Tunnen olevani aika hukassa ja yksin vaikka olisin tuttujen tai läheisten kanssa. Minulla on sellainen niin sanottu Fomo-olo koko ajan, mutten ole siitä varma täytänkö kyseisen syndrooman pirteitä oikein taikka osaanko käyttää termiä/sanaa oikein oikeissapaikoissa. Esimerkiksi kirjoittaessa en osaa päättää mitä välillä mitä sanoja käytän, joten pyrin tunkemaan kaiken samaan virkkeeseen jolloin lauseesta tulee epäselvä. (Minulla on myös lukihäiriö). Pyrin koko ajan hamstaamaan tietoa mitä en halua menettää tai luulen tarvitsevani sitä vielä jossain. Oikeasti monesti en tule käyttämään tietoa missään tailla tule sitä tarvitsemaan. Esimerkki . Sharamin käyttö koko ajan melkein jokaisen radia taikka sarjassa tulevan piisin kohdalla. Myös muistot on hyvin kivuliata koska tulen kaipaamaan niitä kovasti. Tilanteetkin ovat hyvin vaikeita, kun en osaa oikein päättäämitä teen. Tässä hieman ajatuksia..julkaise...
Kaipuun-ja menettämisen pelko (yksinäisyys)
1
201
Vastaukset
Ps: mulla on paha tapa tuottaa ajatukseni tekstiksi ja sitten jälkeen päin korjata kaikkia kirjoitus mönkiä. Pitäis tehdä aina ennen kuin oon julkaissut tekstin tänne
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882