Jossu Tunkki Tukiainen

Anonyymi-ap

No nyt hän on KauniidenIhmisten maassa!!! Pääseekö siellä linnaan vai saako vaan hilun kinttuun ja tsygologin apuva

23

892

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pacomatkalle lähtee hon. Kidutettu lusija neit... tai ööööhhuhuhuo...

    • Anonyymi

      Tuon kohtaamisen jälkeen taitaa apua tarvita se tzygologi.

    • Anonyymi

      Ei moni vastasynnyttänyt lähde ryyppäämään kuppilaan, kun kotona on 3 viikon vanha vauva! Kuinka monta tilaisuutta hän sai kunnostautua äitinä? Hänet on tuomittu ihan asiakirjojen perusteella sopimattomaksi ottaa lasta huostaan. Ottaisi nyt vastaan kaiken sen psykiatrinen avun, mitä tarjotaan niin saisi tulevaisuudessa tavata lastaan. Miten lapsesta voi kasvaa tasapainoinen tuon kaiken uskonpaasauksen keskellä? Mulla on kavereita jotka ovat uskossa mutta ei niille tulisi mieleenkään ruveta muita pelottelemaan helvetillä! Etenkään pieniä lapsia. Heillä on usko sydämessään eikä sitä tarvitse muille huutaa.

      Tietääkseni kristittyjen tapaan ei kuulu kerskua, väheksyä, pilkata, eikä nostaa itseään ylemmälle tasolle. Myöskään kenenkään julistaminen helvettiin joutuvaksi tai demoneiden riivamaksi ei kuuluu kunnolliseen aitoon uskoon. Kristittyjen tulisi rukoilla muiden pelastuksen puolesta, ei ilkkua omahyväisesti itseään nostaen ja toivoen muille kadotusta.

      Johanna syyttää muita feikkiprofiileista ja itse esiintyy ja on esiintynyt feikkiprofiileilla. Nyt on Eshter Sara ja aiemmin Sanna Tuusula ja Marianne Palonen ja näillä feikkiprofiileilla kehui itseään eli Johanna Tukiaista. Myöskin se on kehunut itseään muiden profiileilla esim. äitinsä ja Lallin sekä entisen aviomiehensä profiileilla.
      Myös se, että Johanna ei ole sen näköinen mitä itse laittaa itsestään muokkaamiaan kuvia, siinäkin totuus on ihan muuta.
      Jos joku tekisi treffit hänen kanssa ja luulisi tämän olevan sen näköinen mitä kuviaan jakaa netissä ja vastassa olisi pieni pyöreä turpeanaamainen huonoihoinen ihminen, niin tokko edes tuntisi ja luulisi että joku tekee pilaa tai lähtisi karkuun.
      Johanna antaa itsestään täysin väärää kuvaa ja tekeytyy uskovaiseksi, mutta mikä on se uskonto, että voi jatkuvasti valehdella, käyttää ihmisiä hyväkseen ja tarpeentullen piestä läheisiään.
      Todistetusti Johanna on pahoinpidellyt äitinsä ohella isäänsä, edesmenneitä siskojaan , kihlattunsa aikoi polttaa ja kävi veitsen kanssa päälle. Aviomiehensä pahoinpiteli monesti ja aikoinaan naapurinsakin ja nämä ei ole valeita, näistä jokaisesta löytyy pitävät todisteet ja tutkintapöytäkirjat.

      Tällainen ihmishirviö yrittää nyt pestä mustaa valkoiseksi ja jotkut sitä tuntemattomat meneekin lankaan ja säälivät kaltoinkohdeltua "siroa suurisilmäistä" naista, mutta eiköhän näille sokeille lampaillekin vielä silmät aukea.
      Johanna kuuluu psykiatriseen hoitoon, mutta voi olla että tästä ei enää yhteiskuntakelpoista ihmistä saada vaan viettää loppuelämänsä kuten Kellokosken kuuluisa prinsessa, erotuksella, että Johanna on ilkeä.
      Tästä perhekunnasta on enää kolme jäljellä, äiti, isä ja veli ja toivon, että he saavat viettää tulevaisuutensa ilman pelkoa siitä, mitä Johanna tekee seuraavaksi.
      Tällainen Johanna on ihan oikeasti.

    • Anonyymi

      https://aijaa.com/hpHmie

      Tuksu haukkuu äitinsä rumasti ja vielä päälle tekoitkut.
      Oli taas käynyt taivaassa Jeesusta ja Juliaa moikkaamassa. Tuksulle oli näytetty suuri kartano joka oli hänelle varattu suurine pihoineen ja puistoineen. Ilmoitti äidilleen että saa tulla sinne asumaan kun heittää vitoset maan päällä ja nyt kun sukset menneet ristiin ilmoitti että hänen äidillään ei ole mitään asiaa taivaan kartanoon ja puistoihin. Siitäs sait tyhmä äiti.

      • Anonyymi

        Feikkiräpsyttimiin ja tekohiuksiin on riittänyt voimia.
        Kristittyjen vaino??? Uskovat naiset menettävät lapsiaan?? Mitä tuo höpisee? Taitaa olla humalassa...


      • Anonyymi

        Tuksu yritti imettää lastaan kännissä, äitinsä joutui pitämään 2 vuotta lapsesta huolta koska tuksu vain nukkui ja ryyppäsi


    • Anonyymi

      Rasittava inisijä noilla videoillaan. Pari minuuttia riitti. Minäminäminäminä...........

      Esther Sara: I think the social workers are very jealous....
      jumaleisson, muija ei kestä tehdä mitään normitöitä päivääkään. Jos menis vaikka sairaalaan töihin niin tietäis mikä on raskasta.
      "Uu, mun ripset lähtee ja kynsi poikki yhyyhy"

    • Anonyymi

      Herttainen uskovainen Tuksu manaa helvettiin KAIKKI suomalaiset ja ruotsalaiset, siis meidät ihan KAIKKI.

      Esther Sara aka Tuksu:
      "Kukaan ei varasta minun ainoaa tytärtäni joutumatta vastuuseen siitä!!!! 😠😠😡😤😰🤬😠 Kovat korot lisäksi!!!! Koko Skandinavia saa tästä Jumalan tuomion päälleen!!!!
      Olen tosissani: KOKO Skandinavia saa tästä tuomion päälleen kun Ruotsi varastaa lapseni!!!! 😡😠😠😠 Suomalaiset ovat olleet mukana laittomissa ilmoituksissa: no katsotaan kauan Herra katselee vielä ennenkuin Venäjä tulee!!!!! Ja koko Skandinaviassa EI OLE YKSINKÄISTÄ HENKILÖÄ jonka pitäisi antaa saatanallisten "Sosiaaliviranomaisten" varastaa lapset ja nauttia siitä!!!! 😡 😠😠😠 #lopetalapsihenkilöstö #lapsikauppa #pahuus And THERE'A NOT A SINGLE PERSON in the whole Scandinavia who should let the satanic "Social authorities" to steal the children and enjoy of that!!!! 😡😠😠😠 #stopchildtafficking #childtrafficking #evil
      Luulen, että VAIN seksi on nyt ok minulle, ei mitään muuta. Olen saanut tarpeekseni kaikista! Joten pliis vaan seksiä, eikä MITÄÄN MUUTA! (Jtuk)

      Koska Tuksua ei olla kohdeltu Jumalan morsiamena ja prinsessana, rangaistukseksi Venäjä hyökkää siis Suomeen. Näin hän ainakin hartaasti toivoo.
      Kuinka hän uskaltaa silti tulla Veijon luo jouluksi? Money money money....

      • Anonyymi

        Jaaha. Eli nyt koko Skandinavia joutaa Venäjän hyökkäyksen kohteeksi koska Jumala kostaa Tuksun puolesta. Erikoinen tuo Jumala, jonka pitäisi olla rakastava. Pistää koko Skandinavian kärsimään koska teki virheen antamalla Tuksulle tämän rukoileman lapsen, mistä tämä ei sitten viitsinytkään pitää huolta. Jumala joutui hälyttämään sosiaaliviranomaiset pelastamaan lapsen, mutta nyt sitten joutuukin tuhoamaan koko Skandinavian oman virheensä vuoksi. Luulisi, että kaikkitietävä Jumala olisi osannut ennakoida miten Tuksun ”äitiys” menee. Jos kerran Tuksu on Jeesuksen morsian, niin miksi Jumala ei antanut voimia raitistua ja järkiintyä sekä olla hyvä äiti. Paljon helpompaa se olisi ollut kuin laittaa Venäjä hyökkäämään Skandinaviaan.

        Yleensä uskovaiset ovat armahtavia ja rakastavia henkilöitä. Lopunajoista eivät huuda vaan korostavat, miten elämästä tulee olla kiitollinen, nauttia siitä, auttaa muita ja rakastaa lähimmäistä. Eivät ole vihaa ja katkeruutta täynnä eivätkä kilju että Jumala kostaa jos heille on tapahtunut jotain ikävää. Eivätkä todellakaan hauku ja herjaa muita kuten Tuksu. Eivätkä myöskään ryyppää kaiket päivät. Tuksulle tämä Jumala tuntuu olevan lähinnä oman koston väline. Eli kun ei toimita prinsessa-Tuksun tahdon mukaan, niin Jeesus kostaa koko valtiolle ja Scandinaaveille. Ihan vain koska Tuksulta varastettiin sen tyttönukke. Minulle ja Minäni olen saamassa taivaassa suuren valkoisen mansioonin. Antakaa MINULLE. Jos ette anna, niin Jumala kostaa teille.
        En ole koskaan tavannut uskossa olevaa ihmistä (tai ketään muutakaan) joka olisi noin täynnä vihaa kuin Tuksu.

        Evankelista kaveeraa nyt Nikita Fouganthinen ent. Juha Valjakkala kanssa. Lapsen isän kohdalla murha ei Tuksun mukaan vanhene koskaan, mutta Nikitan kohdalla niin taitaa mennä toisin. Tuksu ihanasti toivottaa ”Jeesuksen luokse on kaikki tervetulleita.”


    • Anonyymi

      Miettikää jos Tuksu sais Ilen takaisin ja Ile alkaisi vanhempana käyttäytyä samoin kuin Tuksu? Tyhmä p*sk* äiti en taatusti siivoo, onko se pöperö jo valmista. Tartten muuten sun eläkkees uusiin räpsyttimiin ja kynsiin. Aijon mennä miljunääri kukkakulkukauppiaan kans naimisiin. Se on tosi rikas! Oot äite ihan p*sk* väännän sun nenäs korkkiruuville.
      No ehkä ei tarvisi edes noin kauaa odotella. 2vuotialla alkaa oleen jo ensimmäiset itkupotkuraivarit ja olisi hauska nähdä miten älyttömän hyvä äite niistä selviäisi pienessä kankkusessa. Ehkä kuitenkin lapsen kannalta parempi, että saa turvallisemmassa ympäristössä kokeilla rajojaan.

      • Anonyymi

        Ehkä ns palautus tapahtuukin murrosiässä, ja siinä vaihees lapsi on parhaimmillaan.
        Iloista odotusta vaan siihen äitylille.


    • Anonyymi

      En vieläkään tajua että Tuksu tuli edes raskaaksi tuon ikäisenä ja elimistö paskana. Todellinen ihme.

      • Anonyymi

        ja nyt haluaa uudestaan jos vain joku siihen hommaan löytyy?


    • Anonyymi

      Latvalaho ja aivonsa ja sisuskalunsa napeilla ja alkolla pilannut ihmisraunio. Joka ei ole suunnilleen koskaan elättänyt itseään työtä tekemällä (vartin pituiset "showkeikat" ei ole työtä). Aika hyvä saavutus puoltaväliä viittäkymppiä huitelevalla.
      Tuksu joskus selitti, miten hänen älykkyysosamääränsä on korkea ja hän on fiksu. Miksi ei siis mene jakeluun oikeuden ja lastensuojeluviranomaisten päätökset. Sossu siis kidnappaa lapsia, ei hän. Äiti-ihmisellä on tosi vajavaiset näytöt taidoistaan. Kaappausmatkaa varten osti lapselleen maitoa ja vaippoja (ilmeni tutkintamateriaalista). Enpä haluaisi olla Tuksun housuissa siinä kohtaa kun järjen valo vilkkuu epätasaisesti ja tajuaa edes ohimenevän hetken, että on ihan ite ryssinyt elämänsä.

      • Anonyymi

        Tuksuhan taistelee raivokkaasti totuutta vastaan: "Mua EI saa nistittyä! Se asia kuuluu Jumalalle. Sielunvihollinen voi saada väliaikaisia voittoja mutta lopullista SOTAA se EI VOITA!"

        Se pistää kaikin voimin vastaan, ettei myöntäisi olleensa väärässä ja pyytämään anteeksi. Nöyrtymään. Narsistille se olisi pahinta.

        "Tämän näköisiä sossuja olen lähinnä nähnyt: He luulevat omasta mielestään olevansa älykkäitä "avunantajia" ja varmaan ehkä jopa ns. Hyvännäköisiä: sossujen omakuva oikealla puolella: ja mitä he todellisuudessa ovat vasen kuva (He ovat jouluporsaita: ihmiskauppiaita joilta puuttuu enää omena suusta, tai luuta jolla lentää!!! Mä näen totuuden!!!"
        "Aloitan juuri tekemään videota suomeksi siitä; mitä kauheuksia tapahtuu nyt ympäri Skandinaviaa! Kun kerran Seiska ja muu media ei halua kirjoittaa rehellisesti asioista: niin teen videon itse!!!!!"


    • Anonyymi

      Tuksu pitää itseään täysin virheettömänä ja synnittömänä – ei tarvitse pyytää syntejä anteeksi koska on Jeesuksen morsian ja synnitön – kaikki vaan valehtelee että hän olisi syntiä ja pahoja tehnyt.
      Hän saa syntinsä anteeksi, ne sovitaan Jumalan kanssa. Mutta Tuksu itse ei anna anteeksi KOSKAAN eikä muut saa (jostain syystä, logiikka?) syntejään anteeksi Jumalalta, vaikka samalla tapaa rukoilisivat ja 'katuisivat', kuten hän. Tuksu ei tunne anteeksiantoa, pelkkää vihaa.

    • Anonyymi

      Tänä päivänä kannattaa olla varuillaan noiden tsykolookien kanssa, ettei pääse hengestään. Sitten niillä on se sairalollinen pakkomielle toisten ihmisten lapsista. Joka viittaa narsismiin.

      Ja joo palstan tietolähteet, mulle on ihan sama mistä olette tietolähteenne hommanneet, tuskin olette olleet paikalla asioita näkemässä. En tunne tuksua, enkä haluakkaan, mutta vuosikausien sairalollinen tuntemattoman ihmisen vainoaminen ei ihan tervejärkiseltä kuullosta. Onko tässä taas toimittajia asialla? Lopettiko tuksu yhteistyön ja nyt kostetaan?

      • Anonyymi

        Jos rouvan juttuja lukee, niin hänhän on erittäis käärmeissään siitä ettei seiska kirjoita enää hänen mieleisiään juttuja ja ei anna enää rahaa. Eli mistään toimittajien kostosta ei ole kyse.


    • Anonyymi

      Miksi täällä on näätien kirjoittama ketju, täynnä samoja juttuja, joita jo vatvotte siellä näätäpalstalla?

      Mitä lisäarvoa tuo se, että tulette tänne kirjoittamaan samoja asioita samoin sanakääntein?

      • Anonyymi

        Miksi ne yleensäkään kiusaa, selkeästi sairasta ihmistä?
        Joukolla mennään feikki profiililla provosoimaan toisen harhaista maailmankuvaa.

        Kiusaajia koko näätäsakki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ne yleensäkään kiusaa, selkeästi sairasta ihmistä?
        Joukolla mennään feikki profiililla provosoimaan toisen harhaista maailmankuvaa.

        Kiusaajia koko näätäsakki.

        Miksi tämä sairas ihminen ei hakeudu minkäänlaiseen hoitoon vapaaehtoisesti? Miksi hän haluaa levittää harhaisia juttujaan ympäri maailman?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi tämä sairas ihminen ei hakeudu minkäänlaiseen hoitoon vapaaehtoisesti? Miksi hän haluaa levittää harhaisia juttujaan ympäri maailman?

        Koska sairaudentunnottomuus on yleistä mielisairauksien yhteydessä


    • Anonyymi

      Jos raitistuisi,näkisikö asiat toisesta vinkkelistä. Onko siihen halua ja pyrkimystä?
      Hyvin puhuttu, nätti tukka ja meikki.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      70
      6850
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4440
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2883
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      2121
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1673
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      99
      1475
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      306
      1143
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1111
    Aihe