesta nyt?

        eläinsuojelujuristi kertoo, että sukupuoliyhteys eläimen kanssa on kiellettyä tällä hetkellä vain siinä tapauksessa, että se aiheuttaa eläimelle tarpeetonta kipua, tuskaa tai kärsimystä tai on muuten julmaa kohtelua.


    • Anonyymi

      musta iso jätesäkki on hyvä,niitä on monta siinä ja ovat halapoja.

    • Anonyymi

      Varastat lampaan ja suolistat sen ja saat sen suolesta kortsun. Niitä käytettiin jo 1800 luvulla.

    • Anonyymi

      Pitää varresta vaan puristaa niin ei tarvi kumia

      • Anonyymi

        Itse kyllä grilli pihdeillä terskan alapuolelta puristan niin ettei irtoa edes pienintä hönkäisyä.


    • Anonyymi

      pakoputkeen vaan niin ei tarvi ehkäistä

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2444
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2153
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1798
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1591
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1566
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1525
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1488
    8. 54
      1350
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      88
      1305
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1219
    Aihe