L.Huhtasaari sijoitti itsensä myötätunnosta N-leiriin.

Anonyymi-ap

Taas on se aika vuodesta kun Laura näkee kommunisteja. "Joku kommari on taas peloitellut, että natsit tekevät Suomessa kenties jopa vallankaappauksen. Pimeää pelottelua."

Muistaako Laura mitä hänen idolinsa sai aikaa Capitolilla USAssa.

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä sun elämäsi pitää olla todellakin pitkäveteistä. Kostona haluat että sitten on kaikilla muillakin.

    • Anonyymi

      Aika pientä verrattuna siihen mitä sinun idolisi ap sai aikaan Ukrainassa jatkaen siellä vieläkin esim. siviilien murhaamista jne.

      Oliko muita kysymyksiä venäjä mielinen rotuoppia julistava persuja vainoava antipersuluotsi?

      • Anonyymi

        Niin. Persujen ihailun kohde, Putin, todella aloitti sodan Ukrainassa. Toinen ihailun kohde, Orban, ei halua tukea Ukrainaa eikä hyväksy Suomen Nato jäsenyyttä.


    • Anonyymi

      Persut on toinen toistaan kahjompia. Tämä Huhtasaari ihan kärkipäässä, ei osannut edes itse graduaan tehdä, piti kopioida.

      • Anonyymi

        Ja Huhtasaari ei puoltanut EU-parlamentin äänestyksessä Venäjän julistamista terrorismia tukevaksi valtioksi. Voiko Huhtasaari siis olla muuta kuin Putinin hyödyllinen idiootti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja Huhtasaari ei puoltanut EU-parlamentin äänestyksessä Venäjän julistamista terrorismia tukevaksi valtioksi. Voiko Huhtasaari siis olla muuta kuin Putinin hyödyllinen idiootti?

        Tätä minäkin olen paljon ihmetellyt. Miksi persut kuuluvat edelleen Venäjän etua ajavaan EU ryhmään?


      • Anonyymi

        Olet oikeassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä minäkin olen paljon ihmetellyt. Miksi persut kuuluvat edelleen Venäjän etua ajavaan EU ryhmään?

        Saavat sieltä rahaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saavat sieltä rahaa.

        Mutta miten voi olla mahdollista että isänmaallisena itseään pitävä puolue tukeekin Venäjää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta miten voi olla mahdollista että isänmaallisena itseään pitävä puolue tukeekin Venäjää?

        Siihen ei persuilta vastausta saada. Suorastaan tragikoomista, kun ovat mainostaneet itseään rehellisyyden airueina :))))


      • Anonyymi

        Kopiopersulta hyvin tragikoominen kommentti.


    • Anonyymi

      Ei Laura muista.

      • Anonyymi

        Laura on samanlainen tyhjäpää kuin muutkin lahkopersut. Taviokin kuulee ääniä päässään.


    • Anonyymi

      Kun on aina erimieltä asioista niin joskus voi sattua oikeaankin,mutta harvemmin tämä kaakattaja Huhtasaari siinä onnistuu.

    • Anonyymi

      Kuka on tuo "joku kommari"?

      Eihän tuollaisila "joku tyyppi sanoi jotain pimeää" -kommenteilla ole mitään arvoa. Löysää lätinää. Europarlamentaarikon palkalla pitäisi pystyä parempaan.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1325
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1080
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      61
      906
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe