Oudolle rakkaudelle

Anonyymi-ap

Haluan sanoa että tarvitsen sut. Sanoilla en osaa kuvailla miksi kun se on tunne mitä en ymmärrä. Mutta tiedän että se oot sinä.

59

1406

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Keksin vielä jonkun sanan tälle, ehkä.

      • Anonyymi

        Täytyy keskustella mun suojelioiden kanssa tästä. Niiden täytyy tietää miks.


      • Anonyymi

        Mitä ihmeellistä tuossa nyt oli, että pitää toisen mielenterveyttä kyseenalaistaa. Pelkkiä sanoja ja kirjaimia.


      • Anonyymi

        Tää on joku hullu. Terveiin ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää on joku hullu. Terveiin ap

        Olkoot sellainen keskenään.


      • Anonyymi

        Kuulutaan olla yhdessä. Ainiin, toivottavasti useita harmittaa että olen uskollinen, uskon rakkauteen, Jumala on rakkaus. Mun mukana kulkee myös monta enkeliä jotka olen ansainnut.


      • Anonyymi

        Sinun kirjoitustyyli on psykoottinen. Mahtaa olla erittäin kuluttavaa. Sivusta


    • Anonyymi

      Ne on niitä vaikeita tunteita. Been there. Ja tälläkin hetkellä.

    • Anonyymi

      ❤️❤️❤️❤️❤️

    • Anonyymi

      Mäki tiiän että mä oon mä.

    • Anonyymi

      Mä välitän eräästä ihmisestä niin paljon että teen kaikkeni hänen eteensä. Mutta en väkisin vaan rakkaudesta. Kaikki teot ja asiat naksahtelee kohdilleen kuin itsestään. Se tykkäämisen voima on valtava. Sitä ei järjellä selitetä. Jos hän lukisi tätä hän tietäisi. Olen vastaus hänen pulmiinsa. 😊 Meidät on kohtalo määrännyt tekemään yhteistyötä.

      • Anonyymi

        Hyvä mainospuhe. Ja olet toiminut oikeassa elämässä miten?


      • Anonyymi

        Maailmassa kun olis enempi tykkäämistä niin se olis parempi paikka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä mainospuhe. Ja olet toiminut oikeassa elämässä miten?

        Lopeta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä mainospuhe. Ja olet toiminut oikeassa elämässä miten?

        Tehnyt hyviä tekoja ja paljon hänen eteensä. Ja kertonut tunteeni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tehnyt hyviä tekoja ja paljon hänen eteensä. Ja kertonut tunteeni.

        Hienoa ja esimerkillistä toimintaa. Arvostan!


    • Anonyymi

      Jospa kerron pikkusen iltasadun..
      Elämä on kuin vaellusretki, sitä kiskoo kengät jalkaansa ja lähtee ulos. Siinä sitten, miettimättä taapertaa eteenpäin, sen enempää määränpäätä miettimättä. Kattelee maisemia, nauttii olostaan, mietiskelee, tekee sen välillä hymyillen, toisinaan kera kyynelten. Riippumatta siitä, mitä kaikkea ympärillä näkeekään, on kaipuu jonnekin. Siellä jossain on se joku odottamassa, virittäny nuotion valkeeseen ja odottaa sua viereensä lämmittelemään. Se on määränpää ja mahdollisuus.

      • Anonyymi

        Näinpä juuri ❤💙


    • Anonyymi

      Onpa kaunis ajatus. Rakkaus on kaunis. Tuolta se itsestäkin tuntuu.

    • Anonyymi

      Voi, voi, kaunis tarina, olisipa minulle 😪

    • Anonyymi

      Kaivittu keksi jotain. Haluan antaa tunteeni ja sanani sulle suoraa.

    • Anonyymi

      Ehkä kannattaisi jollain konstilla ilmoittaa hänelle suoraan, jos molemmat olette vapaita ja täysivaltaisia ihmisiä.

      • Anonyymi

        Itse et taida olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse et taida olla.

        Mitä se sinua liikuttaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se sinua liikuttaa?

        Siinä mielessä liikuttaa koko yhteiskuntaa että sekopäät saadaan jaloista pois pyörimästä keinolla millä hyvänsä


      • Anonyymi

        Täysivaltaisia 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse et taida olla.

        Kyllä olen, onneksi. Voi hyvin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä olen, onneksi. Voi hyvin!

        Sekoosekoo. Lähtee lapasesta.


    • Anonyymi

      Lähden nyt tunne🔒avaamaan. Ehkä kaikki on helpompaa sen jälkeen.

    • Anonyymi

      Niin minäkin sua! Yritän nyt työstää omaa sisintäni.

    • Anonyymi

      Nyt kävi niin että ei oikein ole asiaa. Ehkä myöhemmin. EHKÄ! Terveisin ap

    • Anonyymi

      Mihin sinä sitä sitten tarttet?

      • Anonyymi

        Se oli mun mielikuvitusta.


    • Anonyymi

      Et ollut oikeassa "tilassa" oikeaan aikaan. Tunteet eivät saavuttaneet toista, en tiedä.
      Et voi sanoa tietäväsi. Koska ei ole noin simppeliä.

    • Anonyymi

      Nii, tässä sitä nyt taas ollaan!
      En helvetti rupea sinuun ripustautumaan enään kun jätit hiljaisuuteen.😡

      • Anonyymi

        En ole ap, mutta hän jätti hiljaisuuteen jo kauan ennen minua. Viestittelin ja yritin pitää yhteyttä, hän vastasi vain, pienillä sanoilla, joskus ei ollenkaan. Ei itse aloittanut keskustelua. Vaikuttiko sitten, että olen varattu. Jos edes kerran saisin häneltä viestin :"Mitä kuuluu?" Turhaa toivetta, siksi etäännyin. Rakkaus palaa rinnassa edelleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole ap, mutta hän jätti hiljaisuuteen jo kauan ennen minua. Viestittelin ja yritin pitää yhteyttä, hän vastasi vain, pienillä sanoilla, joskus ei ollenkaan. Ei itse aloittanut keskustelua. Vaikuttiko sitten, että olen varattu. Jos edes kerran saisin häneltä viestin :"Mitä kuuluu?" Turhaa toivetta, siksi etäännyin. Rakkaus palaa rinnassa edelleen.

        "En ole ap, mutta hän jätti hiljaisuuteen jo kauan ennen minua. Viestittelin ja yritin pitää yhteyttä, hän vastasi vain, pienillä sanoilla, joskus ei ollenkaan. Ei itse aloittanut keskustelua. Vaikuttiko sitten, että olen varattu."

        No just. Tais ehkä vaikuttaa. 🙄 Itselle ainakaan tulisi pieneen mieleenkään vastailla varatun viestittelyihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "En ole ap, mutta hän jätti hiljaisuuteen jo kauan ennen minua. Viestittelin ja yritin pitää yhteyttä, hän vastasi vain, pienillä sanoilla, joskus ei ollenkaan. Ei itse aloittanut keskustelua. Vaikuttiko sitten, että olen varattu."

        No just. Tais ehkä vaikuttaa. 🙄 Itselle ainakaan tulisi pieneen mieleenkään vastailla varatun viestittelyihin.

        Voi voi, on sitä elämää nähty ja koettu. Varattu ei viestittele, jos ei suhteessa ole jotain pielessä. Rakastua voi se varattukin. Pitäisi antaa varatun itse päättää mitä tekee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi voi, on sitä elämää nähty ja koettu. Varattu ei viestittele, jos ei suhteessa ole jotain pielessä. Rakastua voi se varattukin. Pitäisi antaa varatun itse päättää mitä tekee.

        Varatun pitäis sen verran kasvattaa selkärankaa, että jättää pielessä olevan suhteen taakseen. Voi hyvää päivää teitä kakaroita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varatun pitäis sen verran kasvattaa selkärankaa, että jättää pielessä olevan suhteen taakseen. Voi hyvää päivää teitä kakaroita.

        Hyvässä suhteessa, mutta huonossa suhteessa, jossa joku pielessä. Ei siitä kannata lähteä heti ensimmäisen perään.
        Toisaalta voisi lähteä helpommin, jos joku antaisi aihetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varatun pitäis sen verran kasvattaa selkärankaa, että jättää pielessä olevan suhteen taakseen. Voi hyvää päivää teitä kakaroita.

        Eikö miehet uskalla kohdata muka varattua naista, jos ovat kiinnostuneita? Epäilen tätä ! Uskon, että ei ole väliä onko varattu tai sinkku, kaikki käy, jos kipinät lentää molempiin suuntiin. Pitäisihän se pystyä näyttämään jotenkin. Yleensä miehet eivät jätä asiaa epäselväksi. Eli kiinnostuksen puutetta se on, kun ei ota yhteyttä, ainakin silloin, jos varattu on jo ilmaissut tunteensa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö miehet uskalla kohdata muka varattua naista, jos ovat kiinnostuneita? Epäilen tätä ! Uskon, että ei ole väliä onko varattu tai sinkku, kaikki käy, jos kipinät lentää molempiin suuntiin. Pitäisihän se pystyä näyttämään jotenkin. Yleensä miehet eivät jätä asiaa epäselväksi. Eli kiinnostuksen puutetta se on, kun ei ota yhteyttä, ainakin silloin, jos varattu on jo ilmaissut tunteensa.

        Varattu joka lirkuttelee on huora.

        HUORA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varattu joka lirkuttelee on huora.

        HUORA.

        Kyllä tai huomio piii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi voi, on sitä elämää nähty ja koettu. Varattu ei viestittele, jos ei suhteessa ole jotain pielessä. Rakastua voi se varattukin. Pitäisi antaa varatun itse päättää mitä tekee.

        Saa viestitellä ystävien kanssa. Ja kyllä. Myös sellaiseen voi ihastua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saa viestitellä ystävien kanssa. Ja kyllä. Myös sellaiseen voi ihastua.

        Siis kuinka todennäköisesti ihastut ystävääsi jos viestittelet hänen kanssa varattuna? Siis yksinkertaisesti jos viestittelee asiallisesti näkemättä tai flirttaamatta, on vaan niin ettei siinä ihastuta
        Kalkiksen mielipide


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö miehet uskalla kohdata muka varattua naista, jos ovat kiinnostuneita? Epäilen tätä ! Uskon, että ei ole väliä onko varattu tai sinkku, kaikki käy, jos kipinät lentää molempiin suuntiin. Pitäisihän se pystyä näyttämään jotenkin. Yleensä miehet eivät jätä asiaa epäselväksi. Eli kiinnostuksen puutetta se on, kun ei ota yhteyttä, ainakin silloin, jos varattu on jo ilmaissut tunteensa.

        Kyllä on kurjaa jos ihmiset ei arvosta yhtään enää toisten ihmisten parisuhdetta. Kyllä minusta on aika selviö, että fiksut ihmiset eivät sotkeennu toisten parisuhteisiin ja varattuihin. Mutta onhan täällä monenlaista hiihtäjää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis kuinka todennäköisesti ihastut ystävääsi jos viestittelet hänen kanssa varattuna? Siis yksinkertaisesti jos viestittelee asiallisesti näkemättä tai flirttaamatta, on vaan niin ettei siinä ihastuta
        Kalkiksen mielipide

        En usko, että ihastuu, jos ei edes näe. Mutta, jos on kauan sitten nähnyt ja ihastunut silloin. Tämä on tätä jossittelua.
        Toisaalta, jos ei pyydä edes kohtaamaan, niin kyllä se kertoo kiinnostuksesta jotakin.


    • Anonyymi

      Taisit sinäkin jättää hänet hiljaisuuteen. Tasoissa olette.

      • Anonyymi

        Joo miten vaan. Sovitaan näin. Jatkankin tästä elämääni koska minä se olin kuka katosi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo miten vaan. Sovitaan näin. Jatkankin tästä elämääni koska minä se olin kuka katosi.

        Niin palstaelämääsi, kun muuta sulla ei ole 🤡


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin palstaelämääsi, kun muuta sulla ei ole 🤡

        Mistä tiedät kenenkään elämän?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät kenenkään elämän?

        Koittaa mustamaalata jotakuta asumalla täällä palstalla, tuo tuskin nimittäin on yksi ätmin tunnistajista, vaan nimenomaan sen teksteissä roikkuva ihan toisen henkilön mustamaalaaja


    • Anonyymi

      Huor
      Apùkki paavit ja lessuhuorat ovat taas epäonnistuneet idiootti tietomurrollaan.

      Ovathan ne säälittävässìn määrin yksinkertaista porukkaa sìsäänpäinkääntyneìsyyden ja television pirùnsilmän uskomustensa kanssa.

      Kuolloot lapseñraiskaja öyhötyslahko hulluutteensa. Pedofiili lestoja pitää kaikkien vihata. He äänestävät Kokoomusta, joka sallii teot. Pää-asia, että rahaa virtaa kokoomuksen ja persujen elìitille.

      >simiti<

    • Anonyymi

      Syö paskaas

    • Anonyymi

      Kuvaile häntä kolmella sanalla, joskus tunteen sanoittaminen on vaikeaa jopa mahdotonta.

      • Anonyymi

        Hyvä , lämmin , hellä

        Tulin kurkkaa


    • Anonyymi

      🤲🏻🫶❣️

    • Anonyymi

      Kyllä kaipaan sinua aina välillä, mutta tiedät itsekin miksi se on ihan älytöntä.

      • Anonyymi

        Oot romanttinen rakkauselämäni


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      56
      5584
    2. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      61
      2383
    3. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      52
      2322
    4. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      326
      1059
    5. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      57
      1044
    6. Tietääkö kukaan millaisesta perheestä murhaaja on?

      Onko siis rikkaiden lellipentu, joka luulee, että kaikkea saa tehdä, vai köyhien kakara, jolla ei ole mitään vastuuta ku
      Valkeakoski
      26
      950
    7. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      4
      877
    8. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      793
    9. Ohimenevältä

      Tilalta tämä alkaa jo vaikuttamaan. Arjen pieni piristys olimme toisillemme.
      Ikävä
      29
      773
    10. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      771
    Aihe