Nyt ei jaksa

🤧👎☕ kauheasti miettiä mitään romantiikkaa. Onpas äkäinen flunssa! Hyvä kun pakolliset jaksaa tehdä.

36

117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voih, tsemppiä ja paranemista! Täällä myös tauti jyllää.

      • Tsemppiä sinnekin. Heräsin just viemään elukan ulos 🤧🐕👍


      • lounas.ajatus kirjoitti:

        Tsemppiä sinnekin. Heräsin just viemään elukan ulos 🤧🐕👍

        Elukan ulos? Olet siis hankkinut miehen 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Elukan ulos? Olet siis hankkinut miehen 😂

        Hah hah No ei kun kyseessä on koira!


    • Pikaista paranemista, toivottavasti pääset jalkeillesi hyvissä ajoin ennen joulun valmistelua 👍😊

      • Kiitos! Eiköhän tämä tästä. Ainakin uni maistuu. Heräsin juuri käymään yöpuulle.


    • Anonyymi

      Oho, oletpa sinnikäs. Pikaista paranemista!

      • Ei suomalaista flunssa nujerra 🤧


    • Anonyymi

      Onko koronaa. Itse sairastin sen kuukausi sitten. Ihan tavalliselta flunssalta tuntui.

      • Ei ole koronaa, tein testin. Tavallista äkäisempi flunssa.


    • Huomenta ja hyvää yötä 💤🤧
      Sain haettua ruokaa kaupasta, mutta nukahdin heti sen jälkeen. Nyt pikainen lenkki vielä ulkona ja takaisin peiton alle 🤗

    • Anonyymi

      Uni paras lääke on! Huomenna päivä uus, toivottavasti jo terveempi 🤗

      • Säikähdin, kun mulla ei ennen ole ollut kuumetta. Se on sentään laskenut, vaikka yskä jatkuu!


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Säikähdin, kun mulla ei ennen ole ollut kuumetta. Se on sentään laskenut, vaikka yskä jatkuu!

        Kuume tuhoaa pöpöjä. Yskä on ikävä riesa, nauti hunajaa ja lepää! Miten vanha koirasi jaksaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuume tuhoaa pöpöjä. Yskä on ikävä riesa, nauti hunajaa ja lepää! Miten vanha koirasi jaksaa?

        Se voi nyt niin hyvin kun nyt nivelrikkopotilas voi voida. Välillä sitä vihlaisee tassusta ja osaa sen mulle ilmoittaa. Olen saanut sen mahan rauhoittumaan. Sillä on taas mush sensitive pakastepallerot ruokana. Ne kohentaa sen vointa. Mustiin ja mirriin tulee vasta vuodenvaihteen jälkeen luutonta pakastetta suloa. Se on vielä parempi. Mitään kiinalaisia ei kannata koiralleen syöttää.


      • Anonyymi

        sinun pitaa levata niin paranet nopeammin minulla on sinulle yksi ihmetyken aihe etko sina ole kieltaytynyt yhbestakaan naisesta joka on luoksesi kavellyt


      • Anonyymi kirjoitti:

        sinun pitaa levata niin paranet nopeammin minulla on sinulle yksi ihmetyken aihe etko sina ole kieltaytynyt yhbestakaan naisesta joka on luoksesi kavellyt

        En nyt ymmärrä ihmetyksen aihettasi. Mulla on masussa iso leikkaushaava sektiosta. Harvoin ne keisarinleikkausta miehille tekee!


    • Anonyymi

      Muista pitää se tena kummassakin päässä, ettet tartuta toisia ja hae vielä muutama rökite lisää 🤡

      • Mikähän sun ongelma oikein on? Etkö itse näe, kuinka ääliömäisiä noi sun kommentit on?


      • Edellisviikolla sain neljännen koronarokotteen 😄


    • Anonyymi

      sitten sinun taytyy vain olla ei aina tarvitse mitaan tehba en minakaan tee mitaan muuta kuin kirjoittelen koneelle

      • Mä en käytä muutenkaan konetta paljonkaan. Nyt vielä vähemmän kun silmät tulee tästä kipeäksi.


      • Anonyymi

        Mä myyn toisen munuaiseni jos sä oot suamalaine


    • Anonyymi

      Joko vointisi on petraantunut? Pari päivää olet taistellut flunssan kanssa.

      • Koko ajan parempi, muttei vielä kunnossa. Kuume lakkasi (3pv oli) , mutta tuo yskä vie voimat kun ei pysty kunnolla hengittämään.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Koko ajan parempi, muttei vielä kunnossa. Kuume lakkasi (3pv oli) , mutta tuo yskä vie voimat kun ei pysty kunnolla hengittämään.

        Kaikki vie oman aikansa. Oletko kokeillut höyryhengitystä ja erilaisia suihkeita? Niistä saa ainakin helpotusta.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Koko ajan parempi, muttei vielä kunnossa. Kuume lakkasi (3pv oli) , mutta tuo yskä vie voimat kun ei pysty kunnolla hengittämään.

        Onko sulla muuta elämää? Vaikutat vähä köyhältä, ajattelet vaan lounasaikana?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla muuta elämää? Vaikutat vähä köyhältä, ajattelet vaan lounasaikana?

        Oletko huomannut, että vuorokaudessa on 24 tuntia. Jos tänne jonkun rivin kirjoittaa, niin olet aika yksinkertainen jos luulet että siinä on koko elämä.

        Sitäpaitsi mun tekemiset ei edes mitenkään kuulu sinulle. Pysyttele vain oman tasoisessa seurassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki vie oman aikansa. Oletko kokeillut höyryhengitystä ja erilaisia suihkeita? Niistä saa ainakin helpotusta.

        Minä olin niin huonossa kunnossa etten päässyt sängystä ylös. Saati että olisin jaksanut jotakin suihkeita tai höyryjä ajatella.


    • Anonyymi

      Niin ihana kuunnella näit pienii ongelmii omiin verrattuna.

      • On mulla isompiakin ongelmia, mutta niitä en viitti tänne kirjoitella riepoteltavaksi.🙄


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        On mulla isompiakin ongelmia, mutta niitä en viitti tänne kirjoitella riepoteltavaksi.🙄

        Latausta tarvitset,häiriöksi kirjoitat .


      • Anonyymi kirjoitti:

        Latausta tarvitset,häiriöksi kirjoitat .

        Missähän sinä noin paljon kirjoituksiani olet näkevinäsi? Pitäskö sun käydä spekseiversillä.

        Mulla on tämä nimimerkki tehty sen takia, että mun omat kirjoitukset erottuvat muista, eikä kukaan voi noita anonyymiä kirjoituksia väittää mun tekemiksi.


    • Anonyymi

      Flunssapussina syntyneenä ne pitäisi leikata pois.

      • En nyt oikein ymmärrä tätä, mutta onkin varmaan jollekin oletetulle henkilölle.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      305
      3457
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      244
      1905
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      96
      1393
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1323
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      79
      1223
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1188
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1143
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1014
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      966
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      894
    Aihe