Nimiä??!!

???

Kertokaapas mulle mitä suht ussia hyviö komedioita kannattaa imutella DC:ltä? Kun ite ei oikein seuraa tuota elokuvamaailmaa, niin ei pysy perässä, et mitkä olis hyviä.. Hjälp!

8

832

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • CcCcCcCc

"mitä suht ussia"

Tarkoititko kenties "Russia?", siinä tapauksessa tarjoilen venäläisiä komedioita (englanniksi käännettynä):

Smell Your Sister's Ass
      Car Smells Shit
      Black Ass Is Like Gas
      Your Mama Can Cut Your Cockdick

Ja vieläkin suosittelen elokuvaa: Fuck Your Dad To His Ass, joka on todellinen klassikkokomedia. Haluaisin tehdä uusintaversion kyseisestä filmistä, jolloin sinä saisit pääosan. Oletko kiinnostunut? Sinun tulisi varautua muutamaan panokohtaukseenkin, mutta se ei kai tuota ongelmaa, kun sinulla taitaa kokemustakin olla? :)

• Satunnainen matkaaja

Syystä ja toisesta huomasin tämän keskustelun sekä eilen että tänään. Aloituskommentti on sama mutta vastaukset on vaihdettu (vaikka ne alkaa noudattaa samaa linjaa kuin eilenkin).

Ihmettelenkin nyt sitä että karkea kielenkäyttö on siis sensuroitavaksi mutta gallup suositeltavien elokuvien imuroinnista (lue: piratismista) on täysin sallittua.

Onko tämä todellakin näin? Vastatkaapa joku.

• ascasc

Viestiketjun aloittajahan kyselee, minkänimisiä elokuvia kannattaisi imuroida. Mikään lakihan ei tosin kiellä vielä netistä imurointia, joten "Satunnainen matkaaja" on nyt kyllä niin vitun väärässä että! Miksi haukut vastaajia, jotka yrittävät kertoa hyviä elokuvia niitä kaipaaville. Itse nostaisin muista viesteistä esiin klassikkokomedian "Fuck Your Dad To His Ass", joka on loistavaa huumoria!

• psychoman99

Minä vastaan ja tää haluu et ne poistetaan...
      Täs on viel muutama:
      otan sut takaa
      ime äitis tissijä
      varo takaa tulevaa panosikaa

• Neiti X

...KIRJOITTAA LAPINKANSA JA JATKAA..."
        Onko tosiaan noin että kaikki suositeltavat
        hauskat komediat liittyy jollainlailla alapäähän???
        Hyvä pojat!
        Kyllä se elämä vielä voittaa.

• psychoman99
        Neiti X kirjoitti:

...KIRJOITTAA LAPINKANSA JA JATKAA..."
        Onko tosiaan noin että kaikki suositeltavat
        hauskat komediat liittyy jollainlailla alapäähän???
        Hyvä pojat!
        Kyllä se elämä vielä voittaa.

Kuule eikö koko muija ole yksi vitsi:D siis niitä pannaan ja sit heitetään veks:D

• ----------
        psychoman99 kirjoitti:

Kuule eikö koko muija ole yksi vitsi:D siis niitä pannaan ja sit heitetään veks:D

isäsikin sitten niin?

• kande ladat

Pummi ja Talvi-pummi
      ne voi löytää dc:st tai sit ladat osotteest: http://www.wfilms.tk
      tai sit etit hakusanal wizard films ni löyät kaikkee nättii

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      123
      1853
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1640
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      51
      1215
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      49
      1098
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      978
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      876
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      876
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      810
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      38
      797
    Aihe