Hyvää yötä rakas

207

1706

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No saattaisin itsekin jos tuota biisiä soittelisi kokoajan 😂

• Anonyymi

Hyvä kipale kiitos....

• Anonyymi

Kivoja unia musiikkisi myötä...Rakastan...

• Hyvää Huomenta rakas Blondy ❤️työpäivä tänäänkin. Arvaa väsyttääkö❤️oliko ikävä.

• Tonttu / Jp Leppäluoto - Topic
        https://www.youtube.com/watch?v=AU8XdA5W3Pg. Tässä jouluinen heavy kappale🧑‍🎄 tonttu vaan töissä painaa, lahjoja lapsille kaivaa. Tonttu on tonttu sano joulupukkikin kun reellä petteri punakuonoa veti. Sano juu🧑‍🎄

• Heips kukkuu 😅 Miten raskas työpäivä meni rakas? ♥️
        Alkaa olo täällä jo korjaantua 🥳

• Anonyymi
        Hullubiisi kirjoitti:

Heips kukkuu 😅 Miten raskas työpäivä meni rakas? ♥️
        Alkaa olo täällä jo korjaantua 🥳

Hyvin meni väsytti aivan porona😅just tulin kotiin. Hyvä et alat olla kunnossa rakas blondy❤️Mitä teet? Älä rasita itseäsi ota lunkisti jalat ylös😅 . Mä otan nyt muutaman nelosen ja huikan terävää. Jos alkaa kirjoitus ja jutut viistossa

Marko Hietala - Enkelikello, Live / Helkkyvi
        https://www.youtube.com/watch?v=Q-G3fQoDZW4

tulemaan tiedät mistä johtuu.❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin meni väsytti aivan porona😅just tulin kotiin. Hyvä et alat olla kunnossa rakas blondy❤️Mitä teet? Älä rasita itseäsi ota lunkisti jalat ylös😅 . Mä otan nyt muutaman nelosen ja huikan terävää. Jos alkaa kirjoitus ja jutut viistossa

Oletpas komea tänään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletpas komea tänään

Jaa minä vai no voi olla sinäkin oot komea

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa minä vai no voi olla sinäkin oot komea

Rankka päivä töis oli komee oliko sulla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rankka päivä töis oli komee oliko sulla

Olihan se sinä rakas mielessä koko ajan onneks olen komee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olihan se sinä rakas mielessä koko ajan onneks olen komee

Joo mä olen komee eiku sä rakas

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo mä olen komee eiku sä rakas

Oho no nii oot kohta ulkoilee komee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oho no nii oot kohta ulkoilee komee

Niimäki meen sit oon komee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niimäki meen sit oon komee

Mäki komee ja säki ja iha tuntemattomii komeit toisille ollaa

• Anonyymi

Kato peilii ni näät eiku oho siis rakas

• Anonyymi

Joo rakas nyt pitää mennä nähään taas mut jutellaa vaa tääl

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo rakas nyt pitää mennä nähään taas mut jutellaa vaa tääl

Okei joo jutellaa kiva

• Anonyymi kirjoitti:

Amor

Johanna Kurkela - Oothan tässä vielä huomenna / Kaiku Entertainment
        https://www.youtube.com/watch?v=PeJAZE721OI

❤️

• Anonyymi

Ei tästä mitään työpäivää tullutkaan. Odotin, että pomo ottaa yhteyttä ei ottanut👱‍♀️🥱🐻

• Pomo ottaa yhteyttä? Ootko varamiespalvelusta? Pomo ottaa yhteyttä jos et oo tullut töihin😅tai jos ootkin työtön. Sit saattaa soittaa ja kysyä kelpaasko työ😅

• Anonyymi
        Hullukuusi kirjoitti:

Pomo ottaa yhteyttä? Ootko varamiespalvelusta? Pomo ottaa yhteyttä jos et oo tullut töihin😅tai jos ootkin työtön. Sit saattaa soittaa ja kysyä kelpaasko työ😅

Ei ne soittele mihkää saa olla työtön rauhassa..

• Anteeksi en halunnut olla töykeä. Kyllä niitä töitä löytyy. Tietty palkka ei oo mikään huikee. Mitä haluaisit tehdä?

• Anonyymi
        Hullukuusi kirjoitti:

Pomo ottaa yhteyttä? Ootko varamiespalvelusta? Pomo ottaa yhteyttä jos et oo tullut töihin😅tai jos ootkin työtön. Sit saattaa soittaa ja kysyä kelpaasko työ😅

Ei kai tässä muuta voi kun kylkeä kääntää loppuviikko🐻öitä

• Anonyymi kirjoitti:

Ei kai tässä muuta voi kun kylkeä kääntää loppuviikko🐻öitä

No voi . Toivon sulle onnea joka tapauksessa👍

• Eiks se ois hyvä jos löytyis töitä. Ihsn mitä vaan? 👌

• Biisi etkö rakasta minua? Miksi olet hiljaa. Sano jotain hauku edes😅minä pidän tulisista naisista. Tiedän härnään🎅

• Hullukuusi kirjoitti:

Biisi etkö rakasta minua? Miksi olet hiljaa. Sano jotain hauku edes😅minä pidän tulisista naisista. Tiedän härnään🎅

Joko oot sammunut kultsi? ♥️😆
        En kerkeä koko ajan vahtaamaan tätä, on kaikenlaisia hommeleita, jotka jääneet rästiin 😕
        Rakkaus on vahva sana, älkäämme lausuko sitä turhaan 😅

• Anonyymi
        Hullubiisi kirjoitti:

En kerkeä koko ajan vahtaamaan tätä, on kaikenlaisia hommeleita, jotka jääneet rästiin 😕

En oo😁❤️ rakkaus on rakkautta toki tiedän ettei sitä sanota ihan kevyesti. Kuhan härnään. ❤️❤️

• Anonyymi kirjoitti:

En oo😁❤️ rakkaus on rakkautta toki tiedän ettei sitä sanota ihan kevyesti. Kuhan härnään. ❤️❤️

Jäi toi tunniste pois.mut kai tunnet miten kirjoitan. 🐇🐇❤️

• Anonyymi
        Hullukuusi kirjoitti:

Biisi etkö rakasta minua? Miksi olet hiljaa. Sano jotain hauku edes😅minä pidän tulisista naisista. Tiedän härnään🎅

Perhana. Älä turhaan lausu nimeäni, ei kevyenä eikä raskaana. Vain minä saan vitsailla!!!

• Anonyymi kirjoitti:

Perhana. Älä turhaan lausu nimeäni, ei kevyenä eikä raskaana. Vain minä saan vitsailla!!!

Vitsaile tyttönen 🎅

• Hullukuusi kirjoitti:

Jäi toi tunniste pois.mut kai tunnet miten kirjoitan. 🐇🐇❤️

Sulla näyttää menevän lujaa ilman minuakin 😆
        Voin keskittyä muihin asioihin 😄
        Hyvää yötä ♥️

• Hullubiisi kirjoitti:

Sulla näyttää menevän lujaa ilman minuakin 😆
        Voin keskittyä muihin asioihin 😄
        Hyvää yötä ♥️

Hyvää yötä mustis❤️

• Hullukuusi kirjoitti:

Hyvää yötä mustis❤️

Hyvää huomenta ♥️
        En ole mustis vaan tämä palsta jo tympii. Ja eilen illalla oli taas huonompi olo.

• Hullubiisi kirjoitti:

Hyvää huomenta ♥️
        En ole mustis vaan tämä palsta jo tympii. Ja eilen illalla oli taas huonompi olo.

Se oli tsoukki ra❤️kas blondy. Vai tympii palsta no onhan tää outo tapa viestitellä kun kaikki seuraa ja kommentoi väliin😅voi sua pusuja ja lämpöisiä ajatuksia täältä.😘

• Anonyymi
        Hullukuusi kirjoitti:

Se oli tsoukki ra❤️kas blondy. Vai tympii palsta no onhan tää outo tapa viestitellä kun kaikki seuraa ja kommentoi väliin😅voi sua pusuja ja lämpöisiä ajatuksia täältä.😘

Eipä näitä sinun yksinpuheluja miespuolinen mulikirjoittelika taida ihmiset enää juuri kehrata kommentoira nääs🫢

• Anonyymi kirjoitti:

Eipä näitä sinun yksinpuheluja miespuolinen mulikirjoittelika taida ihmiset enää juuri kehrata kommentoira nääs🫢

Eikö apukoulussa opetettu kirjoittamaan😅

• Anonyymi
        Hullukuusi kirjoitti:

Eikö apukoulussa opetettu kirjoittamaan😅

No typot nyt on pientä sinun pikkukallevitseihin verrattuna kynnet muuta osaa vastata, eipä taida olla hauskaa sinulla ollenkaan ja loppuehtoo uhitellaan ns miesluulijalle. Koko ilmaisun päämäärä on halventaa ja vähentää sanoman painoarvoa. ”Tosi hyvin toimii”

• Anonyymi kirjoitti:

No typot nyt on pientä sinun pikkukallevitseihin verrattuna kynnet muuta osaa vastata, eipä taida olla hauskaa sinulla ollenkaan ja loppuehtoo uhitellaan ns miesluulijalle. Koko ilmaisun päämäärä on halventaa ja vähentää sanoman painoarvoa. ”Tosi hyvin toimii”

Vaikutat sekopäiseltä!! Oisko sun korkea aika häipyä pois täältä ennenkuin hakevat kotoa hoitoon. Ilmeisesti oot se joka kirjoitelee täällä eri tyypeinä.

• Anonyymi
        Hullubiisi kirjoitti:

Joo ja tulitikut loppu.

• Anonyymi
        Hullukuusi kirjoitti:

Vaikutat sekopäiseltä!! Oisko sun korkea aika häipyä pois täältä ennenkuin hakevat kotoa hoitoon. Ilmeisesti oot se joka kirjoitelee täällä eri tyypeinä.

Sinähän se olet joka täällä kirjoittelee ties kuinka monilla alter egoilla. Tosiaan kannattaa vähän yytsii ympärilleen et millon napataan kyytiin ja viedään ihmisten ilmoilta, pedoille ei olla kovin empaattisia tiedoks

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinähän se olet joka täällä kirjoittelee ties kuinka monilla alter egoilla. Tosiaan kannattaa vähän yytsii ympärilleen et millon napataan kyytiin ja viedään ihmisten ilmoilta, pedoille ei olla kovin empaattisia tiedoks

Suksi sinä hoitoon. Oot jokaisen juttuun änkeemässä. Menisit töihin suatanan pöhelö. Oot varmaan semmonen sosiaalitapaus et hoitolaitos ois ehkä parempi tai ehkä oot jo😅😅siellö

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suksi sinä hoitoon. Oot jokaisen juttuun änkeemässä. Menisit töihin suatanan pöhelö. Oot varmaan semmonen sosiaalitapaus et hoitolaitos ois ehkä parempi tai ehkä oot jo😅😅siellö

Ei nyt oikein ottanu tuulta alleen alkeellinen vasta-argumenttis, se vaan taitaa olla valuvika teillä ätmeillä että älyä jaettaessa on saanut ne jämät

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei nyt oikein ottanu tuulta alleen alkeellinen vasta-argumenttis, se vaan taitaa olla valuvika teillä ätmeillä että älyä jaettaessa on saanut ne jämät

Pidätkö sinä itseäsi järkevänä? Eikö sulla tosiaan ole muuta elämää kun pyöriä häiriköimässä palstan jokaiseen jutttuun. Käyppä välillå vaikka ulkona tai jossain ,saat muuta ajateltavaa.😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pidätkö sinä itseäsi järkevänä? Eikö sulla tosiaan ole muuta elämää kun pyöriä häiriköimässä palstan jokaiseen jutttuun. Käyppä välillå vaikka ulkona tai jossain ,saat muuta ajateltavaa.😉

Mitäs jos pikkukalle pitäisi huolen vain niistä omista happihyppelyistä, vai uskaltaako ätmykäs enää naamaansa periferiassa edes näyttää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäs jos pikkukalle pitäisi huolen vain niistä omista happihyppelyistä, vai uskaltaako ätmykäs enää naamaansa periferiassa edes näyttää

No äläs nyt. Ehkä tämä on ainoa keino pysyä ns elämän virrassa mukana, varmasti kuvittelee hämärinä hetkinä juttelevansa oikeasti naiselle eikä itselleen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No äläs nyt. Ehkä tämä on ainoa keino pysyä ns elämän virrassa mukana, varmasti kuvittelee hämärinä hetkinä juttelevansa oikeasti naiselle eikä itselleen

Mä teen ennustuksen teille kahdelle muunsukupuolisille. Ootte vielä tämän vuoden puolella hoidossa. Joko mt-palveluiden piirissä tai linnassa.😅😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä, miehellä ei ole ilmeisesti muuta tekemistä kun tapella itsensä kanssa kun edes siihen ei liikene huomiota ulkopuolelta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin taitaa kuvitella, onneksi se on nykyään ainoa joka näin kuvittelee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä teen ennustuksen teille kahdelle muunsukupuolisille. Ootte vielä tämän vuoden puolella hoidossa. Joko mt-palveluiden piirissä tai linnassa.😅😅

Teitkö tarot tulkkinan oikeen että pitää paikkaansa.

• Aphrodite's Child - It's Five O Clock / Manuel M. Almeida
      https://www.youtube.com/watch?v=bWKQyQ3aCpk

• Anonyymi

Oho...tää oli mun lenkki piisi sillo ku viel kuuntelinnnäitä ja aattelin sua 😳🙂🙃

• Ootko kuunnellu tätä oikeesti? 🥰

• Anonyymi
        Hullukuusi kirjoitti:

Ootko kuunnellu tätä oikeesti? 🥰

No ton ja sen rakastajajaja kuuntelin lenkillä ja aattelin erästä miestä et ne liitty håneen.

• Anonyymi
        Hullukuusi kirjoitti:

Ootko kuunnellu tätä oikeesti? 🥰

Tottakai aina kuunnellaan..

• Anonyymi
    • No hei blondy❤️miten on päivä mennyt ja millainen olo? Kävin kyläilemässä tossa siskon ja broidin luona. 😀

• Moi ♥️ Ihan kivasti, tänään ollut parempi olo 😊

• Anonyymi

Bondilla menny lujaa nykyään..

• Hullukuusi

• Hullubiisi kirjoitti:

😂 Hyvää yötä Ässä raksu ♥️

No huomenta Blondy❤️kaikki hyvin?iloista viikonalkua sinulle🎵on taas iltavuoro viikko. Tsau😍

• Anonyymi
        Hullukuusi kirjoitti:

No huomenta Blondy❤️kaikki hyvin?iloista viikonalkua sinulle🎵on taas iltavuoro viikko. Tsau😍

Heipä hei ♥️ Kaikki ok. Taas päästy kiinni työnsarkaan 😅

• Anonyymi kirjoitti:

Heipä hei ♥️ Kaikki ok. Taas päästy kiinni työnsarkaan 😅

Jos tää on sulta niin hyvä❤️ei oo huono olo.enää? Töissä oon tää on siitä hyvä et voin itse päättää milloin meen kaffveelle tai ihan mitä vaan.

• Hullukuusi kirjoitti:

Jos tää on sulta niin hyvä❤️ei oo huono olo.enää? Töissä oon tää on siitä hyvä et voin itse päättää milloin meen kaffveelle tai ihan mitä vaan.

Oli minulta, en muistanut kirjautua 😅
        Suht hyvä olo ollut tänään. Tai ihan mitä vaan 👉👌? 🤔🤣

• Hullubiisi kirjoitti:

Oli minulta, en muistanut kirjautua 😅
        Suht hyvä olo ollut tänään. Tai ihan mitä vaan 👉👌? 🤔🤣

Just sitä. Mä voin tehdä täällä mitä vaan. Vaikka lähteä kotiin sit kun tuntuu siltä😅hyvä et oot kunnossa.😘

Pervo Pertti repeilyttää Krisseä piirakkajutuillaan! / Ruutu
        https://www.youtube.com/watch?v=CKnvDNtHdKM🤭

• Anonyymi
        Hullukuusi kirjoitti:

Just sitä. Mä voin tehdä täällä mitä vaan. Vaikka lähteä kotiin sit kun tuntuu siltä😅hyvä et oot kunnossa.😘

Ilouutinen Doc Martin palaa 10 jaksoa❤👱‍♀️🥰

• Anonyymi kirjoitti:

Ilouutinen Doc Martin palaa 10 jaksoa❤👱‍♀️🥰

Hienoo👍👍👍😊

• Hullukuusi kirjoitti:

Pertit on pervoja 😂
        Hyvää Ässä ♥️
        P.s Käännä välillä lonkkaa 🤣

• Anonyymi
        Hullubiisi kirjoitti:

Pertit on pervoja 😂
        Hyvää Ässä ♥️

😅😅😅

• Hullubiisi kirjoitti:

Pertit on pervoja 😂
        Hyvää Ässä ♥️

Mitä tarkoitat lonkkaa what😅😅hyvää ässä what?😛ootko ottanut hirnupiimää vai mitä joko meet nukkumaan. Voi hellanduudeli sentään❤️❤️

• Hullukuusi kirjoitti:

Mitä tarkoitat lonkkaa what😅😅hyvää ässä what?😛ootko ottanut hirnupiimää vai mitä joko meet nukkumaan. Voi hellanduudeli sentään❤️❤️

Oho. Siis hyvää yötä ♥️😂

• Hullukuusi kirjoitti:

Juu, nukkumaan meno aika 🥱😅

• Hullubiisi kirjoitti:

Oho. Siis hyvää yötä ♥️😂

No hyvää yötä pikkunen❤️

• Hullukuusi kirjoitti:

No hyvää yötä pikkunen❤️

Vai pikkuinen 🤣

• Hullubiisi kirjoitti:

Juu, nukkumaan meno aika 🥱😅

Kuitenkin pyörit tik tokissa vielä pitkään😅😅

• Hullukuusi kirjoitti:

En harrasta sellaista 🙂

• Anonyymi
        Hullubiisi kirjoitti:

Vai pikkuinen 🤣

😄😄😄

• Anonyymi
        Hullukuusi kirjoitti:

Tuu tunnin päästä sinne😄

• Hullubiisi kirjoitti:

Vai pikkuinen 🤣

No oot kuitenkin mua nuorempi😅😅😅

• Hullubiisi kirjoitti:

En harrasta sellaista 🙂

No uskotaan 👍😅

• Hullukuusi kirjoitti:

No oot kuitenkin mua nuorempi😅😅😅

Mistäs sinä sen tiedät 😂
        Heippa nyt 🦦

• Hullubiisi kirjoitti:

Mistäs sinä sen tiedät 😂
        Heippa nyt 🦦

No noista sun jutuista😅😅no hei sitten

• Hullukuusi kirjoitti:

No noista sun jutuista😅😅no hei sitten

Aijaa, just täytin 18 vee 🤣

• Hullubiisi kirjoitti:

Joo sen oon huomannu😅😅

• Anonyymi
        Hullubiisi kirjoitti:

Huomenta blondy❤️ miten pyyhkii sun poikas valvoo taas ja ahkeroi. Ainakin kun luet tään. Hemmo helsingissä lanan alla kyykkii, minä tein sen minkä supermies vain voi....

Pervo Pertin finaalishow Suomen hauskimmassa taviksessa / Ruutu
        https://www.youtube.com/watch?v=hGIQ75XFck0🤭

• Anonyymi

• Anonyymi kirjoitti:

Huomenta blondy❤️ miten pyyhkii sun poikas valvoo taas ja ahkeroi. Ainakin kun luet tään. Hemmo helsingissä lanan alla kyykkii, minä tein sen minkä supermies vain voi....

Pervo Pertin finaalishow Suomen hauskimmassa taviksessa / Ruutu
        https://www.youtube.com/watch?v=hGIQ75XFck0🤭

Iltapäivää Ässä ♥️ Just selvisin vasta kotiin 😅 Urheilusuorituskin odottaa 🥵

• Hullubiisi kirjoitti:

Iltapäivää Ässä ♥️ Just selvisin vasta kotiin 😅 Urheilusuorituskin odottaa 🥵

Niin annasku arvaan kolaat pihaasi ja hikoilet❤️sitten meet saunaan ja taas hikoilet. Sitten kattot naked toosa affaria ja taas hikoilet . Osuko ja syvälle?🤣🤣

• Hullukuusi kirjoitti:

Niin annasku arvaan kolaat pihaasi ja hikoilet❤️sitten meet saunaan ja taas hikoilet. Sitten kattot naked toosa affaria ja taas hikoilet . Osuko ja syvälle?🤣🤣

Aika lähelle 😆😂

• Hullubiisi kirjoitti:

Aika lähelle 😆😂

Vai tuleeko se miäs jota oot etsinyt käymään😅😅😅

• Hullukuusi kirjoitti:

Noo, eipä taida tulla 😏
        Mutta söpö auramies kävi jelppimässä 😅

• Hullubiisi kirjoitti:

Noo, eipä taida tulla 😏
        Mutta söpö auramies kävi jelppimässä 😅

Nonii pyysitkö kahville ja tortulle😅😅

• Hullukuusi kirjoitti:

Nonii pyysitkö kahville ja tortulle😅😅

Melkein meinasin 😅

• Hullubiisi kirjoitti:

Melkein meinasin 😅

Huijaat😀oli niin vanha ukko ettet viittinyt🤣ei sillä seisoo enää edes silmät päässä😶niin

• Hullukuusi kirjoitti:

Huijaat😀oli niin vanha ukko ettet viittinyt🤣ei sillä seisoo enää edes silmät päässä😶niin

Äläpäs nyt kuule siellä 😅

• Hullubiisi kirjoitti:

Äläpäs nyt kuule siellä 😅

No viittin.😅mites ootko sisällä ja menossa pitkälleen🤩töllön ääreen.

• Hullukuusi kirjoitti:

No viittin.😅mites ootko sisällä ja menossa pitkälleen🤩töllön ääreen.

Paleltaa 🥶 Oon menossa kuumaan suihkuun 🔥

• Hullubiisi kirjoitti:

Paleltaa 🥶 Oon menossa kuumaan suihkuun 🔥

Aiiii mä tuun ja muakin pa....taa😆

• Hullukuusi kirjoitti:

Hei toivottavasti ett tuu kipeeksi uudestaan🤔❤️

• Hullukuusi kirjoitti:

• Hullukuusi kirjoitti:

Ai paskattaa? 🤣
        Torkahdin jo 😴 Jospa tässä pysyisi terveenä 😙

• Hullubiisi kirjoitti:

Ai paskattaa? 🤣
        Torkahdin jo 😴 Jospa tässä pysyisi terveenä 😙

Joo varmaan🤔ootko muuten hehku kuka se sit lieneekään tai haavemaan nainen?tuolla yhessä jutussa väittää joku. Se on se joku nalle🤣🤣🤣tai joku muu

• Hullukuusi kirjoitti:

Joo varmaan🤔ootko muuten hehku kuka se sit lieneekään tai haavemaan nainen?tuolla yhessä jutussa väittää joku. Se on se joku nalle🤣🤣🤣tai joku muu

En kyllä ole. Nyt rupeen nukkuu 😴

• Hullubiisi kirjoitti:

En kyllä ole. Nyt rupeen nukkuu 😴

No mää nukkuun. Mä lähden kotia päin. Hyvää yötä rakas blondy❤️ps. Mulle on ihan sama kuka on hehku tai ihan kuka vaan. En tunne ketään hyvä et tiedän kuka oon itse. Ystäväsi Smän

• Hullukuusi kirjoitti:

No mää nukkuun. Mä lähden kotia päin. Hyvää yötä rakas blondy❤️ps. Mulle on ihan sama kuka on hehku tai ihan kuka vaan. En tunne ketään hyvä et tiedän kuka oon itse. Ystäväsi Smän

Hyvää yötä rakas Smän ♥️
        https://m.youtube.com/watch?v=v2JFUCTEbVU

• Anonyymi
        Hullukuusi kirjoitti:

Sanoppa sinä mies mihin olet menossa elämässäsi kun käyt yksinäistä keskustelua eri hahmojesi kanssa? Ei edes elämänkolu ole enää niin tyhmä ettei näe läpi ja pois se tyhmyys myös akateemikoista tai muista ihmistyön ammattilaisista😜

• Hullukuusi kirjoitti:

Nauru pidentää...... ikääkin

Naurava espanjalainen ja maailman onnellisin maa / Kanava24 - Jussi Juhani Kuosmanen
        https://www.youtube.com/watch?v=mhjOqA8clLk🤣🤣🤣

Hei raksu ♥️ Onko nenä kuurassa? 🥶😅
        Tontut jo kurkkii ikkunoiden alla 🧑‍🎄🧑‍🎄
        Palstallekin eksynyt pari tonttua näköjään 😂

• Hullubiisi kirjoitti:

Hei raksu ♥️ Onko nenä kuurassa? 🥶😅
        Tontut jo kurkkii ikkunoiden alla 🧑‍🎄🧑‍🎄
        Palstallekin eksynyt pari tonttua näköjään 😂

Joo kävin tossa ulkona kaupalla . Hei blondy rakas❤️parin tunnin päästä töihin. Mites sinä tähän aikaan oot täällä❤️kohta tontut on kimpussa 🧑‍🎄🧑‍🎄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanoppa sinä mies mihin olet menossa elämässäsi kun käyt yksinäistä keskustelua eri hahmojesi kanssa? Ei edes elämänkolu ole enää niin tyhmä ettei näe läpi ja pois se tyhmyys myös akateemikoista tai muista ihmistyön ammattilaisista😜

Elämänkalu? Kolu? Lääkkeet ottamatta?

• Hullukuusi kirjoitti:

Joo kävin tossa ulkona kaupalla . Hei blondy rakas❤️parin tunnin päästä töihin. Mites sinä tähän aikaan oot täällä❤️kohta tontut on kimpussa 🧑‍🎄🧑‍🎄

Kerkesin käymään 😁
        Pidähän munat eikun siis jalat lämpimänä 🥰

• Hullubiisi kirjoitti:

Kerkesin käymään 😁
        Pidähän munat eikun siis jalat lämpimänä 🥰

Pidän!! eikä mulla ole kuin yksi muna😊pidetään. Pidä sinä myös jalat kunnossa🤭😘

• Hullukuusi kirjoitti:

Pidän!! eikä mulla ole kuin yksi muna😊pidetään. Pidä sinä myös jalat kunnossa🤭😘

Heips kultsi❤️joko oot hilannut hanurisi kotia😅😅T.Se on Smän nou hätä

• Hullubiisi kirjoitti:

Hei kultsi ♥️ Kyllä vain 😅
        https://m.youtube.com/watch?v=kKqsV3t94PY
        Nou hätä 😂

Hyvä iloinen kipale☝️mulla alkoi jalat heilua, kaikki kolme😅mitä teet tänään? Vilkutat ikkunasta lumimiehille alasti?❤️🤣tiädätkö muuten mikä on pöllö viroksi? Arvasin et tiiät se on kulli🤣

El Risitas - Elokapinallinen / Kari Piirainen
        https://www.youtube.com/watch?v=GkvTbkEzBLk

• Hullukuusi kirjoitti:

Hyvä iloinen kipale☝️mulla alkoi jalat heilua, kaikki kolme😅mitä teet tänään? Vilkutat ikkunasta lumimiehille alasti?❤️🤣tiädätkö muuten mikä on pöllö viroksi? Arvasin et tiiät se on kulli🤣

El Risitas - Elokapinallinen / Kari Piirainen
        https://www.youtube.com/watch?v=GkvTbkEzBLk

Lähden baariin pelaamaan biljardia 😂
        Kukas se lumimies on?♥️
        No, eipä ollu pöllömpi juttu 😂

• Hullubiisi kirjoitti:

Lähden baariin pelaamaan biljardia 😂
        Kukas se lumimies on?♥️
        No, eipä ollu pöllömpi juttu 😂

No se eilinen auramääs😅meetkö oikeesti? Ja otat kaakaota siellä? Et sitten päivää sano tai saat sen Aleksis Kiven taudin. .... hihat lähtee takista🤣 lähde. Kadunlakaisijat elokuva kyyrölän veljeksistä❤️❤️

• Hullukuusi kirjoitti:

No se eilinen auramääs😅meetkö oikeesti? Ja otat kaakaota siellä? Et sitten päivää sano tai saat sen Aleksis Kiven taudin. .... hihat lähtee takista🤣 lähde. Kadunlakaisijat elokuva kyyrölän veljeksistä❤️❤️

Eikös se ollut aika vanha? Ei sille kannata vilautella 😂
        Ihan oikeasti ja kahvia join☕ 😁
        Mites työt luistaa? 😂

• Hullubiisi kirjoitti:

Eikös se ollut aika vanha? Ei sille kannata vilautella 😂
        Ihan oikeasti ja kahvia join☕ 😁
        Mites työt luistaa? 😂

Hyvin menee. Kahvitaukonen ja kohta takas . Mitä sinä? Suihkuun ehkä❤️?

• Hullukuusi kirjoitti:

Hyvin menee. Kahvitaukonen ja kohta takas . Mitä sinä? Suihkuun ehkä❤️?

Käyn kävelyllä ja sitten 😅

• Hullubiisi kirjoitti:

Käyn kävelyllä ja sitten 😅

Joo. Olitko muuten iloisessa mies seurassa siellä? Happy and gay😅😅lunta tulee taas täällä Etelässä. Täällä on varmaan metri jo lunta ja jääkarhut kävelee kaduilla vai mitä ne nyt oli🤣🤣turvallista matkaa sinne lenkille

kävelen ja näytän hyvältä / erakko hevonen
        https://www.youtube.com/watch?v=8eaChYBIfDc

• Hullukuusi kirjoitti:

Joo. Olitko muuten iloisessa mies seurassa siellä? Happy and gay😅😅lunta tulee taas täällä Etelässä. Täällä on varmaan metri jo lunta ja jääkarhut kävelee kaduilla vai mitä ne nyt oli🤣🤣turvallista matkaa sinne lenkille

kävelen ja näytän hyvältä / erakko hevonen
        https://www.youtube.com/watch?v=8eaChYBIfDc

Iloista mies seuraa, mutta ei kuitenkaan gay baarissa 😅
        On raikas talvisää 🥶😂

• Hullubiisi kirjoitti:

On raikas talvisää 🥶😂

No kuka oli? Sukulainen vai poikaystävä? Tumma vai vaalee. Lyhyt vai keskipitkä? Suomalainen vai muunmaalainen?😅😅😅

• Hullubiisi kirjoitti:

On raikas talvisää 🥶😂

Toi gay tarkoittaa tai tarkoitti joskus iloista!!!🤣

• Hullukuusi kirjoitti:

No kuka oli? Sukulainen vai poikaystävä? Tumma vai vaalee. Lyhyt vai keskipitkä? Suomalainen vai muunmaalainen?😅😅😅

Tätä en huomannutkaan. Oletpa utelias 😂
        Ei sukulainen eikä poikaystäväkään 😅

• Hullubiisi kirjoitti:

Tätä en huomannutkaan. Oletpa utelias 😂
        Ei sukulainen eikä poikaystäväkään 😅

No mikä sano jo😀😀ja mitä toi tarkottaa et en oo lähellä ja käsi suun edessä hymiö? Luuletko etten tiedä jo kuka oot😅😅😅

• Hullukuusi kirjoitti:

No mikä sano jo😀😀ja mitä toi tarkottaa et en oo lähellä ja käsi suun edessä hymiö? Luuletko etten tiedä jo kuka oot😅😅😅

Ja luuletko etten mä tiedä kuka oot? 🤣
        Yhden vanhan tutun kanssa oltiin.

• Hullubiisi kirjoitti:

Ja luuletko etten mä tiedä kuka oot? 🤣
        Yhden vanhan tutun kanssa oltiin.

Pyysitkö kotias vielä iltateelle😅😀joko menit nukkumaan. Hyvää yötä rakas B❤️🎵jos oot jo. Tulin just kotio

• Hullukuusi kirjoitti:

Pyysitkö kotias vielä iltateelle😅😀joko menit nukkumaan. Hyvää yötä rakas B❤️🎵jos oot jo. Tulin just kotio

Oon kahvin juoja, vaikka toisinaan tekeekin mieli teetä 🤭
        Meen nyt nukkumaan. Hyvää yötä rakas Ässä ♥️

• Hullubiisi kirjoitti:

Oon kahvin juoja, vaikka toisinaan tekeekin mieli teetä 🤭
        Meen nyt nukkumaan. Hyvää yötä rakas Ässä ♥️

Espanjalainen mies nauraa Sanna Marinin baari-illalle / Kasino Curt
        https://www.youtube.com/watch?v=3qAO9VESuVE. Yötä rak❤️

• Hullukuusi kirjoitti:

Huomenta rakas Blondi❤️tässä mä vaan istun, istun ja näytän hylkeeltä, jos näyttää näin hylkeeltä ei tarvi tehdä mitään muuta 1 1on 3 kalaa hahaa

Niilo22 - Pukki Ei Autoile (Virallinen Musiikkivideo) / Luikaus
        https://www.youtube.com/watch?v=4YR0TvnDfOw

Huomenta rakas Ässä ♥️
        Söin just aamupalalla kalaa, joten voisin olla se hylje😂
        Söin kyllä munaakin 😆

• Hullubiisi kirjoitti:

Huomenta rakas Ässä ♥️
        Söin just aamupalalla kalaa, joten voisin olla se hylje😂
        Söin kyllä munaakin 😆

No hei🤩oliko hyvää varmaan. Kävin kävelemässä, mukava pakkanen. Nyt täytyy tehdä jotain ruokaa, Mitä sinä onko vapaata🤭katseletko ulos ja näätkö sen sen eilisen.... tiidaadtiita😅

• Anonyymi
        Hullukuusi kirjoitti:

No hei🤩oliko hyvää varmaan. Kävin kävelemässä, mukava pakkanen. Nyt täytyy tehdä jotain ruokaa, Mitä sinä onko vapaata🤭katseletko ulos ja näätkö sen sen eilisen.... tiidaadtiita😅

😄😄😘

• Anonyymi
        Hullukuusi kirjoitti:

Tajuukko suorista sitä lonkkaa ny ettei jäykisty...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tajuukko suorista sitä lonkkaa ny ettei jäykisty...

😅😅😅

• Hullukuusi kirjoitti:

Oli hyvää 😋 Meen iltavuoroon, etkös sinäkin? 😅
        Villahousut saa olla jalassa 🥶😂

• Hullubiisi kirjoitti:

Oli hyvää 😋 Meen iltavuoroon, etkös sinäkin? 😅
        Villahousut saa olla jalassa 🥶😂

Joo täällä ollaan taas🥰etkö laittanut tarpeeksi päälle. Aika vilposta oli. Meinas pussit jäätyä😅ei vaan. No hyvää työvuoroa sitten nainen🖐

• Hullukuusi kirjoitti:

Joo täällä ollaan taas🥰etkö laittanut tarpeeksi päälle. Aika vilposta oli. Meinas pussit jäätyä😅ei vaan. No hyvää työvuoroa sitten nainen🖐

Kiitos ♥️ Hyvin se menikin.
        Mites sulla on rakas mennyt ilta? ♥️

• Hullubiisi kirjoitti:

Kiitos ♥️ Hyvin se menikin.
        Mites sulla on rakas mennyt ilta? ♥️

No ihan ok. Täällä on nää joulukiireet🎅nyt oon lähdössä kotio.Joko oot rakas❤️kotona ja peiton alla lämpimässä. On kylmä tuolla -15 prkle🥶nyt lähden tsau❤️

• Hullukuusi kirjoitti:

No ihan ok. Täällä on nää joulukiireet🎅nyt oon lähdössä kotio.Joko oot rakas❤️kotona ja peiton alla lämpimässä. On kylmä tuolla -15 prkle🥶nyt lähden tsau❤️

Juu, täällä peiton alla oon 😄
        Pian unten mailla 💤
        Hyvää yötä rakas ♥️🌌

• Hullubiisi kirjoitti:

Juu, täällä peiton alla oon 😄
        Pian unten mailla 💤
        Hyvää yötä rakas ♥️🌌

Hyvää yötä rakas blondi❤️unen laaksoon käy hiljaa, anna unen tulla. Ystäväsi Smän

• Hullukuusi kirjoitti:

Hyvää yötä rakas blondi❤️unen laaksoon käy hiljaa, anna unen tulla. Ystäväsi Smän

Hyvää huomenta Ässä rakas ♥️
        Kiva talvisää, lähden lenkille 🙂
        https://m.youtube.com/watch?v=_IeCecOV100

• Hullubiisi kirjoitti:

Hyvää huomenta Ässä rakas ♥️
        Kiva talvisää, lähden lenkille 🙂
        https://m.youtube.com/watch?v=_IeCecOV100

No huomenta Blondi kultsi❤️tuli kerrankin nukuttua pitkään , kasiin. Kävin ulkona kaupoilla. Ihan mukava keli .Paa lämpöstä päälle täällä on -17🥶 t. MääsS

Lumiukko - WALKING IN THE AIR "Avaruus" | PIANO TUTORIAL / Everything Pianolla
        https://www.youtube.com/watch?v=La1YZR1xbuM

• Hullukuusi kirjoitti:

No huomenta Blondi kultsi❤️tuli kerrankin nukuttua pitkään , kasiin. Kävin ulkona kaupoilla. Ihan mukava keli .Paa lämpöstä päälle täällä on -17🥶 t. MääsS

Lumiukko - WALKING IN THE AIR "Avaruus" | PIANO TUTORIAL / Everything Pianolla
        https://www.youtube.com/watch?v=La1YZR1xbuM

Voi, voi onpas siellä kylmä 🥶😄 Täällä melkein shortsikeli 🤣

• Hullubiisi kirjoitti:

Voi, voi onpas siellä kylmä 🥶😄 Täällä melkein shortsikeli 🤣

Eikä ole🤣siellä on -17 myös. Kävelitkö pitkän lenkin. Nyt on posket sitten punaset😊näitkö mitään mielenkiintoista. Haukkaa esim. Kiikki kii kiikki kii tui rääkäisy on niin lohduton diidi dii duudduduu❤️jo matkaan muuttohaukka käy....

• Hullukuusi kirjoitti:

Eikä ole🤣siellä on -17 myös. Kävelitkö pitkän lenkin. Nyt on posket sitten punaset😊näitkö mitään mielenkiintoista. Haukkaa esim. Kiikki kii kiikki kii tui rääkäisy on niin lohduton diidi dii duudduduu❤️jo matkaan muuttohaukka käy....

Terveyden kannalta huono liian kylmä olla ulkona.

• Hullukuusi kirjoitti:

Höpö, höpö tai sitten sulla on mittarissa vikaa 🤣
        Pikkulenkin tein eikä kuulunut tai näkynyt mitään. Ei edes karvaisia miehiä 🤣

• Hullubiisi kirjoitti:

Mulla oli mittari mukana housuissa🤭ainakin oli-10 niin epäilevä mussu 👱‍♀️ joko oot joululahjoja ostanut. Vai itse tehnyt.

• Hullubiisi kirjoitti:

Huomasin että olikin lauhtunut🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😅😅😅

Ei mua naurata jos lonkkas jää seisoo..

• Anonyymi
        MustaKoira1 kirjoitti:

Huomasin että olikin lauhtunut🤣

Nii joo oon laihtunu.

• Anonyymi kirjoitti:

Nii joo oon laihtunu.

Meinasin kyllä aluksi niin kirjoittaa 😄

• Hullukuusi kirjoitti:

Mulla oli mittari mukana housuissa🤭ainakin oli-10 niin epäilevä mussu 👱‍♀️ joko oot joululahjoja ostanut. Vai itse tehnyt.

Se sun mittari pitäis käyttää välillä lämpimässä paikassa😆🤣
        Oon ostanut jo joululahjat 🎅 Entäs sä? Mitä antaisit mulle? 😄
        Kohta duuniin 🏃‍♀️😅
        Hyvää päivänjatkoa ♥️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mua naurata jos lonkkas jää seisoo..

😅😅😅

• Hullubiisi kirjoitti:

Se sun mittari pitäis käyttää välillä lämpimässä paikassa😆🤣
        Oon ostanut jo joululahjat 🎅 Entäs sä? Mitä antaisit mulle? 😄
        Kohta duuniin 🏃‍♀️😅
        Hyvää päivänjatkoa ♥️

Niin täytyis😅😅en ole vielä kaikkea täytyy huomenna käydä ostamassa. Sulle ostaisin blutooth kuulokkeet😅ehkä joku koru!!! Samaa sinulle Rakas blondi❤️

• Hullukuusi kirjoitti:

Niin täytyis😅😅en ole vielä kaikkea täytyy huomenna käydä ostamassa. Sulle ostaisin blutooth kuulokkeet😅ehkä joku koru!!! Samaa sinulle Rakas blondi❤️

Heissulivei❤️miten menee siellä kultaseni?. Onko ollut kainalot märkinä tai silleen.mä lähden nyt tauolle🍷

• Hullukuusi kirjoitti:

Heissulivei❤️miten menee siellä kultaseni?. Onko ollut kainalot märkinä tai silleen.mä lähden nyt tauolle🍷

Heipparallaa ♥️ Ei ole kainalot märkänä ainakaan vielä Kohta voi olla, kun meen suihkuun 😅
        Mitäs sulle? ♥️

• Hullubiisi kirjoitti:

Heipparallaa ♥️ Ei ole kainalot märkänä ainakaan vielä Kohta voi olla, kun meen suihkuun 😅
        Mitäs sulle? ♥️

Tulin just silleen kotia. Katon töllöä. Sieltä tulee rambo hah. Mitä oliko pitkä päivä ja silleen tai siis tolleen.😄suihkuun vai niin niin. Olikin ikävä❤️

• Hullukuusi kirjoitti:

Tulin just silleen kotia. Katon töllöä. Sieltä tulee rambo hah. Mitä oliko pitkä päivä ja silleen tai siis tolleen.😄suihkuun vai niin niin. Olikin ikävä❤️

Oli pitkä päivä. Nyt sukellan sänkyyn 🤣
        Ikävä mullakin ❣️
        Hyvää yötä rakas ♥️

• Hullubiisi kirjoitti:

Oli pitkä päivä. Nyt sukellan sänkyyn 🤣
        Ikävä mullakin ❣️
        Hyvää yötä rakas ♥️

Hyvää yötä rakasB❤️nukahdin vähän🐇🐇

• Anonyymi

Näinkin voi käydä joskus..

• Anonyymi
        Hullukuusi kirjoitti:

Voipi ilmestyä yhtäkkiä täytyy kattoo ettei oo ilkosillaan.

• Anonyymi
        Hullukuusi kirjoitti:

Nauru pidentää...... ikääkin

Naurava espanjalainen ja maailman onnellisin maa / Kanava24 - Jussi Juhani Kuosmanen
        https://www.youtube.com/watch?v=mhjOqA8clLk🤣🤣🤣

Siks nauran aina kun laki sallii.Naurussa on taikaa no ei vainkaa...

• Anonyymi
        Hullukuusi kirjoitti:

Hyvää yötä rakasB❤️nukahdin vähän🐇🐇

Sellasta sattuu ku oyyaa liikaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sellasta sattuu ku oyyaa liikaa.

OTTAA LIIKAA

• Anonyymi
        Hullukuusi kirjoitti:

Tulitikut taas loppu.

• Anonyymi

Mies"mies"
      😜

• Nainen nainen. Kaunis nainen. Nainen ihanainen. Ihan nainen. Nain nainen. Ihan nainen. Nainen vainen. Ainoa nainen. Kaunis nainen❤️

• Anonyymi
        Hullukuusi kirjoitti:

Nainen nainen. Kaunis nainen. Nainen ihanainen. Ihan nainen. Nain nainen. Ihan nainen. Nainen vainen. Ainoa nainen. Kaunis nainen❤️

Oletko mies sitä mieltä, että olet jotenkin vähemmän yksinäinen kun sulla on näitä ihania mielikuvituskavereita?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko mies sitä mieltä, että olet jotenkin vähemmän yksinäinen kun sulla on näitä ihania mielikuvituskavereita?

Haitaaxe sua vaikka näin olisi. Niin mitä sitten.🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haitaaxe sua vaikka näin olisi. Niin mitä sitten.🤭

Eli tärkein päämäärä on vakuuttaa siis itsesi tästä tarinallisuudesta, näinkö?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli tärkein päämäärä on vakuuttaa siis itsesi tästä tarinallisuudesta, näinkö?

En ymmärrä mitä tarkoitat. Kirjoitin mitä kirjoitin.😉

• Anonyymi

Oisihan se ihanaa kun edes tavattaisiin

• Anonyymi

Tavata tarinan luoja.Juu sopii hyvin tavataan vaan.

• Anonyymi

Ratsasta mulla beibi :)

• Anonyymi

Oletko hehku?

• Anonyymi

Ei ole . Muutenhan varsinkin se haavemaan tyyppi ois puhunut vaan siitä kaivatustaan. Ja hehku haukkunut sitä karhua😅😅😅

• Anonyymi

Joudutko mies nykyään promoamaan itse näitä palstasatujasi kun ketään ei oikein tunnu kiinnostavan? Eihän näihin tosiasiassa kommentoi kukaan muu kuin sinä ja sinun luomat mielikuvitushahmot, jopa ne kaikkein yksinkertaisimmat tuntuu ottaneen opiksi pienten herneiden jälkeen nenässä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joudutko mies nykyään promoamaan itse näitä palstasatujasi kun ketään ei oikein tunnu kiinnostavan? Eihän näihin tosiasiassa kommentoi kukaan muu kuin sinä ja sinun luomat mielikuvitushahmot, jopa ne kaikkein yksinkertaisimmat tuntuu ottaneen opiksi pienten herneiden jälkeen nenässä

Jos elämän karvain pettymys on se, ettei voi nimetä josain yksilöä epäuskottavien nimimerkkien taakse, niin on aika kasvattaa selkäranka ja kasvaa hieman ihmisenä. Tai jos itse käyttää ilkkuvaa retoriikkaa ja kun saa siitä maistiaisen takaisin ja uhriutuu tästä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos elämän karvain pettymys on se, ettei voi nimetä josain yksilöä epäuskottavien nimimerkkien taakse, niin on aika kasvattaa selkäranka ja kasvaa hieman ihmisenä. Tai jos itse käyttää ilkkuvaa retoriikkaa ja kun saa siitä maistiaisen takaisin ja uhriutuu tästä.

Hah hönö. Joko on keskioluet haettu ja vauhti päällä😆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hah hönö. Joko on keskioluet haettu ja vauhti päällä😆

Eli onko tämä nyt sitten paras mihin pystyt- lasketella lisää p.skaa esimerkiksi toisten päihdetottumuksista vastaten silmiin pistävän kitkerästi hypätyn suoraan asetettuun satimeen😉 Mitenkähän se on ikinä sinun kohdalla mennyt läpi, että tietäisit mitään konkreettista varsinkaan toisten asioista ihan näistä palstahalluista lähtien🥱

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli onko tämä nyt sitten paras mihin pystyt- lasketella lisää p.skaa esimerkiksi toisten päihdetottumuksista vastaten silmiin pistävän kitkerästi hypätyn suoraan asetettuun satimeen😉 Mitenkähän se on ikinä sinun kohdalla mennyt läpi, että tietäisit mitään konkreettista varsinkaan toisten asioista ihan näistä palstahalluista lähtien🥱

Päihdetottumuksista ynnä muista elämäntavat mistä appelsiinikainalo tietäisi näistä asioista- Kristallipallosta?

• Anonyymi

Oot paha ihminen

• Anonyymi

Sinä se paha olet, yrität henkilöidä ja vainota tän miehen hahmon kautta yksityishenkilöä

• Anonyymi

Huom. Täällä saa kaikki kirjoittaa, jos ei riko palstan ns. sääntöjä.

• Ei saa todellakaan, vaan nuo kaksi onnellista rakastavaiset omistaa tämän kejun. Enempää en kommentoi tänne.

• Anonyymi

Milloin olette viimeksi olleet laivalla esim matkalla Tukholmaankin?

Joskus oli hauska reissu kavareiden kanssa laivalla... oli hauskaa seikkailla laivassa se oli ... öö Cinderella-laiva.... joskus.

• Anonyymi

Ei stana miten säälittävä ketju jopa ätmiltä. Onko sulla oikeasti noin surullinen tilanne ettei löydy ketään oikeaa ihmistä keskustelemaan

• Anonyymi

Saa kai sitä kirjottaa vaikka ittelleen. Suomi on vielä vapaa maa. Sit jos sinä oot päättämässä mitä saa kirjottaa tai puhua, sit ollaan Pohjois Korean tiellä🤔

• Anonyymi

Palstaseko on harrastellut tätä jo vuosia, ei uutta auringon alla eikä päällä. Tyyli vaan vaihtuu aina riippuen ilmeisesti siitä keneltä naiselta sillä kertaa on saanut fudut.

Sama hemmo kirjoitellut niitä pedari aloituksia vuositolkulla, eli tervehän tuo on kuin jammu nykytilassaan!

• Anonyymi

Niin ätmin pitää joka viikko keksiä uus mielikuvituskaveri kun jopa ne antaa kenkää

• Anonyymi

Miksi tuhlaa tulitikkuja.... hassu keksintö.... mutta nukkuminen voi olla hauskaa jos on pehmoinen peittoja peti.

Tuhlaa tulitikukka ehkä jos niitä on hauskaa raapia.

• Anonyymi

Kun sähköä pitäisi säästää mukamas niin saa valoa tulitikuista kun niitä raapii

• Anonyymi

Totta

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      83
      3789
    2. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
      Ihastuminen
      107
      1812
    3. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      109
      1125
    4. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      99
      1095
    5. Mitä sä haluat?

Kerro nyt. Sano suoraan.
      Ikävä
      60
      933
    6. Priden osallistujamäärä suuri pettymys!

Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate
      Luterilaisuus
      165
      875
    7. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      42
      846
    8. IS Viikonloppu 28.-29.6.2025

3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit
      Sanaristikot
      57
      801
    9. Joku kysyy

Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g
      Perussuomalaiset
      61
      780
    10. Huono grilli kokemus

Menimme grillille ostamaan ruokaa. Myyjät nauroivat meille, ja saimme todella asiatonta palvelua. Odotimme ruokaa innoll
      Puolanka
      22
      751
    Aihe