PirTil - Paunu: 100 - 0. TAAS!

Anonyymi-ap

47

921

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ehkä onkin parempi että et palaa takaisin JLF

      • Anonyymi

        Eikö siellä tykätä PirTilistä? PJ ja LH nauravat partaansa. Heidän henkensä vallitsevat yhä PirTilissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö siellä tykätä PirTilistä? PJ ja LH nauravat partaansa. Heidän henkensä vallitsevat yhä PirTilissä.

        Onpas valtava kohde :)
        Ihmettelen vain ettei Nysse ole sulkenut Pirkanmaan Tilausliikennettä pois kisasta,
        koska tämä on epäonnistunut raskaasti hoitamassaan muussa Nysse-liikenteessä.
        Ilmeisesti Nysse on munaton ja siellä eräät "liikennöitsijät" saavat tehdä mitä huvittaa.
        Jos Tamponipoikien henki haisee yhä PirTilillä niin suosittelen heille hammaslääkäriä ja onhan tuo varmistus siitä että epäonnistuminen liikenteen hoitamisessa on varma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpas valtava kohde :)
        Ihmettelen vain ettei Nysse ole sulkenut Pirkanmaan Tilausliikennettä pois kisasta,
        koska tämä on epäonnistunut raskaasti hoitamassaan muussa Nysse-liikenteessä.
        Ilmeisesti Nysse on munaton ja siellä eräät "liikennöitsijät" saavat tehdä mitä huvittaa.
        Jos Tamponipoikien henki haisee yhä PirTilillä niin suosittelen heille hammaslääkäriä ja onhan tuo varmistus siitä että epäonnistuminen liikenteen hoitamisessa on varma.

        Valittakaa Pirtilin toiminnasta, aina kannattaa.

        Kun tarpeeksi moni valittaa niin on pakko evätä sopimus ja kilpailuttaa uusiksi.

        Pirtilillä ongelmia on ollut:

        Vastikään oli kuljettajapulaa ja paljon ajamattomia vuoroja.
        Autot karseassa kunnossa, vaikka pitäisi olla 2-4 vuotta vanhoja, valot ei toimi, perä kolhittu, perästä puuttuu osia, sisätiloissa joissain autoissa valaisinlistat irti/peilit hukassa, penkit puuttuu matkustamosta yksittäisinä kappaleina, tangot ei pysy kunnolla kiinni... jos noista jokaisesta rupeaisi valittaa nin saisi Nysse maksaa ihan palkkaa.

        Autot likaisia ulkoa ja sisältä. Monet kuljettajat äkäisiä / kielitaidottomia.


        Sitä saa mitä tilaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valittakaa Pirtilin toiminnasta, aina kannattaa.

        Kun tarpeeksi moni valittaa niin on pakko evätä sopimus ja kilpailuttaa uusiksi.

        Pirtilillä ongelmia on ollut:

        Vastikään oli kuljettajapulaa ja paljon ajamattomia vuoroja.
        Autot karseassa kunnossa, vaikka pitäisi olla 2-4 vuotta vanhoja, valot ei toimi, perä kolhittu, perästä puuttuu osia, sisätiloissa joissain autoissa valaisinlistat irti/peilit hukassa, penkit puuttuu matkustamosta yksittäisinä kappaleina, tangot ei pysy kunnolla kiinni... jos noista jokaisesta rupeaisi valittaa nin saisi Nysse maksaa ihan palkkaa.

        Autot likaisia ulkoa ja sisältä. Monet kuljettajat äkäisiä / kielitaidottomia.


        Sitä saa mitä tilaa!

        Kuljettajapula johtui siitä että lakia oli muutettu ja osa kuljettajista palasi kesälomilta vasta talvikauden jo alettua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuljettajapula johtui siitä että lakia oli muutettu ja osa kuljettajista palasi kesälomilta vasta talvikauden jo alettua.

        Tämä oli ehkä se hauskin selittely Tamponiveitikalta.
        Lakia oli salaa muutettu! Hahah...
        Kuukausia ennen voimaan tullut muutos oli aika kosmeettinen, eikä sillä ollut mitään vaikutusta ajamatta jääneisiin vuoroihin.
        Ja toisekseen, jos ostetaan yhtiöitä, niin on tiedettävä olevansa vastuussa ostettavan yhtiön sitoumuksista yms. Malliesimerkkinä Helb, Koivisto ja Capman, Siinä on ollut monta hölmöä tekoa putkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö siellä tykätä PirTilistä? PJ ja LH nauravat partaansa. Heidän henkensä vallitsevat yhä PirTilissä.

        Tykätään. Tämä on provo. Oikeasti Paunumies trollaa nyt


    • Anonyymi

      Kun sukuoikeusnaamio on riisuttu vain kyvyttömyyden kylmät kasvot näkyvät.

    • Anonyymi

      Muistan 90-luvulta elävästi verkkokalvoilleni piirtyneen näyn kun kovassa vesisateessa Paunun isi-auto tuli kovaa kyytiä Messukylän mäkeä alas Etu-Hankkion kohdalla lasinpyyhkijät äärimmileen levittäytyneinä roiskien vettä auton sivuille asiakkaille usein varsin inhottavasti päätään aukonut kaulaketjukaulaäijä kuskinaan. Näky tuo yhä mieleeni Seppo Rädyn neuvon Heli Rantaselle 90-luvulta: "Rykäise niin että v*ttu repeää!" Mitä siitä seurasi? Heli Rantanen voitti keihäänheiton olympiakullan mutta Paunu on suossa.

      • Anonyymi

        Enpä tiedä mitä aloittajasta sanoisi, mutta epäilen, että hän on saanut koronan seurauksena potkut Paunulta, ja menettänyt siitä mielenterveytensä, sanoisinko tuon suomeksi, seonnut.
        Ei tuollaisia kirjoituksia kuukaudesta toiseen voi muuten ymmärtää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä tiedä mitä aloittajasta sanoisi, mutta epäilen, että hän on saanut koronan seurauksena potkut Paunulta, ja menettänyt siitä mielenterveytensä, sanoisinko tuon suomeksi, seonnut.
        Ei tuollaisia kirjoituksia kuukaudesta toiseen voi muuten ymmärtää.

        Voitko sitten ymmärtää Paunun jatkuvan luisun alamäkeen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä tiedä mitä aloittajasta sanoisi, mutta epäilen, että hän on saanut koronan seurauksena potkut Paunulta, ja menettänyt siitä mielenterveytensä, sanoisinko tuon suomeksi, seonnut.
        Ei tuollaisia kirjoituksia kuukaudesta toiseen voi muuten ymmärtää.

        Kohta Paunulta saa potkut kaikki loputkin ja Koiviston Autolla on monopoli Nysse-liikenteessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä tiedä mitä aloittajasta sanoisi, mutta epäilen, että hän on saanut koronan seurauksena potkut Paunulta, ja menettänyt siitä mielenterveytensä, sanoisinko tuon suomeksi, seonnut.
        Ei tuollaisia kirjoituksia kuukaudesta toiseen voi muuten ymmärtää.

        Aloittaja on tämä paljon täälläkin esillä ollut markkinointipäällikkö. Hänellä on jotakin kaunaa Paunua kohtaan, en tosin tiedä mistä juontaa juurensa. PirTil otti taas halvan sopimuksen hoidettavakseen entisten, jopa tappiollisten sopimusten lisäksi. Eiköhän toimintaa rahoittava taho kohta puolin ryhdy toimiin "yrityksen" toiminnan tervehdyttämiseksi. PirTilin toiminnassa on muutenkin niin paljon mätää, että liikenteen tilaajan olisi ajat sitten pitänyt ryhtyä järeisiin toimiin luikuri-yritystä kohtaan. Aleksi-poika suojelee vielä PirTiliä kavereidensa kehotuksesta, mutta miten pitkään? Saattaa tällainen sopimusten vastainen suojelu alkaa jossakin vaiheessa käymään oman uran päälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kohta Paunulta saa potkut kaikki loputkin ja Koiviston Autolla on monopoli Nysse-liikenteessä.

        Potkuja tuskin kukaan saa.

        Heille tarjotaan mahdollisuutta siirtyä Pirkanmaan tilausliikenteelle.

        Osa lähtee vapaaehtoisesti muihin hommiin. Pirtilin maine tiedetään siellä hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä tiedä mitä aloittajasta sanoisi, mutta epäilen, että hän on saanut koronan seurauksena potkut Paunulta, ja menettänyt siitä mielenterveytensä, sanoisinko tuon suomeksi, seonnut.
        Ei tuollaisia kirjoituksia kuukaudesta toiseen voi muuten ymmärtää.

        Tämä pelle ei ole seonnut koronan seurauksena, vaan oireet olivat näkyvissä jo paljon aikaisemmin.


      • Anonyymi

        Niin että Paunun linja-auto ajoi kovassa vesisateessa Tampereella ja lasinpyyhkijät olivat toiminnassa? Ja vettäkin roiskahteli? Olisikohan se bussi pitänyt pysäyttää vesisateen ajaksi?
        Kaulaketjuko tässä on se mikä hiertää? Enkä kyllä kykene näkemään näillä dramaattisilla tapahtumilla yhtymäkohtaa vuoden 1996 olympialaisiin ja Seppo Rätyyn, enkä kyllä Heli Rantaseenkaan.


    • Anonyymi

      Jahas jahas jahas ja Lauri ehti vielä yhden naulan lyödä arkkuun, ennen kuin potkut koitti. No, capmanin sugardaddyt maksaa.

      • Anonyymi

        Lauri on NERO.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lauri on NERO.

        Eikös jostakin nerosta aikoinaan sanottu, että nerouden ja hulluuden raja on joskus hämärä?


      • Anonyymi

        Mistähän Paunu saisi sugardaddyn?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lauri on NERO.

        Ylistetty olkoon Lauri ja hänen onnelliset pöllinsä!


    • Anonyymi

      Paunu ja Savonlinja ovat kyllä massiivisen kouriintuntuvia esimerkkejä siitä kuinka entisaikojen mahti ja glooria valuu ihan kuiviin sukuoikeuksien menettämisen myötä. Alastomana Pekan ja Laurin julistama totuus nyt näkyy: kaikki kukoistus oli perustunut sukuoikeuksiin. Mietin vaan että millainenhan vielä nykyistäkin paljon paljon suurempi mahtimenestysjättiläinen Onnibus olisikaan, jos Laurille ja Pekalle olisi annettu sukuoikeudet 2012!

      • Anonyymi

        Tarkoitatko "menestyksellä" sitä, että Onnibussin tappioiden kaivo olisi nielaissut tähän mennessä kymmeniä miljoonia reilun 10 miljoonan sijasta, joka nyt on uponnut raskaasti tappiolliseen toimintaan?


      • Anonyymi

        Kertoisitko vielä missä esim. Savonlinja ajeli "sukuoikeusmonopoleilla"? 5-tiellä? 4-tiellä?
        Laurin ja Pekan julistama totuus näkyy todellakin alastomana; toinen älysi hypätä pois ennen romahdusta, toiselle annettiin ehdotus poistua.
        MahtiMENETYSjättiläinen olisi kuvaavampi Onnibusille.
        Vieläkin on vähän hämärän peitossa, miksi näitä valtavia menestystarinoita ei ole kaukoliikenteeseen ilmestynyt, vaikka pelikenttä on avoin ihan kaikelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kertoisitko vielä missä esim. Savonlinja ajeli "sukuoikeusmonopoleilla"? 5-tiellä? 4-tiellä?
        Laurin ja Pekan julistama totuus näkyy todellakin alastomana; toinen älysi hypätä pois ennen romahdusta, toiselle annettiin ehdotus poistua.
        MahtiMENETYSjättiläinen olisi kuvaavampi Onnibusille.
        Vieläkin on vähän hämärän peitossa, miksi näitä valtavia menestystarinoita ei ole kaukoliikenteeseen ilmestynyt, vaikka pelikenttä on avoin ihan kaikelle.

        Koiviston Auto on valtaisa menestystarina. Sen hallussa on merkittävät osuudet sekä paikallisliikenteestä että etenkin kaukoliikenteestä. Nykyisin se kukoistaa ihan ilman sukuoikeuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koiviston Auto on valtaisa menestystarina. Sen hallussa on merkittävät osuudet sekä paikallisliikenteestä että etenkin kaukoliikenteestä. Nykyisin se kukoistaa ihan ilman sukuoikeuksia.

        Koiviston Auto oli joskus hieno ja hyvin johdettu yhtiö.
        Sitten ostettiin Helb ja Ob ja kaikki meni kankkulan kaivoon.
        Onnibusilta tuli vain kuraa ja se vei pakkoluovutukseen Capmanille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koiviston Auto oli joskus hieno ja hyvin johdettu yhtiö.
        Sitten ostettiin Helb ja Ob ja kaikki meni kankkulan kaivoon.
        Onnibusilta tuli vain kuraa ja se vei pakkoluovutukseen Capmanille.

        Koiviston Auto on hyvä esimerkki siitä, miten nopea alamäki voi olla kun kaikki sössitään ja lyöttäydytään väärään seuraan. Valkeakosken Liikenne on hyvää vauhtia seuraamassa Koiviston Auton jälkiä. Mistähän sille löytyisi hölmö rahoittaja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koiviston Auto on hyvä esimerkki siitä, miten nopea alamäki voi olla kun kaikki sössitään ja lyöttäydytään väärään seuraan. Valkeakosken Liikenne on hyvää vauhtia seuraamassa Koiviston Auton jälkiä. Mistähän sille löytyisi hölmö rahoittaja?

        Mistäs Paunu ja Savonlinja ovat hyviä esimerkkejä? Lienevät lähivuosina alle 10 auton pikkufirmoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäs Paunu ja Savonlinja ovat hyviä esimerkkejä? Lienevät lähivuosina alle 10 auton pikkufirmoja.

        Em. yhtiöt eivät tule olemaan alle 10 auton pikkufirmoja.
        Tuollainen kokoluokka edellyttää omistajan merkittävää työpanosta kuljettajan tehtäviin.
        En näe nykyomistajia enää bussin ratissa.
        Mikäli supistuminen heillä jatkuu, niin liiketoiminnan lopettaminen myymällä tai pistämällä pillit pussiin tapahtuisi paljon aiemmin.
        Paunun kaukoliikenne elpyy, kun Capman lakkauttaa tai tulee järkiinsä saalistushinnoittelussaan.
        Savonlinjan tilanne on nyt varsin mielenkiintoisessa vaiheessa ja Turun myymisen jälkeen onkin haasteena rahantulo yhtiöön, sillä Turku taisi tuoda euroista jopa 30%.
        Uusi johto ja johtokunta eivät ole saaneet aikaiseksi oikein mitään järkevää.
        Somesta päätellen Savonlinjan mielenkiinto kohdistuu edelleen liikaa toisarvoisiin asioihin ja oikea työnteko jää unholaan.


      • Anonyymi

        No ohhoh! Missä ja milloin Pekka ja Lauri ovat julistaneet munasillaan totuutta?? Se EI ole ollut kaunis näky! Mutta onhan näitä seuroja, joissa tuollaista harrastetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ohhoh! Missä ja milloin Pekka ja Lauri ovat julistaneet munasillaan totuutta?? Se EI ole ollut kaunis näky! Mutta onhan näitä seuroja, joissa tuollaista harrastetaan.

        Kai se oli onnibusin kerhotiloissa missä tämä tapahtui


    • Anonyymi

      Tänään Pirtilillä. Autossa vikaa, kuljettaja joutui ajamaan tunteja autossa, jossa ei rahastuslaite toimi ja oli ovivikaa. Vara-autoa ei ollut liikennnöitsijällä. Kaikki olivat perjantaina ajossa. Eli ei yhtään vara-autoa edes! Jännityksellä odotan kun Pirkanmaan Tilausliikenne saa vielä 70, 42 ja ties mitä muuta ajettavakseen noiden päälle. Linja 2 tulee myös heille, no toivottavasti johto tajuaa sieltä ostaa edes kolme varabussia.

      • Anonyymi

        Miksi Paunu on kanveesissa eikä pärjää missään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi Paunu on kanveesissa eikä pärjää missään?

        Laadusta ei haluta Tampereen seudun joukkoliikenteessä maksaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laadusta ei haluta Tampereen seudun joukkoliikenteessä maksaa.

        Paunu voisi alkaa liikennöidä laadukkaasti Ähtäriin. Ajaisi vaikka Teiskon kautta tarjoten samalla yhteyden Teiskosta Ruovedelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paunu voisi alkaa liikennöidä laadukkaasti Ähtäriin. Ajaisi vaikka Teiskon kautta tarjoten samalla yhteyden Teiskosta Ruovedelle.

        Myös Tampere-Pälkäne-Hämeenlinna vakiovuorot voisi palauttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paunu voisi alkaa liikennöidä laadukkaasti Ähtäriin. Ajaisi vaikka Teiskon kautta tarjoten samalla yhteyden Teiskosta Ruovedelle.

        Tyhmässäkin kommentissa voi joskus piillä jotakin merkityksellistä. Jos ajatellaan vanhoja hyviä aikoja, silloin Ruovedeltä Teiskon kautta Tampereelle kulki useita vuoroja päivässä. Ne olivat liikennöitsijälle tuottavia ja matkustajien palvelutaso oli huomattavasti nykyistä parempi. Sitten liikennöinti sosialisoitiin ja tulokset näkyvät, kaikki osapuolet ovat hävinneet ja lisäksi yhteiskunta maksaa huonommasta palvelusta paljon aikaisempaa enemmän. Mitä pahaa me suomalaiset olemme tehneet, kun olemme saaneet näin huonot päättäjät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi Paunu on kanveesissa eikä pärjää missään?

        "Miksi Paunu on kanveesissa eikä pärjää missään?"

        Olisiko yhtenä syynä tammikuun 27. päivä 2023 ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Miksi Paunu on kanveesissa eikä pärjää missään?"

        Olisiko yhtenä syynä tammikuun 27. päivä 2023 ?

        Pidetäänkö kuoppiksella tuolloin suuri romubussien huutokauppa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidetäänkö kuoppiksella tuolloin suuri romubussien huutokauppa?

        Aika ulkona olet alan asioista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika ulkona olet alan asioista.

        No hei, mitä muuta kinmolta voi odottaakaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika ulkona olet alan asioista.

        Ettäkö syntymäpäivä? Vissiin "Pyhän Yrjön" syntymäpäivä? Tuona päivänäkö siis kännitellään vielä normaaliakin enemmän? Silloinhan "Pyhä Yrjö" sitten syntyykin? Nimittäin lentäen kaaressa suusta ulos!

        MUAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAA!!!!!!!!!!!!

        BUOOHOHOHOHOHOHOHOHOHOHOHOOOOOOO!!!!!!!!!!!!


      • Anonyymi

        Onkohan vl.n omistajat jo huomanneet palkollisesnsa vakavat mt-ongelmat? Vai pitäisikö soitella sinne ja vihjata esim. mitä johtaja/päällikkö täälläkin kirjoittelee multipersoonina.

        T. Erja-mumnu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan vl.n omistajat jo huomanneet palkollisesnsa vakavat mt-ongelmat? Vai pitäisikö soitella sinne ja vihjata esim. mitä johtaja/päällikkö täälläkin kirjoittelee multipersoonina.

        T. Erja-mumnu

        Ehkäpä varaat ajan psykiatrille ja pyydät apua päällikköfiksaatioosi. Täällä kirjoittavat tyytyväiset matkustajat, EI päällikkö!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan vl.n omistajat jo huomanneet palkollisesnsa vakavat mt-ongelmat? Vai pitäisikö soitella sinne ja vihjata esim. mitä johtaja/päällikkö täälläkin kirjoittelee multipersoonina.

        T. Erja-mumnu

        Soittele vaikka markkinaoikeuteen ja vaadi kilpailun rajoittamista jatkuvaan ja vakavaan haittaan vedoten :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Soittele vaikka markkinaoikeuteen ja vaadi kilpailun rajoittamista jatkuvaan ja vakavaan haittaan vedoten :)

        "Soittele vaikka markkinaoikeuteen ja vaadi kilpailun rajoittamista jatkuvaan ja vakavaan haittaan vedoten :)"

        Älä sekoa omaan näppäryyteesi. Olet yli kymmenen vuotta jäljessä tosi elämästä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      125
      2964
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1245
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1231
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1041
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      1003
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      990
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      946
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      48
      901
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      41
      877
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      43
      789
    Aihe