Olen umpirakastunut ja näen sinussa kaiken, mitä ikinä naiselta voi odottaa, mutta silti minun on tehtävä järkevä arvio. Ansaitset paremman miehen itsellesi kuin mitä voin tarjota. Olen huono tekemään sinut onnelliseksi, ja en voisi katsoa sinua surullisena kun et saa sitä, mitä elämässäsi janoat. Tyytyväisenä olet parasta, siksi.
Olenhan minä syöksynyt syvälle rakkauteen
76
1818
Vastaukset
- Anonyymi
Älä selitä. Nainen tekee itse päätöksen, kenet hän haluaa. Tai sydän tekee sen hänen puolestaan.
Ihan mielenkiinnosta kysyn: mikä naisen tekee onnelliseksi?
Hauskaa, kun täällä on aina teitä jotka tietää mitä muut tarvitsee.- Anonyymi
Lämpöä ,leipää ja lempeä. Ei siinä muuta tarvita
- Anonyymi
Jätätkö naisen vai jätäkö lähestymättä?
- Anonyymi
Pidän etäisyyttä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pidän etäisyyttä.
Miksi koet olevasi huono kyseiselle naiselle? Onko hän antanut ymmärtää niin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pidän etäisyyttä.
Et voi tietää mitä hän mieheltä haluaa ja kaipaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et voi tietää mitä hän mieheltä haluaa ja kaipaa.
Hän on menevää tyyppiä, minä jään jalkoihin. Hän tarvitsee sellaisen, joka saa posket hehkumaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän on menevää tyyppiä, minä jään jalkoihin. Hän tarvitsee sellaisen, joka saa posket hehkumaan.
Höh,luulet vaan..
Anonyymi kirjoitti:
Et sitten ajatellut siltä kantilta asiaa, että joskus se menevä tarvitsee vastaparikseen rauhoittavan ihmisen. Mitä siitä nyt tulisi, jos molemmat menisivät suunapäänä joka suuntaan?
No mutta eniveis... Odottelen tuolla ylempänä vastausta kysymykseen. Luulen ettei siihen osaa kukaan vastata, mutta kerta tunnut tietävän, niin olisi upeaa kuulla vastaus😉- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä hänestä tekee "menevän"? Puhutaanko nyt jostain baareilusta? Hän ilmeisesti on lapseton alle 30v vielä jos menojalkaa vipattaa. Kun hän saa ikää ja perhettä, niin varmasti rauhoittuu. Toki vanhemmatkin käy joskus viihteellä ja varmasti irroittelevat siellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menevää on montaa eri lajia. Olen menevä ihminen, tykkään mennä ja tehdä asioita, reissata, mutta kaipaan juurikin rinnalleni sitä rauhallisempaakin vastapainoa. Ihmistä joka rakkaudella tukee minua mutta ei jarruta. Se on niin harvinaista. Mielessänikin on eräs mies joka vaikuttaa rauhallisemmalta ja niin kovin välitän hänestä juuri sen asian vuoksi, se rauhallisuus tartttuu hyvällä tavalla. Ja ehkä hän saisi minusta intoa kokea uutta. Mutta voi olla että kuvittelen vain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jospa hän vain peittää sillä menemisellä omaa tyhjyyden tunnettaan ja ikävää? Eiköhän se meneminen rauhoitu siinä toisen ihmisen rinnalla, luulen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menevää on montaa eri lajia. Olen menevä ihminen, tykkään mennä ja tehdä asioita, reissata, mutta kaipaan juurikin rinnalleni sitä rauhallisempaakin vastapainoa. Ihmistä joka rakkaudella tukee minua mutta ei jarruta. Se on niin harvinaista. Mielessänikin on eräs mies joka vaikuttaa rauhallisemmalta ja niin kovin välitän hänestä juuri sen asian vuoksi, se rauhallisuus tartttuu hyvällä tavalla. Ja ehkä hän saisi minusta intoa kokea uutta. Mutta voi olla että kuvittelen vain.
Miten sitä voisi tuntea olevansa riittävä energiapakkauksen rinnalla? Häneen verrattuna olen kuin toisesta maasta, toisesta puusta veistetty. Minun pitää etsiä omaa tasoani oleva nainen eikä mennä pilaamaan kenenkään hyvää elämää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten sitä voisi tuntea olevansa riittävä energiapakkauksen rinnalla? Häneen verrattuna olen kuin toisesta maasta, toisesta puusta veistetty. Minun pitää etsiä omaa tasoani oleva nainen eikä mennä pilaamaan kenenkään hyvää elämää.
Voi rakas! Et sinä mitään pilaisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja taitaa olla sitä jarruttavaa tyyppiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedätkö, aktiivinen nainen kaipaakin juuri myös sellaisia tyyniä hetkiä keskustellen,vain ollen..intensiivisesti.....et halua niitä tarjota..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedätkö, aktiivinen nainen kaipaakin juuri myös sellaisia tyyniä hetkiä keskustellen,vain ollen..intensiivisesti.....et halua niitä tarjota..
Aktiiviselta naiselta tämä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta kai haluaisin tarjota, jos se olisi mahdollista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi rakas! Et sinä mitään pilaisi.
Älä ole kumminkaan nuuka!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta kai haluaisin tarjota, jos se olisi mahdollista.
On. H
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jospa hän vain peittää sillä menemisellä omaa tyhjyyden tunnettaan ja ikävää? Eiköhän se meneminen rauhoitu siinä toisen ihmisen rinnalla, luulen.
ei kai tassa mitaan ole
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pidän etäisyyttä.
Ok. No jätetään asiat sikseen. En se kyllä yhtään parempi muita ole minäkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MUN ON PAKKO MENNÄ! En menis muuten mutta on selviydyttävä että kaikki saa sen mitä tarvitsee ja haluaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menevät vain peittävät todellisen epävarmuuteensa, joka tulisi esiin elämässä, jossa pitäisi vain olla ja kohdata oikeasti toinen ihminen. Jatkuvalla menemisellä, voit näyttää tehokkaalta ja energisestä, mutta todellisia vahvoja ihmisiä ovat ne, jotka uskaltavat väillä vain olla ja kohdata itsensä ja toiset ihmiset. Elämästä puuttuu paljon, jos se pitää peittää jatkuvaan meneniseen ja ulkoiseen näyttelemiseen.
- Anonyymi
Olen kyllä paras aina. Miksi ette usko. Minun huonot puoletkin on hyviä. Eikä ne ole huonoja puolia vaan ominaisuuksia.
- Anonyymi
Kiitos🙏nyt minä menen. Toinen pääsee nyt lähelleni kun sinä et ole siinä välissä. Kauan sinulla kestikin😁
Minä olin kyllä jo päätökseni tehnyt. En halua sua enää- Anonyymi
Jaa 🥺
- Anonyymi
Mullekin on sanottu, että ansaitsen parempaa, mutta se kenelle sydämeni kuuluu tietää itsekin sen, että hän on mulle tärkein ja tulee aina olemaan. Vaikka ei enää ikinä nähtäis, niin joka päivä hän on valtaosan siitä mun mielessäni ja haaveilen vaan siitä, että miten onnellinen oisin jos nähtäis vielä joku päivä. Mikään muu ihmiskohtaaminen ei tunnu enää miltään ja olen välillä ihan hajalla.
-yks vaan-- Anonyymi
Ehkä vielä kohtaat hänet? Täällä mies myös miettii samoin ja haaveilee..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä vielä kohtaat hänet? Täällä mies myös miettii samoin ja haaveilee..
Sitä todella toivon.
-yks vaan-
- Anonyymi
Mistä voit tietää miten pienestä naisen onni koostuu....Pienistä asioista kummiskin..
- Anonyymi
Ei ole minun palasissani tarpeeksi hohtoa ja lämpöä, ei riitä. Hänen täytyy saada vertaisensa.
- Anonyymi
Minä janoan sinua. Ei tämä tunne häviä minnekään.
- Anonyymi
Ei välttämättä kannata tehdä päätöstä hänen puolestaan, koska ihmiset arvottavat asioita eri tavoilla. Yksipuolisten tunteiden tapauksessa kannattaa kyllä päästää irti, niin säästyy paljolta murheelta. Saattaa se silti hajottaa pahasti, mutta liian pitkä venyttäminen ei paranna tilannetta. 🦔
- Anonyymi
Olisihan se ihan mukavaa, että kertoisit edes tehneesi päätöksen. Ei tarvitsisi enää turhia toivoa. Jokaisen onnellisuus tulee omasta sisimmästä ja kun toista rakastaa ja saa vastarakkautta, niin mikä sen onnellisemmaksi tekisi edes? Onko rakkautta jättää toinen ikävöimään, kun ei saanut edes tilaisuutta yrittää?
- Anonyymi
Jos ei ole tarpeeksi kiinnostunut toisesta kohdatakseen itsensä ja omat puutteensa, niin tuskin jaksaa sen toisenkaan virheitä.
- Anonyymi
Hyvin sanottu
- Anonyymi
Näin ihminen käyttäytyy itseään kohtaan myrkylliseksi.
- Anonyymi
Olen kokenut sen niin, että hänen seuransa saa minussa parhaat puoleni esille. Mutta ei se pelkästään riitä, koska niiden täytyy olla hänelle miellyttäviä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kokenut sen niin, että hänen seuransa saa minussa parhaat puoleni esille. Mutta ei se pelkästään riitä, koska niiden täytyy olla hänelle miellyttäviä.
No onko hän sanonut, että ne ei ole miellyttäviä?
En usko, että olet umpirakastunut. Jos olisit, niin et ajattelisi noin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No onko hän sanonut, että ne ei ole miellyttäviä?
En usko, että olet umpirakastunut. Jos olisit, niin et ajattelisi noin.Ehkä on sanottu liikaa, jos väittää, etteivät piirteet ym. ole miellyttäviä hänelle. Paremminkin pitäisi sanoa, etteivät ne ole riittävän miellyttäviä tai ylipäätään oikeita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä on sanottu liikaa, jos väittää, etteivät piirteet ym. ole miellyttäviä hänelle. Paremminkin pitäisi sanoa, etteivät ne ole riittävän miellyttäviä tai ylipäätään oikeita.
Jopas jotakin. Luulet vain kun aikoinaan kiusoittelin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä on sanottu liikaa, jos väittää, etteivät piirteet ym. ole miellyttäviä hänelle. Paremminkin pitäisi sanoa, etteivät ne ole riittävän miellyttäviä tai ylipäätään oikeita.
Olet ihan riittävän suloinen. Ihana matala ääni, keskustelu on sitä parasta. Silloin kun et livistä.
- Anonyymi
Kiero olet
- Anonyymi
Syöksyit kuin sukkula venukseen, vai anukseen?
- Anonyymi
Nyt on miehellä itsetunto korkealla. Sinä päätät ja lässyn lässyn.
Näin se on, jokainen ansaitsee vain parasta.
- Anonyymi
En ansaitse nuuka miehiä.
- Anonyymi
Sinäkin, ja,se sun paras on jossain on muualla.
- Anonyymi
Niin ansaitsen koska luulet itsestäsi mies liikoja.
- Anonyymi
Toisaalta, jos olet naimisissa ja asut omakotitalossa kaikkine roippeineen ja palvelu pelaa, ei siitä kannattaa vaihtaa ainakaan huonompaan, tai naiseen johon tunnet vain vetoa, ja joka on liian haastava ja oikukas :/
- Anonyymi
Kehitys kehittyy
Sinussakin - Anonyymi
Olet hirviö… kammottavaa, itse nostan kytkintä sen sileän tien kun huomaan että äijä kuvittelee voivansa elää passattavana kuin mamman hotellissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet hirviö… kammottavaa, itse nostan kytkintä sen sileän tien kun huomaan että äijä kuvittelee voivansa elää passattavana kuin mamman hotellissa.
Mistä tiedät kuka ton kommentin kirjoitti. Ne omat hirviöt ja möröt joskus nostaa päätään
- Anonyymi
Tässä kommentissa ei taida ihan suurista tunteista olla kyse kumpaakaan kohtaan. Toiseen tuntee vain vetoa, toiseen ei vissiin mitään, mutta palvelu on hyvää talossa, johon roippeet on sijoitettu. Mahtaa lämmittää nämä suuret tunteet kaikkia osapuolia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä kommentissa ei taida ihan suurista tunteista olla kyse kumpaakaan kohtaan. Toiseen tuntee vain vetoa, toiseen ei vissiin mitään, mutta palvelu on hyvää talossa, johon roippeet on sijoitettu. Mahtaa lämmittää nämä suuret tunteet kaikkia osapuolia.
Antaapa ihmisten jutella rauhassa kelaamatta kenenkään mielen sisäisiä sen enempiä
- Anonyymi
Olen umpirakastunut ja näen sinussa kaiken --- TAAS!
- Anonyymi
Vähään tyytyvä voi näyttäytyä kyllä mielenrauhan saavuttaneelta ollessaan tietämätön muusta. Jokaisen pitäisi antaa tehdä omat virheensä, muu vie tunnetta että toiminnallaan voi muuttaa elämäänsä, tekee hallaa ihmisen tahdon voimalle kun ulottuvilla ollut omia aikojaan haihtuu olemattomiin ennen kuin on ehtinyt itselleen tehdä selväksi mitä haluaa. Kukin on onnellinen tai onneton omalla tavallaan.
- Anonyymi
Mun mielestä tällaiset aloitukset on kiusantekoa ikävöiville ihmisille. Kun moni kattoo että tuohan sopii meillekin niin hyvin. Vaikka ikövöisi, niin kannattaa suojella itseään, eikä lähteä vedätyksiin.
- Anonyymi
"tämä on totta"
- Anonyymi
Juuri noin että sitaateissa.
- Anonyymi
Surullisimmat ihmiset, joita olen koskaan tavannut elämässä, ovat niitä, jotka eivät välitä syvästi mistään. Intohimo ja tyytyväisyys kulkevat käsi kädessä, ja ilman niitä kaikki onnellisuus on vain väliaikaista, koska mikään ei saa sitä kestämään
- Anonyymi
Totta
- Anonyymi
Asumme yhdessä.
Kevväämmäällä emme. I dink so. - Anonyymi
Kun on uneksija luonnoltaan tietää aika vähän todellisesta ja ennemmin elää uudelleen kokemiaan harvinaisia hetkiä unelmissaan. Sitä tekee yön, viikon, vuodenkin. Siinä tulee tunne kuin olisi tuntenut iät ja ajat. Varmaan toivoo salaa tämän lunastavan odotukset. Muutama erityinen hetki saattaa tehdä onnelliseksi pitkään, ikuisesti. Ehkäpä jopa saada tekemään sovinnon itsensä kanssa, omien kirottujen epäilysten. Herätessään usein tunne jostain kauan sitten unohtuneesta, kuin ihana melodia sielusta joka ilmoille vasta nyt. Jos ja kun rakastuu, olkoon onnellinen kenen ikinä kanssa. Tämä tulee olemaan sitä hänen ansiostaan. Olkoon taivaansa aina sees, ja rakas hymynsä valaiskoon kaiken ympärillään, koska antoi nuo onnen hituset tuolle yksinäiselle ja kiitolliselle sydämelle. Muu olisi ollutkin jo ahneutta.
- Anonyymi
"Ansaitset paremman miehen itsellesi kuin mitä voin tarjota". Olen lisäksi homo ja oidipaaliset taipumukseni panevat minut kuuntelemaan äidin neuvoja tarkkaan.
- Anonyymi
Olleeni syöksynyt syvälle rakkauteen, mutta tuotapikaa huomasinkin sukeltaneeni tuntemattomaan peräsuoleen - syvälle.
- Anonyymi
Et tunne. Älä puhu.
- Anonyymi
Etkö arvosta naista tarpeeksi ja luota hänen älykkyyteensä, arvostelukykyynsä ja päätöksentekotaitoihinsa? Uskon, että teet niin. Siksi en ymmärrä aloitusta, jossa kumoat tuon kaiken. Et voi tehdä päätöksiä kenenkään toisen täysissä ruumiin ja sielun voimissa olevan aikuisen puolesta... etenkin, kun kyse on rakkaudesta.
- Anonyymi
siis tä
- Anonyymi
paljonko meilla oli ikaeroa
- Anonyymi
Kevyempi suhde usean naisen kanssa?
- Anonyymi
Janoan ainoastaan täydellistä rauhaa - ilman miesten energiavarkauksia. Piste.
- Anonyymi
Kasvetaan yhdessä ja erikseen
Toisillemme
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 974812
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1704425Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?864207Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1162678Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1372658- 442197
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282097Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2261880- 881759
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91747