Tehkää se ja potkikaa vaikka kepu hallituksesta. Oppositillta tulee varmasti täsyi tukia ja kansa muistaa vaaleissa.
Kerranki kuulee jotain hyvää SDPltä, joka on puuhaamassa väliaikasta sähkön hintakattoa.
8
52
Vastaukset
- Anonyymi
Erinomainen ehdotus. 15 snt/kWh olisi maksimi hintakatto, jonka vielä pystyn maksamaan. Valtion rahoituksenkaan ei pitäisi olla ongelma. Valtion tuotot vaikka alv pienenee 24 % 10 % hintojen kokotessa 5 snt 15 snt/kWh = 15/5 x 10/24 =1,25 = 25%. Valtio saa verotuloja 25 % lisää. Joten Saarikon napina on täyttä puppua. Opettelisi ensin laskemaan.
- Anonyymi
Onhan SDP:ltä kuulunut myös vappusatanen.
Kai sentään ymmärrät, ettei kumpikaan toteudu? - Anonyymi
Demaripaskaa, vaalivalhe.
- Anonyymi
Joka tapauksessa hieno ehdotus ja varmaan tteutuu. Ainoa, joka vastustaa tuntuu olevan kepu ja luultavasti vihervasemmsito, jotka eivät maksa sähköjään muuetenkaan itse.
- Anonyymi
Ei se ehdi toteutua.
Lain laatiminen on monimutkainen prisessi ja nykyhallitukselle se on osoitautunut lähes mahdotomaksi.
Vaikka tahtoa olisi, ei ole aikaa.
- Anonyymi
Minä uskon joulupukkiin ja hammaskeijuun .
- Anonyymi
Eiköhän hintakatto onnistu onhan se onnistunut muissakin euroopan maissa meitä rikkaimissa talouksissa kuin köyhemissäkin. Marin tosiaan taktikoi tuo nyt jotta kepulit joutuu lähtemään tai vähintäänkin Saarikko saa kenkää on kyllä jo kuin sika vatukossa vauhkona, pyöristyttävin kepuliministeri never, mutta hyvää hänessä on se jotta yksinkertaisuudessaan hän on paljastanut myös maalaisille ettei todellakaan olla heidänkään asioilla, vaan ihan omilla ja oikein ison rahan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj232315- 871252
- 491095
- 1151066
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r721029Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57987KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.18984Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31930Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55918Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(53916