Hyvää Itsenäisyyspäivää!
Meillä on Hyvä Maa, paras maa maailmassa!
Vaikka elämä ei ole kaikin ajoin helppoa, niin kuitenkin meillä on vielä pysynyt rauha.
Tehdään jokainen sen mitä pystytään, että saamme viettää ensi vuonakin viettää Itsenäisyyspäivää.
Ei kukaan voi tehdä paljoa, mutta tehdään sekin vähä mikä pystytään, ollaan ystäviä toisillemme.
Toivoo Kamuttaja Piiroislouhilta!
Ps. En pidä tänä vuona vastaanottoa koronan leviämisvaaran vuoksi ;-)
Kamuttaja Toivottaa!
6
365
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvää itsenäisyyspäivää sinulle kamuttaja ja kiitos asiallisesta kirjoituksesta terveisin sinkku tyttö
- Anonyymi
Kamuttaja on vaarallinen vanha noita ja revolverimies.
- Anonyymi
No ei ole hyvä maa,paska maa
- Anonyymi
Sittenhän Suomessa on luomulannoitetta omasta takaa!
- Anonyymi
Suomi on kyllä hyvä ja rauhallinen maa. Mutta...
.. en malta olla muistuttamatta, miten paljon parempikin maa tämä voisi olla.
Jos ahneet päättäjämme ei olis myyneet perus elintoimintojamme, kuten sähkönsiirtoa ulkomaisille tahoille.
Jakaneet rahojamme maailman rikkaille maille, ja moniaita muita rahoituskohteita ovat ulkomailta löytäneet.
Mutta miksi olisin huolissani.
Kun suurin osa omista kansalaisista hyväksyy tämän 'kusetuksen'?
www.youtube.com/watch?v=0UmVqMoaPHQ, paras kohta alkaa noin 2 minuutista kestäen ainakin kohtaan 9 minuuttia.
Loppu on asiatonta, mutta ei kai se alun painavaa asiaa mitätöi? - Anonyymi
Kamuttaja on lieksalainen vanha ukko tai paremminkin ukkokööri joka istuu leipomossa kahvilla tiistaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416