Maksetaan alvitkin ja ei saada mitään vero etuja
Ei edes työmatkakuluja saa vähetää.
Tuenaat 3ooo eja köyeen jää 2ooo e
Verot ja sos maksut , työttömyysturvaksu ja työmatkakulut pois.
Eipä juuri kannata
Mutta yrittäjä saa ilman alvia kaiiki ostokset kotiin ja veeottomat autot bensat ja lomatkallekkin vähennyksiin
Onnelisin kansa onkin vero kikailijoiden paratiisi
Miksi vaan palkansaajqt maksaa veroja ja kaikki verot saamtta yhtään vähennyksiä
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Varman eläkejohtaj tienaa eläkettä 1.800000 eur vuodessa ilman veroja miten mahdollista
Ketähän eläkejohtajaa tarkoitat ja miten ihmeessä hän ei olisi maksanut veroa?
Ilta-Sanomien nettisivuilla olevan verokoneen mukaan Varman toimitusjohtaja Risto Murron vuosiansiot 2021 olivat 880 000 euroa (eli miljoonan vähemmän kuin sanoit, jos Murtoa kommentillasi tarkoitit) ja hänen veronsa olivat 440 000 euroa eli koko lailla 50 % tuloista.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009185423.htmlEi se olekaan. Olet keksinyt jutun omasta päästäsi tai sinua vedätetään koska uskot asioita helposti. Porukka nauraa sulle?
- Anonyymi
Työmatkakulut saa vähentää verotuksessa.
Et taida tehdä töitä.- Anonyymi
Vasta omavastuuosuuden ylittävät!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vasta omavastuuosuuden ylittävät!
Niin, omavastuuosuus kuuluu kaikille kuuluvaan vähennykseen. Sitä ei tarvitse edes anoa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj232315- 821225
- 491095
- 1151066
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r721019KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.16979Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57977Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31930Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55918Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(53916