Susi jo syntyessään

Anonyymi-ap

niinkuin henkilömallitkin :)

AUTOTAUTOUUTISET
Rekkakuski lyttää Teslan uutuuden: "Täydellisen tyhmä ajoneuvo"
Tesla luovutti äskettäin ensimmäiset Semi-nimiset rekkanuppinsa ensimmäisille asiakkaille. Kaikki ammattikuljettajat eivät ole laitteesta kovin viehtyneitä.

27

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Milloin rekkakuskien sanomisille on annettu painoarvoa? Miksi he ovat rekkakuskeja? Koska eivät parempiin hommiin tyhmyytensä ja lihavuutensa vuoksi pääseet! 😂

      • Anonyymi

        Sinuna en läski paljo puskista huutelis. Kyllähän nuo rekkakuskit ovat arjen sankareita, vuorokauden ympäri kuskaavat paskoilla teillä tuonkin kaltaisille mollaajille pullaa pöytään ja kaikkea turhaa kulutus hyödykettä kauppoihin. Että ihan hatunnosto kaikille rekkakuskeille.


      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        🍒 ­N­­­y­­m­­f­­o­m­­­a­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17669191w

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Kyllä rekkakuskit tietää mitä on arki paanalla, ainut ammattikunta jonka seljässä voi lukea että P I T K Ä

      • Anonyymi

        Ainut ammattikunta missä kaikki ylipainoisia, kumartuessa työmiehen hymy loistaa ja takamus täynnä ns "rekkamiehen pastilleja".


    • Anonyymi

      Toyomies on miesten mies🏋️

      • Anonyymi

        MMM 🥰


    • Anonyymi

      Mä oon tojomies keikalla alas
      Tonneja takana, ruostetta alla
      Jo poikana päätin; mä oon tojomies
      Vaikka skodakuski saa puuronsa helpommalla

      Mä oon tojomies, oon hitto soikoon
      Ei tullu poliisii, ei virkamiestä
      Kulkeva konttori on tojomiehen hotelli
      Ja pennit revittävä irti kiamiehenpyllyreiästä

      Tuhansia töitä, valvottuja öitä
      Viikkoja tiellä, saan spermaa niellä
      Silmiä painaa, ei kia kuski anna lainaa
      Hei tojomiesmies, mikä pitää homon tiellä

      Mä oon tojomies, aina miehen päällä
      Ja joskus ylipainan en kiellä
      Kiusana kiire ja kondomit
      Ja kiamiesten spermat pakko niellä

      Mä oon tojomies, peppureiällelle kiire
      Viikko tiellä, kotona jorma
      Silmiä painaa, oispa tuttu homomies
      Sitä kotona ehkä ois jo lauantaina

      Mmm.. homoilen taas
      Mikä pitää miehen tiellä
      Oo.. homoilen taas

    • Anonyymi

      Teslassa on teknistä etumatkaa. Porchen sähköhenkilöauto alkaa olemaan Teslan tasolla ja joillain osa-alueilla hieman edelle. Sähkö Tesla ja Porche ovat vähän niinkuin bensavehkeiden Audi.

      • Anonyymi

        Audi??? Salli minun nauraa. Porche ja Audi kun verrataan niin eroa on kuin yöllä ja päivällä. Pulttienkatkoja ja öljyisyöyppö Audi. Oletko hullu vai näytteletkö? Veikka ekaa vaihtoehtoa.


      • Anonyymi

        Teslasta irtoilee ratit ajettaessa, puskurit tippuu pesujen jälkeen, kun vesiliukoisilla liimoilla kasattu jne . Puhumattakaan noista karmeista kolareista mitä ovat aiheuttaneet, kun sähköt ruvennut temppuamaan. Että kiitos ei ikinä koslaa..siis teslaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teslasta irtoilee ratit ajettaessa, puskurit tippuu pesujen jälkeen, kun vesiliukoisilla liimoilla kasattu jne . Puhumattakaan noista karmeista kolareista mitä ovat aiheuttaneet, kun sähköt ruvennut temppuamaan. Että kiitos ei ikinä koslaa..siis teslaa.

        Niin, jatka sitä katkokävelyäsi rollan avustuksella, kun olet juonut aivosi pehmeiksi 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, jatka sitä katkokävelyäsi rollan avustuksella, kun olet juonut aivosi pehmeiksi 😁

        katohan , patteriauto kuski lämpis ku näätä mikrossa 🤣


    • Anonyymi

      Nyt alkaa lämpenemään taas...

      • Anonyymi

        Ei sähkökinnerit ole autoja, ne on leluja jotka on kehitysasteella ja laskettu markkinoille ihmisten kiusaksi kaikkine vikoineen. Vain tyhmimmät niitä ostaa ja on viisainta pysytellä polttomoottorisissa autoissa jos aikoo varmasti liikkua kelissä kuin kelissä pitkiäkin matkoja ja etenkin talvella. Ellei sitten ole tarkoitus notkua huoltamoilla lataamassa sähkökinneriä tuntitolkulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sähkökinnerit ole autoja, ne on leluja jotka on kehitysasteella ja laskettu markkinoille ihmisten kiusaksi kaikkine vikoineen. Vain tyhmimmät niitä ostaa ja on viisainta pysytellä polttomoottorisissa autoissa jos aikoo varmasti liikkua kelissä kuin kelissä pitkiäkin matkoja ja etenkin talvella. Ellei sitten ole tarkoitus notkua huoltamoilla lataamassa sähkökinneriä tuntitolkulla.

        Niin, jatka sitä katkokävelyäsi rollan avustuksella, kun olet juonut aivosi pehmeiksi 😁😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sähkökinnerit ole autoja, ne on leluja jotka on kehitysasteella ja laskettu markkinoille ihmisten kiusaksi kaikkine vikoineen. Vain tyhmimmät niitä ostaa ja on viisainta pysytellä polttomoottorisissa autoissa jos aikoo varmasti liikkua kelissä kuin kelissä pitkiäkin matkoja ja etenkin talvella. Ellei sitten ole tarkoitus notkua huoltamoilla lataamassa sähkökinneriä tuntitolkulla.

        Taidat olla tojomiehiä?

        Mä oon tojomies keikalla alas
        Tonneja takana, ruostetta alla
        Jo poikana päätin; mä oon tojomies
        Vaikka skodakuski saa puuronsa helpommalla

        Mä oon tojomies, oon hitto soikoon
        Ei tullu poliisii, ei virkamiestä
        Kulkeva konttori on tojomiehen hotelli
        Ja pennit revittävä irti kiamiehenpyllyreiästä

        Tuhansia töitä, valvottuja öitä
        Viikkoja tiellä, saan spermaa niellä
        Silmiä painaa, ei kia kuski anna lainaa
        Hei tojomiesmies, mikä pitää homon tiellä

        Mä oon tojomies, aina miehen päällä
        Ja joskus ylipainan en kiellä
        Kiusana kiire ja kondomit
        Ja kiamiesten spermat pakko niellä

        Mä oon tojomies, peppureiällelle kiire
        Viikko tiellä, kotona jorma
        Silmiä painaa, oispa tuttu homomies
        Sitä kotona ehkä ois jo lauantaina

        Mm.. homoilen taas
        Mikä pitää miehen tiellä
        Oo.. homoilen taas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sähkökinnerit ole autoja, ne on leluja jotka on kehitysasteella ja laskettu markkinoille ihmisten kiusaksi kaikkine vikoineen. Vain tyhmimmät niitä ostaa ja on viisainta pysytellä polttomoottorisissa autoissa jos aikoo varmasti liikkua kelissä kuin kelissä pitkiäkin matkoja ja etenkin talvella. Ellei sitten ole tarkoitus notkua huoltamoilla lataamassa sähkökinneriä tuntitolkulla.

        Kävin tuossa isolla Bemulla kiekkoa revittelemässä patteriauto latauspisteen ympäri, siinä viherpiipero patteri kikottimensa vieressä huuli pyöreenä kahteli kun lumi vaan pöllys ja suora kutonen lauloi makiasti ! Sinne se jäi lumisena oottelemaan ,että muutaman tunnin päästä pääsis matkaa jatkamaan... muutaman kilsan 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, jatka sitä katkokävelyäsi rollan avustuksella, kun olet juonut aivosi pehmeiksi 😁😂

        Sähkökinnerin haltija lämpisi kuin näätä pakkasella.🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sähkökinnerin haltija lämpisi kuin näätä pakkasella.🤣🤣🤣

        Mä oon teslamies
        Jäin taas tienpäälle
        On ratti irti ja puskuri puonnut

        Mä onn teslamies ja virta loppui
        Bensamiehet aja ohi ja huidon tienpäällä
        Dieselistä vain vilkuttaat, eikä kukaan auta

        Nyt alkaa vituttaa kun on mulla kylmä
        ja huoltamolle pitkän matkaa
        Tulikin tää paska hankituksi

        Kylmä alkaa tehdä kurkkuun limaa
        Eikä tätä paskaa saa ees hinaa
        Ajoi ohi hiljaa joku ryhmä, avas autonsa ikkunaa
        ja porukka huusi, katsokaa kuin tyhmä jätkä

        Sillon varmaan mulkku ihan pätkä
        Egoaan noin nostaa tesla jätkä

        Mieltä alkaa tuo herja hiertää,
        Poskissa vitutus veri vain enää kiertää.
        Rankasti jo ottaa kaaliin,
        Huusivat poistuessaan, laita paaliin.

        Tuli viimein hinausauto, nosti teslan lavalle
        Kuski totes minne viedään, kenties kait sinne paaliin.
        Tuli aika kallis kakku, sokö on teslan akku.

        Jäi homma pahasti hiertää.
        Laitoin teslan romun kiertää.

        En oo enää teslakuski, tuli bensa vehje hommatuksi.
        Nyt on varmaa liikkua, ei oo enää tesla kiikkua
        Rahaa säästyy kakskyt tonnii, ei oo teslan akun osto hommii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävin tuossa isolla Bemulla kiekkoa revittelemässä patteriauto latauspisteen ympäri, siinä viherpiipero patteri kikottimensa vieressä huuli pyöreenä kahteli kun lumi vaan pöllys ja suora kutonen lauloi makiasti ! Sinne se jäi lumisena oottelemaan ,että muutaman tunnin päästä pääsis matkaa jatkamaan... muutaman kilsan 😄

        Niin, jatka sitä katkokävelyäsi rollan avustuksella, kun olet juonut aivosi pehmeiksi 😁😂.


    • Anonyymi

      Onpa hienoa keskustelua rekasta. Heh!

      • Anonyymi

        Kaikkihan tällä palstalla menee asian viereen vaikka kirjoittaisi mistä vaan, niin aina joku alkaa kränäämään.


      • Anonyymi

        Niin, jatka sitä katkokävelyäsi rollan avustuksella, kun olet juonut aivosi pehmeiksi 😁😂...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, jatka sitä katkokävelyäsi rollan avustuksella, kun olet juonut aivosi pehmeiksi 😁😂...

        Sulla on jo aivot pehemennyt kun on sama levy päällä? Ja eikös tuo kävelykin pätkine?😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on jo aivot pehemennyt kun on sama levy päällä? Ja eikös tuo kävelykin pätkine?😁

        Niin, jatka sitä katkokävelyäsi rollan avustuksella, kun olet juonut aivosi pehmeiksi 😁😂....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, jatka sitä katkokävelyäsi rollan avustuksella, kun olet juonut aivosi pehmeiksi 😁😂....

        Sulla on jo aivot pehminnyt kun on sama levy päällä.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      327
      2742
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      89
      2045
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1600
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1144
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1002
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      973
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      940
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      143
      873
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      832
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      734
    Aihe