Moottoriradan sähköt

Anonyymi-ap

Kukahan maksanee moottoriradan ja sen läheisyydessä kuusamontiellä palavat sähköt.. Autoissa on valot omasta takaa...

4

51

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Monessa paikassa kun on palaneita lamppuja mm. Muhokseen menevällä pohjoispuolen tiellä niin huomaa että aivan hyvin voisi ainakin joka toisen lampun sammuttaa muutenkin autoteillä. Pahimmillaan pororiski teillä ei sitäpaitsi ole valoja ollenkaan.

      • Anonyymi

        Kummaa touhua valtiolta kun ei keksi miten sähköä säästetään.. Siis sanotaan että sähkön hinta on korkea kun sähköä on vähän... Ihan haista paska sähkökouhotusta.. Ne kaupungit ja taloudet joilla on rahaa niin paskat välittää koko sähkön hinnasta.. Osa firmoista saa sähköä melkein ilmaiseksi vaikka satavuotta niin hyvät on heillä sopimukset...


    • Anonyymi

      Ei ole olemassa mitään puutetta sähköstä paitsi tahallaan tehty puute hintojen nostamiseksi tekaistuilla syillä. Merikosken voimalaakin ohijuoksutettiin samaan aikaan, kun huudettiin muka sähköpulasta. Ja muutakin 1200 MW tuotantokapasiteettia seisoi.
      Olkiluoto kolmosen seisokki muka syöttövesipumppujen juoksupyörien säröistä haiskahtaa ja pahasti. Kuvitteelliset säröthän eivät ilmenisi mitenkään koe- eikä normaalissakaan ajossa ennenkuin juoksupyörät hajoaisivat. Eikä pumppuja avata ilman havaittua virhetoimintaa. Tiedän, koska olen itse ollut mukana sekä atomivoimalan koeajoissa että varsinaisessa ajossa 30 v ajan. Ja missä ovat ne kuvat muka havaituista säröistä? Normaalistihan ne heti alussa julkaistaisiin.
      Meitä kusetetaan mennen, tullen ja vielä palatessakin maailmanlaajuisen Siionin Viisaitten ohjelman mukaan. Ja omat oligarkkimme ovat innolla mukana, koska Suuri Raha tulee pimeänä tilille veroparatiisiin. Ja jos ei rahalla saa, niin uhkailulla kuitenkin. Ja murhalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      70
      1362
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1165
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1090
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      69
      957
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      772
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      712
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      711
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      369
      703
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      666
    Aihe