puskaradio tampereen ylläpitäjä jussu sainio. kertoo vihaavansa ylöjärveä ja ylöjärviläisiä enenpi kuin mitään muuta. kertoo nyt muuttavansa kosken länsipuolelle ja saaneensa jo huonon olon pispalassa kun ylöjärven raja lähestyy.mitäs me ylöjärveläiset annettais sille joululahjaksi.ehdotuksia kaivataan.
ylöjärven vihaaja.kumma hyypiö
13
2183
Vastaukset
- Anonyymi
sille vois antaa menolipun vaikka syyriaan .tai johonkin paikkaan mistä ei pääse takasi laukomaan aivopierujaan.syntymätyhmä tuntuu olevan.
- Anonyymi
Näin on. Nyt heitti taas yhden ulos ryhmästä ja kommentoi jälkipelinä. Keksii myös juttuja, kuten lääkkeiden ostot
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on. Nyt heitti taas yhden ulos ryhmästä ja kommentoi jälkipelinä. Keksii myös juttuja, kuten lääkkeiden ostot
Nyt Jussu julkaisee yxärinä saatuja viestejä. Ihan ulkona moden hommista tää mt mode
- Anonyymi
Kyl tässä te ylöjärveläiset niitä tyhmiä ootte jos jostain facebookista loukkaannutte noin helposti. Hankkikaa landepaukut elämä!
- Anonyymi
ehkä kuitenkin niin että ylöjärven vihaajan kannattaa jo hankkia elämä kun sitä ei ole.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ehkä kuitenkin niin että ylöjärven vihaajan kannattaa jo hankkia elämä kun sitä ei ole.....
Elämää rariossa, soutaa sekä huopaa. Sensuroitteeoman aloituksen
- Anonyymi
onko se tää vilin h kaveri pullaposki sainio. pitää kysyä kun tulee vastaan.
- Anonyymi
mikä tää jäbä on ?joku turhake.
- Anonyymi
Viha, valitus ja kitinä. Suomalaiset taitavat olla ainakin valittamisen maailmanmestareita.
- Anonyymi
Eipä ylöjärvessä mitään hyvää ole. Saan myös pahoinvointia kun se mainitaan tai ajan 10km lähempänä.
- Anonyymi
😂😂😂
- Anonyymi
Ketä kiinnostaa kuka on 👍🏼😂
- Anonyymi
Mitä trolleista välittämään. Tai tyhmistä muutenkaan. Paljon onnellisempi elämä ilman murehtimisia. Antaa vaan olla hönöjen. Pitääkö alentua samalle tasolle?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2602634Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151611Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141499Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3751341Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun161301Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t251167Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist184999Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19886- 75843
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.63841