Sota jo kyllästyttää

Anonyymi-ap

Ukrainan sodan varjolla nousee kaikki, Ruoka on noussut 20% Vesimaksut on noussut 50 €vuosi netti liittymä nousee sähkö hinta noussut viisinkertaiseksi, polttoaineen hinta tuplaantunut viime vuodesta.
Kaikesta huolimatta, Titanicin orkesterikin soitti viimeiseen asti kun alus vajosi syvyyksiin.

6

62

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miten on persu vieläkö Venäjä on kaiken hyvän lähde?

      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        🍑 ­­­N­­­y­­m­­­f­­o­­m­a­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#176700259

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Pitää ajatella positiivisesti. Venäjä olisi yhtä hyvin voinut hyökätä Suomeen. On jopa arvioitu, jos Venäjä voittaa Ukrainan, niin sitten seuraavaksi Viro, Latvia, Liettua ja Suomi.
      Periaatteessa meillä on nyt hyvä elää täällä, kun vertaa ukrainalaisten kärsimyksiä, eikö totta?
      Ennusteiden mukaan sota ei tule loppumaan nopeasti, joten asuminen Suomessa ei tule muuttumaan edulliseksi.

      • Anonyymi

        Tämän ajatuskyhäelmän on media istuttanut sun päähäs. Ai, vertailukohtana onkin Ukraina. Ihme, ettei Bosnian ja Serbian sodan aikaan keksitty tätä selitystä.

        Kyllä te ootte kaistapäitä.

        Oikeasti, nyt ajetaan vihreää siirtymää, eli yhteiskunnat tarkoituksella alas. Sota on vain tekosyy. Kieron poliitikon motto, älä jätä käyttämättä kriisiä hyväksesi. Pakoitteilla Eurooppa ampuu itseään päähän. Puolustuspoliittisesti ei ole viisasta ajaa Eurooppaa romahduspisteeseen. Aivan. Tässä on kyse muusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämän ajatuskyhäelmän on media istuttanut sun päähäs. Ai, vertailukohtana onkin Ukraina. Ihme, ettei Bosnian ja Serbian sodan aikaan keksitty tätä selitystä.

        Kyllä te ootte kaistapäitä.

        Oikeasti, nyt ajetaan vihreää siirtymää, eli yhteiskunnat tarkoituksella alas. Sota on vain tekosyy. Kieron poliitikon motto, älä jätä käyttämättä kriisiä hyväksesi. Pakoitteilla Eurooppa ampuu itseään päähän. Puolustuspoliittisesti ei ole viisasta ajaa Eurooppaa romahduspisteeseen. Aivan. Tässä on kyse muusta.

        Olen ollut tekemisissä bosnialaisten pakoliasten kanssa, kun heitä tuli Suomeen. Tiedän myös heidän kärsimystensä määrän. Meille ei tullut siihen aikaan sähköä eikä oikeastaan mitään sieltä alueelta. Nyt tilanne on aivan toinen.
        Venäjä on aivan arvaamaton tilanne. Olen nykyisin tekemisissä venäläisten ja ukrainalaisten kanssa ja minun tuttu oli pitkään töissä Ukrainassa. Hän on kansainvälisen politiikan asiantuntija.
        Minä kyllä luulen, että sinulta puuttuu syvempi ymmärrys ja tietoa.
        Tilanne on todella kriittinen ja koko tämä tilanne voi olla jo 3. maailmansodan alkua.
        Haluatko sinä, että Venäjä innostuu ja hyökkää Suomeen? Mikä on sitten sinun ajattelutapasi?
        Me olemme jo varustautuneet siihen, että lähdemme pakoon. Meillä on sukulaisia ja tuttuja eri puolilla maailmaa ja passit kunnossa. Mietipä tuota. Tutki vähän mitä kansanmurhaa Venäjä tällä hetkellä toteuttaa Ukrainassa ja lisäksi lähettää eri etnisten ryhmien nuoria miehiä tykinruuaksi. Jos Suomi olisi nyt osa Venäjää, niin sinutkin olisi lähetetty sinne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämän ajatuskyhäelmän on media istuttanut sun päähäs. Ai, vertailukohtana onkin Ukraina. Ihme, ettei Bosnian ja Serbian sodan aikaan keksitty tätä selitystä.

        Kyllä te ootte kaistapäitä.

        Oikeasti, nyt ajetaan vihreää siirtymää, eli yhteiskunnat tarkoituksella alas. Sota on vain tekosyy. Kieron poliitikon motto, älä jätä käyttämättä kriisiä hyväksesi. Pakoitteilla Eurooppa ampuu itseään päähän. Puolustuspoliittisesti ei ole viisasta ajaa Eurooppaa romahduspisteeseen. Aivan. Tässä on kyse muusta.

        On paljon tärkeämpää päästää eusta fossiilittomat savut ilmaan kuin voittaa läntinen puolustussota ukrainassa.
        Toveri Putin luonnollisesti jatkaa vihersiirtymän kiireellistä voimaan tuloa, jos voittaa Ukrainan sodan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      70
      1362
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1165
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1090
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      69
      957
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      772
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      712
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      711
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      369
      703
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      666
    Aihe