Oisko sittenkin parempi pysyä naton ulkopuolella kun natopomotkin pelkäävät sotaa naton ja venäjän välillä? Oltas täällä vähän sivussa ja kateltas vaan.
Oisko sittenkin parempi
5
109
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä? Pelkää? Juu ei ne pelkää vaan lietsoo sekä toivoo sotaa..
Sen vuoksi olisi parempi pysyä Nayon ulkopuolella.- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17662683Y
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Korjataan aikamuoto: Olisi ollut parempi.
Jokainen jolla on enemmän kuin kaksi toimivaa aivosolua ymmärtää, että nyt käydään sotaa aivan loppuun asti siitä kenellä on oikeus painaa fiat-valuuttaa, jota muiden on kiltisti lusikoitava tai tulee nato ja pommittaa. Libyan jälkeen on turha enää ihmetellä, että miksi se venäjä pelkää natoa. Aivan selviöhän tuo on.
Toisaalta tää kotimainen crackhoro PM olis kyllä muutenkin tehnyt Venäjästä suomen vihollisen. Seniili pankkiirien sylikoira Sauli ei siihenkään kykene puuttumaan. - Anonyymi
Saatais nyt öljyäkin jäsenhintaan. Ois suoraputki vaikka tohon lappeenrantaan.
Polttoöjy 1.5 ekee litra. Vois olla kiva saa esim. 50 senttii litra. Ei palelis. - Anonyymi
Venäjän pitäisi keksiä kanssa tämmöinen oma nato nsa, niin ei tarvitsisi venäjänä sotia. Esim itäisten alueiden sotilasliitto. Näin ei olisi pakotteita jne. Pitäiskö laittaa Putinille viestiä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei2047205- 1682217
- 1131778
- 511440
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651403Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢571206Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1021135Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71086- 411039
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan2631024