Se miksi Onpassive keskustelu on

Anonyymi-ap

TÄÄLÄ, ei johdu vanhingosta vasn tietoisesta toiminnasta.

Jos keskustelu oli IT-alan palstoilla, niin Onpassivelaisten tyhmyys tulisi ehkä vielä enemmän esiin. Mutta kun nämä hörhöt luulee että tätä palstaa ei lue ITC-alan ihmiset niin keskustelu on TÄÄLÄ.

Itse olen alan insinööri (vastaa intiassa tekniikan tohtorin oppiarvoa potenssiin tuhat) ja tiedän että kaiiki sen minkä Onpassive lupaa on puppua, huuhaata eli huijaus.

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jollain on suuret luulot itsestään. Ja Helsinki hakee IT osaajia Intiasta.

      • Anonyymi

        Työministeri Tuula Haatainen suuntaa osaajien rekrytointikiertueelle Intiaan. Erityisasiantuntijat ja it-alan osaajat ovat fokusryhmä matkalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työministeri Tuula Haatainen suuntaa osaajien rekrytointikiertueelle Intiaan. Erityisasiantuntijat ja it-alan osaajat ovat fokusryhmä matkalla.

        Mitäs meidän insinöörit tähän sanoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työministeri Tuula Haatainen suuntaa osaajien rekrytointikiertueelle Intiaan. Erityisasiantuntijat ja it-alan osaajat ovat fokusryhmä matkalla.

        Ei tiedä mitä tekee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs meidän insinöörit tähän sanoo.

        Toivotaan että rekrytointikierros epäonnistuu. Tai managereiden näkökulma on tietenkin eri kuin koodareiden. Mutta se on pääsääntöisesti hyvin tuskallista työskennellä intialaisten kanssa. sillä kulttuuriero on todella valtava. Ja on heidän joukossaan todellisia ammattilaisiakin, tietenkin. Mutta isossa mittakaavassa varsin karua väkeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs meidän insinöörit tähän sanoo.

        No totta kai intiasta; vaikka laatu ei ole kovin hyvää mitä intialaiset tekevät, he ovat hyvin halpoja. Joten he ovat ihan hyviä koodiapinan rooliin.


    • Anonyymi

      Niinpä niin helmannit. Miksi ette vie tätä keskustelua asiantuntijoiden käsiteltäväksi, jos ette meidän kommenttejamme usko? Luulen että ette uskalla, sen verran älliä teilläkin on että ette uskalla ottaa riskiä.

      Mutta ajan säästämiseksi kerron teille helmannit etukäteen, että täysin samanlaisen vastaanoton saatte siellä.

      Helmannit, eikö teistä kukaan ihmettele miksi Ashraf Mufareh ei tuo onpassivea esille missään IT alan foorumilla? Mistäköhän tällainen voisi johtua?

      • Anonyymi

        Ei meillä ole intressiä keskustella meidän tuotteista. Intressi tuntuu olevan muualla. Me olemme valmiita odottamaan tuotteidemme julkaisia, ja silloin nähdään mitä ne tuo.


      • Anonyymi

        Se johtuu siitä ette teemme ensin työmme valmiiksi. Puheiden aika on myöhemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se johtuu siitä ette teemme ensin työmme valmiiksi. Puheiden aika on myöhemmin.

        Ja julkaisu tulee sitten myöhemmin, vuonna 2073.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se johtuu siitä ette teemme ensin työmme valmiiksi. Puheiden aika on myöhemmin.

        Miksi teillä kestää paljon kauemmin näiden tekemisessä kuin muilla? Tunnutte olevan aika amatöörejä kun ette osaa tehdä edes nettisivuja oikein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja julkaisu tulee sitten myöhemmin, vuonna 2073.

        Julkaisu aloitettiin 20.11.2022


    • Anonyymi

      Kyllä kaikki tietävät että mitään ei ole julkaistu. Aivan kuten ENNUSTAJA on kertonut.

      • Anonyymi

        Eivät tunnu tietävän, vielä.


    • Anonyymi

      "Se johtuu siitä ette teemme ensin työmme valmiiksi. Puheiden aika on myöhemmin"

      Ei onpassive mitään töitä tee. Juuri siksi Ash Mufareh ei levittele tietoa onpassivesta laajemmin. Itse asiassa hän ei levittele tietoja lainkaan. Syy on se että hän joutuisi naurunalaiseksi, jos alkaisi puhua "tekoälykeksinnöstään" laajemmin. Hän ymmärtää sen itsekin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4499
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe