ja ajatuksia tänään ylen haastattelussa. Kiinniti asiat juuri niihin asioihin kuin hallituksen tulisi tehdänkin eli suomalaisten toimeentulon ja hyvinvoinnin pärjäämiseen. Hän on valmis jättämään hötön ja keskittymään puoleeensa mukaisesti suomalasiten perustarpeiden turvaamiseen.
Tämä ei tietenkää haastattelijaa tyydyttänyt vaan hänen piti julkaistra oma ilmastosaarnansa ja uskonsa ohjelman lopuksi. Se oli kyllä hyvän ohjelman floppi, mutta ositti taas kerran, että yle on suvakkiismien miehittämä.
Kyllä asia on niin, että Suomi tarvitsee Purran pääministeriksi. Purra puhui täyttä asiaa
10
454
Vastaukset
- Anonyymi
Vaaleissa PerusSuomalaiset saa minun ääneni, Perus on Kansanpuolue !
- Anonyymi
Ja kuinkas sattuikaan .......................
- Anonyymi
Totta. Persut aidosti ajaa kaikkien suomalaisten puolta ilman omaa intressiryhmää kuten kaikilla muilla puolueilla on.
- Anonyymi
ohjelmasta paistoi läpi , että toimitaja taisi olla viherpunkkien sanansaattaja .
- Anonyymi
Perus Suomalaisia äänestän. Vihreitten vouhotukselle on tultava loppu. Ohjelman juontaja oli vihreiden ja maahanmuuttajien hanurinuolija !
- Anonyymi
Miten ihmeessä? Politiikan tekemistä ei ole huudella suurisuisena pelkurina valeita.
- Anonyymi
Perussuomalaisia ei kannata äänestää, sillä Perussuomalaisille annettu ääni ei tiedä suomalaisille mitään hyvää. Vai onko joku muka toista mieltä?
- Anonyymi
No, miltäs nyt tuntuu. Ilmeisesti hyvältä.
- Anonyymi
takinkääntäjä hän on orpon mielestelijä
- Anonyymi
Vai siltä se näytti! Minun arvioni mukaan Orpo ja Purra ovat heikoimmat omien puolueidensa edustajat hallituksessa ja se näkyy tuloksessa. Valtion velka on
rajusti lisääntynyt ja työttömyys lisääntynyt. Päinvastoin kuin mitä piti olla . On menty juuri vastakkaiseen suuntaan kuin mitä luvattiin. Tämän voi jokainen rehellinen suomalainen todeta. Siihen ei selittelyt auta! Purrakin on kiinnittänyt huomiota näkyvästi leikkauksiin, SAKSET ja LEIKKUULAUTA , siis lähinnä köyhiltä ja veronalaennuksiin, siis lähinnä rikkailta. Ei se hyvältä näyt'! Koko Suomi kärsii!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 635006
- 734032
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2693751- 1283224
- 482964
- 232648
Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi3312575Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192266- 421994
- 1101932