🤧👎☕ kauheasti miettiä mitään romantiikkaa. Onpas äkäinen flunssa! Hyvä kun pakolliset jaksaa tehdä.
Nyt ei jaksa
36
185
Vastaukset
- Anonyymi
Voih, tsemppiä ja paranemista! Täällä myös tauti jyllää.
lounas.ajatus kirjoitti:
Tsemppiä sinnekin. Heräsin just viemään elukan ulos 🤧🐕👍
Elukan ulos? Olet siis hankkinut miehen 😂
randombypasser kirjoitti:
Elukan ulos? Olet siis hankkinut miehen 😂
Hah hah No ei kun kyseessä on koira!
Pikaista paranemista, toivottavasti pääset jalkeillesi hyvissä ajoin ennen joulun valmistelua 👍😊
- Anonyymi
Oho, oletpa sinnikäs. Pikaista paranemista!
- Anonyymi
Onko koronaa. Itse sairastin sen kuukausi sitten. Ihan tavalliselta flunssalta tuntui.
Huomenta ja hyvää yötä 💤🤧
Sain haettua ruokaa kaupasta, mutta nukahdin heti sen jälkeen. Nyt pikainen lenkki vielä ulkona ja takaisin peiton alle 🤗- Anonyymi
Uni paras lääke on! Huomenna päivä uus, toivottavasti jo terveempi 🤗
Säikähdin, kun mulla ei ennen ole ollut kuumetta. Se on sentään laskenut, vaikka yskä jatkuu!
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Säikähdin, kun mulla ei ennen ole ollut kuumetta. Se on sentään laskenut, vaikka yskä jatkuu!
Kuume tuhoaa pöpöjä. Yskä on ikävä riesa, nauti hunajaa ja lepää! Miten vanha koirasi jaksaa?
Anonyymi kirjoitti:
Kuume tuhoaa pöpöjä. Yskä on ikävä riesa, nauti hunajaa ja lepää! Miten vanha koirasi jaksaa?
Se voi nyt niin hyvin kun nyt nivelrikkopotilas voi voida. Välillä sitä vihlaisee tassusta ja osaa sen mulle ilmoittaa. Olen saanut sen mahan rauhoittumaan. Sillä on taas mush sensitive pakastepallerot ruokana. Ne kohentaa sen vointa. Mustiin ja mirriin tulee vasta vuodenvaihteen jälkeen luutonta pakastetta suloa. Se on vielä parempi. Mitään kiinalaisia ei kannata koiralleen syöttää.
- Anonyymi
sinun pitaa levata niin paranet nopeammin minulla on sinulle yksi ihmetyken aihe etko sina ole kieltaytynyt yhbestakaan naisesta joka on luoksesi kavellyt
Anonyymi kirjoitti:
sinun pitaa levata niin paranet nopeammin minulla on sinulle yksi ihmetyken aihe etko sina ole kieltaytynyt yhbestakaan naisesta joka on luoksesi kavellyt
En nyt ymmärrä ihmetyksen aihettasi. Mulla on masussa iso leikkaushaava sektiosta. Harvoin ne keisarinleikkausta miehille tekee!
- Anonyymi
Muista pitää se tena kummassakin päässä, ettet tartuta toisia ja hae vielä muutama rökite lisää 🤡
- Anonyymi
sitten sinun taytyy vain olla ei aina tarvitse mitaan tehba en minakaan tee mitaan muuta kuin kirjoittelen koneelle
Mä en käytä muutenkaan konetta paljonkaan. Nyt vielä vähemmän kun silmät tulee tästä kipeäksi.
- Anonyymi
Mä myyn toisen munuaiseni jos sä oot suamalaine
- Anonyymi
Joko vointisi on petraantunut? Pari päivää olet taistellut flunssan kanssa.
Koko ajan parempi, muttei vielä kunnossa. Kuume lakkasi (3pv oli) , mutta tuo yskä vie voimat kun ei pysty kunnolla hengittämään.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Koko ajan parempi, muttei vielä kunnossa. Kuume lakkasi (3pv oli) , mutta tuo yskä vie voimat kun ei pysty kunnolla hengittämään.
Kaikki vie oman aikansa. Oletko kokeillut höyryhengitystä ja erilaisia suihkeita? Niistä saa ainakin helpotusta.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Koko ajan parempi, muttei vielä kunnossa. Kuume lakkasi (3pv oli) , mutta tuo yskä vie voimat kun ei pysty kunnolla hengittämään.
Onko sulla muuta elämää? Vaikutat vähä köyhältä, ajattelet vaan lounasaikana?
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla muuta elämää? Vaikutat vähä köyhältä, ajattelet vaan lounasaikana?
Oletko huomannut, että vuorokaudessa on 24 tuntia. Jos tänne jonkun rivin kirjoittaa, niin olet aika yksinkertainen jos luulet että siinä on koko elämä.
Sitäpaitsi mun tekemiset ei edes mitenkään kuulu sinulle. Pysyttele vain oman tasoisessa seurassa.Anonyymi kirjoitti:
Kaikki vie oman aikansa. Oletko kokeillut höyryhengitystä ja erilaisia suihkeita? Niistä saa ainakin helpotusta.
Minä olin niin huonossa kunnossa etten päässyt sängystä ylös. Saati että olisin jaksanut jotakin suihkeita tai höyryjä ajatella.
- Anonyymi
Niin ihana kuunnella näit pienii ongelmii omiin verrattuna.
On mulla isompiakin ongelmia, mutta niitä en viitti tänne kirjoitella riepoteltavaksi.🙄
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
On mulla isompiakin ongelmia, mutta niitä en viitti tänne kirjoitella riepoteltavaksi.🙄
Latausta tarvitset,häiriöksi kirjoitat .
Anonyymi kirjoitti:
Latausta tarvitset,häiriöksi kirjoitat .
Missähän sinä noin paljon kirjoituksiani olet näkevinäsi? Pitäskö sun käydä spekseiversillä.
Mulla on tämä nimimerkki tehty sen takia, että mun omat kirjoitukset erottuvat muista, eikä kukaan voi noita anonyymiä kirjoituksia väittää mun tekemiksi.
- Anonyymi
Flunssapussina syntyneenä ne pitäisi leikata pois.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1922010
- 1291104
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21795- 58786
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä33700ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522
