Eräs käyttäjä on unohtanut Suomi24 keskustelusäännöt.? Taikka ei ole niitä lukenut?
Säännöissä sanotaan
(Ei saa )Markkinoida tai mainostaa tuotteita tai palveluita ilman Suomi24:n lupaa..
Tämä jmmikkonen mainostaa OMIA palveluitaan.
Onko tämä jokin mainospalsta?
3
497
Vastaukset
Kysyin asiaa suomi24 käyttäjätuesta. Sieltä vastattiin ystävällisesti seuraavasti:
"Hei Juha ja kiitos viestistäsi. Linkkejä voi jakaa viesteissä ja aloituksissa, kunhan ne liittyvät aiheeseen. Mainonnaksi voidaan katsoa viestit, jotka sisältävät vain linkin ja kehotuksen vierailla sivustolla.
Ystävällisin terveisin
Minttu
Käyttäjätuki"
En saa tosiaan mitään tuloja siitä, jos laitan linkin blogiini tai youtube-kanavalleni ja joku lukee/katsoo artikkeliani/videotani.- Anonyymi
mainostat itseäsi. Mitä Raamattu sanoo?
Joka itse itseänsä suosittelee?
Näin olet rikkonut Raamatun opetusta, ja uskottavuutesi on rapistunut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mainostat itseäsi. Mitä Raamattu sanoo?
Joka itse itseänsä suosittelee?
Näin olet rikkonut Raamatun opetusta, ja uskottavuutesi on rapistunut.Raamattu ei sano sanakaan, että Jeesus oli itse isä jumala...tätä on vapaakirkon oppi, karttakaa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti35637284Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s896135Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos305127Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös213668Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta652890Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi512442En suuttunut missään vaiheessa
Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk122104Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D581949Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul181921Trump on jo ihan seonnut...
Nato maa uhkailee toista Natomaata....Amerikan tuho näyttää toteutuvan Trumpin kaudella 100 varmasti.4871905