Hei, mulla on tällanen jäniksen käpälä jossa on aika pitkälle sitä jalan luuta, niin mietin jos sen luun poikkasee ihan siitä nilkasta miten on paras tällainen käpälä nahkoineen ja karvoineen puhdistaa?
Vastaukset 2
- Anonyymi
Tuskin on tarvetta puhdistaa itse eläimen jäljiltä . Toinen juttu tietenkin se, että jos käpälä on muutoin sotkeentunut. Jos näin on käynyt, niin pesisin hellävaroen käden lämpöisessä vedessä, jossa hieman ja niukasti mietoa pesuainetta (esim. tolu). Huuhtelu saman lämpöisessä vedessä. Pölyt lähtee tietenkin imuroimalla. Jäniksen karvahan on melko löyhässä. Se selittää sen, että jäniksellä ei ole ollut historian saatossa minkäänlaista roolia turkiseläimenä, vaikka itse karvahan on lähes yhtä eristävää ja laadukasta kuin varsinaisilla turkiselämillä (majava, orava, näätä, jne.).
- Anonyymi
Pesukoneeseen hienopesuohjelmalle, kevyt linkous.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901318
- 45647
- 20619
- 47563
- 46559
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit38539- 70521
Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o132518- 41512
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan176468