Tampere: 26.12.2022 kinkunsulatuskävely

29

191

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Helsingin seudulla taidetaan kävellä yksityisesti.

    • Anonyymi

      Kiva eikä kinkkinen juttu.

    • Anonyymi

      Eikös Tampereella tarjottu piparia viime vuonnakin? Sen jälkeen kun oli kaluttu sian takapuolta/kinttua?


    • Anonyymi

      Älykkö Mäntysalo on silti irrationaalinen Ä ei suojaa ihmistä I:lta

      Niitä mainostaessaan M tekee karmean karhunpalveluksen kommarisuhteittensa takia suomalaisille jotka pysyvät vielä pitkään kekkoskauden tukien kerjääjinä ja sosdemien armonmurujen pyytäjinä ja pakkoruotsitettuina raukkoina

      AJATELKAA alhaista sosdemia- Suomen varallisuutta, vaivaisen 7 000 euron yhteenlasketuilla osake- ja rahastosijoituksilla pääsee omistajakotitalouksien rikkaampaan puolikkaaseen, ja yli 20 000 euron sijoituksilla ollaan jo viiden prosentin kärjessä AIVAN MITÄTÖNTÄ

      Ja ulkkarit vievät suomaisyritysten voitot ja lopulta yritykset ( Sampo on valumassa Ruotsiin) ja suomalaiset kerjäävät kelatukia ja kehuvat korkeaa verotusta " rikkaille" joita ei Suomessa ole kuin Herlin jne

    • Anonyymi

      Hyvä idea. Pääsevätkö kasvissyöjät tähän mukaan?

      • Anonyymi

        Kai tuolla voi sulatella myös seitankinkkua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai tuolla voi sulatella myös seitankinkkua.

        Kasvisruuissa on sulattelemista kanssa. Raittiissa ilmassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kasvisruuissa on sulattelemista kanssa. Raittiissa ilmassa.

        MUU kinkku, ilman muuta.


    • Anonyymi

      On mahdollisuus purra purkkaa ajatellen ihan kävellessä siis.

    • Anonyymi

      Onko tämä muuten kirjaimellisesti vuoden viimeinen va-tapahtuma? Välipäivinähän monella saattaisi olla aikaa vaparijuttuihinkin.

    • No nyt ovat Tampereen Vapaa-Ajattelijat oikealla asialla !

      Raikkaaseen ulkoilmaan vaan reippailemaan ulos tunkkaisista ja viinanhajuisista
      VA-baareista, joissa epätoivoisesti ja raskaan ilmapiirin vallitessa yritetään ateistisella parranpärinällä parantaa tätä vanhaa, syntiinlangennutta maailmaa.

      Jori, lähetä kuvia kävelystä tälle palstalle !

      HYVÄÄ JOULUA !
      🎄🔔

      https://www.youtube.com/watch?v=VUj8OVr6tns&t=25s

      • Tunnetko yhtäkään baarinpitäjää? "Tunkkainen ja viinanhajuinen" ei oikein kuvaa vaikkapa nyt Nordicia.


    • Anonyymi

      Liikunta on lääke ja sijoittaminen sielunhoitoa
      Bewegung ist Medizin und Investition Seelenpflege
      Goethe
      no ei varmana ole G

      pitääkö selittää miksi s on sielunhoitoa?

    • Anonyymi

      Putin on lastenr aiskaa ja tap paja
      Ihme että sellaista pitää Valiitossa suojella tuomitsemalla "Venäjän huökkäyksen"
      Nehän käy siviilien kimppuun jota äärivasemmistolainen Valiitto peittelee

    • Anonyymi

      Verenluovuttajia Hersonissa putinistien teurastettua siviilejä jouluna
      https://t.co/N63o2cxv3b

    • Anonyymi

      Ei muuta kuin Mäntysalo tietotekniikkamiehenä Tapaninpäivän iltana lataamaan kuvia tuosta kinkunsulatuskävelystä tänne palstalle.
      Mielenkiintoista katsottavaa ja hyvää mainosta vapareille. Vaparit eivät jää näpyttelemään älykännykkää 4 seinän sisään Tapanina, vaan lähtevät reippailemaan.

      1960-luvulla jotkut valjastivat hevosen kirkkoreen eteen ja lähtivät Tapaninajelulle.
      Myös Tapanintansseisssa käytiin.

      T: Anti van Waparin

      • Anonyymi

        Myönnän että Mäntysalon avuttomat ovat vastenmielisiä vähän samassa mielessä kuin puu tinjalka vaimon H a Loskan twiitit

        Msalo pääsi vuosia liian helpolla pilkkaamalla uskovien avuttomia raa mattuvastauksia nuo lemalla ha lospresettä ja haukkumalla Saksan armeijan vyösolkea

        Nyt hän on avuton tai stohyysäilyissään putinismin raakuuden edessä ahneen Valiiton vihaporukan kanssa


    • /Vaparius on muutakin kuin pelkkää toiveunta  
      /Vaparit sulattavat kinkkujaan, kun Tampereel' on lunta
      /Glögipaikalle kävelyä ei lumipyrykään estä
      /Eikä Jorin jorinoita kauan kuunnella kestä

      Säv. 'Joulumaa'

      Tästähän voisi tulla Tampereella ihan jouluinen 'must' tapahtuma.
      Muutkin kuin vaparit kävelylle.
      Glögit termariin ja pipareita mukaan.
      Hieno homma!

    • Anonyymi

      Vaparikiihkossa kävely- ja purjehdusretket ovat tervetullutta vaihtelua, hermolepoa.
      Muutenhan vapariaate on uskonnollista länkytystä:

      ET, ET, ET, ET kaikille, kaikille, kaikille.........

      Protu, protu, protu seremoniat......protu, protu, leirit, tyttöpoika-nakusaunojaiset......myös sukupuolineutraaleille....vaparien ET-oppikirjan valheen mukaan kun mieskin voi synnyttää !

      Protu, protu, protuhautausmaat........BYÄÄH!!!.....jotkut kirkon hautausmaakappelit on suljettu vapareilta.......ai niin. hys. hys....onhan meillä omia JUMALATTOMIEN HAUTAUSMAITA, esim KOtkassa ja Kainuussa Tuonenviita......ja Forssassa jopa sellainen jumalattomien hautausmaa, jonne (Forssan lehden artikkelin mukaan) PAPIT EIVÄT OLE TERVETULLEITA !

    • Anonyymi

      Hyvät ilmat.

    • Anonyymi

      Nyt vetää jo kiireeksi

    • Oliko paljon vapaa-ajattelijoita kinkunsulatuskävelyllä?

      Mäntysalo, lähetä tähän linkki, mistä voi klikata kuvia ja videoita tästä sulatustapahtumasta.
      Mielenkiintoista!

      • Ääh, ihan peräti kolme oli meitä. Tämä arpa ei voittanut. Päätettiin tehdä sama uusiksi, mutta jonain kauniina kesäpäivänä. Tosin ei silloinkaan liene suurta ryntäystä, luulen: vain muutama sanoi että olisi voinut tulla, jos olisi ollut kaupungissa.

        Otti yksi meistä jonkun videon, mutta siinä nyt tuskin on paljon katsottavaa.

        (Keli oli aika jäätävä, mutta tämä on Suomi ja täällä luulisi ihan jokaiselta löytyvän lämpimiä vaatteita.)


    • Anonyymi

      Sijoittaminen on sielunhoitoa liikunta lääke

      Sijoittamisessa oppii hallitsemaan pelon (menetän otin liikaa riskiä) ja ahneuden (en ottanut tarpeeksi riskiä) käytännön kautta

      Ja tätä tapahtuu kuukausittain viikottain joten sen oppii ja vihanpito katoaa

      Valiiton vihanhallinta jäsenissä ei poistu ennen kuin heille opetetaan hallitsemaan tunteitaan ja poistamaan aggressio

      Koska jäsenet ovat enemmän äärivasemistolaisia tukityöllistettyjä tukienkinuajia .... heille ei voi antaa opetusta vihanhallintaan sijoittamalla, millä o-saamaton sijoittaa. Äärivasemmistolainen ei edes tajua sijoittamisen psykologista puolta jota tutkittu todella paljon koska se on menestyksen oleellinen osa

      Valiiton jäsenille pitää keksiä jokin oma terapiamuoto

      Siinä on vielä se että porukka on aika oppimatonta joten he mestaroivat aiheista joka aiheuttaa pohjatonta myötähäpeää Ein Stein -tyyliin tai vaikka Darwin ja Newton -malliin ... Tällä hetkellä Valiiton johto ei valvo tätä vihanpurkailua eikä pysty ohjaamaan tietämystä koska Valiitto ei enää ole Voipion tai Aaltosen profesoriliitto

      • Mistä sinä nuo tukityöllistetyt revit? Minulle tulee mieleen yksi -- muuten sitten isännöintitoimiston vetäjä, eri asteiden opettajia, parturi, maanmittari, yrittäjä jne.


      • Anonyymi
        jori.mantysalo kirjoitti:

        Mistä sinä nuo tukityöllistetyt revit? Minulle tulee mieleen yksi -- muuten sitten isännöintitoimiston vetäjä, eri asteiden opettajia, parturi, maanmittari, yrittäjä jne.

        eIhän tuollaiset ikuisopisleijat ja taitelijat ja filmintekjät voi bisneksellä itseään
        elättää vaan joku kunnan tai valtion tuki niiden ohjelmilla tai -opiskelulla
        pitää olla

        aikuiset äijät tekevät jotain ikuisopiskelua ja ohjelmaa pelleinä
        olematta charlie sabluunoja


      • Anonyymi kirjoitti:

        eIhän tuollaiset ikuisopisleijat ja taitelijat ja filmintekjät voi bisneksellä itseään
        elättää vaan joku kunnan tai valtion tuki niiden ohjelmilla tai -opiskelulla
        pitää olla

        aikuiset äijät tekevät jotain ikuisopiskelua ja ohjelmaa pelleinä
        olematta charlie sabluunoja

        Minä tunnen jonkinlaisen määrän vapaa-ajattelijoita. Osan huonommin, osan paremmin.

        Montako sinä tunnet?


      • Anonyymi
        jori.mantysalo kirjoitti:

        Minä tunnen jonkinlaisen määrän vapaa-ajattelijoita. Osan huonommin, osan paremmin.

        Montako sinä tunnet?

        ei kenelläkään muulla kuin pskasakkiin kuuluvalla ole aikaa jauhaa papeista ja 2000 vuotta vanhoista raamattujutuista

        ajattele jotain tievotietoista twitterissä istuvaa koomikkoa kommunistien valtiotieteellisen suojatyöpaikassa

        sellaisesta ei hyödy Suomi ei tiede


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe