Haluan sanoa että tarvitsen sut. Sanoilla en osaa kuvailla miksi kun se on tunne mitä en ymmärrä. Mutta tiedän että se oot sinä.
Oudolle rakkaudelle
59
1547
Vastaukset
- Anonyymi
Keksin vielä jonkun sanan tälle, ehkä.
- Anonyymi
Täytyy keskustella mun suojelioiden kanssa tästä. Niiden täytyy tietää miks.
- Anonyymi
Mitä ihmeellistä tuossa nyt oli, että pitää toisen mielenterveyttä kyseenalaistaa. Pelkkiä sanoja ja kirjaimia.
- Anonyymi
Tää on joku hullu. Terveiin ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää on joku hullu. Terveiin ap
Olkoot sellainen keskenään.
- Anonyymi
Kuulutaan olla yhdessä. Ainiin, toivottavasti useita harmittaa että olen uskollinen, uskon rakkauteen, Jumala on rakkaus. Mun mukana kulkee myös monta enkeliä jotka olen ansainnut.
- Anonyymi
Sinun kirjoitustyyli on psykoottinen. Mahtaa olla erittäin kuluttavaa. Sivusta
- Anonyymi
Ne on niitä vaikeita tunteita. Been there. Ja tälläkin hetkellä.
- Anonyymi
❤️❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi
Mäki tiiän että mä oon mä.
- Anonyymi
Mä välitän eräästä ihmisestä niin paljon että teen kaikkeni hänen eteensä. Mutta en väkisin vaan rakkaudesta. Kaikki teot ja asiat naksahtelee kohdilleen kuin itsestään. Se tykkäämisen voima on valtava. Sitä ei järjellä selitetä. Jos hän lukisi tätä hän tietäisi. Olen vastaus hänen pulmiinsa. 😊 Meidät on kohtalo määrännyt tekemään yhteistyötä.
- Anonyymi
Hyvä mainospuhe. Ja olet toiminut oikeassa elämässä miten?
- Anonyymi
Maailmassa kun olis enempi tykkäämistä niin se olis parempi paikka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tehnyt hyviä tekoja ja paljon hänen eteensä. Ja kertonut tunteeni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tehnyt hyviä tekoja ja paljon hänen eteensä. Ja kertonut tunteeni.
Hienoa ja esimerkillistä toimintaa. Arvostan!
- Anonyymi
Jospa kerron pikkusen iltasadun..
Elämä on kuin vaellusretki, sitä kiskoo kengät jalkaansa ja lähtee ulos. Siinä sitten, miettimättä taapertaa eteenpäin, sen enempää määränpäätä miettimättä. Kattelee maisemia, nauttii olostaan, mietiskelee, tekee sen välillä hymyillen, toisinaan kera kyynelten. Riippumatta siitä, mitä kaikkea ympärillä näkeekään, on kaipuu jonnekin. Siellä jossain on se joku odottamassa, virittäny nuotion valkeeseen ja odottaa sua viereensä lämmittelemään. Se on määränpää ja mahdollisuus.- Anonyymi
Näinpä juuri ❤💙
- Anonyymi
Onpa kaunis ajatus. Rakkaus on kaunis. Tuolta se itsestäkin tuntuu.
- Anonyymi
Voi, voi, kaunis tarina, olisipa minulle 😪
- Anonyymi
Kaivittu keksi jotain. Haluan antaa tunteeni ja sanani sulle suoraa.
- Anonyymi
Ehkä kannattaisi jollain konstilla ilmoittaa hänelle suoraan, jos molemmat olette vapaita ja täysivaltaisia ihmisiä.
- Anonyymi
Itse et taida olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse et taida olla.
Mitä se sinua liikuttaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä se sinua liikuttaa?
Siinä mielessä liikuttaa koko yhteiskuntaa että sekopäät saadaan jaloista pois pyörimästä keinolla millä hyvänsä
- Anonyymi
Täysivaltaisia 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse et taida olla.
Kyllä olen, onneksi. Voi hyvin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä olen, onneksi. Voi hyvin!
Sekoosekoo. Lähtee lapasesta.
- Anonyymi
Lähden nyt tunne🔒avaamaan. Ehkä kaikki on helpompaa sen jälkeen.
- Anonyymi
Niin minäkin sua! Yritän nyt työstää omaa sisintäni.
- Anonyymi
Nyt kävi niin että ei oikein ole asiaa. Ehkä myöhemmin. EHKÄ! Terveisin ap
- Anonyymi
Mihin sinä sitä sitten tarttet?
- Anonyymi
Se oli mun mielikuvitusta.
- Anonyymi
Et ollut oikeassa "tilassa" oikeaan aikaan. Tunteet eivät saavuttaneet toista, en tiedä.
Et voi sanoa tietäväsi. Koska ei ole noin simppeliä. - Anonyymi
Nii, tässä sitä nyt taas ollaan!
En helvetti rupea sinuun ripustautumaan enään kun jätit hiljaisuuteen.😡- Anonyymi
En ole ap, mutta hän jätti hiljaisuuteen jo kauan ennen minua. Viestittelin ja yritin pitää yhteyttä, hän vastasi vain, pienillä sanoilla, joskus ei ollenkaan. Ei itse aloittanut keskustelua. Vaikuttiko sitten, että olen varattu. Jos edes kerran saisin häneltä viestin :"Mitä kuuluu?" Turhaa toivetta, siksi etäännyin. Rakkaus palaa rinnassa edelleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole ap, mutta hän jätti hiljaisuuteen jo kauan ennen minua. Viestittelin ja yritin pitää yhteyttä, hän vastasi vain, pienillä sanoilla, joskus ei ollenkaan. Ei itse aloittanut keskustelua. Vaikuttiko sitten, että olen varattu. Jos edes kerran saisin häneltä viestin :"Mitä kuuluu?" Turhaa toivetta, siksi etäännyin. Rakkaus palaa rinnassa edelleen.
"En ole ap, mutta hän jätti hiljaisuuteen jo kauan ennen minua. Viestittelin ja yritin pitää yhteyttä, hän vastasi vain, pienillä sanoilla, joskus ei ollenkaan. Ei itse aloittanut keskustelua. Vaikuttiko sitten, että olen varattu."
No just. Tais ehkä vaikuttaa. 🙄 Itselle ainakaan tulisi pieneen mieleenkään vastailla varatun viestittelyihin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"En ole ap, mutta hän jätti hiljaisuuteen jo kauan ennen minua. Viestittelin ja yritin pitää yhteyttä, hän vastasi vain, pienillä sanoilla, joskus ei ollenkaan. Ei itse aloittanut keskustelua. Vaikuttiko sitten, että olen varattu."
No just. Tais ehkä vaikuttaa. 🙄 Itselle ainakaan tulisi pieneen mieleenkään vastailla varatun viestittelyihin.Voi voi, on sitä elämää nähty ja koettu. Varattu ei viestittele, jos ei suhteessa ole jotain pielessä. Rakastua voi se varattukin. Pitäisi antaa varatun itse päättää mitä tekee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi voi, on sitä elämää nähty ja koettu. Varattu ei viestittele, jos ei suhteessa ole jotain pielessä. Rakastua voi se varattukin. Pitäisi antaa varatun itse päättää mitä tekee.
Varatun pitäis sen verran kasvattaa selkärankaa, että jättää pielessä olevan suhteen taakseen. Voi hyvää päivää teitä kakaroita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varatun pitäis sen verran kasvattaa selkärankaa, että jättää pielessä olevan suhteen taakseen. Voi hyvää päivää teitä kakaroita.
Hyvässä suhteessa, mutta huonossa suhteessa, jossa joku pielessä. Ei siitä kannata lähteä heti ensimmäisen perään.
Toisaalta voisi lähteä helpommin, jos joku antaisi aihetta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö miehet uskalla kohdata muka varattua naista, jos ovat kiinnostuneita? Epäilen tätä ! Uskon, että ei ole väliä onko varattu tai sinkku, kaikki käy, jos kipinät lentää molempiin suuntiin. Pitäisihän se pystyä näyttämään jotenkin. Yleensä miehet eivät jätä asiaa epäselväksi. Eli kiinnostuksen puutetta se on, kun ei ota yhteyttä, ainakin silloin, jos varattu on jo ilmaissut tunteensa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö miehet uskalla kohdata muka varattua naista, jos ovat kiinnostuneita? Epäilen tätä ! Uskon, että ei ole väliä onko varattu tai sinkku, kaikki käy, jos kipinät lentää molempiin suuntiin. Pitäisihän se pystyä näyttämään jotenkin. Yleensä miehet eivät jätä asiaa epäselväksi. Eli kiinnostuksen puutetta se on, kun ei ota yhteyttä, ainakin silloin, jos varattu on jo ilmaissut tunteensa.
Varattu joka lirkuttelee on huora.
HUORA. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varattu joka lirkuttelee on huora.
HUORA.Kyllä tai huomio piii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi voi, on sitä elämää nähty ja koettu. Varattu ei viestittele, jos ei suhteessa ole jotain pielessä. Rakastua voi se varattukin. Pitäisi antaa varatun itse päättää mitä tekee.
Saa viestitellä ystävien kanssa. Ja kyllä. Myös sellaiseen voi ihastua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saa viestitellä ystävien kanssa. Ja kyllä. Myös sellaiseen voi ihastua.
Siis kuinka todennäköisesti ihastut ystävääsi jos viestittelet hänen kanssa varattuna? Siis yksinkertaisesti jos viestittelee asiallisesti näkemättä tai flirttaamatta, on vaan niin ettei siinä ihastuta
Kalkiksen mielipide - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä on kurjaa jos ihmiset ei arvosta yhtään enää toisten ihmisten parisuhdetta. Kyllä minusta on aika selviö, että fiksut ihmiset eivät sotkeennu toisten parisuhteisiin ja varattuihin. Mutta onhan täällä monenlaista hiihtäjää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis kuinka todennäköisesti ihastut ystävääsi jos viestittelet hänen kanssa varattuna? Siis yksinkertaisesti jos viestittelee asiallisesti näkemättä tai flirttaamatta, on vaan niin ettei siinä ihastuta
Kalkiksen mielipideEn usko, että ihastuu, jos ei edes näe. Mutta, jos on kauan sitten nähnyt ja ihastunut silloin. Tämä on tätä jossittelua.
Toisaalta, jos ei pyydä edes kohtaamaan, niin kyllä se kertoo kiinnostuksesta jotakin.
- Anonyymi
Taisit sinäkin jättää hänet hiljaisuuteen. Tasoissa olette.
- Anonyymi
Joo miten vaan. Sovitaan näin. Jatkankin tästä elämääni koska minä se olin kuka katosi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo miten vaan. Sovitaan näin. Jatkankin tästä elämääni koska minä se olin kuka katosi.
Niin palstaelämääsi, kun muuta sulla ei ole 🤡
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin palstaelämääsi, kun muuta sulla ei ole 🤡
Mistä tiedät kenenkään elämän?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät kenenkään elämän?
Koittaa mustamaalata jotakuta asumalla täällä palstalla, tuo tuskin nimittäin on yksi ätmin tunnistajista, vaan nimenomaan sen teksteissä roikkuva ihan toisen henkilön mustamaalaaja
- Anonyymi
Huor
Apùkki paavit ja lessuhuorat ovat taas epäonnistuneet idiootti tietomurrollaan.
Ovathan ne säälittävässìn määrin yksinkertaista porukkaa sìsäänpäinkääntyneìsyyden ja television pirùnsilmän uskomustensa kanssa.
Kuolloot lapseñraiskaja öyhötyslahko hulluutteensa. Pedofiili lestoja pitää kaikkien vihata. He äänestävät Kokoomusta, joka sallii teot. Pää-asia, että rahaa virtaa kokoomuksen ja persujen elìitille.
>simiti< - Anonyymi
Syö paskaas
- Anonyymi
Kuvaile häntä kolmella sanalla, joskus tunteen sanoittaminen on vaikeaa jopa mahdotonta.
- Anonyymi
Hyvä , lämmin , hellä
Tulin kurkkaa
- Anonyymi
🤲🏻🫶❣️
- Anonyymi
Kyllä kaipaan sinua aina välillä, mutta tiedät itsekin miksi se on ihan älytöntä.
- Anonyymi
Oot romanttinen rakkauselämäni
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3257718Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662186- 1771866
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161412- 1121297
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91261Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j591202Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411091Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901029