Olen Motonetin kanta-asiakas
Meinaan tänään ostaa itselleni joululahjaksi 100 € Motonet lahjakortin, niin saanko lahjakortin ostosta 10 euron alennuksen ja toisen 10 euron alennuksen kun ostan lahjakortilla 100 euron arvosta tavaraa?
Motonet lahjakortti.
12
4216
Vastaukset
- Anonyymi
Minulta saat lisäksi vanhentuneen pizza tarjous kupongin.
- Anonyymi
Minulla on tarjota Woltin heitto.
- Anonyymi
Kannattaisi varmaan kysyä sieltä Motonetista. Mutta veikkaanpa, ettei tuommoinen kikkailu onnistu.
- Anonyymi
"En ole ennustaja, vaan säveltäjä", sanoi Sibeliuskin aikanaan!
Oletko ollut niin tuhmana, että joudut ostamaan itsellesi lahjakortin, kun
muut ei sitä osta? Kysy toki asiaa suoraan Motonetistä. - Anonyymi
Saako motonetin lahja kortilla sieltä ilotulitteita
- Anonyymi
Sama uusavuton taas utelee! Kysy alakoulun opettajaltasi: Kirjoitetaanko
lahja kortti yhteen ja tuleeko utelun jälkeen kysymysmerkki!
Hautaustoimistoista saa suruadresseja ja kuritushuone on yhdyssana.
- Anonyymi
Minä ostin satasella Prismasta itselleni lahjakortin. Nyt olen iloinen kun minulla on sata euroa käytettäväksi Prismaan jeejee.
- Anonyymi
Minä lähetin itselleni joulukortin, kun varmaankaan kukaan muu ei lähetä.
- Anonyymi
Olen kuullut, : Kyllä saat 10 € alennusta lahjakortista, eli saat 100€ lahjakortin 90 egellä.
Kun olet tehnyt 100€ ostoksia saat 10 € alennusta.
Kun kortti on tyhjä, maksavat kortin palautuksesta vielä 10 € - Anonyymi
Motonetin lahjakortti vanhenee 1 vuodessa, muualla yleensä 2 vuotta käyttöaikaa. En suosittele.
- Anonyymi00011
Niin vanhenee. Tänään raumalla pojan lahjakortti päivän liian vanha. Ei kelvannut.Ei voi kuulemma tehdä mitään. Harmi kun varsinaisessa kortissa ei ole mitään päivämäärää. Ei paljon innosta ostaa uutta korttia.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Niin vanhenee. Tänään raumalla pojan lahjakortti päivän liian vanha. Ei kelvannut.Ei voi kuulemma tehdä mitään. Harmi kun varsinaisessa kortissa ei ole mitään päivämäärää. Ei paljon innosta ostaa uutta korttia.
VOIKO MOTONETIN LAHJAKORTILLA OSTAA SP:EN RAKETTEJÄ MOTONETILLÄ UV?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1167133Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4945271Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1463240Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2152621Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t382307Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431272En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771232Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681168Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111159- 1111133