Y-tunnus???

Anonyymi-ap

Olen ihmetellyt monien huorien hintoja ja he ovat vastanneet olevansa yrittäjiä ja maksavansa verot ja siksi hinnat niin korkeat. Sitten olen kysynyt Y-tunnusta ja koskaan en keneltäkään ole saanut Y-tunnusta todisteeksi siitä, että yritys olisi oikeasti olemassa. Onko muilla vastaavia kokemuksia?

21

1097

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Haista paska hönö

      • Anonyymi

        Osui ja upposi kjäh kjäh 😅🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osui ja upposi kjäh kjäh 😅🤣

        Pitihän se arvata että ainoa jolta olet koskaan saanut pillua on maksullinen nainen ja näköjään hekään eivät sinusta pidä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osui ja upposi kjäh kjäh 😅🤣

        Perähikiän tyyppi on näköjään päässyt maksullisten osastolle mutta ethän edes itsekään tiedä muista puhumattakaan mitä sukupuolta oikein edustat🤥❓


    • Anonyymi

      Aloittajalle, jos joku epämääräinen hyypiö kysyisi hetuasi, niin antaisitko?

      • Anonyymi

        Hetu ja y-tunnus on kaksi ihan eri asiaa.!! Jos nyt vähääkään ymmärrät..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hetu ja y-tunnus on kaksi ihan eri asiaa.!! Jos nyt vähääkään ymmärrät..

        Mainiosti ymmärrän, että niillä on ero. Kuitenkin molemmat antavat identiteetin ja kumpaakin voi käyttää väärin.


      • Anonyymi

        Alastonsuomen ylläpito on tällaista epämääräistä porukkaa.


      • Anonyymi

        Siellä myös pilvelpolttoa ja Hollannin muuta ihailua...


    • Anonyymi

      Kuitista se selviää

      • Anonyymi

        Siis mistä kuitista.? Lyökö kassaan.. Ootpa tyhymä.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis mistä kuitista.? Lyökö kassaan.. Ootpa tyhymä.....

        Kannettavia kassakoneita ihan korttimaksupäätteilläkin on myynnissä. Löytyy niin Clas Ohlsonilta, Biltemasta ja ihan mistä sekatavarakaupasta ja sitten on järjestelmiä joissa tiedot saa tallennetua pilveen mikä entisestään lisää sekä asiakkaan että yrittäjän turvaa.

        Meinaatko että noita laitteita saa vain jostain valtion yritysministeriön varastosta hakemuksen perusteella ja niitä on varattu pelkästään moraalisesti päteville kivijalkakauppiaille?

        Itse olet tyhmä.


    • Anonyymi

      Voi viddu on sulla kans mielenkiinnon aiheet! Sinne mennään kuule nussimaan eikä mitään Y-tunnuksia kyselemään!

      Tietysti jos olet herkästi laukeavaa sorttia niin Y-tunnuksista ja kirjanpidosta keskusteleminen saattaa antaa sulle ylimääräisen minuutin.

      Mutta jos olet niin perse auki ettei ole varaa maksaa mitä pyydetään niin ehkä sun on parasta vaan vetää käteen. Siinä tuotoksetkin saat puhtaana käteen olipa sulla Y-tunnus tai ei eikä edes verokorttia tarvita.

      • Anonyymi

        Itseasiassa, jos sinulla on minuuttilaskutus, etkä työstä ole sopinut asiakkaan kanssa että esimerkiksi laskutus alkaa aina alkavalta 15 minuutilta, puolelta tunnilta tai tunnilta, niin se on oma häpeäsi.

        Minulla on Y tunnus ja asiakkaan kanssa sovitaan nuo ajat ja asiakas saa käyttää ne miten haluaa. Jos hän tulee minuutissa ja sitten vetää henkeä seuraavat 59 minuuttia, tai joku toinen tulee luokseni ja puhuu pehmoisia koko 60 minuuttia eikä saa housujaan laskettua, niin se sopii minulle. Mutta asiakas maksaa ja siitä syystä sovitusta ajasta asiakas maksaa etukäteen. Minun tarjoamat palvelut maksavat asiakkaalle rahaa ja kestävät rajatun ajan, koska minun vuorokaudesta ne vievät aikaa.

        Webbikamerapalveluissa on minuuttitaksa, mutta sen sopparin hoitaa sitten palveluntarjoaja yhdessä asiakkaan kanssa ja tulot tilitetään minulle myöhemmin palveluntarjoajan ja minun välisen sopimuksen mukaisesti. Siitäkin menee verottajalle tiedot vaikka toistaiseksi ne tulot ovat olleet melkoisen mitättömiä. Kilpailu on kovaa sillä alalla.

        Olen huomannut että yrityksen perustaminen on ollut myös itselleni paras turva, sillä se on poistanut asiakaskunnasta kaikenlaiset epämääräiset hyypiöt jotka eivät ymmärrä että tämä on työtä. "Tyttöystäväkokemus" ei tarkoita sitä että rakastuisin johonkuhun. Verojen maksu on ollut myös asiakkailleni paras turva, kun he tietävät että taustallani ei ole mitään välistävetäjiä tai ihmiskauppiaita.

        Koska heidän tietonsa ovat myös tallessa ja työ aloitetaan aina puhelulla ja sovitut ajat ovat selvästi esitettyinä kalenterissani ja muutaman kommenttinkin heidän käytöksestään ja habituksestaan olen jälkeenpäin aina laittanut, enkä töitä tee esimerkiksi salattujen numeroiden kanssa, olen varma siitä että vaaralliset häiriköt päätyvät poliisin huostaan jos he yrittävät, tai jopa tekisivät jotakin. Tuo lisännee myös muiden erotiikkapalveluiden tuottajien turvallisuutta.

        Asiakkaitteni turvallisuutta se lisää sillä tavoin että, jos nyt oletetaan että joku sekopää tekisi minusta selvää, tietojeni perusteella poliisitutkinnassa ei kenenkään viattoman perheenisän perheonnea tarvitse poliisin pilata yhtäkkisellä turhalla kuulustelulla. Toistaiseksi kukaan asiakkaistani ei ole osoittautunut sekopääksi, minä olen saanut työstäni palkan ja Suomi on saanut veronsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itseasiassa, jos sinulla on minuuttilaskutus, etkä työstä ole sopinut asiakkaan kanssa että esimerkiksi laskutus alkaa aina alkavalta 15 minuutilta, puolelta tunnilta tai tunnilta, niin se on oma häpeäsi.

        Minulla on Y tunnus ja asiakkaan kanssa sovitaan nuo ajat ja asiakas saa käyttää ne miten haluaa. Jos hän tulee minuutissa ja sitten vetää henkeä seuraavat 59 minuuttia, tai joku toinen tulee luokseni ja puhuu pehmoisia koko 60 minuuttia eikä saa housujaan laskettua, niin se sopii minulle. Mutta asiakas maksaa ja siitä syystä sovitusta ajasta asiakas maksaa etukäteen. Minun tarjoamat palvelut maksavat asiakkaalle rahaa ja kestävät rajatun ajan, koska minun vuorokaudesta ne vievät aikaa.

        Webbikamerapalveluissa on minuuttitaksa, mutta sen sopparin hoitaa sitten palveluntarjoaja yhdessä asiakkaan kanssa ja tulot tilitetään minulle myöhemmin palveluntarjoajan ja minun välisen sopimuksen mukaisesti. Siitäkin menee verottajalle tiedot vaikka toistaiseksi ne tulot ovat olleet melkoisen mitättömiä. Kilpailu on kovaa sillä alalla.

        Olen huomannut että yrityksen perustaminen on ollut myös itselleni paras turva, sillä se on poistanut asiakaskunnasta kaikenlaiset epämääräiset hyypiöt jotka eivät ymmärrä että tämä on työtä. "Tyttöystäväkokemus" ei tarkoita sitä että rakastuisin johonkuhun. Verojen maksu on ollut myös asiakkailleni paras turva, kun he tietävät että taustallani ei ole mitään välistävetäjiä tai ihmiskauppiaita.

        Koska heidän tietonsa ovat myös tallessa ja työ aloitetaan aina puhelulla ja sovitut ajat ovat selvästi esitettyinä kalenterissani ja muutaman kommenttinkin heidän käytöksestään ja habituksestaan olen jälkeenpäin aina laittanut, enkä töitä tee esimerkiksi salattujen numeroiden kanssa, olen varma siitä että vaaralliset häiriköt päätyvät poliisin huostaan jos he yrittävät, tai jopa tekisivät jotakin. Tuo lisännee myös muiden erotiikkapalveluiden tuottajien turvallisuutta.

        Asiakkaitteni turvallisuutta se lisää sillä tavoin että, jos nyt oletetaan että joku sekopää tekisi minusta selvää, tietojeni perusteella poliisitutkinnassa ei kenenkään viattoman perheenisän perheonnea tarvitse poliisin pilata yhtäkkisellä turhalla kuulustelulla. Toistaiseksi kukaan asiakkaistani ei ole osoittautunut sekopääksi, minä olen saanut työstäni palkan ja Suomi on saanut veronsa.

        Oikein! Noin ne asiat kuuluu hoitaa, jos tekee työtä ammattimaisesti.


    • Anonyymi

      Pelkällä nimellä on vaikea hakea tietoja ytj järjestelmästä.

    • Anonyymi

      Sannahunaja ollut kaikkein räikein tässä yrittäjyys kusetuksessa...

    • Anonyymi

      Kunhan antaa nussia, pääsee vetämään kovaa.

    • Anonyymi

      Vittu mikä raukka hönö, mikset pane sitä y tunnus lappuas ja työnnä se perse reikääs hönö.

    • Anonyymi

      Siksi että y tunnuksen avulla voi selvittää kuka nainen on. Eivät nuo naiset välttämättä valehtele. Jos tuota tekee päätyöksi voi kun vanhuus joskus iskee. Voi kaduttaa olla vain kansaneläkkeen varassa. Toiseksi yrittäjän eläkemaksun voi vähentää verosta.

      • Anonyymi

        Toisaalta tienestit on voinut säästää tulevaksi eläkkeesi - molempi parempi. Käteinen ei nääs häviä.


    Ketjusta on poistettu 46 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2936
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2692
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2168
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1757
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe