Aikooko Tyttöhallitus pistää Sähkö-ROSVOT kuriin vai jääkö vain keskusteluiksi !

Anonyymi-ap

Sillä sähkö-rosvojen laskut lentelevät jo ja ahdisvat kansalaisia. Kansa - jolla siis on Valta - on sitä mieltä, että rosvot on saatava kuriin. Miksette, hallitus, ole jo toimineet, vai meneekö nuo ukraina-eu suhmuroinnit ja impperialistin nuolenta asehankintoineen kaiken edelle ?

kysyy haans

18

73

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tyhjää suunsoittoa. Se on helppoa tuo puhe työn teko. Saa valehdella kin niin paljon kuin ehtii.

      • Anonyymi

        Muttakun ... kansalla se Valta....


    • Anonyymi

      Vaalit lähestyy ja lupaukset senkun lisääntyy. Taas onnellisia vedätetään.
      Tyttöhallitus ei saa hintakattoa edes leivälle saati sähkön ja polttoaineen suuriin hintoihin. Höpö höpö hallitus joka vetelee viimeisiiään.

      • Anonyymi

        Sanna jytkytti inflaation marraskuussa yhä kovempaan liitoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanna jytkytti inflaation marraskuussa yhä kovempaan liitoon.

        Kurittaa siis Kansaa, jolla on se "valta" ... "demokratia perrrk..l " ....


      • Anonyymi

        Juuri noin. VAALIVALHEET ALKOI. Älkää hyvät ihmiset menkö tämän huorahallituksen valheisiin mukaan. Ne on silkkaa valhetta. Natsit saa sähköt täällä, ettei vilu iske 15:ta. HUORAHALLITUS HIRTEEN!!!


    • Anonyymi

      Ei niitä kukaan laita kuriin, niillähän on varaa maksaa. Loppu on vaan vaalipuheita

      • Anonyymi

        Ollaan tekevinään jotain. Suurin osa kansasta ei edes tajua että mitä ne lopulta päätti ja mitä se tarkoittaa.


    • Anonyymi

      Samaa rosvoporukkaahan tuo hallitus on.

    • Anonyymi

      Kukas sitä omia osinkoja leikkaisi.

      • Anonyymi

        Mutku se "valta kansallla" ??

        Kaikki muut vaihtoehot ku hintakatto on niitten totaalikusetusta !!


    • Anonyymi

      Kysymys: miksi minun sähkölaskun 40-50 neliöisessä lätissä kerrostalossa maksaa samanverran kuin omakotitalo 120 neliötä ja paljon enemmän sähkölaitteita käytössä omakotitalossa, omassa kaksiossa ei saunaa eikä tiskikonetta. Miksi minun sähkölasku on niin helvetin paljon ja tämä jo ennen sotaa!? Toki olen köyhä ja tahot ottanut selvää että yksinäinen. Eilen taas ääneen Ihmettelin omaa sähkölaskua puhelimessa jota ihmetteli jälleen toinen ihminen myös... No kenties katsoo että tota on pystytty sortaa kelassa kun niin väsynyt ollut jo vuosia ja ei ikinä jaksa valittaa päätöksistä ja sitä voinut sortaa kaikessa niin viedään viimeiset ylimääräiset ettei voi mitään ostaa kun ruokaa, kuitenkin kun en juo tai polta niin olen mielummin käyttänyt rahat ale vaatteisiin etc... mutta Kelan rahat käytetään päihteisiin ja jos niin ei käy niin siitähän pitää rangaista! Ei niillä mitään järkevää osteta!!! No mietin vain....

      • Anonyymi

        Ei sähkölaskusi ole omakotitalon luokkaa. Ei lähellekään.


    • Anonyymi

      Se on kuin syksyllä kun päätettiin edellisistä tuista. Kuka tahansa järkevä ihminen huomasi että asiaa ei edes yritetty ratkaista. Sama meno jatkuu.
      Hallitus tekee jonkun teatraalisen hienolta kuulostavan päätöksen ja valjastaa median ylistämään hallitusta.

    • Anonyymi

      Miksi ette ajoissa hoitaneet sähkösopimuksianne kuntoon. Asia on jokaisen omalla vastuulla.

      • Anonyymi

        Sähkösopimuksia ei pysty irtisanomaan kesken kauden. Se on vain tuurista kiinni milloin kenenkin sopimus päättyy.
        Ongelman ratkaisu.
        -Määritellään sähkölle Minimihinta minkä sähköyhtiön on pakko asiakkaalta veloittaa, myös voimassa olevilta määräaikaisilta sopimuksilla. Perustuslaki ei ole esteenä sotatilan takia.
        -Määrätää kattohinta jota ei saa ylittää.
        -Valtio ei sijoita projektiin senttiäkään vaan sähkön hinta kohtuullistetaan tasaamalla asiakkaiden sähkön hintoja.
        -Sähkön säästämisen tarve lisääntyisi, koska sähkö on jatkossa kalliimpaa kaikilla.


    • Anonyymi

      Turhaa turhaa kansalaisten mielipuoliset sähkölaskut. Laitetaan instaan feikkikuva. Kansalaiset saavat kirjoittaa sinne pääministerille: Olet suloinen!

    • Anonyymi

      Siellä on "keskusteltu" asiasta jo 10 kk mutta se vain jatkuu, eivät saa mitään aikaiseksi! Onko itsellä tai lähipiirillä rosvosähköyhtiöiden osakkeita vai mistä se kenkä oikein puristaa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 109
      2118
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1986
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1915
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe