Nyt VALTIIO MINISTERIÖN TÄYTYY VAATIA MAASTAPOISTUMIS VEROTTAA
RUTKALLA KÄTELLÄ SUURI ROISTO PITÄÄ VEROTTAA KUNNOLLA
700 MILJOONAA + 130 MILJOONAA ALV + MUUTA SUOMI VEROO Wahlroos on omistanut Sampoa ja UPM:ää norjalaisyhtiö Becassen kautta. Becassen lahjoittaminen lapsille merkitsee sitä, että lapset saavat 1 910 500 Sammon A-osaketta ja 982 000 UPM:n osaketta.
Tiistain päätöskurssilla laskettuna Sampo-potin arvo on 93,0 miljoonaa euroa ja UPM-potin arvo vajaat 35,6 miljoonaa euroa. Yhteensä näiden erien arvo on noin 128,6 miljoonaa euroa
Björn Wahlroos on lahjoittanut kokonaan omistamansa Becasse AS:n lapsilleen. VEROA
7
115
Vastaukset
- Anonyymi
Hieno juttu!
Nalle on rahat työllään ansainnut ja saa itse päättää, mitä niillä tekee.
Enemmän ne rahat Nallen lapsille kuuluu kuin jollekin persaukiselle kateelliselle luuserille.- Anonyymi
Juu, muistatko Bunttaa?
- Anonyymi
Lisää veroa perään 200 miljoonaa sais suomi kun alkaa verottaa kunnolla
- Anonyymi
Johan me verotetaan niin paljon, että verotulot pienenevät.
Vöhiten veroa kertyy sekä nollalla että sadalla prosentilla.
- Anonyymi
Valtion kassaan takaisin korkojen kera viekkaudella viedyt suomen rahat palautettava pankki tuet takaisin jolta vietiin T ESKO LAHO
- Anonyymi
Lapsi lissää 200 000 000 eur suomeen verotus kiitos ei ruotsiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj232315- 871252
- 491095
- 1151066
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r721029Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57987KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.18984Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31930Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55918Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(53916