Eräs käyttäjä on unohtanut Suomi24 keskustelusäännöt.? Taikka ei ole niitä lukenut?
Säännöissä sanotaan
(Ei saa )Markkinoida tai mainostaa tuotteita tai palveluita ilman Suomi24:n lupaa..
Tämä jmmikkonen mainostaa OMIA palveluitaan.
Onko tämä jokin mainospalsta?
3
693
Vastaukset 3
Kysyin asiaa suomi24 käyttäjätuesta. Sieltä vastattiin ystävällisesti seuraavasti:
"Hei Juha ja kiitos viestistäsi. Linkkejä voi jakaa viesteissä ja aloituksissa, kunhan ne liittyvät aiheeseen. Mainonnaksi voidaan katsoa viestit, jotka sisältävät vain linkin ja kehotuksen vierailla sivustolla.
Ystävällisin terveisin
Minttu
Käyttäjätuki"
En saa tosiaan mitään tuloja siitä, jos laitan linkin blogiini tai youtube-kanavalleni ja joku lukee/katsoo artikkeliani/videotani.- Anonyymi
mainostat itseäsi. Mitä Raamattu sanoo?
Joka itse itseänsä suosittelee?
Näin olet rikkonut Raamatun opetusta, ja uskottavuutesi on rapistunut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mainostat itseäsi. Mitä Raamattu sanoo?
Joka itse itseänsä suosittelee?
Näin olet rikkonut Raamatun opetusta, ja uskottavuutesi on rapistunut.Raamattu ei sano sanakaan, että Jeesus oli itse isä jumala...tätä on vapaakirkon oppi, karttakaa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 112711
Jasmin Vähäkangas valehtelee kolumnissaan. Hän ei ole "taaperon" äiti.
Lapsi ei taaperra. Vielä seurakunnan lehdessä valehtelee noin?65551- 39526
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha73492Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät41485Hyvää yötä
Ikuinen kohtalo, sydänystävä, rakkauteni♥️.. kumpa olisimme saaneet elämältä mahdollisuuden!26483- 152434
Missähän pöytäkirja viipyy, taas?
Hallituksen kokouksessa oli eilen mielenkiintoisia asioita käsiteltävänä. Pöytäkirja on ollut yleensä saman iltana luett40408Hyvästi feikit hiustenpidennykset - Kerttu Rissanen hurmaa uudella hiustyylillä
Kerttu Rissanen ihastuttaa uudella hiustyylillään ja lookillaan. Rissasella on totuttu näkemään pitkät hiukset ja hiust6404- 20371