Paikallisen kokoomuksen puheenjohtaja

Anonyymi-ap

Savonlinnan Kokoomus valitsi sitten puheenjohtajakseen naisen hakkaajan ja tarjoilijoiden hameen alle pyrkijän. Että sillä tavalla.

24

1123

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuulostaa näin naisena ihanan heterolta.
      Onhan se tervetullutta vaihtelua tähän nykyaikaan.

• Anonyymi

🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

❤️ ­­N­­y­­­m­f­­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17662498V

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Tekijämies johtoon, niin hommat hoituu.
      Feminiininössöttäjiä ja anteeksipyytelijöitä on jo ihan tarpeeksi.

• Anonyymi

Linnaanhan nykyisin laitetaan naisiin katsojat, nykijistä puhumattakaan!

• Anonyymi

Ei ole yllätys.

• Anonyymi

Jonkin sortin narsisti vai ihan vaan vartti hullu?😬😬

• Anonyymi

Valitsijat hulluja! Itse on syyntakeeton.....

• Anonyymi

Terve mies, kun naisista pitää, hameenallehan sitä pitääkin pyrkiä ja kunnon naiset tykkää kun vähän leikkisästi kähmii. Hyvä tästä tulee kunhan ei kusi päähän nouse ja rupea liikaa kähmimään.
      Toivottavasti talousasiat päällimmäisenä eikä vähemmistöistä huolehtiminen.

• Anonyymi

Melkein kuin Trumpin lärvistä ....

• Anonyymi

Tampereella keskustelu kaupunginvaltuuston kokoomuslaisen ensimmäisen varapuheenjohtajan
      asemasta kiihtyy.
      Kyseisestä kokoomupoliitikkoa epäillään epäsopivasta ja osaa naisia ahdistaneesta käytöksestä.
      Liekö se edellä olevan keskusteijan mielestä sitä terveen miehen leikkisää kähmintää?!

• Anonyymi

Eipä ole ainoa kokoomuslainen hemmo, jolla ongelmia lähestyä naisia korrektisti.

• Anonyymi

Tampereella keskustelu kaupunginvaltuuston kokoomuslaisen ensimmäisen varapuheenjohtajan
      asemasta kiihtyy.
      Kyseisestä kokoomupoliitikkoa epäillään epäsopivasta ja osaa naisia ahdistaneesta käytöksestä.
      Liekö se edellä olevan keskusteijan mielestä sitä terveen miehen leikkisää kähmintää?!

• Anonyymi

Kokoomuslainen luksuslaivuri on bylsinyt tarjoilijatyttöjään oikein urakalla

• Anonyymi

Onhan niitä monenlaisia työsopimuksia, ja kokkarithan vaativatkin paikallisen sopimisen reipasta laajentamista.

• Anonyymi

Ei voi savonlinnan kokoomuksen sakkia kovin välkyiksi haukkua.
      Oikeastaan täysin päin vastoin vastaa todellisuutta paremmin.
      Venekipparin ja pullaposkisen tuurijuopon järjenjuoksua voisi kuvailla sanoin: tyhmä näköjään voi olla muttei kannataisi sentään olla täydellinen idiootti.

• Anonyymi

Lehdistö kyllä taustat selvittelee ehdokkailta , on sitten toinen juttu kestääkö paljastukset päivänvalon.

• Anonyymi

Ja kolmas juttu, että kirjoittaako paikallinen izvestia aiheesta halaistua sanaa...

• Anonyymi

Humppashokki

• Anonyymi

Alkaa jo pikkuhiljaa ottaa päähän tuo muutamien kommentoijien Itä-Savo lehden vastaisuus. Mielestäni erittäin hyvä lehti! Vittu, ne tekee työtään ja julkaisee paikallislehteä, tekee uutisia, pitää henkeä yllä -ja täällä vaan saatana kaikenmaailman rintamakarkurit ja yksiörunkkarit, jotka ei ole lehteä koskaan tilanneetkaan, nillittää uutisista ja maksumuurista. No voi helvetti. Tee ite parempi lehti. Vittu!

• Anonyymi

No huh huh huh kylläpä sattuukin kovasti, kun kaupunkilaiset sanovat suoraan, mitä mieltä ovat paikallisesta aviisista.
        Jokaisella ihan täysi oikeus kertoa mielipiteensä, vaikka se jotakin vittua latelevaa ja keskustelijoita älyvapaasti haukkuvat ottaakin kaaliin.
        Kyseisestäkin lehdestä saa tykätä, mutta saa olla myös tykkäämättä.
        Mielestäni Itä-Savo on erittäin kallis lehti ja erittäin voimakkaasti keskustapuolueen äänitorvi.
        Onneksemme nykyaikana emme ole yhden aviisin varassa vaan voimme seurata uutisointia monipuolisesti ja globaalisti.

• Anonyymi

Minusta Itukka on laatulehti verrattuna Savonmaahan. Tänäänkin Savonmaassa kolumnisti oli niin kallellaan kepun harjoittamaan politiikkaan, että epäselväksi ei jäänyt taaskaan lehden linja.

• Anonyymi

Sekä Itukka että Savonmaa ovat keskustapuoluelaisia, vaikka ainahan sitä voi nimittää itseään sitoutumattomaksi, heh.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sekä Itukka että Savonmaa ovat keskustapuoluelaisia, vaikka ainahan sitä voi nimittää itseään sitoutumattomaksi, heh.

Keskustalaisuus onkin alkanut savonlinnalaisten lehtien jatkuvan kepusyötön takia lähes oksettaa.

• Anonyymi

Savonlinnassa on paljon kaikenlaista kuten nakkikauppiaita ja muun alan kansalaisia ooppera osaajia, joille voisi tarjota taloustieteen nobelia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      112
      5825
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      3927
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3332
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2946
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      250
      1997
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      87
      1963
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      141
      1758
    8. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1686
    9. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      39
      1685
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1529
    Aihe