Olen Motonetin kanta-asiakas
Meinaan tänään ostaa itselleni joululahjaksi 100 € Motonet lahjakortin, niin saanko lahjakortin ostosta 10 euron alennuksen ja toisen 10 euron alennuksen kun ostan lahjakortilla 100 euron arvosta tavaraa?
Motonet lahjakortti.
10
3205
Vastaukset
- Anonyymi
Minulta saat lisäksi vanhentuneen pizza tarjous kupongin.
- Anonyymi
Minulla on tarjota Woltin heitto.
- Anonyymi
Kannattaisi varmaan kysyä sieltä Motonetista. Mutta veikkaanpa, ettei tuommoinen kikkailu onnistu.
- Anonyymi
"En ole ennustaja, vaan säveltäjä", sanoi Sibeliuskin aikanaan!
Oletko ollut niin tuhmana, että joudut ostamaan itsellesi lahjakortin, kun
muut ei sitä osta? Kysy toki asiaa suoraan Motonetistä. - Anonyymi
Saako motonetin lahja kortilla sieltä ilotulitteita
- Anonyymi
Sama uusavuton taas utelee! Kysy alakoulun opettajaltasi: Kirjoitetaanko
lahja kortti yhteen ja tuleeko utelun jälkeen kysymysmerkki!
Hautaustoimistoista saa suruadresseja ja kuritushuone on yhdyssana.
- Anonyymi
Minä ostin satasella Prismasta itselleni lahjakortin. Nyt olen iloinen kun minulla on sata euroa käytettäväksi Prismaan jeejee.
- Anonyymi
Minä lähetin itselleni joulukortin, kun varmaankaan kukaan muu ei lähetä.
- Anonyymi
Olen kuullut, : Kyllä saat 10 € alennusta lahjakortista, eli saat 100€ lahjakortin 90 egellä.
Kun olet tehnyt 100€ ostoksia saat 10 € alennusta.
Kun kortti on tyhjä, maksavat kortin palautuksesta vielä 10 € - Anonyymi
Motonetin lahjakortti vanhenee 1 vuodessa, muualla yleensä 2 vuotta käyttöaikaa. En suosittele.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232548- 1351954
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1151281Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631276En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771131HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio271123Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik351122Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451089Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉841038- 961013