Maakunahallinto ja hyvinvointiakueet tuhoavat suomalaisen julkisen perus- ja erikoissairaanhoidon.
TAYS:saa tänään sängyt eivät riittäneet mutta vittu hei pääasia että kynänpyörittelijöile kuten terveystieteiden maistereille riittää suojatyöpsikkoja.
Maalaisliiton lempilaoset
7
85
Vastaukset 7
- Anonyymi
Kiurun tunnin homma ! sano.
Jorvi jo ollut jo poikki, samaa HUS -kompuroi. Maasta puuttuu johtaja = pääministeri.- Anonyymi
Sipilää yhä kaivattaisiin. Sosialistit kiertää vastuut.
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#176686503
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Kiuru oli renttevää Sipilän hallitksen aikana, että hän tietää miten toimia.
Nyt ollut vastuullaan pääministerin kanssa . Nähty lopputulos. Iso HUS kin vaikeuksissa.
Muutkin yskii. Miksi kehua osaamistaan, kun ei kykyjä demareilla. - Anonyymi
Saivat sentään leikattua kelakorvaukset yksityiseltä sektorilta, pienituloisilla ei ole varaa esm. hammaslääkäriin koska julkisella puolella on kuukausien jonot.
Työnantajilla on velvollisuus järjestää palkasaajien työterveyshuolto, mutta silti julkinen sektori ei vaan toimi. Hallitus on huolissaan vain laittomasti maassa olevien palveluista, Marinin mielestä miljoona on pikkuraha näiden rikollisten palveluun, vaikka laiton maassa olo on rikos, miksi oikeusvaltiossa oikeudenpäätös on turha? - Anonyymi
Maakuntahallinto ja hyvinvointialueet eivät ole vielä aloittaneet toimintaansa, vaan edelleen mennään kokoomuksen kuntapohjalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921712
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4631273- 861150
- 721088
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t1861063Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.39942- 93907
- 65695
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta173677Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60662