Häkkivarastossa

Anonyymi-ap

Avaan kellarikäytävän oven ja laitan sekuntikellon päälle.
Kävelen reippaasti varaston ovelle ja aukaisen sen ja menen häkkivarastoni luokse.
Aikaa tähän näkyy menevän noin puoli minuuttia.
Avaan lukon jonka saa myös lukkoon ilman avainta ja heitän avaimet pitkän varastokäytävän vastakkaiseen päähän.
Sitten aloitan hitaasti riisumaan päällysvaatteita yltäni ja laitan ne häkkikoppiin.
Katson avaimia kaukana ja mietin mitä olen oikein tekemässä jatkaen samalla kuitenkin riisuuntumista.
Hyväilen alastonta ylävartaloani paljas nännini kovettuu nipistäessäni sitä kynsilläni.
Aivan kun tuntisin ilman virtauksen paljaalla vartalollani.
Sormeni haparoivat housujen nappia ja hitaasti työnnän molemmat housut nilkkoihin.
Nousen ylös ja kuuntelen ääniä tuleeko kukaan mutta äänet kuuluvat ulkoa.
Potkaisen housut jalastani häkkivarastoon ja suljen oven asetellen samalla lukon oveen lukitsematta vielä.
Katson kelloa jos kellarikäytävän ovi kolahtaa minulla on noin puoli minuuttia aikaa pukeutua tai tulija löytää minut nyt alastomana.
Tartun lukkoon ja hitaasti puristan sitä kiinni katsoen avaimia käytävän päässä.
Onko minulla rohkeutta tehdä tämä?
Naps nyt en voi enää perääntyä.
Kaikki vaatteeni ovat lukkojen takana ja olen alastomana yleisessä varastossa!
Hengitykseni ja sykkeeni kiihtyy jännityksestä katsoessani kaukana olevia avaimia ja kellossa kuluvaa aikaa.
Tajuan että minulla ei ole mitään käsitystä kuinka kauan minulla kuluu aikaa pukeutumiseen ja lukon auki saamiseen.
Samassa kuulen kolahduksen.
Paniikki iskee ja juoksen hakemaan avainta.
Rapiseeko avain jo varaston ovessa yritän kuunnella yrittäessäni saada oikeaa lukon avainta sormiini?
Miten helppo lukon aukaisu ja pukeutuminen muuttuukin hysteerisenä hankalaksi.
Äkkiä vain paita ja housut päälle.
Hengästyneenä tarkistan tilanteen ja katson aikaa on kulunut yli minuutti kolahduksesta.
On hiljaista, väärä hälytys...
Mikä olisikaan se tunne jos ulkopuolinen olisi ennättänyt avainten väliin ja joutuisin pyytämään avaimia.
Saisinko ne suosiolla vai kuinka pitkään siinä pitäisi keimailla alastomana näytillä?
Sitten tulee tylsää ensimmäisen kerran jännityksen kadottua.
Miten viedä seuraavalle tasolle?
Suunnittelu ja ajatus häpeästä jos jää kiinni kiihotti melkein enemmän.
Päätän kokeilla toisen kerran.
Pakotan nyt itseni ensimmäistä kertaa videolle.
Haasteena ollut jo pidempään mutta en vain ole uskaltanut.
Laitan puhelimen kuvaamaan häkkivaraston hyllylle niin että alaston vartaloni paljastuu väkisin ovea avatessa ja yrittäessä ottaa vaatteita tai sammuttaessa kameraa.
Ujona kulman takaa kamera käyntiin ja nopeasti vaatteet pois ja koppiin ja ovi kiinni.
Nyt rohkenin lukkoa laittaessa tulla oven taakse ja näin puhelimen näytöllä kuinka vilahtelin alastomana oven laudan raoista etukameralla kuvatessani.
Yritin viivytellä naksauttaessani oven lukkoon.
Sitten petin itseni enkä onnistunut tyydyttämään itseäni kovin pitkään kun nappasin avaimet.
Lukko auki ja kamera sammuksiin ja vaatteet päälle.
Videolla näin alastoman vartaloni mutta turhan hätiköityä toimintaa nyt katsojan näkökulmasta ja se ettei riisuminen ja pukeminen näkynyt kameralle latisti videota merkittävästi.
Vilahtelu tyydyttäessäni lukitun oven takana parasta antia.
Ei taida olla minusta esiintyjäksi mutta päätän yrittää vielä.
Kameran laitan nyt kuvaamaan käytävälle.
Käyn avaamassa lukon ja tuon avaimet kameran eteen.
Nyt riisuuntumiseni täytyy näkyä kameraan ja se kuinka siirrän vaatteeni varaston puolelle ja suljen oven.
Lukko paikoilleen ja viivyttelyn jälkeen napsautan lukkoon.
Kävelen kameran luona esittelemässä alastonta vartaloani mutta en ota vielä avaimia vaan jatkan matkaa varaston toiseen päähän ja pysähdyn kuuntelemaan ääniä tyydyttäen samalla itseäni, tilanne ei kuitenkaan saa minua laukeamaan.
Palaan hakemaan avaimet ja pukeudun hitaasti ja käyn sammuttamassa kameran.
Nyt ei jäänyt epäselviä kohtia tapahtumiin mutta pettymyksekseni toiminta meneekin käsikirjoitettuna suorittamisen puolelle ja oma kiva jää puuttumaan.
Kiva video tuli kuitenkin...

36

12309

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aika rohkea olet 👏
      Lisää näitä kokemuksia, haluan kuulla..
      Vielä joku kerran jäät kiinni.. 😉
      Sitten se tuntuu hyvältä..

      • Anonyymi

        Täysin arpapeliä miten käy...
        Lainaan kommentin toisesta keskustelusta.
        Kerroin ensin siellä tapahtumasta.
        "Siinäpä naapurisopu koetuksella kun yrität selvittää naapurin isille tai äidille miksi heidän pikku Pirjo Petteri on kertonut nähneensä sinut hengästyneenä housut kintussa jalkoväliä raapimassa. Arvailisin harvemmin olevan positiivinen yllätys muuten kuin fantasioissasi."


      • Anonyymi

        Senkin yllyttäjä.
        Auto huollossa...


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Et sitten huomannut sitä valvontakameraa, joka laitettiin sinne varkaiden varalle.

      • Anonyymi

        Hups... Mitä tästä vielä seuraa?
        Kuka katsoo tallenteen ja näyttääkö sitä myös muille?
        Minusta tuntuu ettei ollut viimeinen kerta kun esiinnyn kameralle.


    • Ihana, kerrankin jotain uutta!
      Toi valvontakamera näkökulma, johtaakohan kiristykseen 😅👍

    • Anonyymi

      Tuleeko jatkoa kellari tekemisisiin, ois kiva kuulla?

    • Anonyymi

      Aivan mahtavan kiihottavaa ja sainkin tästä ajatuksen itselleni annetusta tehtävästä jonka aion toteuttaa.
      Asun opiskelija asunnossa pienkerrostalon ylemmässä 2.kerroksessa. Talossa on 6 asuntoa ja 1.kerroksessa asuu 2 vanhempaa miestä joilla lähes päivittäin kyläilee seudun juopottelijoita. Näiltä miehiltä satelee ehdotuksia solkenaan mutta enhän minä 18v tyttönä kehtaa edes kylään mennä vaikka kovasti houkuttelevatkin.

      Nyt päässäni muhii jännittävän kiihottava kokeilu idea.
      Kellarikerroksessa on saunat ja lukittavat häkkivarastot.
      Ehkä jo tänään teen kuten aloittajakin on tehnyt mutta käyn avaamassa häkkivarastoni lukon, vien avaimen kotiini, palaan varastolle, riisuudun alastomaksi, heitän vaatteeni häkkivarastoon laittaen lukon kiinni.
      Nyt minun olisi aivan pakko hiipiä rappukäytävään ja alastomana kävellä kotiini 2.kerrokseen pelkona tulla näiden herrojen näkemäksi!!
      Suorastaan vapisen jo tästä ajatuksestakin, ehkä nolosta ilmitulosta ja mahdollisista jälkiseuraamuksista mutta silti tämän olen itselleni luvannut tehtäväkseni toteuttaa.

      Kiihottava vinkki aloittajalta, kiitos siitä!!
      N.18

      • Anonyymi

        Siistiä 🙂
        Kerro kokemuksesi, kun olet tehnyt sen. Odotan innolla tietoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siistiä 🙂
        Kerro kokemuksesi, kun olet tehnyt sen. Odotan innolla tietoa

        Eilen jo sain sen lähes toteutettua!
        Olin kellarissa jo alasti pelkät nilkkasukat jalassa vaatteeni häkkikomerossa vapisten jännityksestä ja kiihoituksesta mutta en millään uskaltanut lukita lukkoa häkkikomeron oveen. Noin puolituntia taistelin itseni kanssa kuulostellen peloissani jonkun saapumista kellariin ja kävelin jopa kokeeksi kellarin portaat ylös rappukäytäväön johtavalle ovelle mutta en sen enempää.
        Kiihottava kokemus tuo oli jo sinällään enkä aio jättää asiaa tähän vaan toteuttaa tämän kokonaisuudessaan kuten itselleni lupasin.
        N.18


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eilen jo sain sen lähes toteutettua!
        Olin kellarissa jo alasti pelkät nilkkasukat jalassa vaatteeni häkkikomerossa vapisten jännityksestä ja kiihoituksesta mutta en millään uskaltanut lukita lukkoa häkkikomeron oveen. Noin puolituntia taistelin itseni kanssa kuulostellen peloissani jonkun saapumista kellariin ja kävelin jopa kokeeksi kellarin portaat ylös rappukäytäväön johtavalle ovelle mutta en sen enempää.
        Kiihottava kokemus tuo oli jo sinällään enkä aio jättää asiaa tähän vaan toteuttaa tämän kokonaisuudessaan kuten itselleni lupasin.
        N.18

        Puoli tuntia!
        Hienoa jos olen ollut idean lähteenä.
        Tekstin aloittajan kokeilut olleet vain murto osan tuosta ajasta.
        Tuo sauna voisi mahdollistaa sinulla vaikka mitä...
        Avaimien kanssa saa muuten olla tarkkana ettei lukitse itseään alastomana umpikujaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puoli tuntia!
        Hienoa jos olen ollut idean lähteenä.
        Tekstin aloittajan kokeilut olleet vain murto osan tuosta ajasta.
        Tuo sauna voisi mahdollistaa sinulla vaikka mitä...
        Avaimien kanssa saa muuten olla tarkkana ettei lukitse itseään alastomana umpikujaan.

        Totta. Jos kotiavaimet jäisi vahingossa lukittuun häkkikomeroon ja olisin alasti...!!
        Koska olen onneton sähläri, en tämän ajatuksen takia ole uskaltanut vielä tätä jännitysnäytelmää toteuttaa mutta koska itselleni lupasin olla rohkea ja tehdä jotain jännää, niin kyllä joku päivä vielä teen sen.
        N.18


      • Anonyymi

        Sain monet monituiset jännityskerrat tästä avainleikistä kunnes lopulta kävi sitten nolosti ja jäin alastomana kahden tulen välissä kiinni!!

        Kävin taas avaamassa häkkivarastoni lukon eikä kellarissa ollut, enkä kuullutkaan olevan ketään. Vein häkkikomeron lukonavaimen kotiini, palasin varastolle, riisuudun alastomaksi ja heitin kaikki vaatteeni häkkivarastoon laittaen häkkioven lukon kiinni.
        Nousin kellarin raput ylös rappukäytävään johtavalle ovelle kun kuulin tousen juopon oven aukeavan ja ainakin kolmen juopon kova äänistä juttelua!
        Samalla kuulin kauhistuksekseni kellarissa oven pamahtavan kiinni ja jonkun astelevan kohti kellari portaita!! Menin paniikissa täysin lukkoon enkä keksinyt tehdä mitään millä pääsisin pinteestä. Kohta jo portailla seisoi tämä toisen asunnon vuokralainen. Noin 60v juopottelusta pöhöttynyt tukeva lähes kalju ukko tuijotti minua paikalkaan seisten kuin uskomatta silmiään kun näki minut siinä oven edessä häpeämässä seisomassa alasti!!

        Ette voi uskoa kuinka nololta minusta tuntui. Siinä jos missä olisi halunnut olla näkymätön!
        Ukko nousi puhisten portaita minua kohti enkä voinut mennä rappukäytäväänkään koska siellä oli useampi mies.
        Tähän loppui vaarallinen leikkini ja olisihan se pitänyt arvata, että kun sen liian monta kertaa toistaa, siitä joutuu lopulta jo väkisinkin yllätetyksi!
        N18


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sain monet monituiset jännityskerrat tästä avainleikistä kunnes lopulta kävi sitten nolosti ja jäin alastomana kahden tulen välissä kiinni!!

        Kävin taas avaamassa häkkivarastoni lukon eikä kellarissa ollut, enkä kuullutkaan olevan ketään. Vein häkkikomeron lukonavaimen kotiini, palasin varastolle, riisuudun alastomaksi ja heitin kaikki vaatteeni häkkivarastoon laittaen häkkioven lukon kiinni.
        Nousin kellarin raput ylös rappukäytävään johtavalle ovelle kun kuulin tousen juopon oven aukeavan ja ainakin kolmen juopon kova äänistä juttelua!
        Samalla kuulin kauhistuksekseni kellarissa oven pamahtavan kiinni ja jonkun astelevan kohti kellari portaita!! Menin paniikissa täysin lukkoon enkä keksinyt tehdä mitään millä pääsisin pinteestä. Kohta jo portailla seisoi tämä toisen asunnon vuokralainen. Noin 60v juopottelusta pöhöttynyt tukeva lähes kalju ukko tuijotti minua paikalkaan seisten kuin uskomatta silmiään kun näki minut siinä oven edessä häpeämässä seisomassa alasti!!

        Ette voi uskoa kuinka nololta minusta tuntui. Siinä jos missä olisi halunnut olla näkymätön!
        Ukko nousi puhisten portaita minua kohti enkä voinut mennä rappukäytäväänkään koska siellä oli useampi mies.
        Tähän loppui vaarallinen leikkini ja olisihan se pitänyt arvata, että kun sen liian monta kertaa toistaa, siitä joutuu lopulta jo väkisinkin yllätetyksi!
        N18

        Huhhuh! Voin vain kuvitella kuinka nololta ja hävettävältä tuntui silloin. Vaikka kyllähän me exhibitionistit vähän noita tilanteita kerjäämmekin.

        Kiitos tästä varoittavasta esimerkistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huhhuh! Voin vain kuvitella kuinka nololta ja hävettävältä tuntui silloin. Vaikka kyllähän me exhibitionistit vähän noita tilanteita kerjäämmekin.

        Kiitos tästä varoittavasta esimerkistä.

        Juu. Ei kannata kokeilla onneaan liian monta kertaa vaikka kui olis jännää!
        N18


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu. Ei kannata kokeilla onneaan liian monta kertaa vaikka kui olis jännää!
        N18

        Täytynee tosiaan laittaa itsekin vähän jarrua noihin temppuihin hetkeksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytynee tosiaan laittaa itsekin vähän jarrua noihin temppuihin hetkeksi

        Toisaalta ilman tätä noloo nakuna kiinnijäämistä en olisi saanut kokemuksia erilaisesta rajummasta seksistä josta oon saanut nautintoa.
        Asiat usein johtaa toiseen mut jos mitään ei tee, ei mitään jännää tapahdukaan.
        N18


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisaalta ilman tätä noloo nakuna kiinnijäämistä en olisi saanut kokemuksia erilaisesta rajummasta seksistä josta oon saanut nautintoa.
        Asiat usein johtaa toiseen mut jos mitään ei tee, ei mitään jännää tapahdukaan.
        N18

        Kerro lisää tuosta


    • Anonyymi

      Tunnistan Sinut.

      • Anonyymi

        Ketä tarkoitat, kenet tunnistat?
        N.18


    • Anonyymi

      Mun Miesmies 57

    • Anonyymi

      Toteutuksen suunnittelua ja haaveilua miten käy.
      Saa nähdä riittääkö rohkeus kokeilla oikeasti.
      Sivuleikkurit jäädytettynä pakasterasiaan ja nippusiteitä mukanani kävelen jälleen häkkivarastoon.
      Aikaisemmat nakuilut eivät tuoneet enää toivottua tunnetta nyt uusi yritys. Olen aikaisemmin löytänyt tyhjän häkin varaston vastakkaiselta reunalta omaa häkkiä.
      Vien pakasterasiaan jäädytetyn sivuleikkurin sinne ja kävelen omalle häkkikopille avaten lukossa olevan oven.
      Tunnustelen fiilistä alkaako jännitys nousta riisuessani vaatteita varastoon. Vielä viimeiset ja seison alastomana häkkivaraston oven vieressä.
      Muistan etten vahingossa lukitse itseäni alasti varastoon nostaessani lukon ja avaimet sekä puhelimen sisälle hyllyyn.
      Kerran ollut jo liian lähellä.
      Kuuntelen ääniä josko joku olisi tulossa mutta menee ohi. Katson kaikkia vaatteitani, puhelintani ja avaimiani häkkivarastoni sisällä ja suljen oven.
      Pujotan vahvan nippusiteen lukon lenkkiin ja epäröin onko minusta tähän.
      Piinaavan hitaasti asetan nippusiteen paikoilleen ja työnnän pään lukituslenkkiin lukitsematta kuitenkaan.
      Kädet alkaa täristä ja kuulen samalla naksahduksia.
      Leikki on alkanut nippuside on lukittunut enkä voi avata enää ovea ja saada vaatteitani päälleni.
      Nyt en voi muuta kuin odottaa sivuleikkureiden sulavan jääpalasta.
      Kävelen varaston ovelle ja sammutan katkaisimesta valot.
      Tulee aivan pimeää ja hapuilen vähän matkaa takaisinpäin.
      Sitten pyörin sekoittaen suuntavaistoni ja pysähdyn kuuntelemaan.
      Minulla ei ole mitään käsitystä mihin suuntaan lähteä jos kuulen ääniä.
      Valokatkaisin on oven vieressä joten voin kohdata varastoon tulijan sitä tavoitellessa.
      Avoimeen häkkivarastoon jossa sivuleikkurit ja mahdollisuus piiloutua on matkaa kymmeniä metrejä.
      Syke nousee ja alan hapuilla pitkin seiniä löytääkseni takaisin katkaisijan ja saan aikaan meteliä osuessani verkkoseiniin joten joudun liikkumaan hitaammin.
      Hermostuneena menen useamman kerran harhaan kunnes tunnen metallioven ja löydän katkaisijan sen vierestä.
      Valot päälle ja kiiruhdan avoimeen koppiin tutkimaan jäätynyttä kuutiota koputtaen sitä lattiaan.
      Varasto kaikuu mutta jääpalalle ei tapahdu mitään joten en voi hajoittaa jäätä koska joku voisi tulla katsomaan mistä meteli kuuluu.
      Jääpala sulaa piinavan hitaasti ja panikoin juosten oman häkin ovelle kiskoen sitä väkisin auki mutta nippuside ei anna periksi. Istahdan ja kylmä lattia saa paljaan takapuoleni alla palaamaan todellisuuteen tilanteestani. Kävelen pitkin käytäviä uppoutuen tutkimaan ihmisten varastojen sisältöä ja kuulenkin puhetta käytävästä uteliaana miettien kuka sieltä mahtaa tulla ja samassa tulee kiire paeta avoimeen koppiin. Hitto en heti meinannut tajuta ettei minulla ole vaatteita.
      Vetäessäni ovea kiinni kuulen varaston oven aukeavan ja tuntuu että hengitykseni kaikuu tilassa painautuessani varaston nurkkaan ja kylmän verkon painautuessa paljasta takapuoltani vasten säpsähdän saaden aikaan metallisen äänen.
      Nyt rauhoitu helvetissä jos et halua paljastua. Askeleiden ääni kuuluu mutta en tahdo hahmottaa mihin suuntaan ne menevät.
      Viimein kuulen lukon äänen ja kahinaa kun jotain otetaan.
      Sitten kuulen taas askeleiden äänen ja ne lähestyvät ja pysähtyvät.
      Henkilö selvästi kuuntelee ja tajuan että valot varastossa saavat hänet miettimään että täällä on joku.
      Näen varaston oven olevan hiukan raollaan joten tulisiko hän katsomaan sisälle nähden minut? Viimein kuulen tuhahduksen ja kohta valot sammuvat ja henkilö poistuu. Huomaan olevani kiihoituksen vallassa ja tartun jäämurikaan ja sivelen sillä paljaita rintojani ja painan sen vasten...
      Päästän voihkaisun samalla jääpala putoaa kolinan saattelema lattialle. Käytävästä kuuluukin ääniä ja varaston metalliovi aukeaa ja valot syttyvät ja askeleet alkavat kiertää varastossa. Hän ei ollutkaan ennätänyt pois käytävästä ja kuuli äänet.
      Samalla näen käytävälle lentäneet sivuleikkurit ja auenneen oven.
      Sen enempää ajattelematta vedän oven kiinni ja jään kuuntelemaan huomattiinko minut. Hän taisi olla kulman takana. Kuulen askeleet lähestyy ja katson kauhuissani kuka on tulossa mutta näen vain hänen nappaavan sivuleikkurit mukaansa ja poistuvan varastosta sammuttaen jälleen valot.
      Olen loukussa täysin alastomana taloyhtiöni varastossa ja nippusiteen katkaisemisesta tulee tuskaisen hidasta ilman leikkuria.

      • Anonyymi

        Olisin ollut tuossa tilanteessa paniikissa!!
        N. 18


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisin ollut tuossa tilanteessa paniikissa!!
        N. 18

        Huomasin että todellisuuden ja fantasiaosuuden raja jäi pois. Nippusiteet ja jääpala oli mukana varastossa mutta jäi haaveiluksi kirjoitellessa oven vieressä. Tavoitteena vielä keksiä ajallisesti joku kunnon pitkä sessio... Ämpäri ennättäisi vielä pakkaseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomasin että todellisuuden ja fantasiaosuuden raja jäi pois. Nippusiteet ja jääpala oli mukana varastossa mutta jäi haaveiluksi kirjoitellessa oven vieressä. Tavoitteena vielä keksiä ajallisesti joku kunnon pitkä sessio... Ämpäri ennättäisi vielä pakkaseen.

        Odotellessa ideaa kokeillut nostaa riskiä rohkeammilla paikoilla. Alkaa taas tuntua kiinnijäämisen riski kun keimailee heti ulko-oven takana tai rappukäytävässä rinnat paljaana tai housut kintussa. Onneksi muistin ovisilmät...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomasin että todellisuuden ja fantasiaosuuden raja jäi pois. Nippusiteet ja jääpala oli mukana varastossa mutta jäi haaveiluksi kirjoitellessa oven vieressä. Tavoitteena vielä keksiä ajallisesti joku kunnon pitkä sessio... Ämpäri ennättäisi vielä pakkaseen.

        Aivan huippua. Monta kertaa on tullut haaveiltua tuommoisesta kokeilusta, mutta uskallusta vain ei ole ollut riittävästi


    • Anonyymi

      Nuorempana runkkasin spermat tyhjän häkkivaraston reiästä sisään, hyvää teki tyhjentää pussit.

    • Anonyymi

      Omalla parvekkeellakin voi hivistellä niin, että runkkailee alastomana ja tietää naapurin voivan kurkata milloin tahansa omalta puoleltaan.

      • Anonyymi

        Tuo on niin totta. Mulla omakotitalossa ei parveketta ole, mutta terassilla mikä on osittain aidotettu naapurien suuntaan ja tielle, on tullut nakuiltua ja auringossa maaten itseä hipelöityä. Joskus kiimassa myös silmät sidottuna.


      • Anonyymi

        Fantasiaa
        Rivitalon takaoven saa lukkoon ilman avainta eikä aukea ulkoa päin.
        Yläosattomissa ottamaan aurinkoa ja lukita itsensä ulos.
        Kierrettävä talo päästäkseen etuoven kautta takaisin sisälle.
        Siinä kun pääsisi naapurille selittämään että ovi meni vahingossa lukkoon. Niin ja mukava olisi että pääoven avain olisi matkassa ettei huoltomiehelle tarvitsisi esitellä tilannetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fantasiaa
        Rivitalon takaoven saa lukkoon ilman avainta eikä aukea ulkoa päin.
        Yläosattomissa ottamaan aurinkoa ja lukita itsensä ulos.
        Kierrettävä talo päästäkseen etuoven kautta takaisin sisälle.
        Siinä kun pääsisi naapurille selittämään että ovi meni vahingossa lukkoon. Niin ja mukava olisi että pääoven avain olisi matkassa ettei huoltomiehelle tarvitsisi esitellä tilannetta.

        Kokeiltu on, tosin tahattomasti. Oli aika kuumottavaa mennä naapurin pihan ohi ja kiertää etuovelle. Onneksi se ei ollut lukossa. Silloin meinas iskeä paniikki, jälkikäteen sen muistelu kiihotti, ehkäpä nyt kun ilmat lämpenee teen sen uusiksi.


    • Anonyymi

      Näistä syntyi fantasiamainen ajatusleikki, että miltä tuntuisi vahingossa kohdata tämänkaltaisessa tilanteessa oleva nainen, joka olisi samaan aikaan sekä kiihkossa että häpeissään.

      Kävi myös myös mielessä, että jos häkkivarasto ei ole väestönsuojassa, jonne kännykkä ei kuulu, niin miltä tuntuisi itsestä ja naisesta sellainen, että kännykkä striimaisi niin, että striimaaja ei tietäisi, että kuka tai ketkä katsoisivat häntä eikä pystyisi näkemään eikä kuulemaan vastapuolta tai -puolia, vaan ainoastaan näkisi, että hänellä on niin ja niin monta katsojaa.

      M35

      • Anonyymi

        Vois oikeastikin olla kiihottavaa striimata itseä tuommoisessa paikassa. Voisin alkaa suunnittelemaan jotain vastaavaa, kun häkkivarastoa ei ole. Mikähän voisi olla hyvä striimikanava


      • Aivan ihana ajatus tuo striimaus!!!


    • Anonyymi

      Nyt kun ulkona on hankala paljastella. Pitäisi keksiä vain julkinen tila kun oma asunto ei mahdollista nakuilua noin.
      Hotellien käytävillä usein kamera valvontaa?
      Ehkä jonkun ostoskeskuksen hiljainen rappukäytävä.

    Ketjusta on poistettu 67 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      58
      5841
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3697
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      1968
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1789
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1236
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1199
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      967
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      52
      962
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      889
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      858
    Aihe