Kyllä asia on niin, että Suomi tarvitsee Purran pääministeriksi. Purra puhui täyttä asiaa

Anonyymi-ap

ja ajatuksia tänään ylen haastattelussa. Kiinniti asiat juuri niihin asioihin kuin hallituksen tulisi tehdänkin eli suomalaisten toimeentulon ja hyvinvoinnin pärjäämiseen. Hän on valmis jättämään hötön ja keskittymään puoleeensa mukaisesti suomalasiten perustarpeiden turvaamiseen.

Tämä ei tietenkää haastattelijaa tyydyttänyt vaan hänen piti julkaistra oma ilmastosaarnansa ja uskonsa ohjelman lopuksi. Se oli kyllä hyvän ohjelman floppi, mutta ositti taas kerran, että yle on suvakkiismien miehittämä.

14

567

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vaaleissa PerusSuomalaiset saa minun ääneni, Perus on Kansanpuolue !

• Anonyymi

Ja kuinkas sattuikaan .......................

• Anonyymi

Totta. Persut aidosti ajaa kaikkien suomalaisten puolta ilman omaa intressiryhmää kuten kaikilla muilla puolueilla on.

• Anonyymi

ohjelmasta paistoi läpi , että toimitaja taisi olla viherpunkkien sanansaattaja .

• Anonyymi

Perus Suomalaisia äänestän. Vihreitten vouhotukselle on tultava loppu. Ohjelman juontaja oli vihreiden ja maahanmuuttajien hanurinuolija !

• Anonyymi

Miten ihmeessä? Politiikan tekemistä ei ole huudella suurisuisena pelkurina valeita.

• Anonyymi

Perussuomalaisia ei kannata äänestää, sillä Perussuomalaisille annettu ääni ei tiedä suomalaisille mitään hyvää. Vai onko joku muka toista mieltä?

• Anonyymi

No, miltäs nyt tuntuu. Ilmeisesti hyvältä.

• Anonyymi

takinkääntäjä hän on orpon mielestelijä

• Anonyymi

Vai siltä se näytti! Minun arvioni mukaan Orpo ja Purra ovat heikoimmat omien puolueidensa edustajat hallituksessa ja se näkyy tuloksessa. Valtion velka on
      rajusti lisääntynyt ja työttömyys lisääntynyt. Päinvastoin kuin mitä piti olla . On menty juuri vastakkaiseen suuntaan kuin mitä luvattiin. Tämän voi jokainen rehellinen suomalainen todeta. Siihen ei selittelyt auta! Purrakin on kiinnittänyt huomiota näkyvästi leikkauksiin, SAKSET ja LEIKKUULAUTA , siis lähinnä köyhiltä ja veronalaennuksiin, siis lähinnä rikkailta. Ei se hyvältä näyt'! Koko Suomi kärsii!

• Anonyymi

Minä olen köyhä. Elän 1076,- € nettolla / kuukausi. Tämän hallituksen toimenpiteet ovat lisänneet kuukausittaista käteenjäävää rahasummaa 36,-€, tuossa on huomioitu arvolisaäveron korotukset.

• Anonyymi

Joo talous alkaa olla banaanivaltioiden tasoa ja terveydenhuoltokin on romutettu. Purra tekee meistä kehitysmaan ja parasta Suomalaisille. Emme antsaitse parempaa.

• Anonyymi

Ei Purra tuota tee, kyllä Suomen taloudellinen alamäki on alkanut jo 1992 ja toinen aalto vuonna 2016. Ne kuuluisat vanhat hyvät ajat olivat ennen tuota, eika paluuta siihen enään ole. Valtion talouskurjimus ei lopu, kuin täydellisen katastrofin kautta. Sitä odotellessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei Purra tuota tee, kyllä Suomen taloudellinen alamäki on alkanut jo 1992 ja toinen aalto vuonna 2016. Ne kuuluisat vanhat hyvät ajat olivat ennen tuota, eika paluuta siihen enään ole. Valtion talouskurjimus ei lopu, kuin täydellisen katastrofin kautta. Sitä odotellessa.

PerusSuomalaiset onneksi teidän paskiaisten kannatus laskee. Ennen vaaleja kannatin perusSuomalaisia,mutta nyt en enää koskaan.

Purra on ! ....! En kehtaa edes kirjoittaa sitä...!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      39
      2085
    2. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      182
      1520
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      94
      1401
    4. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      142
      1209
    5. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      115
      1108
    6. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      135
      1050
    7. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1010
    8. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      970
    9. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70