Tyhmä kysymys jonka vastaus pitäisi itsekin tietää!
Kun toinen ihminen alkaa ottamaan suihin tai nuolemaan, niin pystyykö nuoltavana oleva tai suihinotettava nauttimaan toisen kosketuksesta. Entä nauttiiko nuolija tai munaa suussa pitävä? Siis oikeesti! Vai onko juttu vaan tekemistä tekemisen riemusta!
Tyhmä kysymys!
14
1185
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä minua ainakin kiihottaa kovastikin kun tiedän joutuvani ottamaan kalun suuhun imettäväkseni.
En osaa sanoa mikä asia siinä oikein on, alistuminen, jotenkin irstas tilanne, tietoisuus antavansa toiselle nautintoa, vai mikä, mutta kiihotun joka tapauksessa. Kiihottavuuttani lisää, vielä suoraviivaiset otteet ja rivohkot puheet.
Jotenkin vaan tuntuu hyvälle, kun vaikkapa bussissa miesystäväni sanoo, että valmistaudu, saat heti kotii tultuamme imeä pussit tyhjiksi, tai rakastellessamme kesken kaiken ilmoittaa, että muutama työntö vielä pillussasi ja saat välillä imeä kalua ja tiedän hänen asettuva sohvalle istumaan ja minun joutuessa kiltisti polvistumaan hänen eteensä imemään kalua. Usein mies vielä siinä kommentoi imemistäni ja innokkuuttani, sekä tottelevaisuuttani..- Anonyymi
Ihana narttunen sitten oletkin ja hyvä niin ;)
- Anonyymi
Aloittaja kommentoi!
Ei ole sellainen vastaus jota odotin! Teet suihinottoa jotta kumppani nauttii! No, ehkä nautit kun olet suu täynnä munaa ja sama kun muna painaa pillun pohjaa. - Anonyymi
Ukko64 tyypillinen skitsoafektiivinen tapaus avautui jälleen piip piip
- Anonyymi
Rakastatko lasta?
- Anonyymi
Annoin huostaan sen äpärän
- Anonyymi
Äiti ainakin rakastaa kun nuolen iltaisin häntä.
M Minä tykkään erityisesti olla suuseksissä antavana osapuolena.
Nautin nimenomaan siitä kun näen ja tunnen kuinka nainen kostuu, ääntelee ja kiihottuu kun nuolen häntä pitkään. Ja kun hän saa orkun niin se on myös minun nautinto ja olen tyytyväinen- Anonyymi
Eunukin päiväuni buaahaa
- Anonyymi
Kaikkein parasta Naisen nuolemisessa on se kun onnistuu löytämään sellaisen Naisen joka suorastaan squirttaa suun täydeltä lemmennektariaan kun häntä nuolee ;)
- Anonyymi
Tuntuu upealta kun kalu naisen tai miehen suussa ja kun saa laueta syvälle. Tuntuu että mies on parempi ja rohkeampi saattaa upottaa sormia syvälle samalla kun imee. Itse nautin suunnattomasti sykkävän kalun ja kiimaisen pillun nuolemisesta. Hienoa saada suu täyteen lämmintä spermaa ja kasvot märkänä kun kieltä upottaa limaiseen pilluun.. Suuseksi antavana tai ottavana on parasta
- Anonyymi
Aloittajan kysymykseen vastaus: KYLLÄ ja KYLLÄ!
Nautin kummastakin sekä vastaanottajan että antajan roolista. Täytyy sanoa, että kaikkein voimallisimmat itse saamani orgasmit olen saanut, kun minulle on annettu suuseksiä. Ihan sellainen tajunnan räjäyttävä kokemus, tajunta hämärtyi hetkeksi, tähtiä vain näkyi ja kroppa vapisi.
Nautin myös suunnattomasti suuseksin antamisesta. Siitä saa valtavasti mielihyvää, kun pääsee niin lähelle toista kuin on ikinä mahdollista päästä, ihastella kauneutta aivan lähietäisyydeltä, tuntea herkullinen maku ja tuoksu sekä ohjata toisen reaktioita klitoriksesta kuin kieliohjattavalla joystickillä. Samalla voi pitää kiinni rinnoista tai lantiosta ja tuntea toisen kiima.
Jos on pakko valita, niin pidän enemmän antamisesta kuin saamisesta.
M53
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641506Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä281379Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701318Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2201189- 1281105
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3201041Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271037- 42959
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että285956- 76954