Tunnen olevani aika hukassa ja yksin vaikka olisin tuttujen tai läheisten kanssa. Minulla on sellainen niin sanottu Fomo-olo koko ajan, mutten ole siitä varma täytänkö kyseisen syndrooman pirteitä oikein taikka osaanko käyttää termiä/sanaa oikein oikeissapaikoissa. Esimerkiksi kirjoittaessa en osaa päättää mitä välillä mitä sanoja käytän, joten pyrin tunkemaan kaiken samaan virkkeeseen jolloin lauseesta tulee epäselvä. (Minulla on myös lukihäiriö). Pyrin koko ajan hamstaamaan tietoa mitä en halua menettää tai luulen tarvitsevani sitä vielä jossain. Oikeasti monesti en tule käyttämään tietoa missään tailla tule sitä tarvitsemaan. Esimerkki . Sharamin käyttö koko ajan melkein jokaisen radia taikka sarjassa tulevan piisin kohdalla. Myös muistot on hyvin kivuliata koska tulen kaipaamaan niitä kovasti. Tilanteetkin ovat hyvin vaikeita, kun en osaa oikein päättäämitä teen. Tässä hieman ajatuksia..julkaise...
Kaipuun-ja menettämisen pelko (yksinäisyys)
1
290
Vastaukset
Ps: mulla on paha tapa tuottaa ajatukseni tekstiksi ja sitten jälkeen päin korjata kaikkia kirjoitus mönkiä. Pitäis tehdä aina ennen kuin oon julkaissut tekstin tänne
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1192462
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau321596Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.211522- 1291458
- 681263
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3451142- 891015
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?581005- 122841
- 79825