Mitä mieltä olette huoltoyhtiöstä? Mun mielestä ala-arvoinen.
Ruonan huolto
30
939
Vastaukset
- Anonyymi
Ruonan huolto auraa lumet aina vieraspaikoille ja näin ollen tuhoaa ne. Sitten pitää hankkia erillinen lumen tyhjentäjä ja se tulee kalliiksi taas talonyhtiölle.
- Anonyymi
"Ruonan huolto auraa lumet aina vieraspaikoille ja näin ollen tuhoaa ne. Sitten pitää hankkia erillinen lumen tyhjentäjä ja se tulee kalliiksi taas talonyhtiölle"
Tuossa on kysymys siitä, minkälaisen sopimuksen asunto-osakeyhtiö on laatinut. Veikkaan, etteivät asukkaanne ole valmiita maksamaa sitä hintää, mitä lumensiirtoauton käyttäminen tontillanne maksaisi jokaisen lumisateen jälkeen.
Itse en ainakaan halua maksaa latiakaan siitä, että naapureiden vieraiden kävelymatka talvella lyhenisi.
Huoltoa voi kritisoida monesta asiasta. Tässä kohtaa kritiikki tulee osoittaa asunto-osakeyhtiönne hallitusta kohtaan. Mielestäni ei edes sinne, asukkaiden rahoja on selvästi pyritty säästämään.
- Anonyymi
Jos jättää huoltopyynnön niin voi mennä jopa viikkoja ennen kuin joku tulee paikalle.
- Anonyymi
Tulee miten sattuu ei sovittuna kellonaikana. Jos sovittu kl.13 käynti ,niin tulee taatusti kl.8.00 Ei järjen hitustakaan niillä päässä. Kotona eläimiä ja ei voi mennä yleisavaimella ! Tätä en ymmärrä lainkaan,jos sovittu käyntiaika etukäteen
- Anonyymi
Karvetinkadun roskisten viereen on jätetty pesukone. Voisiko Ruonan huolto tulla nopeasti hakemaan pois ennen kuin jäteauto sen hakee ja maksuttaa talonyhtiötä.
- Anonyymi
Ota yhteyttä Putleriin niin pääset siitä eroon ja vessanpytystäsi myös...
- Anonyymi
"Voisiko Ruonan huolto tulla nopeasti hakemaan pois ennen kuin jäteauto sen hakee ja maksuttaa talonyhtiötä."
😂🤣😅
Miksi kukaan luulee millekään huollolle kuuluvan sähköromun poiskuljetuksen ILMAISEKSI?
- Anonyymi
Ongelmajätteen vienti tulee kalliiksi talonyhtiölle joten kannattaisi varmaan miettiä sen joka pesukoneen on tuonut.
- Anonyymi
Pesukone pitää viedä pois ja äkkiä ettei vaan tuu mitään ylimääräistä jätemaksua.
- Anonyymi
Miksi ei helvetti voi olla enää talonmiehiä.
- Anonyymi
koska ei voi. huoltoyhtiö on paljon parempi koska rahaa saa moni niin se on enempi. eikä kukaan vastaa enää mistään. huoltoyhtiö tukee kommonismia. se on hyvä. leninille
- Anonyymi
Ruonan huollolla aivan liikaa kiinteistöjä hoidettavana niin silloin homma ei yleensä vaan toimi.
- Anonyymi
Kymmenet tuhannet pakolaiset ovat Virolle ja sen pienille resursseille liikaa. Viro ei pysty tarjoamaan kaikille tulijoille pitkäaikaista majoitusta, työtä, koulupaikkaa ja koulutusta, sosiaali- ja terveyspalveluita ja rahallista tukea.
Niinpä se on pyytänyt apua Suomelta.
Viro ja Suomi ovat sopineet alustavasti, että Viro alkaa lähettää pakolaisia Virosta Suomeen, “jossa mahdollisuudet ottaa heitä vastaan ja auttaa ovat paremmat kuin Virossa”. - Anonyymi
Kun ahneus iskee niin helvetti on silloin valloillaan.
- Anonyymi
paljon parempia kysymyksiä ovat
a)onko oma taloyhtiö valmis maksamaan hyvästä huoltopalvelusta
vai otetaanko halvin palveluntarjoaja ja riisuttu palvelutaso
b)millainen isännöitsijä. Onko motivoitunut ja tarmokas
c)ovatko talon asukkaat halukkaita maksamaan nopeasta palvelusta ja hyvästä laadusta.
Jos vastasit kaikkiin kohtiin a,b ja c sanalla "EI" niin eihän se huolto silloin pelitä- Anonyymi
vuokratalot vastaa ei kaikkeen eli palvelu hyvää ja nyt tulee vettä eli ei
tarvii auraa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vuokratalot vastaa ei kaikkeen eli palvelu hyvää ja nyt tulee vettä eli ei
tarvii auraa"𝙫𝙪𝙤𝙠𝙧𝙖𝙩𝙖𝙡𝙤𝙩 𝙫𝙖𝙨𝙩𝙖𝙖 𝙚𝙞 𝙠𝙖𝙞𝙠𝙠𝙚𝙚𝙣 "
Siis vuokratalojen vastaus auki purettuna:
- onko oma taloyhtiö valmis maksamaan hyvästä huoltopalvelusta -𝙀𝙞-
- otetaanko halvin palveluntarjoaja ja riisuttu palvelutaso -𝙀𝙞-
- millainen isännöitsijä. (Ottoson?) Onko motivoitunut ja tarmokas -𝙀𝙞-
-ovatko talon asukkaat halukkaita maksamaan nopeasta palvelusta ja hyvästä laadusta -𝙀𝙞-
????? 🦏 🐑 🐖 ?????
- Anonyymi
Eikö ruonan huollon isännöitsijä kuulu nykyään kiinteistötahkolan huonoksi on mennyt ei edes vastatta!! Vaikka valittaa ,kun ihmiset remmontoi keskellä pyhiä!!
- Anonyymi
Miksi ei Ruonan huolto laita mitään Joulu rekvisiittaa porraskäytäviin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ei Ruonan huolto laita mitään Joulu rekvisiittaa porraskäytäviin?
Moppi ja luuta laittoi aina ilmoitustaululle Joulutervehdyksen.
- Anonyymi
Pyhinä saa remontoida . Minä poraan ja korjaan aina viikonloppuina .Asun Kurkelankadul ja muutkin siinä vaan kännää ja laulaa yöt ympäriinsä. Mummot menköön vanhainkotiin asumaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyhinä saa remontoida . Minä poraan ja korjaan aina viikonloppuina .Asun Kurkelankadul ja muutkin siinä vaan kännää ja laulaa yöt ympäriinsä. Mummot menköön vanhainkotiin asumaan
Lue järjestyssäännöt!!!Missä lukee ei saa!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Soitan poliisit ,joss ett noudata järjestyssääntöjä!! Aika ilkeä täyttyy olla henkilö, joss tahallaan tekee!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lue järjestyssäännöt!!!Missä lukee ei saa!!
0len lukenut ja saa !Kurkelankatu 6 kaikki remuaa ja remontoi yötä päivää. Talo on Ruonan levottovimpia nykyään. Sossun asukkaita siinä paljon. Mummot kyylii ovien takana ja jollain on karaokebileet !Minä remuan niin paljon kuin tykkään ,muuta vanhainkottiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Soitan poliisit ,joss ett noudata järjestyssääntöjä!! Aika ilkeä täyttyy olla henkilö, joss tahallaan tekee!!
Soita ihmeessä !!! tuun sitten yöllä kylään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
0len lukenut ja saa !Kurkelankatu 6 kaikki remuaa ja remontoi yötä päivää. Talo on Ruonan levottovimpia nykyään. Sossun asukkaita siinä paljon. Mummot kyylii ovien takana ja jollain on karaokebileet !Minä remuan niin paljon kuin tykkään ,muuta vanhainkottiin
Onko tää se talo missä joku murhasi jonkun? Ollut aina levotonta tuolla . Toi hiton baarikin tekee alueen levottomaksi!!siis Kurkelankatu 6
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Soita ihmeessä !!! tuun sitten yöllä kylään
tervetuloa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tervetuloa
yöllä oli kova meno taisit olla jo´´ kylässä´´ ? Rapussa on taas tyhjä kämppä eikun sinnekkin jotain remuavia asukkaita lisää. Mummoja ei enempää taloon ,riittää jo eräs kolmos kerroksen kyttä ja myös toisessa on valittajia siinä naapurissa!
- Anonyymi
JA KYYLÄÄMÄÄN MITÄ NAAPURIT TEKEE !!!!
- Anonyymi
Ruonan huolto kuuluu tahkolaan eikä siellä mikään toimi edes isännöitsijä ei saa yhteyttä!!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569