Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Annika saarikko

Anonyymi-ap

On toi saarikko lyhyt ja pyöreä. Ei oo nälkää nähnyt
Missähän ne siellä Oripäässä mahtaa asua

35

1208

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      kyllä hän kotonaan asuu.

      • Anonyymi

        Niin tietysti mut oisin googlettanut kuin hieno iso talo on😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tietysti mut oisin googlettanut kuin hieno iso talo on😂😂😂

        googleta mun uusi kissa- mau


      • Anonyymi

        Onko kyseessä se talo,🏘️🏠🏡 jossa on autotallin ovet kulkuovina? 🤔🤨


    • Anonyymi

      Oripään Shellistä n. 2km Latvalle päin. Siellä asuu hän...

    • Anonyymi

      Oli vielä joku 5v sitten hoikka ja kaunis nainen. Enää ei ole. Lihonut hirveästi. Ei kasvoiltaan meinaa edes tunnistaa enää.

      • Anonyymi

        Ei taida 5v riittääkään, ainakaan mulla ei ole mitään muistikuvaa hänestä hoikkana ja tiedän vain julkisuuden kautta. On tainnut maistua liiaksi kokoustarjoilut eikä sportti pahemmin ole innostanut. On jo vaarallisesti sairaalloisen lihava. Samaan aikaan Marin on laihtunut, eikä ole ainakaan itse nautiskellut Kesärannan hulppeista aamiaistarjoilusta - menisi olemukseltaan melkein pirinististä.

        lajijasuris


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei taida 5v riittääkään, ainakaan mulla ei ole mitään muistikuvaa hänestä hoikkana ja tiedän vain julkisuuden kautta. On tainnut maistua liiaksi kokoustarjoilut eikä sportti pahemmin ole innostanut. On jo vaarallisesti sairaalloisen lihava. Samaan aikaan Marin on laihtunut, eikä ole ainakaan itse nautiskellut Kesärannan hulppeista aamiaistarjoilusta - menisi olemukseltaan melkein pirinististä.

        lajijasuris

        Taitaa tämä kaikkien asioiden asiantuntija Lajijasuris olla itse habitukseltaan täysi kymppi.
        Ei sitten äiti tai opettaja opettanut, että ihmisiä ei arvostella ulkonäön mukaan.
        Minusta kiloista tai kilottomuuksista saa mainita vain lääkäri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa tämä kaikkien asioiden asiantuntija Lajijasuris olla itse habitukseltaan täysi kymppi.
        Ei sitten äiti tai opettaja opettanut, että ihmisiä ei arvostella ulkonäön mukaan.
        Minusta kiloista tai kilottomuuksista saa mainita vain lääkäri.

        No enpä ihan ole ja jos veikata saa, niin tiedät kyllä tämän! Joo ei saa arvostella ihmistä itseään ja varsinkaan loukata terveyteen liittyvästi, mutta mä totesin sen minkä kuvasta voi päätellä. Otti siinä ennen muakin joku kantaa...

        lajijasuris


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No enpä ihan ole ja jos veikata saa, niin tiedät kyllä tämän! Joo ei saa arvostella ihmistä itseään ja varsinkaan loukata terveyteen liittyvästi, mutta mä totesin sen minkä kuvasta voi päätellä. Otti siinä ennen muakin joku kantaa...

        lajijasuris

        "Totesin sen minkä kuvasta voi päätellä" eli sehän on ihan sama, kun arvostelit. Eli käytät vaan eri verbiä, sinä päättelet, et arvostele? Se, että joku muu ottaa kantaa ei tarkoita sitä, että sinun pitää arvostella.
        En asu Loimaalla enkä edes asu edes samassa vaalipiirissä, kunhan lueskelen Loimaan kommentteja, Jonkinnäköinen vanha sidos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Totesin sen minkä kuvasta voi päätellä" eli sehän on ihan sama, kun arvostelit. Eli käytät vaan eri verbiä, sinä päättelet, et arvostele? Se, että joku muu ottaa kantaa ei tarkoita sitä, että sinun pitää arvostella.
        En asu Loimaalla enkä edes asu edes samassa vaalipiirissä, kunhan lueskelen Loimaan kommentteja, Jonkinnäköinen vanha sidos.

        Vai nii... No mutta miksi et kuitenkaan tuolle muulle kommentoijalle mitään postannut...?
        Kyllä ne niin kuitenkin menee, että minä en toisia ihmisiä kovin herkästi arvostele, enkä varsinkaan ilkeilymielessä, olipa sitten kyse ulkonäöstä, puheesta, käytöksestä, ajattelusta.

        Olen pitkäpinnainen ja omaan hyvän yleissivistyksen ja moninaisen ajattelun minkä johdosta ajattelen ensin ja vielä itse sairaana osaan olla enimmäkseen ilkeilemättä. Suuri puute on toisinaan epätarkoituksen mukainen, sekava ja hajoava, suullinen ulosanti. Paljon enemmän sitä arvostelua ja suoraa vtuilua itse kohtaan, kuten vaikka viime mainitusta, kun suurin osa ihmisistä luulee ihmisten kaikkien ulostulojen olevan kirjaimellisesti tarkoitustahallisia. Mutta itse asiassa jokainen "hölmöilee" aina toisinaan, mutta terve tai iloinen ei kohtaa samaa piikittelyä.

        lajijasuris


      • Anonyymi

        Kyllä tosi zäpäkkä.


      • Anonyymi

        On sillä ainakin kokee mies. Koska vaan tulee joku hoikka kaunis nainen ja nappaa sen. Kannattaa nyt panostaa itseensä ja ruveta vähän liikkumaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On sillä ainakin kokee mies. Koska vaan tulee joku hoikka kaunis nainen ja nappaa sen. Kannattaa nyt panostaa itseensä ja ruveta vähän liikkumaan

        Tarkoitin siis komee mies.heti tuli virhe kun en muistanut tarkistaa tekstiäni


      • Anonyymi

        Mikä mahtaa olla vaatteiden koko joku 48 jos riittääkään enää. Jos tota menoa lihoo niin muutaman vuoden päästä ei enää pääse käveleen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä mahtaa olla vaatteiden koko joku 48 jos riittääkään enää. Jos tota menoa lihoo niin muutaman vuoden päästä ei enää pääse käveleen

        Voi sinua reppanaa onnetonta! Aamuyön tunteina 4:35 pohdit ja kirjoitat vaatteiden koosta ja lihomisesta.
        Voimia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi sinua reppanaa onnetonta! Aamuyön tunteina 4:35 pohdit ja kirjoitat vaatteiden koosta ja lihomisesta.
        Voimia!

        Nousen aina aikaisin ja telkkarista ei tullut mitään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nousen aina aikaisin ja telkkarista ei tullut mitään

        Siispä päätit miettiä jonkun kiloja? Ja vielä kirjoittaa halveksivasti. Terveydenhuollon asia kuten sinunkin sairauksien hoito.
        Huolehdi mielummin itsestäsi.
        Lähde vaikka lenkille.


    • Anonyymi

      Ihan on selkeästi Annika Saarikko sairaalloisen lihava. Tulee diabetestä, suonikohjuja, sydäntauteja, ja kaikkia muita sairauksia lihavuuden takia. Turha tosiasiaa on kieltää.

    • Anonyymi

      Juuri näin. Sydäntaudit, syövät ja uniapnea siihen vielä päälle.

    • Anonyymi

      Jos ei kykene huolehtimaan valtiontaloudesta, niin kuinka omista numeroistaankaan...

    • Anonyymi

      Minun mielestäni Saarikko on kaunis ihminen. Kantaa kilonsa hyvin, ei näytä mitenkään sairaalloiselta. Ei kaikkien tarvitse olla riukuja

    • Anonyymi

      Mahtaako odottaa lasta oli vähän sen näköinen kymppi uutisissa. Ainakin oli todella pyöristynyt

    • Anonyymi

      Järkevä ihminen. Puhui täyttä asiaa maan tilasta ja tulevaisuudesta. Sanoi ettei kannata " tunnin junia ", muutaman minuutin voittaa ajassa joka maksaisi useita miljardeja. Toteutuessaan idioottimaisin hanke Suomessa koskaan.

      • Anonyymi

        Vaalipaniikissa puhui. Julkisen sektorin kasvattaminen velanotolla kun oli päätetty jo hallitusohjelmassa. Vielä toukokuussa 2022 hallituskumppani Vasemmistoliitto väitti, että korot ovat nollassa niin pitkään kuin silmä siintää ja velkaraha on ilmaista rahaa. Missä oli budjettivastuuministeri Saarikon viisaus silloin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaalipaniikissa puhui. Julkisen sektorin kasvattaminen velanotolla kun oli päätetty jo hallitusohjelmassa. Vielä toukokuussa 2022 hallituskumppani Vasemmistoliitto väitti, että korot ovat nollassa niin pitkään kuin silmä siintää ja velkaraha on ilmaista rahaa. Missä oli budjettivastuuministeri Saarikon viisaus silloin?

        Nii just, jos hitusen aitoa huolta mutta kannattaa tosiaan muistaa vaalien läheisyys! Tota velkahullutusta on kestänyt jo noin 15 vuotta ja oikeastaan kaikki puolueet osaltaan syypäitä, mutta kaikista pahin taitaa olla kokoomus.
        Entistä kovemmat ajat edessä niillä, jotka tarvii paljon palveluja tai sosiaalitukia 🙁

        lajijasuris


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii just, jos hitusen aitoa huolta mutta kannattaa tosiaan muistaa vaalien läheisyys! Tota velkahullutusta on kestänyt jo noin 15 vuotta ja oikeastaan kaikki puolueet osaltaan syypäitä, mutta kaikista pahin taitaa olla kokoomus.
        Entistä kovemmat ajat edessä niillä, jotka tarvii paljon palveluja tai sosiaalitukia 🙁

        lajijasuris

        Tänä vuonna äänestän ensi kertaa persuja. Tuli mitta täyteen tuosta rahojen ulkomaille syytämisestä, ja kouluttamattomien maahantulosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänä vuonna äänestän ensi kertaa persuja. Tuli mitta täyteen tuosta rahojen ulkomaille syytämisestä, ja kouluttamattomien maahantulosta.

        Kaikenlaisiin kesken jääviin projekteihin, junahankkeiden lisäksi pannaan valtavat summat mutta myös soteen ja opetukseen. Viime mainitun osalla pitäisi ehdottomasti tehdä opetyusministerin ja monen opettajan kuvailemia muutoksia.

        Tosin paljonko näihin vaikeuksiin löytyy syy oikeesti vain koulusta...? Mä en tunne nykymenoo, mutta osa muutoksista on ihan hyviä ja relevantteja, niinkuin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikenlaisiin kesken jääviin projekteihin, junahankkeiden lisäksi pannaan valtavat summat mutta myös soteen ja opetukseen. Viime mainitun osalla pitäisi ehdottomasti tehdä opetyusministerin ja monen opettajan kuvailemia muutoksia.

        Tosin paljonko näihin vaikeuksiin löytyy syy oikeesti vain koulusta...? Mä en tunne nykymenoo, mutta osa muutoksista on ihan hyviä ja relevantteja, niinkuin

        ...ääh lähti vahingossa...

        En siis tunne nykymenoo, kun läheltä päässyt seuraan vain 2 oppilasta mutta vielä alakoulussa. Toistaiseksi kaikki on mennyt hyvin, mutta totuus nähdään vasta 5-10 vuoden kuluttua, kun pitää ottaa enemmän omaa vastuuta elämästä.

        Relevantti muutos minusta on ilmiöoppiminen sikäli kuin olen oikein ymmärtänyt mistä on kyse ja miten käytännössä opetetaan. Toki onnistuminen vaatii paljon opettajalta ja oppilaalta. Pistän tähän ns. retorisen kysymyksen, jota miettinyt itsekin: Miten on mahdollista, että likimain tusinalla diagnoosilla (sairautta, väärää hoitoa, tapaturmaa/vammaa), osa hyvin merkittäviä niin ei ole vähäisessäkään määrin oppimisvaikeuksia ja on vahva oma-aloitteisuus ja itseohjautuvuus, eikä oppiminen ole koskaan tuntunut raskaalta tai työläältä paitsi kommunikointi kielillä.

        lajijasuris


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...ääh lähti vahingossa...

        En siis tunne nykymenoo, kun läheltä päässyt seuraan vain 2 oppilasta mutta vielä alakoulussa. Toistaiseksi kaikki on mennyt hyvin, mutta totuus nähdään vasta 5-10 vuoden kuluttua, kun pitää ottaa enemmän omaa vastuuta elämästä.

        Relevantti muutos minusta on ilmiöoppiminen sikäli kuin olen oikein ymmärtänyt mistä on kyse ja miten käytännössä opetetaan. Toki onnistuminen vaatii paljon opettajalta ja oppilaalta. Pistän tähän ns. retorisen kysymyksen, jota miettinyt itsekin: Miten on mahdollista, että likimain tusinalla diagnoosilla (sairautta, väärää hoitoa, tapaturmaa/vammaa), osa hyvin merkittäviä niin ei ole vähäisessäkään määrin oppimisvaikeuksia ja on vahva oma-aloitteisuus ja itseohjautuvuus, eikä oppiminen ole koskaan tuntunut raskaalta tai työläältä paitsi kommunikointi kielillä.

        lajijasuris

        Tarkennuksena ettei suurinta osaa oireista ole ollut koko ikää, mutta viimeksi suorittamani ammatillisen opiskelun aikaan kyllä ja ihan priimus -luokkaa heittämällä oli silti lopputulos. Olis kiva kuulla ihan proffatason näkemyksiä tähän kaiken sen skeidan sijaan mitä on saanut aikanaan kuunnella. Pelkästä tuurista tämä homma ei ole kiinni, siitä voin lyödä vaikka vetoo lukemani ja empiirisen tiedon pohjalta. Valtio ottaa käytännössä osan velasta, koska yhä suurempi osa ei edes viitsi yrittää ponnistella eteenpäin...?

        lajijasuris


    • Anonyymi

      Sille tulee pian kävelemis vaikeuksia jos tota menoa paisuu. Ja kohta täytyy teettää vaatteet kun ei saa enää niin isoja.

    • Anonyymi

      Keväällä aioin äänestää aiemmin Kokoomusta, mutta sittemmin ajattelin että persut ovat ykkönen. Nyt molemmat kannattavat ns. tunninjunia näitä kahta puoluetta en äänestä missään tapauksessa.

      • Anonyymi

        Se olis kyllä mielenkiintoista nähdä mitä sitten, jos persut voittaa ja nousee pm- puolueeksi. Toivottavasti näin tapahtuu👍 Sipilän hallituksessa joutuivat tai TS muuten lipsui liikaa omista periaatteistaan.

        lajijasuris


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se olis kyllä mielenkiintoista nähdä mitä sitten, jos persut voittaa ja nousee pm- puolueeksi. Toivottavasti näin tapahtuu👍 Sipilän hallituksessa joutuivat tai TS muuten lipsui liikaa omista periaatteistaan.

        lajijasuris

        Jaa nyt tulikin luettua vähän huolimattomasti😳
        Pysyn silti kannassani. Taitaa silti olla aivan sama ketä äänestää. Kaikki ne on pettureita!
        Virkahenkilöpohjainen hallitus voisi olla aito vaihtoehto.

        lajijasuris


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2247
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe