Rokotteesta ei saa puhua totuutta...

Anonyymi-ap

Kiinnostava viestiketju poistettiin....tuli liikaa totuutta.

Suomessa varastot pullistelee kalliita rokotteita, joiden päivämäärät vanhenee.
Nyt on kiire saada tökättyä ne tietämättömiin ihmispoloisiin....😥

13

191

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Paljon on ollut näitä suht nuorten ihmisten sydänkohtauksia.. Ja syövät on rajusti nousseet. Ja veritulppien määrät..

      • Anonyymi

        Joka puolelta saa myös kuulla kommentteja, että vanhemmat sukulaiset "vanhenee silmissä". 40-kymppiset valittaa, kun väsyttää, kunto mennyt ja jalat ei toimi.


      • Anonyymi

        Ympäri maailman saa kyllä noista sydänkohtauksista lukea...

        " Lääkärit ja tiedemiehet ennustivat jyrkkää kuolleisuuden lisääntymistä rokotteen jakelun jälkeen.

        Itse asiassa jo maaliskuussa 2021 hallituksen sertifioitu patologi tohtori Ryan Cole kertoi näkevänsä massiivisen "kasvun" erilaisissa autoimmuunisairauksissa ja syövissä potilailla, jotka olivat saaneet COVID-rokotteen."

        "Tammikuusta [2021] lähtien olen nähnyt laboratoriossa kohdun limakalvon syöpien 20-kertaisen lisääntymisen verrattuna siihen, mitä näen vuosittain", hän sanoi.

        Monille lääkäreille, jotka ovat tutkineet näitä kokeellisia COVID-19-injektioita, lisääntynyt kuolleisuus ei ole yllättävää.

        "Viime tammikuussa Indianapolisin OneAmerica-vakuutusyhtiön toimitusjohtaja Scott Davison kiinnitti huomion kuolleisuuslukujen 40 prosentin kasvuun vuoden 2021 , jotka olivat korkeimmat, mitä yritys on "näkenyt liiketoiminnan historiassa".

        "Lisäksi kesäkuussa Michiganin vakuutus- ja rahoituspalveluosastolta saadut tiedot osoittivat , että Lincoln National Life Insurance Company maksoi 163 % enemmän kuolemantapauksia työssäkäyville 18–64-vuotiaille asiakkaille vuonna 2021 verrattuna edelliseen pandemiavuoteen 2020."

        "Preprint- tutkimuksessa tarkastellaan noin 350 Alankomaiden kunnan kuolleisuutta ja rokotusasteita ja havaitaan, että alueilla, joilla injektiomäärät ovat korkeammat, on vastaavasti korkeampi kuolleisuus."

        Näitä tutkimuksia ja tietoa on jo pilvin pimein....eikä mene perille...

        Mitä tässä vielä joutuu näkemäänkään....😭


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        😍 ­­N­y­­­m­f­­o­m­­a­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17669287p

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Osa rokotevastaisista käyttää myös vanhentunutta Putinin virtsaa.

      • Anonyymi

        Tuo sana "Rokotevastainen" on VÄÄRÄ sana.. Kyse on koronarokotteesta. EI muista toimivista ja hyvin testatuista rokotteista.. Tajua jo ero !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo sana "Rokotevastainen" on VÄÄRÄ sana.. Kyse on koronarokotteesta. EI muista toimivista ja hyvin testatuista rokotteista.. Tajua jo ero !

        Jep. Olen koronarokotevastainen. En rokotevastainen. Olen elämäni aikana ottanut Useita rokotteita, Armeijassakin aikoinaan annettiin vaikka kuinka monta.. Tuntuu että vain piikin ottaneet saavat tuon koronan :o) Krista kiurukin sen sai hah hah haa... En ole piikkejä ottanut, väkijoukoissa kuljen ja terve olen.


      • Anonyymi

        Hei SUOMI24 viestien poistaja!

        Myös sinä keräät itsellesi pahaa karmaa poistamalla näitä viestejä, jotka voisit katsoa sormiesi läpi ja jotka voi vielä pelastaa ihmisiä....kumman joukoissa seisot....Pahan vai hyvän?


    • Anonyymi

      Uskokaa nyt, kallis sähkö tappaa! Ei korona eikä piikit eikä viina eikä rillisafkat vaan KALLIS SÄHKÖ!!!!!

      • Anonyymi

        Suomessa on sähkökartelli. Mafia.


    • Anonyymi

      Uskokaa nyt, kallis sähkö on koronapiikin seuraus. Kallis sähkö tappaa

      • Anonyymi

        Kyllä sähkö tappaa kun sitä liikaa saa.. #Sähkötuoli.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe