Äidin karvat

Anonyymi-ap

Onkos muut ajaneet äitinsä posliiniks,vai oliko jo valmiiks poslari?

19

2327

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En äidin mutta anoppini ajelen ;) ja kiitokseksi saan lopuksi nuolla ja panna :)

      • Anonyymi

        Usein ajan äidiltä karvat pois. Lyhyet karvat pistelee ikävästi, niin ne joutuu ajamaan pois. Äiti on hieman pulska ja selkävaivainen niin ettei selkä taivu enää tarpeeksi eteenpäin että pääsisi kunnolla alempaakin ajamaan, joten saunan jälkeen mennään jälkilöylyihin. Hän istuu pillu pyyhekuivana ylälauteelle jalat levitettyinä ja keskilauteelle laitan vesisoikon ja ala penkki pois alta ja siitä sitten rauhallisesti käyn hänen pillunsa läpi ja sileää jälkeä tulee. Parikymmentä vuotta on ollut poslari. Itse tulee siinä samalla myös ajeltua omat karvat pois niin ei pistele.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Usein ajan äidiltä karvat pois. Lyhyet karvat pistelee ikävästi, niin ne joutuu ajamaan pois. Äiti on hieman pulska ja selkävaivainen niin ettei selkä taivu enää tarpeeksi eteenpäin että pääsisi kunnolla alempaakin ajamaan, joten saunan jälkeen mennään jälkilöylyihin. Hän istuu pillu pyyhekuivana ylälauteelle jalat levitettyinä ja keskilauteelle laitan vesisoikon ja ala penkki pois alta ja siitä sitten rauhallisesti käyn hänen pillunsa läpi ja sileää jälkeä tulee. Parikymmentä vuotta on ollut poslari. Itse tulee siinä samalla myös ajeltua omat karvat pois niin ei pistele.

        Onkos pelkkä parturointi vai saatko palkinnon?
        Minä saan nuolla pillun ja sitten naida.Tuleekin parturoitua usein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkos pelkkä parturointi vai saatko palkinnon?
        Minä saan nuolla pillun ja sitten naida.Tuleekin parturoitua usein.

        Kyllähän tuo aina palkitaan puolin ja toisin. Helposti siinä ensin ajellessa, tulee hierottua klitorista ja sitten kun puhdistaa paikat, niin huuhtelun jälkeen vielä maistaa kunnolla. Äiti ajelee minun häpykarvat ja ne on helpompi ajella kun on seisokki. Meilläkin ajellaan ennenkuin tulee paha siili, koska ne pistelee ikävästi kun on paikat kunnolla sisäkkäin. Ei se spermakaan kaikkea liukasta.


    • Anonyymi

      On teillä typerät fantasiat, ette taida ikinä päästä pois sieltä peräkammarista.

      • Anonyymi

        Mihin täältä lähtisi, äitin pillulta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin täältä lähtisi, äitin pillulta?

        😁😁👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin täältä lähtisi, äitin pillulta?

        Aivan oikein! Ymmärrän jos puutteessa oleva haluaa häipyä peräkammaristaan, mutta vielä ei ole puutetta tarvinnut kärsiä äidin kanssa ja meillä on mitä tyytyväisintä elämää. Peräkammarinkin sijasta nukumme yhteisessä makuuhuoneessamme. Meillä on yhteiset harrastukset, yhteiset ystävät ja tutut, ja ilot ja surut ovat myös aika pitkälle yhteisiä, erityisesti ne ilot. Yhteisiä lapsia ei ole kun minua ei ole lapset kiinnostaneet mutta on kyllä kahdenkymmenen vuoden ajan pidetty sitä taitoa yllä ja kovasti ja sanonta iloinen leski on kyllä osoittautunut todeksi. Miksi täältä haluaisin lähteä pois kun täältä saan rakkautta, lämpöä ja iloa ja sen osoitukseksi ja vahvistukseksi annamme toisillemme nautintoa? Nuorena sain oman kokemuksen naisten nalkutuksesta, kitinästä ja pihtaamisesta, enkä sitä halunnut toista kertaa koittaa.


    • Anonyymi

      En oo puutteessa enkä peräkamari poika...Äiti on 58v ja itse 40v. Mutta äitini on eronnut vuosia sitten ja on simpsakka nainen jaja täs taannoin äitini soitti että ehtisinkö heitttää hänet pikkujouluihin no menin hakemaan häntä vähän etu aias niin äiti oli vielä pynttäämäs peilin ees kuinkas muutenkaan. No äidillä oli yllä vaalea silkki paita sekä mustat kiiltävät sukkahousut vielä ilman mekkoa ja sovitteli korkkareita....voi prkl että oli hyvät näkymät kun stringit upoksis sukkisten alla. Kysyi ohimennen mitäs pidät ja johan toki pidin no äiti puki melkein pikku mustan päälleen ja punaiset korkkarit. Sanoin että kyllä on varmaan vientiä johon äiti että ei kiinnosta...No mentiin autoon ja kehuin äitin sukkis sääriä jotka kiilti makeesti ja äiti sanoi että voin vähän koittaa silitellä varoen että ei sukkikset mee rikki niinpä kokeilin silittää ja voi voi kuinka ihanalta ne tuntui ja kerroin että kun hänet vien juhliin niin meen kotia runkkaamaan ku vaimo oli kans reissus. No äitini oli vissiin ottanu muutaman drinkin ja sanoi että jos en pahakseni pane niin hän voisi auttaa asiassa sanoin että ok niinpä pysähdyimme levikkeelle ja äiti hieroi kullia verkkarieni päältä ja samalla vaihdettiin kieliä vähäsen.....no sitten äiti pullautti kyrpäni esiin verkkareista ja taivasteli se kokoa ja imaisi suuhunsa niin pari imua ja sitte lähti kuti. Huhhuh sain sanotuksi ja lupasin hakea hänet yöllä se on sitte eri stoori. Ja tämä ei oo unta.

      • Anonyymi

        Kerro nyt hyvä ihminen se toinenkin juttusi. Minunkin äiti on tänä vuonna yhdet pikkujoulut viettänyt spermaisella pillulla ja varmaan on firmansa pikkujouluillan alkuntunteina hengityksessäkin tuoksahtanut minun sperma.


    • Anonyymi

      En ole itse ajellut, mutta olen monesti nähnyt, kun äiti sheivaa karvojansa. Käydään yhdessä saunassa, kun sähkö on nyt niin kallista. Siinä saunanlauteilla jalat levällään ajelee pillunkarvojaan. Pillu on auki ja näkyy kiiltelevän. Yleensä mulle tulee aina kova seisokki, jota äiti myös katselee. Sano kerran, et kyllä joku tyttö tuota vielä mieluusti nuolisi.

      • Anonyymi

        Tiedätkö että minun äiti kertoi että ennen meidän seksileikkejä hän oli kauan aikaa miettinyt että mitä sanoisi ja miten ehdottelisi että saisi tietää olisinko minä halukas hänen kanssaan. Hän sanoi tuon saman lauseen, että kyllä joku tyttö tuota mieluusti nuolisi. Onhan sitä nuollut parikin naista aikoinaan, mutta äiti on todella pitänyt sen imemisestä.


    • Anonyymi

      Minulla on täysparta syntymästä alkaen. Äiteen karvat tarttui naamaa synnytyksessä.

      • Anonyymi

        Tuota tilaa, naisilla, kutsutaan liimavituksi.

        Jotkut minua viisaammat soveltavat geologit ja sosiaaliarkeologian tutkijat, ovat kertoneet että liimavittu johtuu evoluutiosta. Tai siis se on evolutiivinen jäänne. Nykyäänhän tuollaista ei enää tarvita kun ensin kesytimme hevoset, kamelit ja porot ja sitten kesytimme polttomoottorin. Väitän, ja olen varmasti oikeassakin, että sinun geeniperimäsi, eli sinun esi-isäsi ovat idän aroilta kotoisin, joko hieman etelämpää kaksikyttyräisten kamelien alueelta eli Mongoliasta, tai sitten pohjoisemmasta, eli porolaumojen alueilta. Sieltähän ovat myös hevoset levittäytyneet suorastaan joka maneesiin.

        Nimittäin pohjoisessa ja erityisesti idän laajoilla aroilla, on vaeltajakansoilla ollut tapana se, että kun kädet ovat loppuneet, kun niitä ei ole ihmisellä kuin kaksi, ja kun perheillä on kuitenkin ollut enemmän lapsia kuin käsiä, niin jurttien kanssa matkatessa, kameli-, tai porolauman vaellellessa ruohokentiltä toiselle, ovat heimon äidit tuikanneet matkan ajaksi yhden lapsen päästänsä vittuunsa ja siinä lapsi on sitten roikkunut mukana ennenkuin heimo on taas löytänyt vaeltavan laumansa ja asettunut yöksi aloilleen.

        Harjaantunut äitihän pystyy kantamaan yhtäaikaa viittä lasta. Kahta lasta käsissään, yhden selkärepussaan, yhden rinnoillaan ja jopa samaan aikaan imettäen rinnallaan olevaa, sekä yhtä liimavitustaan roikottaen. Sehän on mukava siinä lapsella olla, kun äiti ottaa kasvoista kiinni ja törkkää kakaran takaraivon tuheroon. Jotkut ovat väittäneet että äidit olisivat voineet kantaa kuutta lasta, mutta se on ehdottomasti mahdotonta ja epähygieenistäkin.

        Tuollahan tavalla on myös lapsia koulutettu siellä päin juoksemaan. Ainakin tutkijat noin väittävät. Itse väittäisin että varsinaisen opetuksen sijaan kyse on ollut pikemminkin pakon sanelemasta toimesta. Kun kamelit, porot sekä myös hevoset, ovat suhteellisen hitaita eläimiä, verrattuna muihin saaliseläimiin, ja niiden hankkiminen on ollut vaikeaa, muinaiset metsästäjät ovat juokseet saaliin perässä pitkiä matkoja.

        Ihmisellä on iso nenäontelo. Sen lisäksi juoksun aikana avoin suu ja nenäontelo sallii suuren määrän happea poltettavaksi. Eläimillä on kokoonsa nähden varsin pienet suut ja nenät ja niiden peruskäytöksenä onkin hypähtää karkuun kuin varsinaisesti vaeltaa karkuun. Esimerkiksi hevonen, joka on tyypillinen saaliseläin, juoksee säikähdyksen jälkeen noin 400 metriä, jonka jälkeen se pysähtyy. Saaliseläin ei säästele itseään, joten se käyttää aina kaiken voimansa tuohon pyrähdykseen.

        Ihmisen ei tarvitse juosta täyttä vauhtia, vaan ainoastaan riittävän nopeasti mutta tasaisesti, jotta löytää läkähtyneen saaliseläimen. Saaliseläin voi pitkän matkan jälkeen olla jopa niin väsyksissä ettei enää edes karkaa ihmiseltä. Tuollainen metsästystaktiikka on ollut ihmisen käytössä ympäri maailman ja erityisesti aroilla jossa eläimet näkevät kauaksi. Voisin väittää, ja väitänkin, että sinä et ole ollut niitä hitaimpia oppilaita aikoinaan koulussasi?

        Jos noin on, saat kiittää siitä esivanhempiasi, jotka ovat pitkien päivävaelluksiensa aikana tyrkänneet esi-isäsi takaraivostaan esiäitinsä emättimeen, ja esi-isäsi on siinä roikkuessaan, saanut hyvän matkaa ja aikaa opetella kävelemään ja juoksemaan.

        Väitän myös että nuo naamakarvasi ennakoivat sitä että jossain vaiheessa sinulle tulee myös pälvikalju, eli ns. munkin hattu. Sekin on muinaisjäänne. Kun lapsi on ikääntynyt mammuttien aikaan tarpeeksi vanhaksi, evoluutio on kehittänyt mekanismin, jolla lapsi putoaa toisen lapsen tieltä, ihan kirjaimellisestikin, maailmaan. Kun maahan pudonnut lapsi on nähnyt että muut heimon jäsenet, äiti mukaanlukien, jatkaa kävelemistään ja lapsi siinä heinänkorsien keskellä polvillaan ihmettelee että mitä tapahtui, nyt niille harjautuneille jaloille tulee käyttöä. Lapsi alkaa kävelemään itse heimon jalanjälkiä ja huomaa että hänen täytyy juosta. Epäilemättä vasta tippunut lapsi vielä yrittää kurottaa ja juosta vaeltajien edelle, istahtaen aroheinikon keskelle ja odottellen innokkaana että milloin höyryävän kuuma pillu tömähtää päähän. Lopulta lapsi, tyrkäten päänsä ylös aroheinikosta, joutuukin pettymään alahuulten pelkästään lipaistessa märät jäljet päänahkaan.

        Se on ensimmäinen pettymyksen kokemus lapselle, ja tärkeä sellainen. Lapsen täytyy oppia tuo pettymisen taito, ja erityisesti selviytymään ja yrittämään uudelleen, jotta myöhemminkin elämässään selviäisi. Se opettaa myös ymmärtämään sen että kaikkea, kovasta yrittämisestäkin huolimatta, ei voi saada.

        Kun äidin liimavittu ei meinaa pysyä munkin hatussa kiinni, on äidille se ollut merkkinä siitä että uutta lasta voi taas turvallisesti alkaa pukkaamaan ulos ja lapselle se on ollut merkki siitä että hänen on aika opetella uusia taitoja. Tästä löytyy enemmänkin tietoa Historiaa Hevonvitusta sarjan toisesta osasta, Helsingin yliopiston arkeologian osaston taaimmaisen kaapin alahyllyltä.


    • Anonyymi

      Eilen kysyä paukautin äidiltäni suoraan onko hän ollut koskaan posliini 😅 Vähän hämmentyi kysymyksessäni ja naurahtaen kiisti ensin. Oli hetken sitten hiljaa ja sanoi että "En ainakaan muistaakseni". Mitähän tuosta voisi päätellä... Tuli mieleen että ei vaan kehannut suoraan myöntää 😁

      • Anonyymi

        Kyllä tuo vaikuttaa siltä että ihan selvään on posliini ollut tai edes ylipäätään on ajellut. Vastaus "en ainakaan muistaakseni" on sen verran ympäripyöreä. Jos ei olisi koskaan ollut, niin olisi varmasti vastannut vain lyhyesti että ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tuo vaikuttaa siltä että ihan selvään on posliini ollut tai edes ylipäätään on ajellut. Vastaus "en ainakaan muistaakseni" on sen verran ympäripyöreä. Jos ei olisi koskaan ollut, niin olisi varmasti vastannut vain lyhyesti että ei.

        Jep. Näin ajattelen itsekin 😂 jos ei olisi koskaan ajellut, niin olisi varmaan jyrkästi kiistänyt.


    • Anonyymi

      Muutaman kerran olen ajellut äitini karvat. Sain myös työntää sormea oillun koloon. Oli märkä ja lämmin.

      • Anonyymi

        Tuollahan se alkaa, kun vähän tunnustelet ja ehdotat, niin etköhän saa kohta työntää siittimenkin sinne. Eikö tunnu mukavalta kun ne emättimen seinämät puristelee sormea tiukasti? Se oli ekalla kerralla erittäin kiihottavaa, kun oli puhtaat, mukavan liukkaat paikat, vähän vielä kosteusvoidetta rauhoittamaan ihoa, ja sitten tunnusteli sieltä häpyhuulien välistä että kyllä äidilläkin on siellä kolo, johon vaan tuntui uppoavan ja uppoavan kun varovasti työnsi. Toinen mistä olen pitänyt on heti ajelun jälkeen kun iho on mukavan liukas ja sileä varsinkin kun on hierottu kosteusvoidetta paikkoihin, mennä suihkun lattialle ja äiti tulee siihen siittimen päälle, mutta ei ota sisään vaan lipsutellaan yhdessä siinä paikkoja vastakkain. Sitten kun alkaa kiihottumaan liikaa, äiti vähän vaihtaa asentoa ja lipsauttaa minut sisälle ja kuiskii että anna tulla vaan.


    Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      312
      3151
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      222
      1977
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1602
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      4
      1404
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      81
      1288
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      276
      1224
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      81
      1074
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1051
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      991
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      145
      867
    Aihe