Useammin naiset näkyy olevan

Anonyymi-ap

pleijjereitä kuin miehet!

47

193

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Näinkö on? Mikä on pleijjeri ihan käytännössä?

• Anonyymi

Mies joka yrittää vikitellä naista pillun toivossa mun mielestä mitä olen aikoinani sivusta seurannu tuota touhua niin ja itse olen mies

• Anonyymi

😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

🔞 ­N­­­y­m­­f­o­­m­­a­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17660561o

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Tinderit ja muut tehneet sen. Ollaan kuin karkkikaupassa.

• Anonyymi

Tuo on vain tehnyt sen naisille sellaiseksi tuon että keskitytään epäolennaisiin ja unohdetaan se että tärkeintä olisi tutustua ihmiseen aidosti jos noita deitti juttuja käyttää joku johonkin muuhun kuin seksiseuran hakuun

• Anonyymi kirjoitti:

Tuo on vain tehnyt sen naisille sellaiseksi tuon että keskitytään epäolennaisiin ja unohdetaan se että tärkeintä olisi tutustua ihmiseen aidosti jos noita deitti juttuja käyttää joku johonkin muuhun kuin seksiseuran hakuun

Niin ja kun kaikki perustuu siihen, että vain ne joilla on hyviä ja viehättäviä kuvia itsestään, pärjää siellä. Totta kai, kuinka muutenkaan? Eikä kuvat kerro mitään siitä ihmisestä. Eli se on kuin karkkikauppa. Ihmiset on siellä kuin hyllyllä että valitse minut. Tosin, vaikka mätsi tuleekin, niin siitä on vielä pitkä matka mihinkään eteenpäin. Harva siellä viitsii edes vastata mitään, tai sitten ei ehdi, kun on sata muutakin mätsiä. ihan toivotonta tuollaiset, varsinkin jos on tälläinen vanha pottunokka.

• Anonyymi

No täällähän ne tosi pleijerit ikävöi.

• Anonyymi

Niinkö meinaat? Ikävöi omaa mielikuvituksen tuotetta. Täällä mikään ei ole todellista. Se mitä täällä tapahtuu ja sanotaan niin jää myös tänne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinkö meinaat? Ikävöi omaa mielikuvituksen tuotetta. Täällä mikään ei ole todellista. Se mitä täällä tapahtuu ja sanotaan niin jää myös tänne.

Tästä kiihkeästä puheenvuorosta ota taas Erkkikään selvää

• Anonyymi

No jos tätä käyttää pleijerit ikävöintiin ni ihme on useimmat niistä käyttäisi tätä siihen sääli pillun saamiseen mitä luultavammin ja yhä edelleen olen mies sukupuoleltani ja hui kauhia uskallan oman sukupuoleni toimia arvostella

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja joillakin jotka ovat mieleltään viallisia jää myös kummittelemaan mieleen irl kun ei ymmärretä että tämä on monelle hyvinkin vain kanava purkaa pahaa oloaan mutta siltikin näkisin sen sairaana että täällä alkaa uhkailemaan ketään koska siitä voi monikin aidosti saada pelkotiloja jotka vaikuttavat irl siksi niihin tulisi ylläpidon puuttua jo ilman erillistä käyttäjän huomautusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tästä kiihkeästä puheenvuorosta ota taas Erkkikään selvää

Onko siis ongelma luetun ymmärtämisessä vai kyvyssä sisäistää mitä tekstillä tarkoitetaan vaiko ihan vain mielenkiinnossa kyseistä kirjoitusta kohtaan

• Anonyymi

Niin on. Ei tavalliselle miehelle tule mätsejä. 80% naisista odottelee sen 20% miesten aloitteita, koska ovat tottuneet, että mies kyllä läähättää aikansa, jos oikeasti kiinnostaa.

• Anonyymi

Niin sitä voisi kai luulla mutta totuutta tuskin tietää kukaan

• Anonyymi

Syytetään, että on pelimies sitten ite pitää peliä muiden kanssa. Näkyy sukupuolitautien tilastoissa. Muotia kun saa hyvin kiinni mistä ja milloin tahansa.

• Anonyymi

Ei ilman pelimiehiä ole ilman pelinaisia. Siihe touhuu tarvii molempien värkkiä. Ei ne pelimiehet runkkraeita ole.

• Anonyymi

Ei kukaan ole väittänytkään ettei runkkaisi. Luetun ymmärtäminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ilman pelimiehiä ole ilman pelinaisia. Siihe touhuu tarvii molempien värkkiä. Ei ne pelimiehet runkkraeita ole.

Mitä pahaa sinä jo nainen on pelinainen? Miksi vain olisi miesten oikeus? Itse otan miehen jos näyttää on kemiaa ja sen vaan aistii molemmat tahtoon sitä samaan. En tuo miestä kotini vaan menen hänen luokse. Jos pyytää puhelin numeroa,en annan edes väärä numeroa sanon kai joskus törmätään jossain. Kitti moikkaa.Sen enempää miettimättä ,molemt sai mitä tahtoi. Miksi pitäisi sitoutua johonkin vettovieraasen ihmseen. Kaupan kassoilta saa kodomit ostettua niin miehet kuin naiset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä pahaa sinä jo nainen on pelinainen? Miksi vain olisi miesten oikeus? Itse otan miehen jos näyttää on kemiaa ja sen vaan aistii molemmat tahtoon sitä samaan. En tuo miestä kotini vaan menen hänen luokse. Jos pyytää puhelin numeroa,en annan edes väärä numeroa sanon kai joskus törmätään jossain. Kitti moikkaa.Sen enempää miettimättä ,molemt sai mitä tahtoi. Miksi pitäisi sitoutua johonkin vettovieraasen ihmseen. Kaupan kassoilta saa kodomit ostettua niin miehet kuin naiset.

Käytätköhön edes kortsuu .Sähän oot melko kone.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä komppaan, tosin ihan reilusti kerron ettei tästä tämän enempää. Suu- ja sormisuojatkin on käytössä, silloin tällöin käyn aikuisten bileissä, olen maksanut muutamia kertoja keskustelutaitoisesta, osaavasta, selvin päin olevasta ammattiseurasta.

En koe olevani pleijeri, sillä en vedätä ketään.

• Anonyymi

Kuka viettää elämänsä mitenkin noissa olisi hyvä muistaa että klamydia esimerkiksi hoitamattomana voi aiheuttaa lapsettomuutta kummankin sukupuolen edustajalle ja si on joitain sukupuolitauteja joita ei voi lääkkeillä hoitaa edes pois että harkintaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Montako olusta olet jo tänään juonut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noissa kandee naisten olla erityisen varovaisia koskaan kun ei voi tietää millaisen miehen luo sitä päätyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käytätköhön edes kortsuu .Sähän oot melko kone.

Onko tuttu hoito sulle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä komppaan, tosin ihan reilusti kerron ettei tästä tämän enempää. Suu- ja sormisuojatkin on käytössä, silloin tällöin käyn aikuisten bileissä, olen maksanut muutamia kertoja keskustelutaitoisesta, osaavasta, selvin päin olevasta ammattiseurasta.

En koe olevani pleijeri, sillä en vedätä ketään.

Naiset usein olisivatkin varmaan valmiimpia maksamaan oikeasti keskustelutaitoisesta seurasta kuin seksiseurasta munaa kun nainen saa ilmaiseksi baaristakin kun ottaa miehen mukaan jo alkuillasta että se saa edes seisomaan sen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naiset usein olisivatkin varmaan valmiimpia maksamaan oikeasti keskustelutaitoisesta seurasta kuin seksiseurasta munaa kun nainen saa ilmaiseksi baaristakin kun ottaa miehen mukaan jo alkuillasta että se saa edes seisomaan sen

Niin, mä en käy baareissa pokaamassa enkä harrasta humalassa humalaisten kanssa.

Kirjastosta olen joskus päässyt saatille, samoin kaupan heviosastolta.

• Anonyymi

Ei voi yleistää.🧐

• Anonyymi

Ei kai sitä voisi mu kovin usei suomalaisiin tapoihin kuuluu tuo yleistäminen jo yhden ihmisen perusteella yksi tekee jotain ni vähänkään samoin käyttäytyvät ovat kaikki samanlaisia

• Anonyymi

Pleijeri? Tämä ei ole mikään pleijeri, onhan ne sentään oikeasti jotakin. Tämä narsutrolli haluaa, että sitä kaivataan ja kehutaan kauniiksi. Ja on vihreä kateudests, jos joku oikeasti voisi saada täältä suhteen. Mikäli ei jollekin kelpaa, niin paskoo päälle.

• Anonyymi

Kuka kun noin hyvin tunnut tuntevan ni kerropa si nimikin

• Anonyymi

Todellakin, some synnyttää kärjistymisiä (Tinder ym.)

• Anonyymi

Netti kun mahdollistaa sen seläntakana pelaamisen niin kovin helposti etenkin kun ei olla suhteessa avoimia toinen toiselle niin niistä tulee niitä turhia haasteita suhteeseen varsinkin jos on aiempien kokemusten takia jo muutoinkin haastavaa luottaa

• Anonyymi

Kaikki ihmiset ovat lopulta mitättömiä, luultiinpa heistä mitä hyvänsä tai luulivat he itsestään mitä tahansa. Kaikki ylpeys ja irstailu nojaa siihen kulmakiveen, että tämä pieni hetki maailmassa on kaikki mitä ihmisellä on. Jos tuo kivi otetaan pois, jos tämä täällä vietetty hetki on vain koeaika, ja varsinainen elämä onkin iankaikkinen, niin tyhmin ja surkuteltavin on ihminen kuka on luullut eläneensä ja luulee olevansa kaikista suurin ja ihmeellisin tässä ja nyt.

• Anonyymi

Mä en vieläkään ymmärrä tätä haaveissa elämää missä aineissa sä oikein olet tämä elämä mitä luultavammin meiltä jokaiselta jossain vaiheessa päättyy sinne mullan alle mitä sen jälkeen muka voi oikeasti olla muuta kuin elämä tuhkana tai matojen ruokana

• Mikä on pleijerin määritelmä? Se ettei joku nainen ole kiinnostunut juuri sinusta, ei tee hänestä pelaajaa.

• Anonyymi

Miksi mies vastailet itsellesi?

• Anonyymi kirjoitti:

Vanha vitsi, keksi uusi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kaikki ole samanlaisia kui sää ja vastaile itse itselleen

• Eiköhän se loppujen lopuksi mene aika tasan kaikkien sukupuolten kesken. Se vaan tuppaa olemaan niin, että se koira älähtää johon kalikka kopsahtaa. Siihen asti ollaan ihan hiljaa...

• Anonyymi

Usei kai se koira älähtää siksi kun pelkää paljastuvansa

• Anonyymi kirjoitti:

Usei kai se koira älähtää siksi kun pelkää paljastuvansa

Se on hyvinkin mahdollista. Samaten on mahdollista niin päin, että itse jää pelurin uhriksi ja sitten älähdetään. Ja siten oletan ap:lle käyneenkin, joku nainen vain käytti huvitteluun häntä hetken, oi ei.

• Anonyymi

Eole minulle kukaan kirjoittanut täällä.

• Anonyymi

Tai sitte on mistä näistä tietää kuka täällä kirjoittelee ja kenelle

• Anonyymi

Mielelläni olisin toki

• Anonyymi

Pelimies vai pelinainen

• Anonyymi

Tästä olen miehenä eri mieltä nainen osaa arvostaa miestä joka osaa arvostaa naista

• Anonyymi

Tietyt luonteen piirteet synnyttää myös koston halua. Tunne, et naiset ovat koston haluisempia, oma kokemus tällainen 😢

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      92
      4687
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      85
      3969
    3. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      153
      3735
    4. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      116
      2638
    5. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      132
      2582
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      43
      2161
    7. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      2067
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      226
      1850
    9. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      88
      1719
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1717
    Aihe