Olen Motonetin kanta-asiakas
Meinaan tänään ostaa itselleni joululahjaksi 100 € Motonet lahjakortin, niin saanko lahjakortin ostosta 10 euron alennuksen ja toisen 10 euron alennuksen kun ostan lahjakortilla 100 euron arvosta tavaraa?
Motonet lahjakortti.
10
3622
Vastaukset
- Anonyymi
Minulta saat lisäksi vanhentuneen pizza tarjous kupongin.
- Anonyymi
Minulla on tarjota Woltin heitto.
- Anonyymi
Kannattaisi varmaan kysyä sieltä Motonetista. Mutta veikkaanpa, ettei tuommoinen kikkailu onnistu.
- Anonyymi
"En ole ennustaja, vaan säveltäjä", sanoi Sibeliuskin aikanaan!
Oletko ollut niin tuhmana, että joudut ostamaan itsellesi lahjakortin, kun
muut ei sitä osta? Kysy toki asiaa suoraan Motonetistä. - Anonyymi
Saako motonetin lahja kortilla sieltä ilotulitteita
- Anonyymi
Sama uusavuton taas utelee! Kysy alakoulun opettajaltasi: Kirjoitetaanko
lahja kortti yhteen ja tuleeko utelun jälkeen kysymysmerkki!
Hautaustoimistoista saa suruadresseja ja kuritushuone on yhdyssana.
- Anonyymi
Minä ostin satasella Prismasta itselleni lahjakortin. Nyt olen iloinen kun minulla on sata euroa käytettäväksi Prismaan jeejee.
- Anonyymi
Minä lähetin itselleni joulukortin, kun varmaankaan kukaan muu ei lähetä.
- Anonyymi
Olen kuullut, : Kyllä saat 10 € alennusta lahjakortista, eli saat 100€ lahjakortin 90 egellä.
Kun olet tehnyt 100€ ostoksia saat 10 € alennusta.
Kun kortti on tyhjä, maksavat kortin palautuksesta vielä 10 € - Anonyymi
Motonetin lahjakortti vanhenee 1 vuodessa, muualla yleensä 2 vuotta käyttöaikaa. En suosittele.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h292290- 1282283
- 1582044
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201628- 331538
- 511037
- 86995
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24922- 16911
- 114894