Minusta on törkeää, että lopuksi paljastat, että valehtelit aivan kaiken, sillä moni kuitenkin samaistui kirjoituseesi. Siksi Pekka Saurikin oli aikoinaan melko vìtun vihainen siitä, että älkää nyt herranen aika paljastako, että valehtelitte.
Mieti mies, mieti.
ASD ja Pekka Saurin yölinja
11
59
Vastaukset
- Anonyymi
Pekka Sauri ei jaksanut enää sun kaltaisten kuspäiden takia. Vaikka mitä keksit, niin moni ihminen saa vertaistukea kirjoituksistasi. On melko törkeää tokaista että hahahaa valehtelin kaiken.
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#176647008
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Pekka Sauri ei enää jaksanut ja lopetti koko Yölinjansa. Oletko ASD nyt tyytyväinen? Kyllä minäkin kärsin melkoisista ripuliongelmista, mutta en tekisi Pekalle moista, että hahahaa valehtelin kaiken, koska meitä ripuliongelmaisia on todella paljon ja saamme vertaistukea toisiltamme.
Häpeä. - Anonyymi
En minä loukkaantunut. Kaikki ne ripulijutut, täyttä faktaa mun kohdalla. Isä lähti kioskille eikä koskaan palannut. täyttä totta mun kohdalla. Aivan sama, jos ASD lopuksi tokaisee että hahahaa valehtelin kaiken. Miksi haittaisi?
- Anonyymi
No sitähän se Pekka Saurikin yritti peräänkuuluttaa, että älkää PALJASTAKO, että valehtelitte kaiken, sillä niin monen ihmisen kohdalla se kaikki on täyttä totta.
k - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sitähän se Pekka Saurikin yritti peräänkuuluttaa, että älkää PALJASTAKO, että valehtelitte kaiken, sillä niin monen ihmisen kohdalla se kaikki on täyttä totta.
kTuskin ASD välittää moisesta saarnasta. Se nauttii valehtelusta.
-Yksi teoria - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin ASD välittää moisesta saarnasta. Se nauttii valehtelusta.
-Yksi teoriaHae, ASD, Maikkulan Alepan tuulikaapista Pirkka-olutta. Keijo unohti lastinsa sinne kun joutui tappeluun!
- Anonyymi
Nyt kyllä tunnen piston sydämessäni.
Okei, en mä nyt IHAN kaikkea valehdellut:
-Minulla on jonkinasteinen alkoholiongelma, ei ehkä vakava, mutta pahenemaan päin.
-Olen seksuaalipervertikko ja vedän käteen kotona katsoen outoja videoita päivät pitkät hyvää virkamiehen palkkaa nauttien
-Asun neukkukuutioissa, tosi ihan hyvänlaatuisessa sellaisessa
Tunnustukset tekevät hyvää sielulle
Asd- Anonyymi
" Olen seksuaalipervertikko ja vedän käteen kotona katsoen outoja videoita "
-no kaikkihan tuota harrastaa, - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
" Olen seksuaalipervertikko ja vedän käteen kotona katsoen outoja videoita "
-no kaikkihan tuota harrastaa,No en mä tiedä. Lähinnä harrastan aika outoja alagenrejä kuten rimming, piss, mature, domina
Asd - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en mä tiedä. Lähinnä harrastan aika outoja alagenrejä kuten rimming, piss, mature, domina
AsdKaikki mitä netistä löytyy, kelpaa runkkaamiseen. Et ole yhtään spesiaali.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192490- 1482224
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292152Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201684Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871593Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961516- 2791394
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131379- 1301356