varpaisjärven st1?

Anonyymi-ap

huonompaan suuntaa muuttunut

248

8654

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      siis suuntaan

      • Anonyymi

        Tyhjillään oleva ja ränsistymään jäävä huoltoaseman raatoko siinä kirkonkylän sydämmessä on sitten se parempi suunta? Varmasti houkuttelee uusia asukkaita harmaantuvien tilalle kun näkevät miten kylällä on elinvoimaa vaikka muille jakaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyhjillään oleva ja ränsistymään jäävä huoltoaseman raatoko siinä kirkonkylän sydämmessä on sitten se parempi suunta? Varmasti houkuttelee uusia asukkaita harmaantuvien tilalle kun näkevät miten kylällä on elinvoimaa vaikka muille jakaa

        Elinvoima menetetty jo vuosia sitten. Nyt oli vaan sääli ulkopaikkakuntalaiset pitäjät. Tilanne olisi toinen jos yrittäjä omalta kylältä, kyllä olisi kävijöitä riittänyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elinvoima menetetty jo vuosia sitten. Nyt oli vaan sääli ulkopaikkakuntalaiset pitäjät. Tilanne olisi toinen jos yrittäjä omalta kylältä, kyllä olisi kävijöitä riittänyt.

        Mikäs 'ulkopaikkakuntalaisissa' vikana? Olen pitäny vitsinä Varpaisjärven sisäsiittoisuutta, mutta hitto vie sehän onkin totta!!! Eikö edes hävetä??


      • Anonyymi

        Ei varmaan aja Toyotalla tai Renaultilla, koska ei halua katsella omaa sukupuutaan miltä se oikeasti näyttää :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei varmaan aja Toyotalla tai Renaultilla, koska ei halua katsella omaa sukupuutaan miltä se oikeasti näyttää :D

        Harvinaisen takapiruisa ja manipuloiva vieraslaji aikaisempaa idempääkin voisi ennen tiheämminkin silmälläpidettäväksi lajiksi naamioitumistaan muutoskatsastuttaa aivan itse sen oman geeniperimänsä nykytilanteen mukaiseksi fiktioidensa viidakossa jälleenkin kerran entisillään uuvuttuaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harvinaisen takapiruisa ja manipuloiva vieraslaji aikaisempaa idempääkin voisi ennen tiheämminkin silmälläpidettäväksi lajiksi naamioitumistaan muutoskatsastuttaa aivan itse sen oman geeniperimänsä nykytilanteen mukaiseksi fiktioidensa viidakossa jälleenkin kerran entisillään uuvuttuaan.

        No jo olla textiä ,oot varmaan lukenut mies 🧐


    • Anonyymi

      Kaikki täällä pilaantuu. Tässä kylä pahaisessa pian asu kukaan

      • Anonyymi

        Varpaisjärvi vireä kylä edelleen.Päivällä liikennettä niin ettei meinaa sekaan mahtua,jopa lapinlahden kylällä asuvat ovat kehuneet mm varpaisjärven osulan valikoimaa paremmaksi kuin lapinlahden.Myöskään asuntoja ei kovin paljon ole myynnissä.Koulut,terveysasema,2 ravintolaa,hotelli-motelli,liikuntamahdollisuudet hyvät,kuntosalit,ym.Teollisuutta useita yrityksiä,puuteollisuutta ym.Huoltoasema st1,kahvila.vaikka täällä joku siitäkin valittaa.Ainahan valittajia löytyy ja perusteltu kritiikki on hyvästä.Miettikää mitä kaikkea hyvää on.


    • Anonyymi

      varpaisjärven st1 on polttoaineet kallita nykyään

      • Anonyymi

        Kuka pystyy kilpaileehan apsin kans ?


    • Anonyymi

      Niin se vaan lähti polttoaineenjakelu tolta paskapuljulta pois. Toivottavasti loppuu tuon ylimielisen paskan omistuksessa oleva huoltoasema kokonaan.

      • Anonyymi

        Kuulosta itse ylimieliseltä paikalta! Voithan mennä ja ostaa koko paskapuljun, niin saat saat mieleisesi porukan töihin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuulosta itse ylimieliseltä paikalta! Voithan mennä ja ostaa koko paskapuljun, niin saat saat mieleisesi porukan töihin.

        Mutta kukas täälä paskakylällä omia yrittäjiä kannattaa??


      • Anonyymi
        Ihmettelijä2205 kirjoitti:

        Mutta kukas täälä paskakylällä omia yrittäjiä kannattaa??

        Pitäs kylällä olla monipuolista tarjontaa.Myös St ykkönen mahtuu tänne.


      • Anonyymi
        Ihmettelijä2205 kirjoitti:

        Mutta kukas täälä paskakylällä omia yrittäjiä kannattaa??

        Ei kukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan.

        Niinpä, voi vaikka rikastua! Sehän ois kauheeta!!


      • Anonyymi

        Hei vaan paskaperse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, voi vaikka rikastua! Sehän ois kauheeta!!

        Ei ,niin ei saa käydä 🥶


    • Anonyymi

      parempi omistaja huolto asemalle äkkiä

      • Anonyymi

        Kyllä, kannatetaan edellistä viestiä.


      • Mikäs omistamassa vikana? Itse ainakin Huolman autoni st1:llä ja homma aina toiminu.


      • Anonyymi

        Lähe kaupoille


      • Anonyymi

        Eikun kaupoille!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, kannatetaan edellistä viestiä.

        Huolto on, ite käytän. Parempi omistaja... lähe tekeen tarjous...


      • Anonyymi
        Ihmettelijä2205 kirjoitti:

        Mikäs omistamassa vikana? Itse ainakin Huolman autoni st1:llä ja homma aina toiminu.

        Kun täälläsisäänlämpiävässä kirkonkylässä st 1 on joillekin liikaa !


      • Anonyymi
        Ihmettelijä2205 kirjoitti:

        Mikäs omistamassa vikana? Itse ainakin Huolman autoni st1:llä ja homma aina toiminu.

        Kylän paras huolto.


      • Anonyymi
        Ihmettelijä2205 kirjoitti:

        Mikäs omistamassa vikana? Itse ainakin Huolman autoni st1:llä ja homma aina toiminu.

        No kun olis pitäny männä sinne toiselle korjaamolle :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kun olis pitäny männä sinne toiselle korjaamolle :(

        Se toinen on tunari korjaamo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se toinen on tunari korjaamo.

        Joo siellä hajoo vaan autot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se toinen on tunari korjaamo.

        Annappa esimerkkejä , on se niin hyvä huudella täällä nimettömänä. Hyvin näkyy menevän .Kyrsiikö toisten menestys,luulis jonkun olevan hyvillään . Että tässäkin kylässä on tuollainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo siellä hajoo vaan autot.

        Vie muualle .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo siellä hajoo vaan autot.

        Jokos sulla on auto . Melkein vois luetella ketkä täällä kirjoittelee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo siellä hajoo vaan autot.

        Kolmas hyörii niin suurilla kierroksilla hiljaa takaapäin että, yksinkertaiset rasvat meinaa kuivaa saranaan jos ei niitä kokoajan pitkälläaikavälilläkin varmistele.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kolmas hyörii niin suurilla kierroksilla hiljaa takaapäin että, yksinkertaiset rasvat meinaa kuivaa saranaan jos ei niitä kokoajan pitkälläaikavälilläkin varmistele.

        Ja jatkuu ,,


    • Anonyymi

      boikotoikaa niin loppuu äkkiä toiminta

      • Anonyymi

        Ja voi sitä itkua jos loppuis😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja voi sitä itkua jos loppuis😂😂😂

        Mistä saa ilmasta ilmaa😂😂😂


      • Anonyymi

        Haista.....!! Kyllä saa St 1 olla kylällä.Palvelussa ei ole ollut mitään moitittavaa.Käykää toki niin ei häviä tämäkin palvelu kylältä.


      • Anonyymi

        Kuules kusimutteri jos pitää haukkua ja moittia ni eikä kantti kestää tehdä sitä omalla nimellä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuules kusimutteri jos pitää haukkua ja moittia ni eikä kantti kestää tehdä sitä omalla nimellä

        Ei näy kantti kestävän itselläsikään. En kyllä tiedä mihin asiaan kommentoit


    • Anonyymi

      Käykö täällä porukkaa

    • Anonyymi

      Kyllä siellä Martta kerho kokoontuu ( siis miehet) paskaa jauhavat sellaisista asioista joissa ei oo mitään perää Kuuluisa Martta kerho kiehuu

    • Anonyymi

      Teboilin kun saisi niin Putte tarjoaa halpaa pensaa.

    • Anonyymi

      Paskakylä ja vielä paremmat alkuasukkaat!!

      • Anonyymi

        TÄYSIN samaa mieltä.Vain alkuasukkaat ja sen alkuperäiset yrittäjät saavat porskuttaa..muut täältä pois pois pois, hus !


      • Anonyymi

        Hyvä kun Varpaisjärvi liittyi Lapinlahteen niin saa vaikutteita sivistyksestä.Onneksi yrittäjät ehtivät lähteä pois ennenkuin heidät ois ammuttu myrkkynuolilla ja paistettu tikun nokassa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kun Varpaisjärvi liittyi Lapinlahteen niin saa vaikutteita sivistyksestä.Onneksi yrittäjät ehtivät lähteä pois ennenkuin heidät ois ammuttu myrkkynuolilla ja paistettu tikun nokassa :)

        Eikä maksanut paljon .


    • Anonyymi

      Konkurssi tuli.

      • Anonyymi

        No nyt on iloista porukkaa kylällä!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt on iloista porukkaa kylällä!!

        Odotan innolla, kun viimeistään joulun alla alkaa "ei minulla ole varaa ajaa joka päivä Iisalmeen tai Lapinlahdelle paketteja hakemaan", Sitten pitää valittajien varmaan mennä töihin, että joko olisi varaa ajella tai haluaisi ettei muuttotappioalueelta lähde ne viimeisetkin yrittäjät pois.


      • Anonyymi

        KIITOS KAIKILLE BOIKOTOIJILLE!! NYT NIISTÄ PÄÄSTIIN!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt on iloista porukkaa kylällä!!

        Kyllä tällä kylällä on mielestäni PALJON TYHMIÄ IHMISIÄ!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tällä kylällä on mielestäni PALJON TYHMIÄ IHMISIÄ!!!

        Olen huomannut samaa käydessäni joskus sillä kylällä viittumaisii kateellista porukkaa .paskaa jauhetaan perättömistä asioista!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KIITOS KAIKILLE BOIKOTOIJILLE!! NYT NIISTÄ PÄÄSTIIN!!!!

        Ootte ala arvoista porukkaa !!!!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KIITOS KAIKILLE BOIKOTOIJILLE!! NYT NIISTÄ PÄÄSTIIN!!!!

        SAISKO KYSYÄ BOIKOTOIJILTA. MIKSI HALUSITTE NÄMÄ YRITTÄJÄT POIS ? VASTAUS TÄNNE ,KIITOS !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KIITOS KAIKILLE BOIKOTOIJILLE!! NYT NIISTÄ PÄÄSTIIN!!!!

        Boikotoijat.Joka toiselle kuoppaa kaivaa se itse siihen....!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KIITOS KAIKILLE BOIKOTOIJILLE!! NYT NIISTÄ PÄÄSTIIN!!!!

        Haittasivatko he jotenkin teidän elämäänne boikottilaiset ? Nytkö on hyvä mieli ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt on iloista porukkaa kylällä!!

        Ja yrittäjiä!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SAISKO KYSYÄ BOIKOTOIJILTA. MIKSI HALUSITTE NÄMÄ YRITTÄJÄT POIS ? VASTAUS TÄNNE ,KIITOS !

        Eipä ole vastauksia näkyny??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ole vastauksia näkyny??

        Ei tule näkymäänkään. Ei ole mitään konkreettista syytä. Joku kajahtanut keksinyt boikotoinnin ja yhtä kajahtaneet lähteny hommaan mukaan. Lopputulos vaan on todella surullinen. Minä ainakin häpeän ja kadun, että asioin vaan matkahuollossa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tule näkymäänkään. Ei ole mitään konkreettista syytä. Joku kajahtanut keksinyt boikotoinnin ja yhtä kajahtaneet lähteny hommaan mukaan. Lopputulos vaan on todella surullinen. Minä ainakin häpeän ja kadun, että asioin vaan matkahuollossa...

        Jääkööt kajahtaneen roskaväestön loppusijoituspaikaksi koko kylä, sen se on selvästikin ansainnut :) kuolevien kylien itä-Suomi saa viimeisen niittinsä kun noin tehdään jatkossakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tule näkymäänkään. Ei ole mitään konkreettista syytä. Joku kajahtanut keksinyt boikotoinnin ja yhtä kajahtaneet lähteny hommaan mukaan. Lopputulos vaan on todella surullinen. Minä ainakin häpeän ja kadun, että asioin vaan matkahuollossa...

        Niin häpeän minäkin 2€ kahvi/päivä, sillä ei herranhuonetta rakenneta. Niin kivat yrittäjät olivat, harmi menettää Anu ja Toni😊😊. Ja mikä oli itku kun kahvin hinta nousi vuosien jälkeen 0,20€, samaan hengenvetoon välittäjät totesivat, ettei monessa paikassa saa näin halpaa kahvia. Mikä hitti ihmisiä vaivaa????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tule näkymäänkään. Ei ole mitään konkreettista syytä. Joku kajahtanut keksinyt boikotoinnin ja yhtä kajahtaneet lähteny hommaan mukaan. Lopputulos vaan on todella surullinen. Minä ainakin häpeän ja kadun, että asioin vaan matkahuollossa...

        Jos tietäisin, ehkä joskus tulee ilmi toivottavasti ketkä paskapäät oli tuossa boikotoinnissa mukana olisi tietty suhtautuminen heihin ihmisenä.Luulen että se tulee täällä kylällä vielä jossakin vaiheessa tietoon.On varmaan omaa pahaaoloa tai huonoa itsetuntoa tms.kieroutta jos nauttii toisten satuttamisesta ja ehkä haluaa kostaa joskus kokemansa vääryyden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tietäisin, ehkä joskus tulee ilmi toivottavasti ketkä paskapäät oli tuossa boikotoinnissa mukana olisi tietty suhtautuminen heihin ihmisenä.Luulen että se tulee täällä kylällä vielä jossakin vaiheessa tietoon.On varmaan omaa pahaaoloa tai huonoa itsetuntoa tms.kieroutta jos nauttii toisten satuttamisesta ja ehkä haluaa kostaa joskus kokemansa vääryyden.

        Kunhan se saadaan selville niin ehdotan muistolaattaa johon noiden paskapäiden nimet kirjoitetaan muistuttamaan koko kylää siitä, miten kustaan kerralla koko kylän muroihin pelkän oman pahan olon, huonon itsetunnon tai saamattomuuden takia. Toivottavasti tämäkin hölmöntölväys pääsee historiikkiin, jos kukaan näkee koko kylän historian sen arvoisena että siitä pitäisi sellainen kirjoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunhan se saadaan selville niin ehdotan muistolaattaa johon noiden paskapäiden nimet kirjoitetaan muistuttamaan koko kylää siitä, miten kustaan kerralla koko kylän muroihin pelkän oman pahan olon, huonon itsetunnon tai saamattomuuden takia. Toivottavasti tämäkin hölmöntölväys pääsee historiikkiin, jos kukaan näkee koko kylän historian sen arvoisena että siitä pitäisi sellainen kirjoittaa.

        Olisihan se hyvä historiikkiin mainita. Vuodesta 1959 toiminut yritys loppui.


      • Anonyymi

        Kai luit Matin ja Liisan jutun ja huomioit, että yrittäjä itse hakeutui konkurssiin. Jos olisin itse vastaavaan tilanteeseen joutunut, siis kyläläisten kiusan kohteeksi, olisin toiminut samoin jo paljon aikaisemmin. Onnea Varpaisjärvi! Sitä saa mitä tilaa, todennäköisesti tämä alkusoittoa.


      • Anonyymi

        Minun osaltani asiointi kyseisessä korjaamossa loppui tähän.


      • Anonyymi

        Toivottavasti boikotoijat nyt näkee mitä mieltä heistä ollaan.Vääryydellä ja ahneudella ei voiteta mitään vaan se paha kääntyy itseä vastaan.Heille olisi kyllä asiakkaita riittänyt ilman että olisi tarvinnut ryhtyä tällaisiin hämärähommiin mutta kun iskee se ahneus se vie viimeisetkin järjen rippeet.En aio viedä autoani tällaisten ihmisten paskapuljuun, on muitakin korjaamoita jossa on arvot kohdillaan eikä pelkkä voiton tavoittelu mielessä hinnalla millä hyvänsä !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Boikotoijat.Joka toiselle kuoppaa kaivaa se itse siihen....!

        Ja toivottavasti syvälle!!!💩💩💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti boikotoijat nyt näkee mitä mieltä heistä ollaan.Vääryydellä ja ahneudella ei voiteta mitään vaan se paha kääntyy itseä vastaan.Heille olisi kyllä asiakkaita riittänyt ilman että olisi tarvinnut ryhtyä tällaisiin hämärähommiin mutta kun iskee se ahneus se vie viimeisetkin järjen rippeet.En aio viedä autoani tällaisten ihmisten paskapuljuun, on muitakin korjaamoita jossa on arvot kohdillaan eikä pelkkä voiton tavoittelu mielessä hinnalla millä hyvänsä !!

        Kyllä jokaisella yrittäjällä dollarin kuvat silmissä pyörii. Toisilla vaan kyseenalaiset keinot saada ne dollarit jopa käsiinsä.


      • Anonyymi

        Samaa on vouhottaneet ympäri kyliä.


      • Anonyymi

        Nehän ne on pahimpia.


      • Anonyymi

        Uskovaisille kaikki yhteistä. Jos ei muuten toimi, niin kieroilulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Odotan innolla, kun viimeistään joulun alla alkaa "ei minulla ole varaa ajaa joka päivä Iisalmeen tai Lapinlahdelle paketteja hakemaan", Sitten pitää valittajien varmaan mennä töihin, että joko olisi varaa ajella tai haluaisi ettei muuttotappioalueelta lähde ne viimeisetkin yrittäjät pois.

        Ei muuten aukia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei muuten aukia.

        Ei aukia ei, ajjoikkonää minua vastaa kun nää olit pakettia sieltä Lapinlahhelta hakemasa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun osaltani asiointi kyseisessä korjaamossa loppui tähän.

        Samoin en varmaan käytä heillä enää ikinä.


      • Anonyymi

        Juurikin nämä boikotti apinat.


      • Anonyymi

        Nämä sudet tekevätkin sutta ja sekundaa paskakorjaamollaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä sudet tekevätkin sutta ja sekundaa paskakorjaamollaan.

        Niin..joka toiselle kuoppaa kaivaa...Kannattiko alkaa kieroilemaan ? Tää korjaaamo , ei jatkoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun osaltani asiointi kyseisessä korjaamossa loppui tähän.

        Tähän asiaan turha sotkea asiaan kuulumattomia yrityksiä ja ihmisiä. Totuus on se, että st1 entiset omistajat unohtivat sellaisen asian, että asiakas on ykkönen. Paskalla asiakaspalvelulla ajoivat asiakkaat pois, ylimielisellä asenteella. Ei vienyt korona asiakkaita, kuten lehdessä luki, vaan olisi ollut peiliin katsomisen paikka. Toivottavasti siinä joku päivä on palveleva yritys, sitä tämä kylä tarvitsee, paikka jossa kokoontua ja käydä kahvilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tähän asiaan turha sotkea asiaan kuulumattomia yrityksiä ja ihmisiä. Totuus on se, että st1 entiset omistajat unohtivat sellaisen asian, että asiakas on ykkönen. Paskalla asiakaspalvelulla ajoivat asiakkaat pois, ylimielisellä asenteella. Ei vienyt korona asiakkaita, kuten lehdessä luki, vaan olisi ollut peiliin katsomisen paikka. Toivottavasti siinä joku päivä on palveleva yritys, sitä tämä kylä tarvitsee, paikka jossa kokoontua ja käydä kahvilla.

        Palvelu oli ihan hyvää, ei valittamista.Mutta kyllä korona vaikutta selvästi.Ennen sitä kaikki oli ok ja asiakkaita riitti ja heillä oli myös ulkopuolisia työntekijöitä.Ei ollut ylimielistä, ei.Ja sitten vielä tämä kiusanteko . Älä lyö lyötyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tähän asiaan turha sotkea asiaan kuulumattomia yrityksiä ja ihmisiä. Totuus on se, että st1 entiset omistajat unohtivat sellaisen asian, että asiakas on ykkönen. Paskalla asiakaspalvelulla ajoivat asiakkaat pois, ylimielisellä asenteella. Ei vienyt korona asiakkaita, kuten lehdessä luki, vaan olisi ollut peiliin katsomisen paikka. Toivottavasti siinä joku päivä on palveleva yritys, sitä tämä kylä tarvitsee, paikka jossa kokoontua ja käydä kahvilla.

        Itsehän ne boikottinsa aloittivat ja sotkivat itsensä siihen.Tiedossa nyt keitä niin turha alkaa puolustelemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsehän ne boikottinsa aloittivat ja sotkivat itsensä siihen.Tiedossa nyt keitä niin turha alkaa puolustelemaan.

        Taitaa nämä olla katkeran yrittäjän tilityksiä, kun paska mäni housuun. Lapsellista touhua etsiä syypäitä muista. Samat kokemukset, kuin aiemmin kirjoittanut, porttikieltoja jaettiin, kuin kunnon kuppilassa konsanaan. Ne sitten tehosikin, kun asiakkaat kaikkosi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tähän asiaan turha sotkea asiaan kuulumattomia yrityksiä ja ihmisiä. Totuus on se, että st1 entiset omistajat unohtivat sellaisen asian, että asiakas on ykkönen. Paskalla asiakaspalvelulla ajoivat asiakkaat pois, ylimielisellä asenteella. Ei vienyt korona asiakkaita, kuten lehdessä luki, vaan olisi ollut peiliin katsomisen paikka. Toivottavasti siinä joku päivä on palveleva yritys, sitä tämä kylä tarvitsee, paikka jossa kokoontua ja käydä kahvilla.

        Itselläni ei mitään valittamista asiakaspalvelusta. Aina olin ykkönen kun kävin. Ja toden totta koronan jälkeen asiakkaat katosivat!! Siihen ei erinomainen asiakaspalvelukaan nostetta saanut takaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itselläni ei mitään valittamista asiakaspalvelusta. Aina olin ykkönen kun kävin. Ja toden totta koronan jälkeen asiakkaat katosivat!! Siihen ei erinomainen asiakaspalvelukaan nostetta saanut takaisin.

        Samaa mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa nämä olla katkeran yrittäjän tilityksiä, kun paska mäni housuun. Lapsellista touhua etsiä syypäitä muista. Samat kokemukset, kuin aiemmin kirjoittanut, porttikieltoja jaettiin, kuin kunnon kuppilassa konsanaan. Ne sitten tehosikin, kun asiakkaat kaikkosi.

        Jaa että nämä kommentit olis heidän kirjoittamiaan.Älä levitä perätöntä paskaa.Ainakin minä ja kaikki muut ovat kyllä itse mielipiteensä kirjoittaneet.Kenties sulle on annettu se porttikielto huonon käytöksen tai humalan takia ?.Yleensä niin tehdään muuallakin ja myös tällä kylällä jos toistuvasti rettelöi humalassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja yrittäjiä!!!

        Ja yrittäjä ystävällinen kunta??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa että nämä kommentit olis heidän kirjoittamiaan.Älä levitä perätöntä paskaa.Ainakin minä ja kaikki muut ovat kyllä itse mielipiteensä kirjoittaneet.Kenties sulle on annettu se porttikielto huonon käytöksen tai humalan takia ?.Yleensä niin tehdään muuallakin ja myös tällä kylällä jos toistuvasti rettelöi humalassa.

        Olen absolutisti, eikä kuulu huono käytöskään tapoihin. Perätöntä paskaa täällä kyllä riittää..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen absolutisti, eikä kuulu huono käytöskään tapoihin. Perätöntä paskaa täällä kyllä riittää..

        No väitäkö että sinulla porttikielto???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja yrittäjä ystävällinen kunta??

        Vitsi !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa nämä olla katkeran yrittäjän tilityksiä, kun paska mäni housuun. Lapsellista touhua etsiä syypäitä muista. Samat kokemukset, kuin aiemmin kirjoittanut, porttikieltoja jaettiin, kuin kunnon kuppilassa konsanaan. Ne sitten tehosikin, kun asiakkaat kaikkosi.

        Kyllä se vaan on semmonen homma että jos porttikiellon mihinkään saa, niin syyllinen löytyy lähes sataprosenttisella varmuudella peiliin katsomalla. Kannattanee pohtia että olisko omassa käytöksessä korjaamisen tarvetta, jos niin pääsee käymään.


      • Anonyymi

        Tuo on totta.Muilla tuskin porttikieltoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja yrittäjä ystävällinen kunta??

        Tuntuu olevan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa nämä olla katkeran yrittäjän tilityksiä, kun paska mäni housuun. Lapsellista touhua etsiä syypäitä muista. Samat kokemukset, kuin aiemmin kirjoittanut, porttikieltoja jaettiin, kuin kunnon kuppilassa konsanaan. Ne sitten tehosikin, kun asiakkaat kaikkosi.

        Sinulla ne pissit kuulemma sohvalle lirahtanu,kun olit sammunna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itselläni ei mitään valittamista asiakaspalvelusta. Aina olin ykkönen kun kävin. Ja toden totta koronan jälkeen asiakkaat katosivat!! Siihen ei erinomainen asiakaspalvelukaan nostetta saanut takaisin.

        Täällä pitää muistaa nöyristellä ,muuten asiakaspalvelu tulkitaan helposti ylimieliseksi..kyllä herra, kyllä herra...!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen huomannut samaa käydessäni joskus sillä kylällä viittumaisii kateellista porukkaa .paskaa jauhetaan perättömistä asioista!!!

        Totta puhut!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa nämä olla katkeran yrittäjän tilityksiä, kun paska mäni housuun. Lapsellista touhua etsiä syypäitä muista. Samat kokemukset, kuin aiemmin kirjoittanut, porttikieltoja jaettiin, kuin kunnon kuppilassa konsanaan. Ne sitten tehosikin, kun asiakkaat kaikkosi.

        kuullostat sekopäiselle,kun tuommoisia kirjoittelet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itselläni ei mitään valittamista asiakaspalvelusta. Aina olin ykkönen kun kävin. Ja toden totta koronan jälkeen asiakkaat katosivat!! Siihen ei erinomainen asiakaspalvelukaan nostetta saanut takaisin.

        Samat kokemukset hyvää palvelua siellä sai joka kerta.Korona on rokottanut monia yrityksiä ja konkursseja tullu monella alalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kuullostat sekopäiselle,kun tuommoisia kirjoittelet.

        Kyllä tässä sekopää on joku muu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samat kokemukset hyvää palvelua siellä sai joka kerta.Korona on rokottanut monia yrityksiä ja konkursseja tullu monella alalla.

        Erinomainen asiakaspalvelu, hyvä vitsi. Kyllä se on jossakin muualla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin en varmaan käytä heillä enää ikinä.

        Minä lopeti vehikleelä käytön jo ajat sitten,kun kuulin miten mollasivat toista yrittäjää ja kielsivät vielä asioimasta st1 sellä,aikamoista porukkaa ja vielä muka yrittäjä ystävällinen kylä.Paskanmarjat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä lopeti vehikleelä käytön jo ajat sitten,kun kuulin miten mollasivat toista yrittäjää ja kielsivät vielä asioimasta st1 sellä,aikamoista porukkaa ja vielä muka yrittäjä ystävällinen kylä.Paskanmarjat.

        Kellä on niin iso valta ,että pystyy kieltämään? Lopeta tuo jankutus .Teidän aika oli ja meni ja käytä toki autoasi missä huvittaa . Se on Vehikles muuten .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä lopeti vehikleelä käytön jo ajat sitten,kun kuulin miten mollasivat toista yrittäjää ja kielsivät vielä asioimasta st1 sellä,aikamoista porukkaa ja vielä muka yrittäjä ystävällinen kylä.Paskanmarjat.

        Sinähän tarinan kerroit. Olin lapseni kanssa käyttämässä autoa huollossa, asiakas kyseli jotakin, mitä heillä ei ollut. Kehoittivat kysymään silloin vielä toiminnassa olevalta st1. Eivät koskaan ole arvostelleet muita yrittäjiä, saati kieltäneet käymästä. Kannattaa äkkiä ottaa lääkäriin aika ja tarkistuttaa pääsi kunto, kun oireet on tuommoset, ei enää totuudessa pysy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kellä on niin iso valta ,että pystyy kieltämään? Lopeta tuo jankutus .Teidän aika oli ja meni ja käytä toki autoasi missä huvittaa . Se on Vehikles muuten .

        Kyllä kielsivät ja monelta muultakin kuultu samaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kielsivät ja monelta muultakin kuultu samaa.

        Ihan keksittyä juttua. Kyllä st1 mäni ihan omistajien karsittua kaikki palvelut. Ja asiakaspalvelu oli mitä oli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan keksittyä juttua. Kyllä st1 mäni ihan omistajien karsittua kaikki palvelut. Ja asiakaspalvelu oli mitä oli.

        Niin oli, minä lopetin st 1 käynnit, kun joku oli arvostelut hintoja, päivitti someen, ettei meillä köyhät tarvii asioida. Veinpä sitten vähäsen roposeni muualle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kielsivät ja monelta muultakin kuultu samaa.

        Eivät moiseen alennu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kellä on niin iso valta ,että pystyy kieltämään? Lopeta tuo jankutus .Teidän aika oli ja meni ja käytä toki autoasi missä huvittaa . Se on Vehikles muuten .

        Ei ole valtaa ei,mutta minäkin kuulin ihan samaa aikamoista toisissta yrittäjistä paskaa ruveta puhumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole valtaa ei,mutta minäkin kuulin ihan samaa aikamoista toisissta yrittäjistä paskaa ruveta puhumaan.

        Kun katsoo heidän liikevaihtoa, jo ennen koronaa lähtenyt laskuun. Silloin ei edes ole ollut toista korjaamoa kylällä. Kenenkä syyksi sen saa laitettua. Että siitäpä voi päätellä suunnan, turha keksiä juttuja ja paskaa puhua toisten yrittäjien päälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kielsivät ja monelta muultakin kuultu samaa.

        Monelta eri persoonalta ,jotka sinua hallitsee äänellään?. Pysy edes sillä sivulla morkkaamassa ,mitä asiasi koskee....pysyy niiku aisoissa nämä haukkumiset. Enkä ole kyseisen hyvin menestyvän firman osakas
        Mutta koitahan hommata apua ,ei se ole häpeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin oli, minä lopetin st 1 käynnit, kun joku oli arvostelut hintoja, päivitti someen, ettei meillä köyhät tarvii asioida. Veinpä sitten vähäsen roposeni muualle.

        Ja minä ,kun ei tarvinnut käydä ja S kauppa tarjosi halvemmalla bensan .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun katsoo heidän liikevaihtoa, jo ennen koronaa lähtenyt laskuun. Silloin ei edes ole ollut toista korjaamoa kylällä. Kenenkä syyksi sen saa laitettua. Että siitäpä voi päätellä suunnan, turha keksiä juttuja ja paskaa puhua toisten yrittäjien päälle.

        Ei taida näillä jotka nyt on panneet kampanjan pystyyn ,olla ymmärrystä tämmösen tiedon katsomiseen . Kun ymmärtäs edes miksi? Varmaa entisiä koulukiusaajia ,jotka on keksinyt oivan tavan purkaa pahaa oloaan .Sääli ,jos ei oo muuta kanavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole valtaa ei,mutta minäkin kuulin ihan samaa aikamoista toisissta yrittäjistä paskaa ruveta puhumaan.

        Eihän näillä sivuilla muuta tehdäkään ,kuin puhutaan pahaa ja paskaa .Ja suomi 24 työntää mainoksia sitä mukaan ,kun huomaa sen olevan suosittu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei taida näillä jotka nyt on panneet kampanjan pystyyn ,olla ymmärrystä tämmösen tiedon katsomiseen . Kun ymmärtäs edes miksi? Varmaa entisiä koulukiusaajia ,jotka on keksinyt oivan tavan purkaa pahaa oloaan .Sääli ,jos ei oo muuta kanavaa.

        Osakeyhtiön tiedot ovat julkisia, niitä pystyy katsomaan kuka vaan, joka tietokonetta osaa käyttää. Jos liikevaihto pudonnut parissa vuodessa -32%, ei koronaa, eikä muuta korjaamoa kylällä silloin vielä ollut. Kyllä siinä turha syyllisiä etsiä muualta, kuin omasta toiminnasta. Saati haukkua nimellä toista yritystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osakeyhtiön tiedot ovat julkisia, niitä pystyy katsomaan kuka vaan, joka tietokonetta osaa käyttää. Jos liikevaihto pudonnut parissa vuodessa -32%, ei koronaa, eikä muuta korjaamoa kylällä silloin vielä ollut. Kyllä siinä turha syyllisiä etsiä muualta, kuin omasta toiminnasta. Saati haukkua nimellä toista yritystä.

        Sekaisin olet perkele.Minä kuulin boikotoinnista jo ennen jo kun nuo ees alottivat,mutta olihan siellä kyllä fixus korjaamo olemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekaisin olet perkele.Minä kuulin boikotoinnista jo ennen jo kun nuo ees alottivat,mutta olihan siellä kyllä fixus korjaamo olemassa.

        Fakta tietoa, voit tarkistaa itsekkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekaisin olet perkele.Minä kuulin boikotoinnista jo ennen jo kun nuo ees alottivat,mutta olihan siellä kyllä fixus korjaamo olemassa.

        Tämähän mielenkiintoista, niin oletettu boikotointi aloitettu jo paljon aiemmin, kuin tällä hetkellä toiminnassa olevalta korjaamo. Sen nyt otettu hampaisiin, syyllistetään ja haukutaan, tuliko nyt muiden paskat heidän niskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt on iloista porukkaa kylällä!!

        Ei sillä mopo edes kulkenutkaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tähän asiaan turha sotkea asiaan kuulumattomia yrityksiä ja ihmisiä. Totuus on se, että st1 entiset omistajat unohtivat sellaisen asian, että asiakas on ykkönen. Paskalla asiakaspalvelulla ajoivat asiakkaat pois, ylimielisellä asenteella. Ei vienyt korona asiakkaita, kuten lehdessä luki, vaan olisi ollut peiliin katsomisen paikka. Toivottavasti siinä joku päivä on palveleva yritys, sitä tämä kylä tarvitsee, paikka jossa kokoontua ja käydä kahvilla.

        Ja onhan se venäjänsotakin ukrainaa kohtaan sellainen muulta maailmalta rahaa paljon sotaan imevä juttu. Onko se epäsuoraa pakotetoimintaa talouksia heikentämiseksi jolloin ihmiset alkaisivat ajamaan halvalla sähköllä kun bensa kohoaa niin kalliiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itselläni ei mitään valittamista asiakaspalvelusta. Aina olin ykkönen kun kävin. Ja toden totta koronan jälkeen asiakkaat katosivat!! Siihen ei erinomainen asiakaspalvelukaan nostetta saanut takaisin.

        Rehellistä ihmistä kiittää kirjoituksesta aina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monelta eri persoonalta ,jotka sinua hallitsee äänellään?. Pysy edes sillä sivulla morkkaamassa ,mitä asiasi koskee....pysyy niiku aisoissa nämä haukkumiset. Enkä ole kyseisen hyvin menestyvän firman osakas
        Mutta koitahan hommata apua ,ei se ole häpeä.

        Teillä on se samahomma sillläkylällä vieläkin.


    • Anonyymi

      Kyllä se teille turve nuijille välttää

    • Anonyymi

      Perkeleen boikotoijat olen paikallinen yrittäjä ja nyt joudun paketit ja muut ,esim pulttiostokset tekemään pitemmän matkan päähän.Kyllä tosiaan on paskakylä.

      • Anonyymi

        Eiköhän siltä kylältä ole vuosikymmenen sisällä loputkin yrittäjät lähteneet kun meininki on tuollaista. Luonnollinen poistuma korjaa loput ja hautausurakoitsija sammuttaa viimeisenä valot.


      • Anonyymi

        Surullista.Mikä ihmeen viha joillakin oli näitä yrittäjiä vastaan ? Ei kai vaan ollu oma lehmä ojassa et piti saada tämäkin kilpailija pois .Kyllä täällä tarvittaisiin monenlaista yrittäjyyttä .Ikävää ja ala arvoista käytöstä tuollainen boikotointi..ois hyvä tietää ketkä on olleet tuon takana.Yrittäjien pitäisi tukea toisiaan, epäilen joitakin kateellisia.....


      • Anonyymi

        Samaa mieltä, paska kylä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Surullista.Mikä ihmeen viha joillakin oli näitä yrittäjiä vastaan ? Ei kai vaan ollu oma lehmä ojassa et piti saada tämäkin kilpailija pois .Kyllä täällä tarvittaisiin monenlaista yrittäjyyttä .Ikävää ja ala arvoista käytöstä tuollainen boikotointi..ois hyvä tietää ketkä on olleet tuon takana.Yrittäjien pitäisi tukea toisiaan, epäilen joitakin kateellisia.....

        Aivan oikein 🤨


      • Anonyymi

        Ei ollut linkkiä, ole toki jatkossa tarkempi niiden kanssa että postaat mihin edes voisi ajella :)


      • Anonyymi

        Ennen meni 15 min. Käyntiin, nyt ei tunti riitä. Perkele kun meni hankalaksi!!🤔🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennen meni 15 min. Käyntiin, nyt ei tunti riitä. Perkele kun meni hankalaksi!!🤔🤔

        Miksi näin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi näin?

        No et sattumalta oo huomannu, niin et saa ostettua pultin pulttia ym. Tältä kylältä enään. Samoin paketti haku lapinlahti. Prrrkkle!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän siltä kylältä ole vuosikymmenen sisällä loputkin yrittäjät lähteneet kun meininki on tuollaista. Luonnollinen poistuma korjaa loput ja hautausurakoitsija sammuttaa viimeisenä valot.

        80-luvulla vielä täällä meitän L-kylässä kyselivät jos jotain osteli että, "mihin tarkoitukseen mihin tarkoitukseen ?"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Surullista.Mikä ihmeen viha joillakin oli näitä yrittäjiä vastaan ? Ei kai vaan ollu oma lehmä ojassa et piti saada tämäkin kilpailija pois .Kyllä täällä tarvittaisiin monenlaista yrittäjyyttä .Ikävää ja ala arvoista käytöstä tuollainen boikotointi..ois hyvä tietää ketkä on olleet tuon takana.Yrittäjien pitäisi tukea toisiaan, epäilen joitakin kateellisia.....

        Ei ollut kertapunainen tedson ollenkaan uskottava kun toisenkorjaamon pihalla diivailitte.


    • Anonyymi

      Missäs ne juoru ukot nyt palaveeraa ? Ja toisten asioita puivat ? Kun tietäs niin hamekangas pitäisi ostaa näille juoru ukoille!

      • Anonyymi

        Onkos montaa vaihtoehtoa?


      • Anonyymi

        Ehkäpä voisivat nyt nämä kylän "napamiehet" itse ryhtyä yrittämään rakkaan baarinsa liiketoimintaa? Esteet ovat poistuneet ja kiinteistö saatavissa. Olisikoko uusi nimi P-baari, PS-EtuBensa, Man-Oil tai Oma Kunnantalo? Vai kepu-baari? Luulen,että nyt kun kaikki näemme Suomen hallituksen perus-suomalaisen linjan, baarille löytyy maan hallitukselle mieleinen yrittäjää ja bensan hinta tulee alas ja mittareilla käy kuhina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkäpä voisivat nyt nämä kylän "napamiehet" itse ryhtyä yrittämään rakkaan baarinsa liiketoimintaa? Esteet ovat poistuneet ja kiinteistö saatavissa. Olisikoko uusi nimi P-baari, PS-EtuBensa, Man-Oil tai Oma Kunnantalo? Vai kepu-baari? Luulen,että nyt kun kaikki näemme Suomen hallituksen perus-suomalaisen linjan, baarille löytyy maan hallitukselle mieleinen yrittäjää ja bensan hinta tulee alas ja mittareilla käy kuhina.

        Olisihan se aika nasta nimi Kepu-Martat tai Persu-Lörinä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkos montaa vaihtoehtoa?

        Sinnehän ne marketin lähelle.....


    • Anonyymi

      Voi voi kun ei taida Sopivaa paikkaa löytyä "Martta "kerholaisille ja talvikin on tulossa Voihan har🤠😭

      • Anonyymi

        Löyty jo, kyllä haaskat iskee


      • Anonyymi

        Nyt on löytynyt uusi muotisana, marttakerho.Voi miten kekseliästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on löytynyt uusi muotisana, marttakerho.Voi miten kekseliästä.

        Muna Martoista olen minä kuullut.


      • Anonyymi

        Nyt voi varpasjärveläiset boikottilaiset ITSE alkaa pyörittämään essoa uudella asenteella , sopiva nimiehdotuskin tässä jo tuli joka on hyvin sopiva : PERSULÖRINÄ & MUNAMARTAT .Ja ehdottomasti tienvarsi ilmoitus joka varmasti huomataan !!


    • Anonyymi

      Etkö ole ennen kuullut muka Martta kerho "ukoista" jotka juoruilee enemmän kun juoru akat olisi hyvä ostaa hamekangas näille ukkoakoille !

    • Anonyymi

      Joo kyllä täällä työttömiä ja vanhuksia riittää toisten asijoista huolehtimiseen.
      Näin kyllä muualta muuttaneena asian huomaa, kylläkin nykyään aika monesta maasta ja maakunnasta muuttaneita, kaikesta huolimatta tullaan hyvin toimeen.
      Tulkaapa vaan tänne asumaan niin huomaatte kuinka hyvä paikka onkaan. 😄
      Tuo st1 oli aivan hyvä paikka.

    • Anonyymi

      Elovena-naiset kasvaa maalla aivan läjittäin.
      Eilen mummo rollaattorillansa meni tuonnepäin.
      Osuuspankista kai kävi nostamassa eläkkeen.
      Keppanaan ja miestenlehtiin aikuiselle pojalleen!
      Maalle luomutilan teen, laajentaen navettaa:
      kyllä naapurusto ennen pitkään senkin savettaa.
      Maalla olla voisin erilainen, yksilöllinen.
      Pikkukylän ahdistava ilmapiiri pirtaa sen.

      Varpaisjärvi pähkinänkuoressa jo vajaa parikymmentä vuotta sitten, vaikka Osuuspankkikin lähti jo kolmisen vuotta sitten :D

      https://www.youtube.com/watch?v=DmnxnXwt5IE

    • Anonyymi

      Nyt vasta alas menee

      • Anonyymi

        Samaa mieltä jos vielä se paska rikkoja asentaja siellä.


    • Anonyymi

      Täälä Lapinlahden suunnalla meitä useampi yrittäjä jotka seuranneet tätä tilannetta/keskustelua. Ei nyt vaan täälä mene jakeluun Varpaisjärven yrittäjien toiminta yrittäjää kohtaan

      • Anonyymi

        No jos edes jotenkin tuntee nämä tarkoittamasi toisia vastaan toimivat yrittäjät, niin ei ihmetytä ja menee jakeluun. Aiemmassa keskustelussahan ne asenteet tulevat ilmi, eli heille "oikeille" yrittäjille olisi pitänyt huoltoaseman pitää suunnilleen
        omalla kustannuksellaan taukopaikkaa jatkuvan paskanjauhannan tarpeisiin. Kyllähän sen nyt jokainen näki, missä pihassa tämän entisen baarikerhon jäsenten autot alkoivat seistä. Mahtoivatko muistaa tuoda silloin tällöin kahvipaketin ja rinkeleitä, vai joutuiko/halusiko "isäntä" ítse siihen asemaan, että maksoi kun sai kuunnella miten taitavasti osataan toisista puhua sitä paskoo.


      • Anonyymi

        Teillä taitaa olla omalla kylällä ihmettelemistä, menossa yrittäjän ulosajo. Voitte yrittää laittaa jakeluun sen asian.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos edes jotenkin tuntee nämä tarkoittamasi toisia vastaan toimivat yrittäjät, niin ei ihmetytä ja menee jakeluun. Aiemmassa keskustelussahan ne asenteet tulevat ilmi, eli heille "oikeille" yrittäjille olisi pitänyt huoltoaseman pitää suunnilleen
        omalla kustannuksellaan taukopaikkaa jatkuvan paskanjauhannan tarpeisiin. Kyllähän sen nyt jokainen näki, missä pihassa tämän entisen baarikerhon jäsenten autot alkoivat seistä. Mahtoivatko muistaa tuoda silloin tällöin kahvipaketin ja rinkeleitä, vai joutuiko/halusiko "isäntä" ítse siihen asemaan, että maksoi kun sai kuunnella miten taitavasti osataan toisista puhua sitä paskoo.

        Huomasin saman asian..ne autot ja marttakerholaiset siirtyivät yhtäkkiä siihen "toiseen pihaan" jostakin kumman syystä.


      • Anonyymi

        Lapinlahdella onkin sivistynyttä porukkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos edes jotenkin tuntee nämä tarkoittamasi toisia vastaan toimivat yrittäjät, niin ei ihmetytä ja menee jakeluun. Aiemmassa keskustelussahan ne asenteet tulevat ilmi, eli heille "oikeille" yrittäjille olisi pitänyt huoltoaseman pitää suunnilleen
        omalla kustannuksellaan taukopaikkaa jatkuvan paskanjauhannan tarpeisiin. Kyllähän sen nyt jokainen näki, missä pihassa tämän entisen baarikerhon jäsenten autot alkoivat seistä. Mahtoivatko muistaa tuoda silloin tällöin kahvipaketin ja rinkeleitä, vai joutuiko/halusiko "isäntä" ítse siihen asemaan, että maksoi kun sai kuunnella miten taitavasti osataan toisista puhua sitä paskoo.

        Kerro äkkiä missä ilmainen kahvi???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapinlahdella onkin sivistynyttä porukkaa.

        Paskan marjat yhtä kieroo ja vittumaista porukkaa kuin muillakin kylillä. Puli ukkoo. akkoo samalla lailla lapparissakin et silleen.


    • Anonyymi

      Kyllä se ennen oli hyvä,nyt tulee menemään päin persettä,kun nuo tunarit alottaa.

      • Anonyymi

        Ketä siellä aloittaa, voitko valaista asiaa, kun tiedät.


    • Anonyymi

      No niin ei muuta,kun tälle boikotti porukalle sitä omaa lääkettä.

      • Anonyymi

        Joo!!! Ei jatkoon!!!


      • Anonyymi

        Mille boikotti porukalle, ketä ne ovat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mille boikotti porukalle, ketä ne ovat

        Lue ketju, älä kysele


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lue ketju, älä kysele

        Ei avaudu uudet omistajat siitä, tämän kylän yrittäjiä eivät ole, jos joku aloittaa. Sinulla tietoa, kun tänne kirjoittelet.


    • Anonyymi

      Eikös tää pitäny olla entisten omistajien haukkumis ketju, eikä tulevien??

      • Anonyymi

        Minkä tulevien, luuletko muka oikeasti että kukaan järjissään oleva ottaisi riskin kun kylän meininki näyttää olevan noinkin "yrittäjäystävällistä"? Ei taida Kelan eläteillä ostovoimaakaan juuri olla, että saisivat mitään yritystä kannattamaan pelkällä paskanpuhumisella...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä tulevien, luuletko muka oikeasti että kukaan järjissään oleva ottaisi riskin kun kylän meininki näyttää olevan noinkin "yrittäjäystävällistä"? Ei taida Kelan eläteillä ostovoimaakaan juuri olla, että saisivat mitään yritystä kannattamaan pelkällä paskanpuhumisella...

        Eiköhän toi oman kylän porukka pärjää. Sitähän tuolla alussa on niin toitotettu, että pitäis olla oman kylän yrittäjät. No tulee sitten tuplana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän toi oman kylän porukka pärjää. Sitähän tuolla alussa on niin toitotettu, että pitäis olla oman kylän yrittäjät. No tulee sitten tuplana.

        Kukahan mahtaa olla, kertokaa ihmeessä muillekin. Pittää jo varuilta haukkua, vaikkei oikeasti mitään fakta tietoa ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukahan mahtaa olla, kertokaa ihmeessä muillekin. Pittää jo varuilta haukkua, vaikkei oikeasti mitään fakta tietoa ole.

        Nimet näköjään poistettu aiemmista kommenteista, joten en minäkään niitä sitten kerro. 3 viikkoa 1 kolmesta retostellu kauppoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimet näköjään poistettu aiemmista kommenteista, joten en minäkään niitä sitten kerro. 3 viikkoa 1 kolmesta retostellu kauppoja.

        Suorakulma,mut tässä tapauksessa viäräkulma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimet näköjään poistettu aiemmista kommenteista, joten en minäkään niitä sitten kerro. 3 viikkoa 1 kolmesta retostellu kauppoja.

        Iskikö pupu pöksyyn, aiemmin reposteltu nimien kanssa. Vai pelko, että joutuu vastuuseen puheistaan, anonyymit kyllä saadaan selville tänä päivänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iskikö pupu pöksyyn, aiemmin reposteltu nimien kanssa. Vai pelko, että joutuu vastuuseen puheistaan, anonyymit kyllä saadaan selville tänä päivänä.

        Koko kylähän tuon poppoon jo tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koko kylähän tuon poppoon jo tietää.

        Ne on kuule kaksi eri asiaa, kiinteistökaupat ja yrittäjä. Se voi olla vaikka Inarista!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koko kylähän tuon poppoon jo tietää.

        Joo kyllä tiedetään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koko kylähän tuon poppoon jo tietää.

        Kolme iloista rosvoa,tuon porukan röyhkeydellä ei ole mitään rajaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne on kuule kaksi eri asiaa, kiinteistökaupat ja yrittäjä. Se voi olla vaikka Inarista!

        Toivotaan kuitenkin, että omalta kylältä!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kolme iloista rosvoa,tuon porukan röyhkeydellä ei ole mitään rajaa.

        Erittäin hyvin sanottu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivotaan kuitenkin, että omalta kylältä!!!

        Eikö tänne saisi tulla muita ? Ei nyt olla missään amazonin viidakossa.....


      • Anonyymi

        ja st1 asiakkaita, kun oli auki, oli autot pihassa. Käyttivät palvelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö tänne saisi tulla muita ? Ei nyt olla missään amazonin viidakossa.....

        Se on tuo sisäsiittosus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kolme iloista rosvoa,tuon porukan röyhkeydellä ei ole mitään rajaa.

        Ja mitähän on rosvonneet ,anna esimerkki. Röyhkeyttäkö se on jos uskallat yrittää .Kaikilla oli sama mahdollisuus,kun oli myynnissä . Kyllä te olette sekoja ,ettekö kovin iloisia.


      • Anonyymi

        Mutta nuo ennakoivat yhtäsun toistakin. Toivotaan kuitenkin että yöjyvä viemäriputkenreunalta vaikuttaa oikearvoisesti eikä valuta menneidenaikojensa pelienreunuksilleen kuten yllensä.


    • Anonyymi

      Keltä ovat varastaneet ja mitä?? Laillinen kauppa johon on jokainen voinnut osallistua ja tarjota. Eivät ole astuneet millään tavalla entisen yrittäjän varpaille. Nyt eletään tätä päivää, eikä mennyttä.

      • Anonyymi

        Tuskin tarkoittaa entistä yrittäjää, vaan yleisesti. Todennäkösesti siitä muusta menneestä.


      • Anonyymi

        Muistellaanpa mistä tämä sota alkoi.


      • Anonyymi

        Kuinka niin eivät ole astuneet varpaille kun monista miehin olivat ajamassa heitä pois.


      • Anonyymi

        Kylläpä olet tyhmä.


      • Anonyymi

        Eihän se ihan nuin menny.Kunnan työntekijänä näin läheltä tätä touhua,Tilille ei saanut ostaa edes pultin pulttia,haettiin mielummin vaikka Lapinlahdelta eikä edes polttoaineita saanut hakea tuolta.Syy näitä boikotoijia on kunnanvaltuustossa jossa näin päätettiin.Tosi laajalti suunniteltua tämä on ollut. Siinä yksi esimerkki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistellaanpa mistä tämä sota alkoi.

        Ymmärtääkseni edellisten omistajien haukkuminen alkoi, kun polttoaineen myynti loppui. Ei olisi loppunut varmaan sekään, jos sielä olisi tankattu. Nyt on kyllä keskustelu alkanut rönsyillä.


      • Anonyymi

        Kyllä se oli koko hyväveliverkosto


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärtääkseni edellisten omistajien haukkuminen alkoi, kun polttoaineen myynti loppui. Ei olisi loppunut varmaan sekään, jos sielä olisi tankattu. Nyt on kyllä keskustelu alkanut rönsyillä.

        Kyllä se on ollut alusta asti sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän se ihan nuin menny.Kunnan työntekijänä näin läheltä tätä touhua,Tilille ei saanut ostaa edes pultin pulttia,haettiin mielummin vaikka Lapinlahdelta eikä edes polttoaineita saanut hakea tuolta.Syy näitä boikotoijia on kunnanvaltuustossa jossa näin päätettiin.Tosi laajalti suunniteltua tämä on ollut. Siinä yksi esimerkki.

        Aika kieroo porukkaa saatana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän se ihan nuin menny.Kunnan työntekijänä näin läheltä tätä touhua,Tilille ei saanut ostaa edes pultin pulttia,haettiin mielummin vaikka Lapinlahdelta eikä edes polttoaineita saanut hakea tuolta.Syy näitä boikotoijia on kunnanvaltuustossa jossa näin päätettiin.Tosi laajalti suunniteltua tämä on ollut. Siinä yksi esimerkki.

        Kieroa on touhu tuossa kylässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän se ihan nuin menny.Kunnan työntekijänä näin läheltä tätä touhua,Tilille ei saanut ostaa edes pultin pulttia,haettiin mielummin vaikka Lapinlahdelta eikä edes polttoaineita saanut hakea tuolta.Syy näitä boikotoijia on kunnanvaltuustossa jossa näin päätettiin.Tosi laajalti suunniteltua tämä on ollut. Siinä yksi esimerkki.

        Koko kunnan valtuusto pitäs erottaa,kepuli peliä vaan pidetty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän se ihan nuin menny.Kunnan työntekijänä näin läheltä tätä touhua,Tilille ei saanut ostaa edes pultin pulttia,haettiin mielummin vaikka Lapinlahdelta eikä edes polttoaineita saanut hakea tuolta.Syy näitä boikotoijia on kunnanvaltuustossa jossa näin päätettiin.Tosi laajalti suunniteltua tämä on ollut. Siinä yksi esimerkki.

        Tämä kommentti, siis olet kunnan työntekijä . No haitko omat bensasi stltä vai osulasta +bonus . Olihan ne hinnat ihan toista luokkaa .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika kieroo porukkaa saatana.

        Kunnan työntekijät kuuluu Lapinlahteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylläpä olet tyhmä.

        Ei historiaa oikeinmuistaminen mitään tyhmyyttä ole.


    • Anonyymi

      Useat kommentit ovat sillä tasolla,että sanonta
      Kun on lusikalla saanut viisautta,ei voi lapiolla vaatia pitää paikkansa.

      • Anonyymi

        Sopii tähän kylään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sopii tähän kylään.

        Sopii kyllä. Joskus viime kesänä kävin lähikaupassa ja joku klassisen puliukon näköinen tyyppi tuli kysymään kanansiivistä, että onko ne hyviä. Kun sanoin että kanansiivet ovat hyviä niin äijä alkoi heti uhoamaan, miten miten se on nähnyt niin paljon enemmän maailmaa jne. ja ei sille pitäisi alkaa noin pätemään.

        Että sellainen ensikosketus, eiköhän ulkopaikkakuntalaiset osaa pysyä sieltä kaukana jatkossakin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sopii kyllä. Joskus viime kesänä kävin lähikaupassa ja joku klassisen puliukon näköinen tyyppi tuli kysymään kanansiivistä, että onko ne hyviä. Kun sanoin että kanansiivet ovat hyviä niin äijä alkoi heti uhoamaan, miten miten se on nähnyt niin paljon enemmän maailmaa jne. ja ei sille pitäisi alkaa noin pätemään.

        Että sellainen ensikosketus, eiköhän ulkopaikkakuntalaiset osaa pysyä sieltä kaukana jatkossakin...

        Eiköhän niitä puliukkoja ja akkoja ole ihan joka kylässä ja kaupungissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sopii kyllä. Joskus viime kesänä kävin lähikaupassa ja joku klassisen puliukon näköinen tyyppi tuli kysymään kanansiivistä, että onko ne hyviä. Kun sanoin että kanansiivet ovat hyviä niin äijä alkoi heti uhoamaan, miten miten se on nähnyt niin paljon enemmän maailmaa jne. ja ei sille pitäisi alkaa noin pätemään.

        Että sellainen ensikosketus, eiköhän ulkopaikkakuntalaiset osaa pysyä sieltä kaukana jatkossakin...

        Epäystävällinen kylä totisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epäystävällinen kylä totisesti.

        Saman huomannu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epäystävällinen kylä totisesti.

        On kyllä, vähänkin jos et sovi siihen tukkijätkä-rintamalotta -ihannekuvaan niin on parempi muuttaa pois sieltä heti kun vielä ehdit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sopii kyllä. Joskus viime kesänä kävin lähikaupassa ja joku klassisen puliukon näköinen tyyppi tuli kysymään kanansiivistä, että onko ne hyviä. Kun sanoin että kanansiivet ovat hyviä niin äijä alkoi heti uhoamaan, miten miten se on nähnyt niin paljon enemmän maailmaa jne. ja ei sille pitäisi alkaa noin pätemään.

        Että sellainen ensikosketus, eiköhän ulkopaikkakuntalaiset osaa pysyä sieltä kaukana jatkossakin...

        Paikka on Vammaisjärvi.


    • Anonyymi

      Nyt menee alas koko paikka kolmen korpin myötä,tuli siihen kuka tahansa niin tämä kolmikko siinä vetää hyödyt ja sen takia en sitä kannata.

      • Anonyymi

        Siellä arvostelee, nimittelee ja haukkuu ihmisiä ihan kunnon korppikotka.


    • Anonyymi

      Milloinka tämä loppuu tämä jatkuva vittuilu ja haukkuminen? Nyt pitäisi jo puuttua virkavallan kin ja hommata jatkuvat vittuilijatHoitoon!!!

      • Anonyymi

        Samaa mieltä, ala-arvoista räksytystä ja ihmisten mollaamista vaikka minkälaisilla nimillä. Ihankuin murrosikäiset konsanaan, kun ei oikeesti ole mitään asiaa. Yritetään vain väkisin pitää juttua yllä. Rikosilmoitus kehiin ja vastuuseen paskan puhujat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä, ala-arvoista räksytystä ja ihmisten mollaamista vaikka minkälaisilla nimillä. Ihankuin murrosikäiset konsanaan, kun ei oikeesti ole mitään asiaa. Yritetään vain väkisin pitää juttua yllä. Rikosilmoitus kehiin ja vastuuseen paskan puhujat.

        Kyllä sellaista tässä ollaan puuhailemassa Olen ollut jo kauan aikaa sitä mieltä ,ei mitään tolkkua tuollaisessa touhussa .Kylän Rälsyttäjät tiedossa!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sellaista tässä ollaan puuhailemassa Olen ollut jo kauan aikaa sitä mieltä ,ei mitään tolkkua tuollaisessa touhussa .Kylän Rälsyttäjät tiedossa!!!!!

        Jokainenhan voi pyytää asiattoman kirjoituksen poistamaan ketjusta, jos ei miellytä. Ei ole entiset omistajatkaan näköjään sitä tehneet eikä näköjään valittaneet. Heistähän tämä kaikki on alkanut! Pitäisi jo osata kaikkien tämä jauhaminen lopettaa!!! Asiat menevät asiattomuuksiin.


      • Anonyymi

        Niin silloin olisi pitänyt puuttua,kun ketju aloitettu.


      • Anonyymi

        Ainakin sisäpiiritietoisimmille vois olla nykyajalle ominaista muutoskatsastusta.


    • Anonyymi

      Hyvä palvelu ja korjaamo oli.Kiitos kaikesta ja Hyvää Joulua.

      • Anonyymi

        Ikävä kyllä tämän jälkeen ei ole,kuin suunta alaspäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävä kyllä tämän jälkeen ei ole,kuin suunta alaspäin.

        Kyllähän siitä palvelusta on suunta vain ylöspäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän siitä palvelusta on suunta vain ylöspäin.

        Höpö höpö, pararasta palvelua oli. Alaspäin jo menny omistajien suhteenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö, pararasta palvelua oli. Alaspäin jo menny omistajien suhteenkin.

        Miksiköhän mäni alas muutamassa vuodessa, se kertoo kyllä kaiken. Toivottavasti nyt älyävät, ettei kaikilta asiakaspalvelu vaan yksinkertaisesti onnistu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksiköhän mäni alas muutamassa vuodessa, se kertoo kyllä kaiken. Toivottavasti nyt älyävät, ettei kaikilta asiakaspalvelu vaan yksinkertaisesti onnistu.

        Kuten berliinin junteilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksiköhän mäni alas muutamassa vuodessa, se kertoo kyllä kaiken. Toivottavasti nyt älyävät, ettei kaikilta asiakaspalvelu vaan yksinkertaisesti onnistu.

        "Muutamassa vuodessa" ei pidä paikkaansa, Asema 22 Oy toimi yhteensä yli viisi vuotta koronavuodet mukaan lukien ja jokainen Googlea käyttävä voi tämän asian tarkistaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Muutamassa vuodessa" ei pidä paikkaansa, Asema 22 Oy toimi yhteensä yli viisi vuotta koronavuodet mukaan lukien ja jokainen Googlea käyttävä voi tämän asian tarkistaa.

        Aivan niin Korona ja tollojen boikotointi lisänä , siinähän sitä kerrakseen ja pari tuosta kolmikosta piti myös tuosta boikotista kylilllä jankaten siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten berliinin junteilla.

        Ai saksassa oot semmosia nähnyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan niin Korona ja tollojen boikotointi lisänä , siinähän sitä kerrakseen ja pari tuosta kolmikosta piti myös tuosta boikotista kylilllä jankaten siitä.

        Kyllähän esim ravintola ala ui korona vuosina syvissä vesissä, sieltä ne vaan nousseet ylös. Sitkeällä työllä ja ammattitaidolla. En kyllä kuullut kertaakaan näiden vuosien aikana mitään boikotointia, saati jankkaamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän esim ravintola ala ui korona vuosina syvissä vesissä, sieltä ne vaan nousseet ylös. Sitkeällä työllä ja ammattitaidolla. En kyllä kuullut kertaakaan näiden vuosien aikana mitään boikotointia, saati jankkaamista.

        Ei muuta ,kun sinä ammattilainen ravintola/kahvila yrittäjäksi näyttämään taitosi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän esim ravintola ala ui korona vuosina syvissä vesissä, sieltä ne vaan nousseet ylös. Sitkeällä työllä ja ammattitaidolla. En kyllä kuullut kertaakaan näiden vuosien aikana mitään boikotointia, saati jankkaamista.

        Ei nousseet, ei varsinkaan Kuopiossa. Eikä juuri edes Kuopiota isommillakaan kylillä, kannattaisi käydä edes joskus vähän isommalla kirkolla katsomassa ison maailman meininkiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nousseet, ei varsinkaan Kuopiossa. Eikä juuri edes Kuopiota isommillakaan kylillä, kannattaisi käydä edes joskus vähän isommalla kirkolla katsomassa ison maailman meininkiä.

        Eilen tultiin auringon lämmöstä, vähän etempää..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nousseet, ei varsinkaan Kuopiossa. Eikä juuri edes Kuopiota isommillakaan kylillä, kannattaisi käydä edes joskus vähän isommalla kirkolla katsomassa ison maailman meininkiä.

        Ravintolassa vähän suppeampi tuo tarjonta, ei oo auton korjausta, kahvilatoimintaa, polttoaineen myyntiä, varaosien myyntiä, elintarvikkeiden myyntiä, ja muuta vielä härpäkettä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ravintolassa vähän suppeampi tuo tarjonta, ei oo auton korjausta, kahvilatoimintaa, polttoaineen myyntiä, varaosien myyntiä, elintarvikkeiden myyntiä, ja muuta vielä härpäkettä...

        Vai ravintolassa ole kahvilatoimintaa? erikoinen ravintola.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nousseet, ei varsinkaan Kuopiossa. Eikä juuri edes Kuopiota isommillakaan kylillä, kannattaisi käydä edes joskus vähän isommalla kirkolla katsomassa ison maailman meininkiä.

        Boikotointi vielä lisäksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Boikotointi vielä lisäksi.

        Kukaan ei kuullutkaan koko boikotista, ihan itse keksittyä, kun homma mäni munilleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei kuullutkaan koko boikotista, ihan itse keksittyä, kun homma mäni munilleen.

        Luehan koko ketju idiootti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luehan koko ketju idiootti.

        Luettu on ja selityksen makua koko boikotti. Miksi sinä täällä haukut idiootiksi ja tolloksi? Taitaa koville ottaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luettu on ja selityksen makua koko boikotti. Miksi sinä täällä haukut idiootiksi ja tolloksi? Taitaa koville ottaa..

        Hah hah,niin näkyy ottavan sinua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hah hah,niin näkyy ottavan sinua.

        Lähinnä huvittuneena seurataan tätä kunnon farssia, jolla pistetty koko kylä sekaisin, sotkemalla siihen täysin asiaankuulumattomia ihmisiä ja yrityksiä ,syyttelemällä boikotista ja muusta. Saa kait sitä siksikin kutsua, kun ihmiset äänestivät jaloillaan. Ihan ilman kenenkään boikottia. Joskus vaan on vaikea hyväksyä tosiasioita. Oikein hyvää joulun odotusta ja ennen kaikkea sitä JOULUMIELTÄ.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähinnä huvittuneena seurataan tätä kunnon farssia, jolla pistetty koko kylä sekaisin, sotkemalla siihen täysin asiaankuulumattomia ihmisiä ja yrityksiä ,syyttelemällä boikotista ja muusta. Saa kait sitä siksikin kutsua, kun ihmiset äänestivät jaloillaan. Ihan ilman kenenkään boikottia. Joskus vaan on vaikea hyväksyä tosiasioita. Oikein hyvää joulun odotusta ja ennen kaikkea sitä JOULUMIELTÄ.

        Ei kai kylä sekoa sentään anonyymien kirjoittelusta?? On kyllä erikoinen kylä! Aloin lukea ketjua uteliaisuuttani, koska paikallinen tuttavani ihmetteli kirjoituksia. Anonyymit kirjoittaa ja toiset keksivät kuka on kirjoittaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai kylä sekoa sentään anonyymien kirjoittelusta?? On kyllä erikoinen kylä! Aloin lukea ketjua uteliaisuuttani, koska paikallinen tuttavani ihmetteli kirjoituksia. Anonyymit kirjoittaa ja toiset keksivät kuka on kirjoittaja.

        Erikoinen kylä on, äläpä muuta sano :)= tuttavallesi suosittelen lähtemistä sinne ulkopaikkakuntalaisten leiriin heti, kun se vaan on mahdollista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai kylä sekoa sentään anonyymien kirjoittelusta?? On kyllä erikoinen kylä! Aloin lukea ketjua uteliaisuuttani, koska paikallinen tuttavani ihmetteli kirjoituksia. Anonyymit kirjoittaa ja toiset keksivät kuka on kirjoittaja.

        Jaahas vihdoinkin asianmies neuvonantajana :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eilen tultiin auringon lämmöstä, vähän etempää..

        Eikös ollutkin suuremmat siellä ne pörssikurssit


    • Anonyymi

      No venäläinen ei osaa ei Varpasjärvelle kun se ei heidän kartalla olkee ihan rauhassa

    • Anonyymi

      Paskakylä kaikki vittuilee vaan toisille ei tuolla mikään kannata.

    • Anonyymi

      No niin on nyt männy.

    • Anonyymi

      Totuus on Varpaisjärvestä tiedetty ajat sitten, palvelevat pienyritykset häviää pikku hiljaa kylänraitilta pois, sitten on miettimistä muistatko sen ja sen, oi niitä aikoja, toivotan tsemppiä vielä pienyrittäjille.

      • Anonyymi

        Toivotan tsemppiä myös pienyrittäjille, jotka näillä näkymin viimeisinä halusivat pitää aseman toiminnassa. Varpaisjärvellä muistellaan mielellään aikaa, jolloin ei ollut nettikauppoja, joista esim. terassin rakentamistarvikkeet saa tilattua parin päivän toimitusajalla suoraan kotiovelleen. Siihen aikaan ei ollut netti-Veikkausta, jossa Loton voi tehdä kotisohvaltaan lähtemättä. Siihen aikaan ei ollut pikaviestimiä, joilla kaverin saattoi kutsua illanistujaisille käymättä kylän kautta.

        Siihen aikaan elämä oli erilaista, ja silloin lähdettiin paikalliseen "Esson baariin" ihmisiä tapaamaan ja tarvikkeita ostamaan. Valitettavasti se aika on mennyttä aikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivotan tsemppiä myös pienyrittäjille, jotka näillä näkymin viimeisinä halusivat pitää aseman toiminnassa. Varpaisjärvellä muistellaan mielellään aikaa, jolloin ei ollut nettikauppoja, joista esim. terassin rakentamistarvikkeet saa tilattua parin päivän toimitusajalla suoraan kotiovelleen. Siihen aikaan ei ollut netti-Veikkausta, jossa Loton voi tehdä kotisohvaltaan lähtemättä. Siihen aikaan ei ollut pikaviestimiä, joilla kaverin saattoi kutsua illanistujaisille käymättä kylän kautta.

        Siihen aikaan elämä oli erilaista, ja silloin lähdettiin paikalliseen "Esson baariin" ihmisiä tapaamaan ja tarvikkeita ostamaan. Valitettavasti se aika on mennyttä aikaa.

        Harvemmin näkyy ihmisiä, he joutuvat nykyisin ajamaan takaapäin yllätystä yrittäen aiempaakin lujempaa, vaikka etualalle yrittävätkin, sivutuuli pyyhkäisee helposti kuljeskelijaa.


    Ketjusta on poistettu 49 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      117
      2625
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1094
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1054
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      923
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe