Miten te laitatte peniksen, kun vedätte uikkarit jalkaan, siis semmoiset perinteiset uikkarit, ei mitään hiton uimashortseja?
Asetatteko sen jommallekummalle sivulle, ylöspäin vai alas vai oletteko koskaan edes kiinnittäneet huomiota? Jos ette niin mihin päin se sitten yleensä on?
Miten penis uikkareihin ?
23
8174
Vastaukset
- täällä
Kun on velttona iso, on siirryttävä uimashortseihin, minkäälaisiin pieniin uimapöksyihin en sovi tai sitten näyttää että mulla on muna pystyssä. Jos on aivan pakko käyttää perinteisiä niin kalu alaspäin pallien päälle, muuta mahista ei ole.
- kova
tietysti niin miten komeimmin pullottaa.
- mies
Käytän tietysti uimashortseja, sillon harvoin kun käyn jossain uimassa (lähinnä ulkomailla lomallessa). Itse en pienikaluisena (15/4) kehtaisi mitään uimahousuja käyttää, koska koko rantahan niistä heti näkee, ettei siellä housussa ole kun prinssinakki. Toisaalta, en myöskään käyttäisi niitä jos olisi iso kalu, koska onhan se todella noloa, jos on sellanen kahden nyrkin kokoinen möykky haarojen välissä.
- kysymys??
Et siis viitti pienikaluisena käyttää uimahousuja. Onko sulla 15 cm löysänä, koska sehän on silloin ihan helvetin iso? Ei kai kellään nyt uimahousuissa kokoajan seiso, joten jos 15 cm oli erektiomitta, niin miten se uimahousuihin liittyy.. Olit kyllä aikahuonosti perustellut tuon uimahousupelkosi.
- mies
kysymys?? kirjoitti:
Et siis viitti pienikaluisena käyttää uimahousuja. Onko sulla 15 cm löysänä, koska sehän on silloin ihan helvetin iso? Ei kai kellään nyt uimahousuissa kokoajan seiso, joten jos 15 cm oli erektiomitta, niin miten se uimahousuihin liittyy.. Olit kyllä aikahuonosti perustellut tuon uimahousupelkosi.
15cm on tietysti erektiomitta, eli löysänä kalu on todella pieni. Sellainen pikkupojan pippeli, ei todellakaan aikuisen miehen kyrpä.
- Anonyymi
kysymys?? kirjoitti:
Tuo 15 on ilmeisesti ikä ja 4 peniksen pituus.
- sama
kun käy uimassa se kutistuu ihan snadiks pallit on kun rusinat ja mulkku on tosiaan kun prinssinakki, koska suomessa on aina vähän kylmä vesi
- mutka
Siis jos tollaset speedot laittaa jalkaan niin sitten alaspäin pallien alle "rullalle". uimashortseissa lahkeeseen (yleensä vasen). mulla on löysänä ,ennen uintia kylmässä vedessä, aikas pitkä 15~
- Anonyymi
Itse laitan yleensä sivulle. Mahtuu hyvin sojottamaa sinne.
- Anonyymi
vasemmalle, nökyy sit kunnon pullotus...19v kundi
Niin tai näin niin kuitenkin aina vasempaan lahkeeseen.
- Anonyymi
Asettipa sen miten tahansa uimahousuissa, niin uimassa käytyä se nöpöttää yhtenä pienenä kohoumana uikkareissa.
- Anonyymi
Mun pitää käyttää pitkälahkeisia ettei pää sojota housuista ulos.
- Anonyymi
Keskellä niin kuin tosi miehet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keskellä niin kuin tosi miehet
Oikeille...käytän erittäin läpinäkyviä uimahousuja ...
- Anonyymi
Jotenkin niin, ettei pallit ole koko ajan jalkojen välissä. Eli mahdollisimman mukavasti ja onhan se esillä kun pallit vetää sieltä jalkojen välistä pois.
- Anonyymi
Alaspäin tai näyttää aika härskiltä
- Anonyymi
Laitan aina pitkän lepomulkkuni niin sanotusti ”holsteriin”, eli käännän sen pään persesilmääni ja painajaisen sinne. Pieru tuntuu siis perseessäni olevan mulkkuni terskassa. Poikakaverini ottaa sen ja imee puhtaaksi pierusta. Tykkään syödä hernekeittoa ja kaalilaatikkoa ja olen kova pieremään.
- Anonyymi
Itse käytän useiten perus bokserimallisia uimahousuja.
Mulla on huomattavasti keskikokoa isommat pallit, eikä kullikaan ole ihan pienimmästä päästä, etenkään lämpimällä kelillä. Levossa n. 12cm. Vaatii jonkun verran "asettelua", että on mukavasti.
Nostan pallit pois jalkojen välistä. Jotta pullotus ei olis niin iso ja housun vyötärö ei valu turhan alas keskeltä, en pidä kullia suorassa pallien päällä, vaan oikealle alaviistoon käännettynä. En kuitenkaan lahkeessa vaan samassa "paketissa" pallien kanssa. Muodot ja koko kyllä näkyy väkisin melko selkeästi noin. Etenkin kun vähän sattuu vielä innostumaan.
Tiedostan, että tuon kyllä näkee ja yllättävän monesti jonkun naisen katseen löytää harhailemasta (esim. juuri tänään lomareissulla altaan reunalla) etumuksen suuntaan. Se ei kyllä haittaa, päinvastoin. Kohtuullisen ok näköisenä ja kuntoisena nuorena kaverina tuntuu vaan hyvältä kun tietää, että harva sitä varmasti pahalla vilkuilee.
T. M27 - Anonyymi
Laitan aina hienosti viistoon vasemmalle, että uikkareissa näyttäisi edes hetken olevan jotain. Sillä ei kuitenkaan ole mitään merkitystä, koska kylmä vesi kutistaa koko paketin ihan pikkuruiseksi, ja lopulta nappula tönöttää surkastuneiden pallien yläpuolella ihan pienenä kyhmynä. On silti kiva, jos edes joku viitsii vähän vilkaista.
- Anonyymi
Exä osti mulle sellaiset uikkarit jossa on sellainen tasku edessä. Sano että pidät näitä kun muuten kaikki näkee sun kullin housujen läpi, aina ku nouset vedestä.
- Anonyymi
Oikealle laitan, sieltä se sitten työntyy lahkeesta ulos naisten katseltavaksi. Minä uin uimalasit päässä naisten takana ja katselen ihania pakaroita ja pilluja, uimapukujen rullautuessa vakoihin. Kun naiset huomaavat tämän, he usein hymyilevät ja silloin tiedän että koskeakkin saa. Puristelen hellästi pakaroita ja sujautan sormen pillua pitkin. Altaan päädyssä levähtäessämme naiset runkkaavat jäykkää, uikkareista ulos tunkeutunutta kyrpääni ja antavat hieroa sitä pyllyvakoaan vasten. Monet spermat olen ruiskinut uima-altaisiin näin.
- AnonyymiUUSI
Vasemmalle yläviistoon. M58
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 686957
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on636813Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1495473Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist504513En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛204109Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?53720- 373278
- 313267
Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris762792Köysi alkaa kiristyä putinin kaulalla....
Putin pelkää eniten juuri omaa porukkaansa, ja siihen on varmasti syytä kun sota ei ole mennyt hyvin, tappiot ovat valta402279