Miksi Venäjä ei lopeta sotaa Ukrainassa?

Anonyymi-ap

Se olisi varsin helppoa toteuttaa. Iskisi vain bunkkerin tuhoaja ohjuksilla Zelenskyyn olinpaikan tuusan nuuskaksi. Sota loppuisi kuin seinään.

25

254

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jenkit heittää sitten jonkun toisen kehiin.

      • Anonyymi

        Eipä amerikkalaiset sitä presidenttiä sinne valitse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä amerikkalaiset sitä presidenttiä sinne valitse.

        Zelenski sai Oskarin näytelmästä Venäjä ohjushyökkäys puolaan..
        Suomaisia venäjällä ei Ammutukaan.. https://tokentube.net/v/2683463687/Venäjällä-tuli-vähän-mutkia-matkaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä amerikkalaiset sitä presidenttiä sinne valitse.

        Tuo on yleinen harhaluulo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on yleinen harhaluulo.

        Ei niin. Toisin kuin venäjä vänkää. Surku maa.


      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        😋 ­N­­y­m­­f­o­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17661955j

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      No ensin pitäisi olla niitä bunkkerin tuhoaja ohjuksia.

      Martyyrit on aina huippuidea.

      Oletkohan nyt oikealla palstalla.

      • Anonyymi

        Jos Zelenskyy potkaisisi tyhjää Ukraina antautuisi jo samana päivänä.


    • Anonyymi

      Koska g7 kokous on päättänyt niin.

    • Anonyymi

      Tuskin loppuu mutta jos Putin tupaan kun paukku niin loppuu varmemmin kun kerran on hyökkääjä.

    • Anonyymi

      No ku Venäläisillä taitaa olla jotain logistisia ongelmia kun ovat lehtietojen mukaan ampuneet viime aikoina jopa pelkkiä hylsyjä???

    • Anonyymi

      PAREMPI VAIHTOEHTO: Tuhotkaa se Putiini, sota loppuisi kuin seinään!

    • Anonyymi

      Putler ei tiedä minne ampua niillä olemattomilla bunkkerintuhoajilla ja vaikka niitä olisikin niin ryssäkätyrit eivät niillä osaa tai viitsi ampua niin kuin pitää.

    • Anonyymi

      Niinkö luulet?

    • Anonyymi

      Oliko Putin itse oikein shampanjalasi kädessään esiintymässä vai oliko kyseessä jälleen kerran eräs hänen lukuisista kaksoisolennoistaan. Saddam Husseinilla kin oli ainakin 2 todistettua kaksoisolentoa jotka esiintyivät kun itse ei viitsinyt :D

    • Anonyymi

      Kaksoisolennon voi helposti tunnistaa, kun hämäys on tarkoituksena, niin: mitä enemmän on turvamiehiä ympärillä, sitä varmemmin kysymyksessä ei ole oikea Putin vaan joku hänen palkkaamansa kaksoisolento :D

    • Anonyymi

      Miksi venäjä ei lopeta sotaa vetäytymällä?

    • Venäjä ei lopeta sotaa kun sen imperialistiset laajentumishaavet menisivät mönkään. Venäjä ei voi lopettaa sotaa koska kukaan henkiin jäänyt tsaari ei ole hävinnyt sotaa joten Putin pitää henkensä edestä sotaa käynnissä ja valehtelee kansalleen sodan tilanteista ja saavutuksista.
      Venäjä ei lopeta sotaa koska tsaari on Jumalan nimittämä eikä tee virheitä. Hävitty sota tai sota joka ei saavuta tavoitteitaan on virhe. Jumalan käsi poistaa virheen tehneen tsaarin valtaistuimelta!
      Putinin on siis pakko jatkaa sotaan ihan henkensä pitimiksi.

      • Sota Ukrainassa on jo loppunut. Venäjä tekee vain kostoiskuja Ukrainaan kun ukraina yrittää pommittaa kansanäänestyksellä venäjään liittyneitä alueita.
        Venäjä on aito demokratia jossa asioita kysytään kansalta äänestyksissä. Toisin kuin suomi jossa natoon mennään lehdistön päätöksellä ja vääristettyjen galluppien tuloksen mukaan. Galluppien tulokset on paljon helpompi väärentää kuin kansanäänestyksen tulokset.


      • Anonyymi
        Delfine kirjoitti:

        Sota Ukrainassa on jo loppunut. Venäjä tekee vain kostoiskuja Ukrainaan kun ukraina yrittää pommittaa kansanäänestyksellä venäjään liittyneitä alueita.
        Venäjä on aito demokratia jossa asioita kysytään kansalta äänestyksissä. Toisin kuin suomi jossa natoon mennään lehdistön päätöksellä ja vääristettyjen galluppien tuloksen mukaan. Galluppien tulokset on paljon helpompi väärentää kuin kansanäänestyksen tulokset.

        Tämä on totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on totta.

        Juu, venäjällä on 600 vuoden kokemus kansanvallasta...

        Täällä haisee fisun aivopieru.


      • Anonyymi
        Delfine kirjoitti:

        Sota Ukrainassa on jo loppunut. Venäjä tekee vain kostoiskuja Ukrainaan kun ukraina yrittää pommittaa kansanäänestyksellä venäjään liittyneitä alueita.
        Venäjä on aito demokratia jossa asioita kysytään kansalta äänestyksissä. Toisin kuin suomi jossa natoon mennään lehdistön päätöksellä ja vääristettyjen galluppien tuloksen mukaan. Galluppien tulokset on paljon helpompi väärentää kuin kansanäänestyksen tulokset.

        Tuskin tuo fiksun nisäkkään hahmon nimimerkikseen varastanut ryssätrolli itsekään uskoo noihin omiin ulostuksiinsa.

        Taitaa oikea delfiini olla moninkertaisesti fiksumpi kuin nimimerkki.

        T. Oikeiden delfiinien kanssa meressä ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin tuo fiksun nisäkkään hahmon nimimerkikseen varastanut ryssätrolli itsekään uskoo noihin omiin ulostuksiinsa.

        Taitaa oikea delfiini olla moninkertaisesti fiksumpi kuin nimimerkki.

        T. Oikeiden delfiinien kanssa meressä ollut.

        Delfiini, ota tilalle fisupisu.


    • Anonyymi

      Venäläiset voisivat räjäyttää itsensä niin saataisiin nauraa kaikki muut.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      151
      1497
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      585
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe