Nyt ei jaksa

🤧👎☕ kauheasti miettiä mitään romantiikkaa. Onpas äkäinen flunssa! Hyvä kun pakolliset jaksaa tehdä.

36

185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voih, tsemppiä ja paranemista! Täällä myös tauti jyllää.

      • Tsemppiä sinnekin. Heräsin just viemään elukan ulos 🤧🐕👍


      • lounas.ajatus kirjoitti:

        Tsemppiä sinnekin. Heräsin just viemään elukan ulos 🤧🐕👍

        Elukan ulos? Olet siis hankkinut miehen 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Elukan ulos? Olet siis hankkinut miehen 😂

        Hah hah No ei kun kyseessä on koira!


    • Pikaista paranemista, toivottavasti pääset jalkeillesi hyvissä ajoin ennen joulun valmistelua 👍😊

      • Kiitos! Eiköhän tämä tästä. Ainakin uni maistuu. Heräsin juuri käymään yöpuulle.


    • Anonyymi

      Oho, oletpa sinnikäs. Pikaista paranemista!

      • Ei suomalaista flunssa nujerra 🤧


    • Anonyymi

      Onko koronaa. Itse sairastin sen kuukausi sitten. Ihan tavalliselta flunssalta tuntui.

      • Ei ole koronaa, tein testin. Tavallista äkäisempi flunssa.


    • Huomenta ja hyvää yötä 💤🤧
      Sain haettua ruokaa kaupasta, mutta nukahdin heti sen jälkeen. Nyt pikainen lenkki vielä ulkona ja takaisin peiton alle 🤗

    • Anonyymi

      Uni paras lääke on! Huomenna päivä uus, toivottavasti jo terveempi 🤗

      • Säikähdin, kun mulla ei ennen ole ollut kuumetta. Se on sentään laskenut, vaikka yskä jatkuu!


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Säikähdin, kun mulla ei ennen ole ollut kuumetta. Se on sentään laskenut, vaikka yskä jatkuu!

        Kuume tuhoaa pöpöjä. Yskä on ikävä riesa, nauti hunajaa ja lepää! Miten vanha koirasi jaksaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuume tuhoaa pöpöjä. Yskä on ikävä riesa, nauti hunajaa ja lepää! Miten vanha koirasi jaksaa?

        Se voi nyt niin hyvin kun nyt nivelrikkopotilas voi voida. Välillä sitä vihlaisee tassusta ja osaa sen mulle ilmoittaa. Olen saanut sen mahan rauhoittumaan. Sillä on taas mush sensitive pakastepallerot ruokana. Ne kohentaa sen vointa. Mustiin ja mirriin tulee vasta vuodenvaihteen jälkeen luutonta pakastetta suloa. Se on vielä parempi. Mitään kiinalaisia ei kannata koiralleen syöttää.


      • Anonyymi

        sinun pitaa levata niin paranet nopeammin minulla on sinulle yksi ihmetyken aihe etko sina ole kieltaytynyt yhbestakaan naisesta joka on luoksesi kavellyt


      • Anonyymi kirjoitti:

        sinun pitaa levata niin paranet nopeammin minulla on sinulle yksi ihmetyken aihe etko sina ole kieltaytynyt yhbestakaan naisesta joka on luoksesi kavellyt

        En nyt ymmärrä ihmetyksen aihettasi. Mulla on masussa iso leikkaushaava sektiosta. Harvoin ne keisarinleikkausta miehille tekee!


    • Anonyymi

      Muista pitää se tena kummassakin päässä, ettet tartuta toisia ja hae vielä muutama rökite lisää 🤡

      • Mikähän sun ongelma oikein on? Etkö itse näe, kuinka ääliömäisiä noi sun kommentit on?


      • Edellisviikolla sain neljännen koronarokotteen 😄


    • Anonyymi

      sitten sinun taytyy vain olla ei aina tarvitse mitaan tehba en minakaan tee mitaan muuta kuin kirjoittelen koneelle

      • lounas.ajatus

        Mä en käytä muutenkaan konetta paljonkaan. Nyt vielä vähemmän kun silmät tulee tästä kipeäksi.


      • Anonyymi

        Mä myyn toisen munuaiseni jos sä oot suamalaine


    • Anonyymi

      Joko vointisi on petraantunut? Pari päivää olet taistellut flunssan kanssa.

      • Koko ajan parempi, muttei vielä kunnossa. Kuume lakkasi (3pv oli) , mutta tuo yskä vie voimat kun ei pysty kunnolla hengittämään.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Koko ajan parempi, muttei vielä kunnossa. Kuume lakkasi (3pv oli) , mutta tuo yskä vie voimat kun ei pysty kunnolla hengittämään.

        Kaikki vie oman aikansa. Oletko kokeillut höyryhengitystä ja erilaisia suihkeita? Niistä saa ainakin helpotusta.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Koko ajan parempi, muttei vielä kunnossa. Kuume lakkasi (3pv oli) , mutta tuo yskä vie voimat kun ei pysty kunnolla hengittämään.

        Onko sulla muuta elämää? Vaikutat vähä köyhältä, ajattelet vaan lounasaikana?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla muuta elämää? Vaikutat vähä köyhältä, ajattelet vaan lounasaikana?

        Oletko huomannut, että vuorokaudessa on 24 tuntia. Jos tänne jonkun rivin kirjoittaa, niin olet aika yksinkertainen jos luulet että siinä on koko elämä.

        Sitäpaitsi mun tekemiset ei edes mitenkään kuulu sinulle. Pysyttele vain oman tasoisessa seurassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki vie oman aikansa. Oletko kokeillut höyryhengitystä ja erilaisia suihkeita? Niistä saa ainakin helpotusta.

        Minä olin niin huonossa kunnossa etten päässyt sängystä ylös. Saati että olisin jaksanut jotakin suihkeita tai höyryjä ajatella.


    • Anonyymi

      Niin ihana kuunnella näit pienii ongelmii omiin verrattuna.

      • On mulla isompiakin ongelmia, mutta niitä en viitti tänne kirjoitella riepoteltavaksi.🙄


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        On mulla isompiakin ongelmia, mutta niitä en viitti tänne kirjoitella riepoteltavaksi.🙄

        Latausta tarvitset,häiriöksi kirjoitat .


      • Anonyymi kirjoitti:

        Latausta tarvitset,häiriöksi kirjoitat .

        Missähän sinä noin paljon kirjoituksiani olet näkevinäsi? Pitäskö sun käydä spekseiversillä.

        Mulla on tämä nimimerkki tehty sen takia, että mun omat kirjoitukset erottuvat muista, eikä kukaan voi noita anonyymiä kirjoituksia väittää mun tekemiksi.


    • Anonyymi

      Flunssapussina syntyneenä ne pitäisi leikata pois.

      • En nyt oikein ymmärrä tätä, mutta onkin varmaan jollekin oletetulle henkilölle.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      192
      2010
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      129
      1104
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      33
      700
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe