Nimiä??!!

???

Kertokaapas mulle mitä suht ussia hyviö komedioita kannattaa imutella DC:ltä? Kun ite ei oikein seuraa tuota elokuvamaailmaa, niin ei pysy perässä, et mitkä olis hyviä.. Hjälp!

8

802

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • CcCcCcCc

"mitä suht ussia"

Tarkoititko kenties "Russia?", siinä tapauksessa tarjoilen venäläisiä komedioita (englanniksi käännettynä):

Smell Your Sister's Ass
      Car Smells Shit
      Black Ass Is Like Gas
      Your Mama Can Cut Your Cockdick

Ja vieläkin suosittelen elokuvaa: Fuck Your Dad To His Ass, joka on todellinen klassikkokomedia. Haluaisin tehdä uusintaversion kyseisestä filmistä, jolloin sinä saisit pääosan. Oletko kiinnostunut? Sinun tulisi varautua muutamaan panokohtaukseenkin, mutta se ei kai tuota ongelmaa, kun sinulla taitaa kokemustakin olla? :)

• Satunnainen matkaaja

Syystä ja toisesta huomasin tämän keskustelun sekä eilen että tänään. Aloituskommentti on sama mutta vastaukset on vaihdettu (vaikka ne alkaa noudattaa samaa linjaa kuin eilenkin).

Ihmettelenkin nyt sitä että karkea kielenkäyttö on siis sensuroitavaksi mutta gallup suositeltavien elokuvien imuroinnista (lue: piratismista) on täysin sallittua.

Onko tämä todellakin näin? Vastatkaapa joku.

• ascasc

Viestiketjun aloittajahan kyselee, minkänimisiä elokuvia kannattaisi imuroida. Mikään lakihan ei tosin kiellä vielä netistä imurointia, joten "Satunnainen matkaaja" on nyt kyllä niin vitun väärässä että! Miksi haukut vastaajia, jotka yrittävät kertoa hyviä elokuvia niitä kaipaaville. Itse nostaisin muista viesteistä esiin klassikkokomedian "Fuck Your Dad To His Ass", joka on loistavaa huumoria!

• psychoman99

Minä vastaan ja tää haluu et ne poistetaan...
      Täs on viel muutama:
      otan sut takaa
      ime äitis tissijä
      varo takaa tulevaa panosikaa

• Neiti X

...KIRJOITTAA LAPINKANSA JA JATKAA..."
        Onko tosiaan noin että kaikki suositeltavat
        hauskat komediat liittyy jollainlailla alapäähän???
        Hyvä pojat!
        Kyllä se elämä vielä voittaa.

• psychoman99
        Neiti X kirjoitti:

...KIRJOITTAA LAPINKANSA JA JATKAA..."
        Onko tosiaan noin että kaikki suositeltavat
        hauskat komediat liittyy jollainlailla alapäähän???
        Hyvä pojat!
        Kyllä se elämä vielä voittaa.

Kuule eikö koko muija ole yksi vitsi:D siis niitä pannaan ja sit heitetään veks:D

• ----------
        psychoman99 kirjoitti:

Kuule eikö koko muija ole yksi vitsi:D siis niitä pannaan ja sit heitetään veks:D

isäsikin sitten niin?

• kande ladat

Pummi ja Talvi-pummi
      ne voi löytää dc:st tai sit ladat osotteest: http://www.wfilms.tk
      tai sit etit hakusanal wizard films ni löyät kaikkee nättii

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      114
      5925
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4037
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3342
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2976
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2034
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      1994
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1775
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      42
      1763
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1686
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1559
    Aihe