Vaimolle rakastaj

Anonyymi-ap

Hei!
Onko kellään kokemusta siitä että vaimollanne on rakastaja. Joko niin että itse voit toisen miehen tietämättä salaa katsella heidän naintia ja sitten lopuksi vieraan poistuttua pääsee itse jälkiliukkaille?
Tai sitten niin että vaimo tulee kotiin ja taas seksiä suuressa kiihkossa?

Kiinostuneet kyseiseen touhuun!

Tällainen kysymys näkyi vanhassa ketjussa.

Vaimoni täyttää 6.4.2023 25-vuotta itse olen 27-vuotias.
Keväällä 3.4.2020 perjantaina lähdimme meidän perikunnan mökille viikonlopuksi kevät kunnostusta tekemään ja yksi ystävä tuli mukaan kaveriksi.
Otettiin jonkin verran alkon tuotteita ja saunottiin, olin ensin vaimoni kanssa saunassa ja hänen lähdettyä kaveri pääsi saunan puolelle.
Kaveri avautui minulle alkon tuotteen rohkaisemana naisen puutteestaan tässä koronan pelästyttämässä tilanteessa.
Vaikea poikamiehen saada seksiin kaveria vastakkaisesta sukupuolesta kun oli vasta muuttanut pienelle paikkakunnalle.
Peti tehtiin kaverille tuvan sohvalle itse mentiin parvelle.
Oltiin vaimon kanssa juteltu kimppa jutuista aiemmin ja kaveri oli hyvä asiallinen tyyppi niin ehdotin vaimolleni että jos pyydetään kaveri meidän mukaan kimppa juttuun.
Sain luvan kutsua kaverin mukaan kimppa juttuun.
Kimppa olikin mieluista puuhaa ja aloimme viihtyä hyvin yhdessä ja seksistä tuli vakituisempaa.
Vaimolla on lupa mennä sänkyyn kaverin kanssa jos en ole kotona ja ovat panneet joitakin kertoja kaksistaan mutta useimmiten kimpassa.
Joten voidaan pitää että vaimollani on rakastaja ja kimppakaveri luvallani ja hyvin menee ainakin vielä ja nautitaan kaikki heteroseksistä.

13

1441

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vaimo lähti eilen ajaa 300km päähän tyydyttää yksin asuvaa miestä. Kolmansia harrastettu useampi vuosi,tän miehen kanssa olleet puh. ja video yhteydessä pariviikkoa. Neljän päivän vapaa vaimolla, uskomattoman upeeta seurata sivusta mitä kiima teettää. Tossa kelissä lähtee ajaa et pääsee panettaa itseään. Pari 44 ja 56

      • Anonyymi

        Rekka mies täällä heräili juuri. Voisin auttaa vaimoos kiimassa. Olen isohko 180 98 17 jaksan naida pitkään myös laukeemisen jälkeen uusinta nopsaan onnistaa. Ai ikä 56v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rekka mies täällä heräili juuri. Voisin auttaa vaimoos kiimassa. Olen isohko 180 98 17 jaksan naida pitkään myös laukeemisen jälkeen uusinta nopsaan onnistaa. Ai ikä 56v

        Kerran vaimo oli viikon ulkomaan keikalla rekka miehen mukana. Tykkäsi kuulema intiimiä hytissä rakastella.


      • Anonyymi

        Tää löydettiin kesälomalla asunto vaunut vierettäisillä paikalla Kuopiossa. Vaimolla ja miehellä synkäs saman tien.


      • Anonyymi

        Minkä ikäinen mies jolla vaimos meni panettaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä ikäinen mies jolla vaimos meni panettaa?

        Nuori mies 28v komee näin kuvan. Laitoin juuri viestii joku aika sitten, laittoi hymiön merkiksi yhdyntä menossa. Olen hengessä mukana tuntuu hyvältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuori mies 28v komee näin kuvan. Laitoin juuri viestii joku aika sitten, laittoi hymiön merkiksi yhdyntä menossa. Olen hengessä mukana tuntuu hyvältä.

        Vaimosi saa kunnolla nuorta kyrpää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuori mies 28v komee näin kuvan. Laitoin juuri viestii joku aika sitten, laittoi hymiön merkiksi yhdyntä menossa. Olen hengessä mukana tuntuu hyvältä.

        Saa ainakin vaimo nauttii kunnolla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaimosi saa kunnolla nuorta kyrpää.

        Soiteltiin kuulumisia kehui miten ihana mies, senhän kyllä tiesin pariviikkoa videopuheluja useesti vuorokaudessa. Pitkä matka summittain ois lähtee panettaa, videon välityksellä molemmat näkivät mitä kumpikin saa. Itse en nähnyt enkä halunnut puutua koska kahden keskeinen asia. Koskaan aiemmin vaimo ollut kyllä niin kiimassa lähtiessään eka kertaa miehen tykö.


      • Anonyymi

        Ainaskin vaimo tykkäs kun viikon vietti rahtarin mukana. Jaksava ja osaava mies, matkan aikanakin pysähtynyt levähdys paikalle naimaan, spermat sisään nopsaan ja matka jatkui. Vaimo tykkäs miten kaveri rauhottui pika panon jälkeen.


    • Anonyymi

      Voisin ottaa jonkun vaimon hellittäviksi P-savossa

    • Anonyymi

      Nelisen vuotta sitten oltiin Seinäjoella komennuksella ja sunnuntaina vein vaimoni majapaikkaan mukanani.
      Meitä oli siellä lisäkseni 3 muuta miestä majoitettuna.
      Kerroin työkavereille tavanneeni kiimaisen naisen joka suostuu seksiin vaikka meidän kaikkien kanssa.
      Oltiin najoitettu kahden hengen huoneisiin.
      Kolme meistä pani ahkerasti vaimoani tietämättä häntä minun vaimokseni.
      Yksi oli ruokkiksella käynyt panemassa kahtena kertana yksin vaimoani.
      Perjantaina vein todella nussitun vaimoni kotiin ja suoraan sänkyyn kiima panolle muistellen viikon seksikokemussta.

    • Anonyymi

      Kelpaisiko vaimollesi 20 vuotias 182cm 88kg mies

    Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      298
      6569
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      147
      5020
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      330
      2172
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1573
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      8
      1512
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1215
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      181
      1138
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      949
    9. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      47
      867
    10. 46
      823
    Aihe