Kertokaapas mulle mitä suht ussia hyviö komedioita kannattaa imutella DC:ltä? Kun ite ei oikein seuraa tuota elokuvamaailmaa, niin ei pysy perässä, et mitkä olis hyviä.. Hjälp!
Nimiä??!!
8
802
Vastaukset
- CcCcCcCc
"mitä suht ussia"
Tarkoititko kenties "Russia?", siinä tapauksessa tarjoilen venäläisiä komedioita (englanniksi käännettynä):
Smell Your Sister's Ass
Car Smells Shit
Black Ass Is Like Gas
Your Mama Can Cut Your Cockdick
Ja vieläkin suosittelen elokuvaa: Fuck Your Dad To His Ass, joka on todellinen klassikkokomedia. Haluaisin tehdä uusintaversion kyseisestä filmistä, jolloin sinä saisit pääosan. Oletko kiinnostunut? Sinun tulisi varautua muutamaan panokohtaukseenkin, mutta se ei kai tuota ongelmaa, kun sinulla taitaa kokemustakin olla? :) - Satunnainen matkaaja
Syystä ja toisesta huomasin tämän keskustelun sekä eilen että tänään. Aloituskommentti on sama mutta vastaukset on vaihdettu (vaikka ne alkaa noudattaa samaa linjaa kuin eilenkin).
Ihmettelenkin nyt sitä että karkea kielenkäyttö on siis sensuroitavaksi mutta gallup suositeltavien elokuvien imuroinnista (lue: piratismista) on täysin sallittua.
Onko tämä todellakin näin? Vastatkaapa joku.- ascasc
Viestiketjun aloittajahan kyselee, minkänimisiä elokuvia kannattaisi imuroida. Mikään lakihan ei tosin kiellä vielä netistä imurointia, joten "Satunnainen matkaaja" on nyt kyllä niin vitun väärässä että! Miksi haukut vastaajia, jotka yrittävät kertoa hyviä elokuvia niitä kaipaaville. Itse nostaisin muista viesteistä esiin klassikkokomedian "Fuck Your Dad To His Ass", joka on loistavaa huumoria!
- psychoman99
Minä vastaan ja tää haluu et ne poistetaan...
Täs on viel muutama:
otan sut takaa
ime äitis tissijä
varo takaa tulevaa panosikaa- Neiti X
...KIRJOITTAA LAPINKANSA JA JATKAA..."
Onko tosiaan noin että kaikki suositeltavat
hauskat komediat liittyy jollainlailla alapäähän???
Hyvä pojat!
Kyllä se elämä vielä voittaa. - psychoman99
Neiti X kirjoitti:
...KIRJOITTAA LAPINKANSA JA JATKAA..."
Onko tosiaan noin että kaikki suositeltavat
hauskat komediat liittyy jollainlailla alapäähän???
Hyvä pojat!
Kyllä se elämä vielä voittaa.Kuule eikö koko muija ole yksi vitsi:D siis niitä pannaan ja sit heitetään veks:D
- ----------
psychoman99 kirjoitti:
Kuule eikö koko muija ole yksi vitsi:D siis niitä pannaan ja sit heitetään veks:D
isäsikin sitten niin?
- kande ladat
Pummi ja Talvi-pummi
ne voi löytää dc:st tai sit ladat osotteest: http://www.wfilms.tk
tai sit etit hakusanal wizard films ni löyät kaikkee nättii
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559