Se miksi Onpassive keskustelu on

Anonyymi-ap

TÄÄLÄ, ei johdu vanhingosta vasn tietoisesta toiminnasta.

Jos keskustelu oli IT-alan palstoilla, niin Onpassivelaisten tyhmyys tulisi ehkä vielä enemmän esiin. Mutta kun nämä hörhöt luulee että tätä palstaa ei lue ITC-alan ihmiset niin keskustelu on TÄÄLÄ.

Itse olen alan insinööri (vastaa intiassa tekniikan tohtorin oppiarvoa potenssiin tuhat) ja tiedän että kaiiki sen minkä Onpassive lupaa on puppua, huuhaata eli huijaus.

16

210

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jollain on suuret luulot itsestään. Ja Helsinki hakee IT osaajia Intiasta.

• Anonyymi

Työministeri Tuula Haatainen suuntaa osaajien rekrytointikiertueelle Intiaan. Erityisasiantuntijat ja it-alan osaajat ovat fokusryhmä matkalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Työministeri Tuula Haatainen suuntaa osaajien rekrytointikiertueelle Intiaan. Erityisasiantuntijat ja it-alan osaajat ovat fokusryhmä matkalla.

Mitäs meidän insinöörit tähän sanoo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tiedä mitä tekee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivotaan että rekrytointikierros epäonnistuu. Tai managereiden näkökulma on tietenkin eri kuin koodareiden. Mutta se on pääsääntöisesti hyvin tuskallista työskennellä intialaisten kanssa. sillä kulttuuriero on todella valtava. Ja on heidän joukossaan todellisia ammattilaisiakin, tietenkin. Mutta isossa mittakaavassa varsin karua väkeä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No totta kai intiasta; vaikka laatu ei ole kovin hyvää mitä intialaiset tekevät, he ovat hyvin halpoja. Joten he ovat ihan hyviä koodiapinan rooliin.

• Anonyymi

Niinpä niin helmannit. Miksi ette vie tätä keskustelua asiantuntijoiden käsiteltäväksi, jos ette meidän kommenttejamme usko? Luulen että ette uskalla, sen verran älliä teilläkin on että ette uskalla ottaa riskiä.

Mutta ajan säästämiseksi kerron teille helmannit etukäteen, että täysin samanlaisen vastaanoton saatte siellä.

Helmannit, eikö teistä kukaan ihmettele miksi Ashraf Mufareh ei tuo onpassivea esille missään IT alan foorumilla? Mistäköhän tällainen voisi johtua?

• Anonyymi

Ei meillä ole intressiä keskustella meidän tuotteista. Intressi tuntuu olevan muualla. Me olemme valmiita odottamaan tuotteidemme julkaisia, ja silloin nähdään mitä ne tuo.

• Anonyymi

Se johtuu siitä ette teemme ensin työmme valmiiksi. Puheiden aika on myöhemmin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja julkaisu tulee sitten myöhemmin, vuonna 2073.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi teillä kestää paljon kauemmin näiden tekemisessä kuin muilla? Tunnutte olevan aika amatöörejä kun ette osaa tehdä edes nettisivuja oikein.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja julkaisu tulee sitten myöhemmin, vuonna 2073.

Julkaisu aloitettiin 20.11.2022

• Anonyymi

Kyllä kaikki tietävät että mitään ei ole julkaistu. Aivan kuten ENNUSTAJA on kertonut.

• Anonyymi

Eivät tunnu tietävän, vielä.

• Anonyymi

"Se johtuu siitä ette teemme ensin työmme valmiiksi. Puheiden aika on myöhemmin"

Ei onpassive mitään töitä tee. Juuri siksi Ash Mufareh ei levittele tietoa onpassivesta laajemmin. Itse asiassa hän ei levittele tietoja lainkaan. Syy on se että hän joutuisi naurunalaiseksi, jos alkaisi puhua "tekoälykeksinnöstään" laajemmin. Hän ymmärtää sen itsekin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa

Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t
      Maailman menoa
      173
      1606
    2. Kuuleppas

ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää
      Ikävä
      258
      1121
    3. Mulla ei ole Suomessa enää mitään

4 vuotta joutuu asumaan henkisessä vankilassa. Sitten voi muuttaa takaisin ulkomaille.
      Turku
      179
      779
    4. Kuinka nainen jaksat ja voit

Toivottavasti hyvin.
      Ikävä
      43
      711
    5. Provider miehistä..

Tietyt miehet puhuvat ilkeästi naisista, jotka haluavat elää miehen tuloilla. Eikö? Mutta miksi tietyt miehet siitä pah
      Ikävä
      210
      705
    6. Sinulle nainen

En ehkä koskaan osannut sanoa tätä oikein. Minun vaikeuteni luottaa liittyi ennen kaikkea menettämisen pelkoon. Siihen
      Ikävä
      63
      675
    7. Ethän mies vielä

luovu meistä? Haluaisin jo sun syliin.
      Ikävä
      48
      640
    8. Tiedätkö sitä

Että sinun äänesi on ihanan pehmeä
      Ikävä
      40
      586
    9. Hei rakkaani.

Kohtaaminen lähestyy. Miten teemme sen? Kumpi ottaa yhteyttä vai törmäämmekö jossain sattumalta? Tuleva vaimosi
      Ikävä
      50
      583
    10. Ethän voinut nainen tietää, että rikot rikotun

Omaa elämää taas mietin aamuyön tunteina. En vieläkään löytänyt muistin sokkeloista ainuttakaan onnen hetkeä. Kaipuu on
      Ikävä
      68
      550
    11. Sut.

Tuhotaan. :)
      Tunteet
      63
      543
    12. Yt:t kunnassa päättyi

Oliko nämä tarpeelliset ja ratkeaako taloushuolet näiden avulla? Lehdessä ilmoitettujen lukujen perusteella lisää on tul
      Lappajärvi
      61
      536
    13. Haaveilen edelleen

Sinusta aika ajoin
      Ikävä
      32
      521
    14. Tulisitpa käymään joskus vielä

Olisi niin kiva nähdä pitkästä aikaa. Oletko vielä joskus tulossa?... Niin monet muutoksen tuulet puhaltavat, olisi lohd
      Ikävä
      23
      489
    15. Martsusta tuli leuhka

Ja ylimielinen. Hän ei nosta persettäkään ilmaseksi . Luulempa et nämä ei tee hyvää hyvinvointivalmennuksille.... Nannal
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      476
    16. 26
      472
    17. Mä oon kallistumassa

Rikosilmoitukseen!
      Suhteet
      69
      461
    18. Lämpimiä katseita aikoinaan vaihdettiin, siihen se sitten jäi

Sinulla uudet tuulet ja välttelet kohtaamistamme.
      Ikävä
      26
      460
    19. Poromiehentien remontti ...

Mikä tilanne? mistä mennään
      Hyrynsalmi
      6
      453
    20. Kiulu myynnissä!

Kiulu hakee taas uutta yrittäjää. https://www.yritysporssi.fi/etela-pohjanmaa-lansi-suomi-finland/myytavat/yritykset/ma
      Ähtäri
      22
      425
    Aihe