Voitko mies vastata tähän

Anonyymi-ap

Että miten sinusta tuli tuollainen ääliö ja erityisen inhottava ihminen 😘

200

3553

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Paha sanoa oikein asiayhteydestä tai etsitystä henkilöstä. Vastaus pahimpaan ääliöintiin on kuitenkin ihastuminen masennus voinnin romahtaminen on huono kombo.

• Anonyymi

Mikä saa ihmiset flirttaileen masentuneena?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotkut ovat elämäntapa masentuneita, koska eivät ota pahasta olosta mitään vastuuta itse.

Sivust

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotkut ovat elämäntapa masentuneita, koska eivät ota pahasta olosta mitään vastuuta itse.

Sivust

Varmaan sitten parempi olla puututtamatta muita omaan elämäntapa masennukseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Masentuneetkin voivat ihastua. Ei se sen ihmeellisempää ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Masentuneetkin voivat ihastua. Ei se sen ihmeellisempää ole.

En tiiä tosta, kai se sitten riippuu mistä syystä on masentunu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin no aloin miettimään asiaa ja voi olla että masentuneena ihastuu mutta silloin kyseessä on pakko olla joku jo läheinen tai edes tuttu. Enkä oo myöskään aloituspuheen tekijä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiiä tosta, kai se sitten riippuu mistä syystä on masentunu.

Masentuneita on ihan laidasta laitaan ja monesta sitä ei edes huomaa päällisin puolin, ellei sitten satu tuntemaan oikein hyvin. Itsekin yllätyn monesti jonkun (pahastakin) masennuksesta, vaikka minulla on todella monta masentunutta tuttua. Ihmiset ovat niin erilaisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, että masentuneella ei saisi olla tunteita tai oikeutta ilmaista niitä?
        Mieti ny vähän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivust

Vähä-älyisille tarkoitettua psykolöpinää tämä. Masennus on kiinni aivojen välittäjäaineista, eikä mistään vastuun ottamisesta. Toki joku masentunut voi "pakottaa" itsensä pois masennuksesta, mutta sekin on kiinni monesta tekijästä. Jotkut ovat geneettisesti vahvempia taistelemaan masennusta vastaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivust

Tuo on totta.
        2017 olin suhteessa mt-ongelmaisen naisen kanssa ja on kyllä yksi vittumaisimmista ihmisistä, kenen kanssa olen ollut tekemisissä ja ylipäätään tunnen. Vieläkin on joskus riesaa hänestä, vaikka erosimme jo joulukuussa 2017. En meinannut silloin millään päästä hänestä eroon.
        Oli juurikin sillä asenteella, että "hänestä on hienoa kun hän saa olla oma itsensä nyt" ja ikinä ei ollut hänessä itsessään vikaa, vaan muut olivat aina kusipäitä, outoja ja ties mitä.
        Itse aina vittuili kaikesta, haukkui nekin pystyyn, joita ei tuntenut edes ulkonäöltä(kuten mun sukulaiset) jne.
        Kehtasi vielä loukkaantua, kun haukuin hänet ihan pystyyn siinä vaiheessa, kun se ero sitten oikeasti koitti. Tai no en haukkunut häntä, sanoin vaan selvästi ja suorasanaisesti, mikä ja millainen ihminen hän on.
        Jälkeenpäin vielä mm. eroa seuranneena kesänä n. 9kk eron jälkeen laittoi uuden miesystävänsä tekemään 8-tiellä kiusaa auton kanssa, kun ajelin Uudestakaupungista kotiinpäin. Kiusantekoa kesti noin 30km matkan ajan ja itse heilui ja hillui repsikan paikalla kuin räsynukke pyörremyrskyssä.
        Vituttaa, kun tuollaiset henkisesti sairaat idiootit saa kulkea vapaana riivaamassa terveitä.

• Anonyymi

Ätmipedon elämää on ol hyljeksitty

• Anonyymi

Kyllä minäkin luin tämän ätmin aloituksen ennen kaikkea projisointina. On se tylsän ennalta-arvattava nykyään, viittaan siis siihen, ettei voi enää pahemmin naureskella näille teennäisille suivaantujille kun nekään ei kehtaa enää pahemmin kommentoida henkisen pahoinpitelyn uhan alla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä minäkin luin tämän ätmin aloituksen ennen kaikkea projisointina. On se tylsän ennalta-arvattava nykyään, viittaan siis siihen, ettei voi enää pahemmin naureskella näille teennäisille suivaantujille kun nekään ei kehtaa enää pahemmin kommentoida henkisen pahoinpitelyn uhan alla

Haluan nähä ku ätmi pahoinpitelee henkisesti, kaikesta tuubasta paistaa niin järjetön tyytymättömyys itteesä et ohan toi nyt tragikoomista friikkisirkusta. Vähä ku onnettomuuden näkemine mut ilman säälii ja myötätuntoo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluan nähä ku ätmi pahoinpitelee henkisesti, kaikesta tuubasta paistaa niin järjetön tyytymättömyys itteesä et ohan toi nyt tragikoomista friikkisirkusta. Vähä ku onnettomuuden näkemine mut ilman säälii ja myötätuntoo

Jotenkin siitä yrittämisestä näkee, että se juilii sen ohimoon ihan vietävästi

• Anonyymi

Katso peiliin, sieltä löydät syyn😘

• Anonyymi

Ei sinun luonnevika ole minuun liittyvää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sinun luonnevika ole minuun liittyvää.

No jos on sinua kohtaan ääliö ja inhottava. Kaikkia ei vaan jaksa miellyttää. Lopeta vinkuminen ja jatka elämääsi. Aika ukdinkertaista.
        Sivusta vaan

• Sanot noin, kun et tunne minua oikeasti ollenkaan.

• Anonyymi

Mistä sä päättelit et oli jotenkin sulle kovimpa herkästi otat kaikesta ihteesi

• Anonyymi

Ympäristö tekee kaltaisekseen!

• Anonyymi

Älä sinä muuta sano, tekee tekee vaikka se ois kuin kaksoisstandardinen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä sinä muuta sano, tekee tekee vaikka se ois kuin kaksoisstandardinen

Kiusallinen totuus jos toisten mustasta huumorista yritetään tehdä jotain mikä on toisinpäin höyryjen päästelyä🥱

• Anonyymi

Toisinaan tekee juu mu on ihan hyvä osata käyttää omaakin päätään että mihin kannattaa lähteä mukaan on paljon rikoksia joista voidaan ja monesti tuomitaankin pelkästään läsnäolosta avunanto rikoksen tekoonkin kun on rikos siksikin olisi hyvä osata valita seuransa tai vähintäänkin jäädä pois matkasta siinä vaiheessa kun muut on menossa tekemään jotain rikollista esim pakoauton ajaminenkin tuomitaan jo avunantona yksi kaverini on tästä syystä joskus tuomion saanut kun hänen miehensä teki keikan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiusallinen totuus jos toisten mustasta huumorista yritetään tehdä jotain mikä on toisinpäin höyryjen päästelyä🥱

Mä olen yleensä sitä kiukkua ja vitutusta purkanu siihi työntekoon niin ei ainakaan itse aiheuta vahinkoa kenellekään toiselle

• Anonyymi

Syntyä mieheksi ?

• Anonyymi

Ei kiitos jos se noin problemaattista on

• Anonyymi

Joutunut miehenä elään jo reilu nelkyt vuotta tai miessukupuolen edustajana

• Anonyymi

No, en mä tiiä. Tälläinen oon ollu aina.

• Anonyymi

Huomenta. Kieltämättä olen käyttäytynyt huonosti, tehnyt huonoja valintoja, syyttänyt muita ja jotenkin tosiaan en jollakin tavalla ole ottanut pahasta olosta vastuuta. On edelleen katsottava peiliin.
      Kuitenkin hyvällä sisulla eteenpäin. Päivä kerrallaan, kun on alkoholistiluonne.
      En ole ollut mukava ihminen, nykyään vähän mukavampi. Minun on ollut vaikea hyväksyä itseäni sellaisena kuin olen. Olen ollut ylpeä.
      Olen vaikeuttanut elämääsi. Ihastuminen on ollut yksipuolista, ymmärrän sen nyt täysin. Voin vain pyytää anteeksi ja toivon, että saan ainakin joskus.
      Olen onnellinen, että saan elää. Minulla on jo kaikki, toivon, että tajuan sen. Sinä (te) olet hyvä tyyppi ja ansaitset kaiken hyvän tästä eteenpäin😊

• Anonyymi

Minä en ole sinun alkoholiongelmaan syypää.

• Anonyymi

Olet oikeasti todella paha ihminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millälailla? Alkoholi ongelmaan on apua saatavilla. Se ei ole mikään puolustus mihinkään . Ainahan addikti hakee jonkun syyn juomiselle jostain muualta kuin itsestään .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en ole sinun alkoholiongelmaan syypää.

Miksi olisit jonkun palstatrollimiehen alkoholiongelmien syypää? Taidat elää hieman omissa sfääreissäsi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä näin voisi tätä toisina esiintyvää keppostelijamiestä luonnehtia. Mitä sinä yrität saada aikaan kun sinuttelet häntä teennäisen tuttavallisesti? Luoda sekä itsellesi että muille mielikuvaa, että hän olisi joku aivan toinen henkilö? Ajan mittaan ihmiset jotka tämän tyypin provoihin kommentoi käy yhtä läpinäkyviksi lässyttäjiksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi olisit jonkun palstatrollimiehen alkoholiongelmien syypää? Taidat elää hieman omissa sfääreissäsi

Tulen kohta sun luo ja tungen mun miehiset elimet sun perseeseen niin syvälle että tulee suusta ulos kun tuo jatkuvaan jankaus käy aivoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tulen kohta sun luo ja tungen mun miehiset elimet sun perseeseen niin syvälle että tulee suusta ulos kun tuo jatkuvaan jankaus käy aivoon.

Ethän sinä uskalla edes luukustas poistua trollukka. Voit tulla täälläkin käymään niin katotaan mistä ne miehiset elimet löytyy loppupeleissä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ethän sinä uskalla edes luukustas poistua trollukka. Voit tulla täälläkin käymään niin katotaan mistä ne miehiset elimet löytyy loppupeleissä

Mutta eikö oo hyvä kun miehellä on kuiten tämä kanava missä voimaantua?

• Anonyymi

Mielestäni en sen ihmeemmin mitään ansaitse mitä en itse ole työlläni tienannut se mitä toivon ei täysin riipu itsestäni mikä lopputulos on se mitä haluan olisi mukava jo vihdoin päästä saikulta töihin ja se mitä kaipaan omalta osaltaan taas liittyy tuohon mitä toivon

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä taida sulta tuo onnistua vaikka kuinka yrittäsit

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta eikö oo hyvä kun miehellä on kuiten tämä kanava missä voimaantua?

Niin tai ainakin yrittää voimaantua kun vai ne ihmiset osaa olla varuillaan ketkä hänen kanssaan on oikeasti tekemisissä saattaa olla melko arvaamaton mies loppupeleissä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin tai ainakin yrittää voimaantua kun vai ne ihmiset osaa olla varuillaan ketkä hänen kanssaan on oikeasti tekemisissä saattaa olla melko arvaamaton mies loppupeleissä

Täälähän jauhetaan taas asiaa. Totta että monet on kyllä pelänyt minua. Sitten ne antaneet luunapin otsaan niin oon hiljentynyt. Kärpäslätkä varmaan riittää tyynyn alle jos mua pelkäät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja arvaamaton mies todellakin olen tietenkin. Niin arvaamaton etten edes itse tiedä mitä teen miehenä 😂

• Anonyymi

Mites olisi jos ihan päin naamaa sanoisit tuon, etkä uikuta täällä nettipalstoilla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mites olisi jos ihan päin naamaa sanoisit tuon, etkä uikuta täällä nettipalstoilla?

Miksi ihmeessä? En mikään ääliö ole että olisin tekemisissä ihmisten kanssa jotka kohtelee huonosti. Kuka olisi. Tää oli yleisesti esitetty kysymys ..

• Anonyymi

Mukavaa että on kanssasisaria 😂

• Anonyymi

❤️🥰❤️

• Anonyymi

Et niin, sinä olet yrittänyt auttaa. En ole hyvä ihminen mutta voin vielä yrittää muuttua paremmaksi, vaikka tuntuu, että voimat ovat lopussa.
      Päivä kerrallaan ja ymmärrän, että en myötätuntoa saa. Olen sössinyt. Kuitenkin ehkä pientä valoa minullekin. Lapsien takia.

• Anonyymi

Lapsi lapset pitäisi olla se syy yrittää jo silloin kun ensimmäinen lapsi syntyy pitäisi ymmärtää sellainen pikku juttu kuin että on vastuussa pienen ihmisen alun elämästä ja vähintäänkin siitä että yrittää olla lapselleen sellainen vanhempi jota tämän ei tarvitse koulussa tai missään muuallakaan hävetä jos ei.mihinkään muuhun pysty ni yrittää edes sitä si mu tämäkään kun ei ole monellekaan mahdollista edes välttis kun ei osata ajatella kui si ommaa nappaa

• Anonyymi

Kiitos siitä, että edelleen yrität auttaa. Olet kyllä enkeli. Minulla on alkoholistityyppinen persoonallisuus, vaikka varsinaisesti en alkoholisti ole. Minulle ei alkoholi sovi, minulle tulee tosi nopeasti huono olo.
      Kyllä tämä tästä. Tunnistan itsessäni edelleen huonoja piirteitä, jotain lipevyyttä ja outoa käytöstä.. Vaikka tuntuu, että voimat ei riitä, kyllä niitä on jokaisella. Onni yksillä, kesä kaikilla. Niin sanoi äitini. Luulen, että kuitenkin olen oikealla janalla. Se on se valo. Luulen, että minulla ei enää ole niin tarvetta kirjoittaa. Pitää hakea omasta miehestä apua. Hän on ihan hyvä mies, ei vikaa. Näkemiin vaan, kyllä minua vähän kyllä harmittaa, kun olisit ollut niin hieno mies. Sinulla on oma elämä edessä ja sinun pitää päästä sinne. Järjestän itselleni niin paljon, että en ennätä haahuilla.

• Anonyymi

” Tunnistan itsessäni edelleen huonoja piirteitä, jotain lipevyyttä ja outoa käytöstä.. Vaikka tuntuu, että voimat ei riitä, kyllä niitä on jokaisella.” Millaista se sun lipevyys mies on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

” Tunnistan itsessäni edelleen huonoja piirteitä, jotain lipevyyttä ja outoa käytöstä.. Vaikka tuntuu, että voimat ei riitä, kyllä niitä on jokaisella.” Millaista se sun lipevyys mies on?

Jäi vähä epäselväksi kumpa hän ny lopulta oli mies vaiko nainen jos vielä keskityit tekstin loppuun

• Anonyymi

Siis työtä järjestän.

• Anonyymi

Paha oot

• Anonyymi

Mix

• Anonyymi

Miten hyvältä tuntuu, kun on päässyt jostain ihme korkeuksista alas😊

• Anonyymi

En tiedä kun en ole korkeuksissa koskaan ollu jos ei ole tarvinnu työskennellä korkealla tai käyny huvipuistossa

• Anonyymi

Vielä pitää petrata, sen ymmärrän ja sen olen valmis tekemään. Näkemiin, en sano hyvästi😊

• Anonyymi

Olet kyllä enkeli👍😊

• Anonyymi

Niin hänkin ainutlaatuisen kaunis kokonaisuus vaikka ehkäpä keskeneräinen mu niimpä sitä on vielä itsekin keskeneräinen

• Anonyymi

Tunnustat kuitenkin, että joskus olin silmissäsi jotain muuta?

• Anonyymi

Jos et minusta yhtään välitä, ei asian pitäisi sinua vaivata.

• Anonyymi

Kyllä minä uskon vähemmälläkin

• Anonyymi

Sinä olet yhtä kaunis kuin ennenkin.

😘

• Anonyymi

Hän oli on jopa kauniimpi kui mitä muistin kun hänet eilen tänään näin riippuu kahtotaanko kellonajan vai unien mukaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän oli on jopa kauniimpi kui mitä muistin kun hänet eilen tänään näin riippuu kahtotaanko kellonajan vai unien mukaan

En kyllä ole nähnyt ketään. Mulla oli niin paljon kotihommia eten kyllä ois ehtinyt minnekään.

• Anonyymi

Jatkan työtä itseni suhteen ja se jatkuu loputtomasti. Nyt lähden töihin ja se on hyvä juttu😊

• Anonyymi

Vain ääliö ja inhottava ihminen tehtailee palstalle aloituksia, jossa solvaa muita.

• Anonyymi

Niin, tuskin vaan päivittelisit jos tämä trollaus ois kirjoitettu ns miehen nimissä, mikä aloittaja oikeasti on🥱

• Anonyymi

Sitä voisi häneltä kasvotusten käydä kysymässä josko hän vai kehtaisi sanoa kuka on ja mistä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä voisi häneltä kasvotusten käydä kysymässä josko hän vai kehtaisi sanoa kuka on ja mistä

Kenenkään joka ei tunnusta olevansa ääliö tai erityisen inhottava ole mitään järkeä vastata tähän.

• Anonyymi

Soosoosormella voi sinne taikka tänne osoittaa, soosoosormella voi esimerkiksi päätä rapsuttaa.

• Anonyymi

ei, sinussa, ole, vikaa,

ei, kenessäkään ole vikaa,

on, vain, erilaisia, elämän kohtaloita,

joilla, vaikeampaa ja joillain ei,

joten, kenessäkään ihmisessä ei ole vikaa,

on, vain, kohtalo,

ja, se, aiheuttaa, joko vaikeuksia tai ei,

joten, sinänsä, kenessäkään ei ole, vikaa,

ei, nyt, eikä koskaan,

ja, jos, ymmärrät, sen,

niin, elämä on helpompaa,

että, ketään, ei ole mihinkään syyllinen, ei, nyt, eikä, koskaan,

N

• Anonyymi

Se akoi heti kun inkarnoiduin tai siis tulin lihaksi . Vittumaista tämä lihassa eläminen.

• Anonyymi

Mutta me muututaan silmänräpäyksessä viimeisen pasuunan soidessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta me muututaan silmänräpäyksessä viimeisen pasuunan soidessa.

Olet varmasti saanut valistusta koulussa miten niitä tehdään.

• Anonyymi

kasvanut ilman isää

• Anonyymi

syntynyt väärinpäin

• Anonyymi

äiti ei rintaruokkinut

• Anonyymi

äiti ei huolinut ja jätti yksin

• Anonyymi

Ooks koskaan ylempää amk-tutkintoa harkinnut? On sen verran kovaa kamaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ooks koskaan ylempää amk-tutkintoa harkinnut? On sen verran kovaa kamaa

Empä oikeastaan olis koulus joutuna tekeen muutakin kui nukkuu mua kun ei ole koskaan tuo koulun käynti kiinnostaan mu se oli pakko lusia suomessa kun on tuo oppivelvollisuus sitä vaan mielenkiinnolla odotan et ny kun se oppivelvollisuus ikäraja nostettiin kahdeksaantoista kuinka valtio takaa kaikille toisenasteen koulutuksen

• Aloittajalla on varmaan ollut ikävä koti, muuten ei osaa edes tuollaista kysyä.

• Anonyymi

On mahdollisesti ikääntyvä ns. rekkelesbo ,joka kuolinkorinassaan miettii ,kun ei ennään nuoret tytöt peloissaan alistu. hänen seksileluksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On mahdollisesti ikääntyvä ns. rekkelesbo ,joka kuolinkorinassaan miettii ,kun ei ennään nuoret tytöt peloissaan alistu. hänen seksileluksi.

Tää osu kyllä kohdilleen. 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole rekkaa

• Anonyymi
      • Anonyymi

Kiitos samoin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos samoin

Mistäs sinä taas tuota miestä kiittelet? Hieman on häiritsevää tämä sun fiktio

• Anonyymi

sun takia 😅

• Anonyymi

Se on pelkästään sinulle näyttäytyvä puoli jonka olet itsekeskeisyydelläsi ansainnut. Olen kaivannut täällä toista vuoden päivät ja sinun toiminta aiheuttaa myötähäpeää. En kehtaisi olla tekemisissä kanssasi kuin salassa katseilta.

• Anonyymi

Tämä menee vanhalle kurpalle.

• Anonyymi

Ikävää, ettet muuta saa. Täällä vain kaipailet vuosia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin sinäkin kun täällä asiasta muistutat😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin sinäkin kun täällä asiasta muistutat😘

Ketään kaipaile. Muista tasosi honeybunny 🐰

• Anonyymi

Kyl hää kehtas ainakin antaa miu saattaa häntä osan matkaa ku hää töistä piäs eilen tänään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täälä kulutan aikaa ny siihi kunnes jotain fiksumpaa tekemistä taas saa

• Anonyymi

Olen pahoillani että tunnetmyötähäpeää. Se on varmaan raskasta . En kuitenkaan ole koskaan kaivannut sinua. En tiedä edes kuka olet. Itse kirjoitin oikeastaan kunnolla ensimmäisen kerran tänne viestin josta kaipaamani henkilö todella todennäköisesti tunnistaa minut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen pahoillani että tunnetmyötähäpeää. Se on varmaan raskasta . En kuitenkaan ole koskaan kaivannut sinua. En tiedä edes kuka olet. Itse kirjoitin oikeastaan kunnolla ensimmäisen kerran tänne viestin josta kaipaamani henkilö todella todennäköisesti tunnistaa minut.

Siis eilen kirjoitin. Piti laittaa.

• Anonyymi

Paljon on ääliöitö täällä näköjään . Ilmankos täällä on niin kiva ilmapiiri 😅-ap

• Anonyymi

Saa hyvän mielen jos ei muut ku voi jotakuta jeesiä mahdollisesti ja si on ihan kiva huomata kuinka pal tääl on noitakin jotka ei ymmärrä vai rautalangasta vääntäsi

• Anonyymi

Sekä ilmeisesti kaikki miehet joille olen joskus päivää sanonut on muuttuneen ääliöksi kun minua niin auliisti siitä syytellään. 😅 -ap

• Anonyymi

Mutta jätäppä sanomatta, siitä se vasta kalapaliikki nousee vai mitä provomies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta jätäppä sanomatta, siitä se vasta kalapaliikki nousee vai mitä provomies

Hyvinkin luultavaa se aina vähä riippuu mihin sitä kukin tottuu

• Anonyymi
      • Anonyymi

Moni lapsi kai tuonkin kohtalon on kokenut kun vanhemmat unohti et se on elävä ihminen ja siitä tulisi pitää huolta siihen asti kunnes kahdeksantoista täyttää lasta kun ei voi heittää nurkkaan silloin kun ei itseä kiinnosta tai ei tahtoisi jaksaa se on vaan jostain löydettävä se voima ja tahto näyttää lapselle että vaikka kuinka vituttaa ja tuntuu että menee huonosti ni silti ei ole oikein luovuttaa

• Anonyymi

Sotkeuduin politiikkaan

• Anonyymi

Jos nyt listoille ensin pääsisitte

• Anonyymi

Kuinka siihen voi sotkeutua si on väärällä alalla jos poliitikkona politiikka tuntuu vaikealta

• Anonyymi

Huumeet auttoivat

• Anonyymi

Missä asiassa niiden loppujenkin aivosolujen tuhoamisessa

• Anonyymi

Seura tekee kaltaisekseen. Ehkä juuri ap:n seurassa mies muuttui...

• Anonyymi

Ehkäpä ei kuitenkaan

• Anonyymi

Epätoivoista kaivelua, että miten tämänkin provon saa liitettyä itseen ja omaan ns tilanteeseen sekä ennen kaikkea sälytettyä vastuuta omista tekemisistään ja omista valinnoistaan jollekin netin anonyymille abstraktiolle, joka ei edelleenkään ole nainen. Ehkä joku silittää päätä tuolla perusteella👍

• Anonyymi

Piru on kyllä täällä. Mutta kyllä minä olen joku muu.

• Anonyymi

Jatkan minä olen ihan kiva.

• Anonyymi

Tiedätkö itsekään mikä tai edes kuka olet

• Anonyymi

Kukaan ei ole paha pohjimmiltaan.
      Me kaikki, ihan kaikki ihmiset tulevat yhdestä ja samasta paikasta. Siellä vaikuttavat vain positiiviset asiat, jotka sitten täällä heijastuvat ihmisestä.
      Paha ihminen tulee sieltä samasta paikasta, mutta hänen päälleen on heitetty eräänlainen "verho", joka tekee hänestä pahan. Pohjimmiltaan hänkin on hyvä.

• Anonyymi

Ttu mitä humpuukia

• Anonyymi

Psykopaatti on kai paha jo syntyjään mu niissäkin olen itse miettiny että onko ongelma jollain tavoin siltikin aivotoiminnassa että onko sekin kuitenkin ongelma joka olisi hoidettavissa josko siihen vain puututtaisiin ajoissa kun kuitenkin mitä kahtona noita tvohjelmia ni niiden mukaan kuitenkin ne on ne lapsena koetut asiat mitkä lopulta on muokannut kyseisistä ihmisistä psykopaatteja

• Anonyymi

elämä ääliöittää kyllä kirkaskatseisemmankin kun kaikki osuu kohdalleen

• Anonyymi

kirkasotsaisen piti sanoman, sen katseen saa kirkastumaan vaikka viinalla

• Anonyymi

Riippuu kai pitkälti millaisessa seurassa elämänsä viettää

• Pimee seura. Pimeitä päästään.

• Anonyymi

Ihanko totta, onko noin =) 😂

• Anonyymi

autojen metelöinti hyvä jooh sanontakin sitten...

• Anonyymi

Voi olla tyttöjenkin mielestä aika hauskaa jos menee pehmoisen peiton alle lepäämään, nukkumaan tuntuu hassulle pehmoinset niin

• Anonyymi

liikaa voimaantuneita naisia.

• Anonyymi

Nuin, se ikä tekee tepposet tuossa miehillekkin. T. Eturauhasesi.

• Anonyymi

Vähemmästäkin incelit sekoaa

• Anonyymi

Olen ollut tällainen aina, en siis tullut tällaiseksi. En kuitenkaan ole kaikkien mielestä ääliö, vain vastakkaisen sukupuolen mielestä, ja kuiten he hakeutuvat seuraani. Samaa sukupuolta olevien mukaan olen hauska, luotettava ja huumorintajuinen seuramies jonka seurassa on mukava harrastaa, juhlita tai vaikkapa matkustella.

• Anonyymi

Mikä sitten tekee sinusta eri persoonan vastakkaisen sukupuolen kanssa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä sitten tekee sinusta eri persoonan vastakkaisen sukupuolen kanssa?

Joo, kuulostaa pahasti siltä että sä et osaa olla naisten kanssa ihmisiksi. Ja oot turhautunut. Kyllä naisten kanssa pärjäät kun vaan oivallat asiat. Otatko ehkä opit naisista miehiltä?

• Anonyymi

Joo. Teillä Femakko-Lesboilla on tiettyä rajoittuneisuutta toimia yhteistyössä kanssani.

Sama tilanne Neiti-HINTTIEN osalla.

• Anonyymi

Lämmintä yhteistyötä odottaen aloituksia kyhäävä ätmeli mistelin alla👍

• Anonyymi

Kerro taas, mitä siellä armeijassa oikein tapahtui?

• Anonyymi

Aina päässy kuin koira veräjästä. Ällöttävää. Se loppuu muuten tähän.

• Anonyymi

Ei välttämättä. Minä saatan näennäisesti päästää ihmisen kuin koiran veräjästä sillä siinä hetkessä näkee mistä se toinen ihminen on oikeasti tehty. Käyttäytyykö kuin veräjästä päässyt koira vai kantaako vastuunsa aidosti. Silmät avaavia kokemuksia ja havaintoja ihmisistä.

• Anonyymi

No mää taisi ol liia kaua sun fölis se sanan laskkuki sanos et seura tekke kaltaiseks.

• Anonyymi

Si völjysäkö meinahat oleks nää stadin suunnilta kui noi yrität böndeä viäntää

• Anonyymi

Pidän siitä sillä se karkoittaa verenimijät ympäriltäni !

• Anonyymi

No joo hypi vain yläpystyä niin kauan kuin voit, vielä kilisee nilkoissasi kahleet

• Anonyymi

"Voitko mies vastata tähän
      Että miten sinusta tuli tuollainen ääliö ja erityisen inhottava ihminen 😘"

Niin ja mikä vikana luuserissa, joka roikkuu inhoamissaan ihmisissä kuin sukupuolitauti?

• Anonyymi

Mää ny ole ollu ai tämmöttin mu mietipä ny ihte kuinka vitun ärsyttävältä se susta tuntuu ku toinen osaa laskea irti sekunniksikaan oli si syy mikä tahansa

• Anonyymi

Eikö se ole positiivinen asia ? Katso ny tätäkin ketjua..
      Viel jos oilisit vajaamielinen, katkera, rottamainen kikertäjä ja kyhertäjä..
      Eli ns hyvä tyyppi.

• Anonyymi

Nyt on kyllä jo haastetta perkaa kuinka moni näistä vastauksista on mitään muuta kuin trollimiehen mutinaa itsensä kanssa tai jonkun maalitusta yrittävän päämäärätöntä harhailua rivien väleissä. Toisaalta miksi tällaiseen pitäisi kiinnittää huomiota muuten kuin sivumennen mainiten🤔

• Anonyymi

Tai sitten olet vaan VITUN HERKKIS.

Suurin osa ihmisistä ei kestä nykyään edes vitsejä.

Tulee heti pissat housuun ettei vain menetä kasvojaan.

Vitun SÄÄLITTÄVÄÄ.

• Anonyymi

Kyllä. Se Jannen armeijakokemus oli aivan liikaa.

• Anonyymi

Kaipa se on sisäsyntyistä ei voi tietää itse itseni kanssa olen pärjänny ihan hyvin kuitee

• Anonyymi

132 kommenttia? Mitä ihmettä? Älä sinä mies tällaisia ala omia. Olet ihana!

• Anonyymi

Älä huoli, koska en usko, että yksikään kuvauksesi mukainen sinulle vastaisi. Olisivat vaan vetäneet herneet neniinsä aloituksestasi tai sitten jotain törkyä kirjoittaisivat, toisin kuin gentlemannit🧐

• Anonyymi

Gentlemannit tuskin ylipäätään elää eri trollausten mielialojen mukaan?

• Anonyymi

Oletkos sinä yhtään sen parempi? Ehkä samanlaiset ihmiset kokevat vetoa toisiaan kohtaan😁

• Anonyymi

En ole ääliö tai erityisen ilkeä. Olin vaan väsynyt ja turhautunut miehiin.

• Anonyymi

toivotaan, että sinulle, tulee, sitten kaveriksi, kaksi ihanaa, ja, ystävällistä

koiraa, jos, huolit, ne,

ja, rahaa, että voit, pitää niitä huoletta, koko loppu, elämäsi ajan,

ja, koirien, hoidossa, MILLOINKAAN, itse, raha ei näyttele suurinta osaa,

vaan, voit, huoletta, hemmotella, kahta, ihanaa koiraasi, loppu, elämäsi,

ajan,

💖🥺🐶🐶🥺💲💲💲💲💲💲💲💲💲💲💲💲💲💲💲💲💲💲💲💲💲💲💲💲💲💲💲💲💲💲💲💲💲💲💲💲💲💲💲💲💲💲🆗

ja, rahaa, myös itsellesi ja Kaikille, omaisillesi,

että, jokainen, päivä, jonka, syötte ja juotte, on kulinaarinen juhlapäivä,

jossa, voi, huoletta, syödä ja juoda, mitä kalleimpia herkkuja,

=)

💲💲💲💲💲💲💲💲💲💲💲💲💲💲💲💲💲💲💲💲💲💲💲💲💲💲💲💲💲💲💲💲💲💲💲💲💲💲💲💲💲💲🥺😍😍

N

ja, hyvää aamua, ja, hyvää päivää, myös,

=)

• Anonyymi

🚙🚙🥺🎮🎮🥺😍😍

ja, 2, huippu, luokan autoa, ja, 2 täysin uuden aikaista, pelikonsolia,

joihin, on varattu 10 000 euron edestä, pelejä,

=)

niin, sitten menee jo ihan hyvin,

N

• Anonyymi

Elämä on tulemista itsekseen ja siksi mitä tahtoo olla, ei siinä auta vedota ulkoisiin olosuhteisiin tai muihin ihmisiin vaikka ne kuinka osaltaan edesauttaisivat asiaa.

• Jokainen ihminen on inhottava ja pois poikkinnut Jumalasta . Se käy luonnostaan ihan helposti. Aadam ja Eevan luonto ihmiskunnassa toimii silleen.
      Room. 11:21 

Sillä jos Jumala ei ole säästänyt luonnollisia oksia, ei hän ole säästävä sinuakaan.

Ef. 2:3 

joiden joukossa mekin kaikki ennen vaelsimme lihamme himoissa, noudattaen lihan ja ajatusten mielitekoja, ja olimme luonnostamme vihan lapsia niinkuin muutkin;

MUTTA JUMALA >>
      2. Piet. 1:4 

joiden kautta hän on lahjoittanut meille kalliit ja mitä suurimmat lupaukset, että te niiden kautta tulisitte jumalallisesta luonnosta osallisiksi ja pelastuisitte siitä turmeluksesta, joka maailmassa himojen tähden vallitsee,

• Anonyymi

Tussusta sekaisin.

• Anonyymi

Juttujen perusteella...

• Anonyymi

Oletko niitä jotka syyttää peiliä, vaikka naamassa on vika?

• Anonyymi

Minä oon niin helppo luonne ja tuun ihmisten kanssa toimeen. Oon oikeasti herrattainen kullanmuru. Mutta kyllä minä räksytän kun chihuahua ja oon paha suustani jos oikein ärsytellään 😂Jotkut jutut vaan saa taidolla nää parhaat puoleni esiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä oon niin helppo luonne ja tuun ihmisten kanssa toimeen. Oon oikeasti herrattainen kullanmuru. Mutta kyllä minä räksytän kun chihuahua ja oon paha suustani jos oikein ärsytellään 😂Jotkut jutut vaan saa taidolla nää parhaat puoleni esiin.

Vaikea uskoa tätä mies kun kirjoittelet itsellesi tällaisia aloituksia🥱

• Anonyymi

Seura tekee kaltaisekseen. Sinun seura tässä kyseessä.

• Anonyymi

Oiskohan se kuule niinpäin että se että minun seurassa ei ole tarpeeksi ollut niin ei ole oppinut kuinka käytäydytään. 😅

• Anonyymi kirjoitti:

Oiskohan se kuule niinpäin että se että minun seurassa ei ole tarpeeksi ollut niin ei ole oppinut kuinka käytäydytään. 😅

Niin tai kokee itsensä painostettavaksi ja ahdistuu siitä?🤔🎅

• Anonyymi
        MustaKoira1 kirjoitti:

Niin tai kokee itsensä painostettavaksi ja ahdistuu siitä?🤔🎅

Ei minun huomioita jättäminen ole ennenkään kellekään vaikeuksissa tuottanut . Eli jos minulla ei ole edes oikeutta anonyyminä olla olemassa kuinka minun pitäisi suhtautua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei minun huomioita jättäminen ole ennenkään kellekään vaikeuksissa tuottanut . Eli jos minulla ei ole edes oikeutta anonyyminä olla olemassa kuinka minun pitäisi suhtautua.

Täällä ihmiset voivat laukoa vaikka mitä, kun ovat anonyymeinä, joten sille ei pitäisi niin hirveästi antaa painoarvoa ja olisi hyvä olla sen verran paksu nahka ettei niistä loukkaantuisi , kun niitä ei edes varsinaisesti tarkoitettu henkilökohtaisiksi tai siis kuka voisi anonyymistä juuri paljoakaan tietää todellisuudessa?

Hyvä myös pyrkiä kohtelemaan toisia hyvin, jos haluaisi itse tulla paremmin kohdelluksi.

Toiset saattavat silti käyttäytyä huonommin kuin sinä, mutta samalle tasolle heidän kanssaan turha vajota, koska olisi sama kuin painisi sian kanssa: molemmat siinä vain tulisi likaisiksi ja lisäksi sika nauttisi siitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä ihmiset voivat laukoa vaikka mitä, kun ovat anonyymeinä, joten sille ei pitäisi niin hirveästi antaa painoarvoa ja olisi hyvä olla sen verran paksu nahka ettei niistä loukkaantuisi , kun niitä ei edes varsinaisesti tarkoitettu henkilökohtaisiksi tai siis kuka voisi anonyymistä juuri paljoakaan tietää todellisuudessa?

Hyvä myös pyrkiä kohtelemaan toisia hyvin, jos haluaisi itse tulla paremmin kohdelluksi.

Toiset saattavat silti käyttäytyä huonommin kuin sinä, mutta samalle tasolle heidän kanssaan turha vajota, koska olisi sama kuin painisi sian kanssa: molemmat siinä vain tulisi likaisiksi ja lisäksi sika nauttisi siitä.

Ei se ole minun syyni että niin moni kokee aloituksen itselleen osoitettuksi. Se ei kerro minun käytöksestä mitään sen kummempaa. Jotain se kertoi jos ihminen kokee tämmöisen itseään koskettavana. Tämä paikka yöynnä naisvihaa ja alentavia kommentteja. Sekä aina syytetään että naiset täällä kiusaa mutta kyllä ne miehetkin osaa uhrautua ja draamailla. Enkä tarvitse mitään kasvattajaa kiitos vaan .

• Anonyymi

Naisen kanssa seisoo siis? Enää ei tarvitse katsella miehiä suihkussa?

• Anonyymi

Ehkä kyse ei ole ollenkaan ääliöstä yms. vaan näkökulmastasi ja suhtautumisestasi. En tietenkään sano varmaksi, mutta oman ajattelunsa merkitystä siinä miten näkee asiat ei tulisi koskaan väheksyä.

"I do not fix problems. I fix my thinking. Then problems fix themselves."
      -Louise Hay

• Anonyymi

Suurin osa on siitä touhusta. Kusetettu auttamaan tiettyjä naisia 15 vuoden takaa. Ainoa että väärät ihmiset on "hakattu" ja laitettu "elämä paskaksi", ja nyt pitää jatkaa että näidä suojellaan. Ettei kukaan tee heille samoin, ja sen toiminnan "vuosilisät" toteutuu. Ei voida ottaa uusia enää mukaan, joten tietty porukka vaan "hakataan" hiljaiseksi.

• Anonyymi

Ja pakotetaan antamaan sille porukalle lisähyötyä. Niiden elämä pysyy ennallaan ja paranee, toiset kärsii. Osa on kyllästynyt ja aloittanut samat "hakkaukset". Purkakaa ne yhteydet ja lopettakaa se vieminen niiltä jotka ei halua sitä porukkaa auttaa.

• Anonyymi

Sorry että en ehdi vastaamaan, lähden paskalle.

• Anonyymi

Välillä output

• Anonyymi

Haluatko tietää, mistä Suomi puhuu?
      Tilaa ilmoitukset suosituimmista keskusteluista - ajoittain saat myös mainoksia yhteistyökumppaneidemme vinkeistä ja parhaista diileistä.
      EstäSalli

• Anonyymi

katso peiliin niin näet vastauksen

• Anonyymi

Saanko esittää kysymyksen. Että miten suuri on miehen ego? Että naista voi kohdella paskamaisesti ja se kohtelee paskamaisesti ja vielä senkin jälkeen kuvitelette että ne teidän perään vinkuu täälläkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saanko esittää kysymyksen. Että miten suuri on miehen ego? Että naista voi kohdella paskamaisesti ja se kohtelee paskamaisesti ja vielä senkin jälkeen kuvitelette että ne teidän perään vinkuu täälläkin.

Kyllä toisia erityisesti sitä, jonka kanssa saattaisi haluta viettää yhdessä elämänsä pitäisi tajuta kohdella niinkuin kohtelisi itseään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos on paskamainen ämmä niin saa paskamaisen kohtelun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos on paskamainen ämmä niin saa paskamaisen kohtelun.

Mutta miksi ne teille tänne enää kirjoittaisi?

• Anonyymi

Miten niin tullut? Ainahan minä olen tällainen ollut!

• Anonyymi

Sinä teit minusta sellasen. 😪

• Anonyymi

Hyvä mies. Lueskelin tuolta edeltä kirjoituksiasi ja kyllä vaan niin oikeassa olet. Olet myös niin mukava ja turvallinen, että minä välillä vähän sekoan. Kuitenkin minulla on oma mies täällä ja oikeasti minulla on asiat ihan hyvin. Saan sen, minkä ansaitsen ja se on minulle riittävästi. Olen omalla janallani.
      Kaikkea hyvää sinulle elämässä eteenpäin. Toivon, että jonakin päivänä voisit arvostaa minua enemmän syystä. Sinulla on taivas edessäsi.

• Anonyymi

Tahdoin olla Moktar.Gubta

• Anonyymi

mun tekosyy on lihava ja vastenmielinen nainen 😃

• Anonyymi

Eroa. Sillähän siitä pääset. Minua tarvitse siihen sotkea.

• Anonyymi

Ei niissä inttijutuissa ollut mitään naisia.

• Anonyymi

Suurin osa ääliöistä ja inhottavasta edustaa ja kannattaa vihervasemmisto kommunismia.
      Heikäläisillä on ns. Kuuppa sekaisin, korvien välissä vipeltää. Tapulissa lepakkoja.
      Kun pääsevät valtaan, ryhtyy jahtaamaan ahkeria ihmisiä, jotka ihan itse tienaa leipänsä, joko ahkeralla työllä tai yrittämällä.
      Viherpunikit ovat sairaaloisen kateellisia.
      Jakavat yhteistä rahaa vastikkeettomasti ympäri maailmaa.

• Anonyymi

Suu kiinni persu.

• Anonyymi

jos on tarpeeksi univelkaa niin kyllä siinnä menee aivan varmasti pää sekaisin miehellä kun miehellä
      -mies

• Anonyymi

Minä synnyin tällaiseksi.

• Anonyymi

Itse ainakin vittuunnun jossain vaiheessa naiseen, jos/kun hän itse on ilkeä tai muuten vain sillä asenteella, että kaiken pitää mennä hänen mielensä mukaan.
      Ja silloin alan itse ääliöksi ja erityisen inhottavaksi ihmiseksi. Sitten viimeistään, jos nainen ei ymmärrä muuttaa käytöstään eikä ymmärrä lähteä eli erota.
      Katsos sitä saa, mitä tilaa.

• Anonyymi

Onko kivaa elää yksin?

• Anonyymi

Varmuudella voit olla omissa oloissasi aloittaja ja siskosi hoitaa minut ja minä hänet molempia tyydyttävästi. Mitä kaikkea tämä tarkoittaakin.

• Anonyymi

Toivonnutkit että siskoni löytäisi miehen.

• Anonyymi

Kun naiset ja muut hörhöt alkoivat porukalla lynkkaamaan näillä sekopäitten foorumeilla niin yks asia johti toiseen ja nyt oon sosiopaatti

• Anonyymi

Vikaa on hyvä olla riittävissä määrin, jottei apinatarhan alimmilla oksilla rage tai ikkupokku. Jo muinaiset roomalaiset tiesi tän.

• Anonyymi

Miksi juuri miestä vaaditaan selittämään miksi hänestä tuli muka ääliö ja erityisen inhottava ihminen.? Eikö naiset tai muun sukupuoliset ole koskaan sellaisia?
      Parempi olisi kohdistaa kysymys yleisemmälle tasolle. Ei pelkkä sukupuoli ihmisestä parempaa/ huonompaa tee, jostain syvemmältä se pirullisuus kumpuaa.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      136
      7599
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1863
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1860
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1603
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1525
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      968
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      900
    8. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      810
    9. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      31
      749
    10. Mahabharata oli ensimmäinen maailmansota

Toinen maailmansota oli oli vuosina 1914–1918
      Hindulaisuus
      241