Puolustusministeri Kaikkonen matkustaa tänään työvierailulle Turkkiin.kerjäämään naton puolesta,kanki Kaikkonen voisi ottaa oikean kerjääjän tyyliin,jos se se lopulta tuottaisi jotain,kaikki perusarvot on jo myyty,mitä vielä on jäljellä,ei edes kunniaa se on mennyt jo kauan sitten kiimoilessaan..
Työvierailun voisi muuttaa,rehelliseksi kerjäysreissuksi..
7
72
Vastaukset
- Anonyymi
Voi voi, ottaako Anoa noin paljon pattiin se että mennään Natoon, sen sijaan että mentäis osaksi suurvenäjää?
- Anonyymi
Sinä olet ainoa kuka puhuu suurvenäjään liittymisestä,t ollo!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet ainoa kuka puhuu suurvenäjään liittymisestä,t ollo!
Kyllähän niitä venäjämielisiä riittää, tälläkin palstalla joten tollo olet itse!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän niitä venäjämielisiä riittää, tälläkin palstalla joten tollo olet itse!
Tollo,joka ei ymmärrä yhtään mitä lukee vaan heittää härkäpäisesti omat mielipiteensä ja syyttelee toisia omasta venäjäpelostaan..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tollo,joka ei ymmärrä yhtään mitä lukee vaan heittää härkäpäisesti omat mielipiteensä ja syyttelee toisia omasta venäjäpelostaan..
Just venäläisten tyyliä, syyttelee toisia siitä mitä itse on, tarkoitan siis sinua!
- Anonyymi
Niin kauan kuin Venäjää hallitsee Putlerin kaltainen mielenvikainen, sitä onkin syytä pelätä hieman.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_252618Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1162436Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup231976Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.581953Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua241487Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3051237- 601043
- 2581023
- 53960
- 146923