Kerron sulle totuuden

Anonyymi-ap

Vain kerran aikaisemmin elämässä oon tuntenut näin vahvaa vetovoimaa toiseen ihmiseen. Silloin olin rohkea, toinen ei ollut. Nyt saattaa olla toisinpäin. Tunne on niin voimakas, että on pakko joskus ottaa etäisyyttä selvitäkseen.

Vaikeaa olla ajattelematta sua.

56

2362

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuinka se edellinen kerta päättyi? Jotta tiedän varautua tulevaan. Hän on kyllä kuin magneetti, vetää puoleensa..

• Anonyymi

Sillä ei ole merkitystä, vain nykyhetkellä :) Tarkoitin vain, että harvinaista on näin voimakkaat tunteet ❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sillä ei ole merkitystä, vain nykyhetkellä :) Tarkoitin vain, että harvinaista on näin voimakkaat tunteet ❤️

Kauan mietit sanoja ennen kuin kirjoitit ne?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kauan mietit sanoja ennen kuin kirjoitit ne?

Mitä tarkoitat? Sanojani tälle menneisyyden ihmiselle? Vajaan vuoden.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tarkoitat? Sanojani tälle menneisyyden ihmiselle? Vajaan vuoden.

Oletko kertonut hänelle irl?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kostuiko tussu?

• Anonyymi

🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

❤️ ­­N­­y­­­m­f­o­m­a­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17670062a

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Vaikea vastata tällaisiin ilman, että tulee manipuloinnin makua. Eikö rakkaus tee vahvaksi ja rohkeaksi? Pohdin tätä paljon. Ehkä jossain vaiheessa, kun on luotto siihen toiseen. Luottamus tulee sitoutumisen myötä. Jos toisella on ovi auki menneeseen, muihin vaihtoehtoihin tai tulevaan, ei voi oikein sitoutua. Rakkaus on molemminpuolisena mahdollista, kun on sitoutuminen. Ja sen myötä luottamus.
      Ei ollut tarkoitus kaapata tätä. On vain hieno aloitus ja halusin tähän jotain ajatuksia jakaa. Upeaa ap. sekä voimia ja rohkeutta tulevaan.

• Anonyymi

Lisään tähän, kun nyt on hieno aloitus. Olen ajatellut, että voisin sittenkin joskus mennä naimisiin. Jos se on, mitä toiselle sitoutuminen merkitsee. Mulle se on ollut muita asioita. Mut jos se on toiselle tärkeää. Oon miettinyt paljon parisuhdetta ja mitä se vaatii. Kun tietää mistä tulee ja minne on menossa, ehkei se sitten pelota niin paljon laittaa itsensä likoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisään tähän, kun nyt on hieno aloitus. Olen ajatellut, että voisin sittenkin joskus mennä naimisiin. Jos se on, mitä toiselle sitoutuminen merkitsee. Mulle se on ollut muita asioita. Mut jos se on toiselle tärkeää. Oon miettinyt paljon parisuhdetta ja mitä se vaatii. Kun tietää mistä tulee ja minne on menossa, ehkei se sitten pelota niin paljon laittaa itsensä likoon.

Nyt on hienon kuuloinen vastaus, vaikka sivusta huutelenkin. Ei se avioliitto onnea tee vaan suhde ja siinä olevat ihmiset, mutta tuo ajatuksena, että olet valmis tekemään jotakin mikä itsellesi ei ole niin tärkeä juttu, mutta toiselle voi olla, se kuulostaa hurjan hienolta. Toivottavasti se toinenkin osapuoli ajattelee noin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt on hienon kuuloinen vastaus, vaikka sivusta huutelenkin. Ei se avioliitto onnea tee vaan suhde ja siinä olevat ihmiset, mutta tuo ajatuksena, että olet valmis tekemään jotakin mikä itsellesi ei ole niin tärkeä juttu, mutta toiselle voi olla, se kuulostaa hurjan hienolta. Toivottavasti se toinenkin osapuoli ajattelee noin.

Tuskin kukaan tietty minusta näin ajattelee. Siis näin pitkälle tulevaan. On se silti hyvä miettiä omat ajatukset selviksi, jos joskus sattuu, että sellainen ihminen tulee kohdalle. On sitten valmiimpi ottamaan vastaan toisen tunteet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se suhdekaan onnea tee. Se on suurin väärinkäsitys ihmisten päässä, että parisuhde ja toinen ihminen toisi onnen. Olet ihan yhtä onneton kuin nytkin ensi hurman jälkeen, jos se onnellisuus ei tule sisältäsi. Ette usko mutta niin se vaan on. Elämällä sen oppii! sivusta myös

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se suhdekaan onnea tee. Se on suurin väärinkäsitys ihmisten päässä, että parisuhde ja toinen ihminen toisi onnen. Olet ihan yhtä onneton kuin nytkin ensi hurman jälkeen, jos se onnellisuus ei tule sisältäsi. Ette usko mutta niin se vaan on. Elämällä sen oppii! sivusta myös

En minä ajattele, että toinen ihminen tuo sen onnen. Ajattelen, että olen taas valmiimpi ottamaan vastaan, jos sitä onnea kuitenkin tarjotaan. Ja siitähän se on ollut kiinni. Sinusta en tiedä, mutta näin minulla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No voi hyvää päivää. Ei tietenkään suhdekaan onnea tee. Yritin vain sanoa, että suhde on jo suhteena hyvä, jos se on hyvä eikä tarvitse avioliittoa ja oikeastaan hyvä suhde kyllä lisää onnellisuutta, jos siihen kumpikin uskaltaa täysin heittäytyä. Mutta mä en oikeesti ymmärrä mitä täällä vänkäämisellä saatte. Ei ole mitään keskustelua se, että saivarrellaan asioista, olis aika hirvee olla suhteessa semmoisen ihmisen kanssa, toinen olis joku ihan virheetön tyyppi. Ja tiedättekö, jos mitään ei tee, niin ei tee virheitä, mutta eipä oikein eläkään. Lisäks nää teidän kosto, ym. näyttämisjutut. Pikkulasten touhua, joskus luulin ettei aikuisissa sellaisia oo, mutta oon huomannut että valitettavasti on, mutta nyt adios.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No voi hyvää päivää. Ei tietenkään suhdekaan onnea tee. Yritin vain sanoa, että suhde on jo suhteena hyvä, jos se on hyvä eikä tarvitse avioliittoa ja oikeastaan hyvä suhde kyllä lisää onnellisuutta, jos siihen kumpikin uskaltaa täysin heittäytyä. Mutta mä en oikeesti ymmärrä mitä täällä vänkäämisellä saatte. Ei ole mitään keskustelua se, että saivarrellaan asioista, olis aika hirvee olla suhteessa semmoisen ihmisen kanssa, toinen olis joku ihan virheetön tyyppi. Ja tiedättekö, jos mitään ei tee, niin ei tee virheitä, mutta eipä oikein eläkään. Lisäks nää teidän kosto, ym. näyttämisjutut. Pikkulasten touhua, joskus luulin ettei aikuisissa sellaisia oo, mutta oon huomannut että valitettavasti on, mutta nyt adios.

En mä ole mistään kostosta puhunut. Enkä näyttämisestä. Miten se tähän kuuluu. Ei kai aloituskaan ole sellainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suhteessa ahistaa. Seksiä voi harrastaa ilman suhetta✌

• Anonyymi

Monesko totuus.
      Menet riittävän kauaksi, eri kaupunkiin, rannikolle, pohjoiseen. Kokeile avannossakäyntiä.
      Mikset voi olla ajattelematta, jos kerta ei oo mitään tapahtunut välillänne.

• Anonyymi

Kuulostaa tosi tutulta 🥺😢

• Anonyymi

Hulluksihan tässä tulee 😳

• Anonyymi
    • Anonyymi

Turvallista matkaa.

• Anonyymi

Niin toivotit 2.4

• Anonyymi

Olen kyllästynyt tällaisiin. Pahoittelut siitä. Voisi olla mulle mutta miksi en sitä tietäisi?

• Anonyymi

Ei ole multa naiselta tämä. Olet valehtelematta ensimmäinen ketä kohtaan tunnen näin vahvasti. sivusta

• Anonyymi

No oletko kukkamultanainen vai mikä nainen? Vai hehehevonen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No oletko kukkamultanainen vai mikä nainen? Vai hehehevonen?

Tykkään viherkasveista eli kukkamulta käy. On sitä muutama litra tullut ostettuakin.

• Anonyymi

Weight words my mouth.

• Anonyymi

Olen ollut aikaisemmin 2 kertaa, mutta tajusin sen olevan pientä erääseen verrattuna. Luulin, että on samanlaista.

• Anonyymi

Yhdyn tähän tunteeseen, vaikka on vaan se yksi ja ensimmäinen tosi vahva ihastuminen takana(?). Yksipuolisesti tosi pahasti ihastuminen on ikävä, kun haluaisi olla yhteyksissä, mut sitten tappelee itsensä kanssa, ettei häiritsisi liikaa. Kun tahtoisi auttaa ja antaa hyvää mieltä, muttei osaa ja pysty sitä tekemään.

Kunnon irtiotto auttaa kyllä. Kun ei käy edes katsomassa kuvaa ja ajattelee toisen ahdistuvan kaikesta kontaktista, niin kyllä se siitä pikkuhiljaa helpottaa. Katkeruus tai viha ei oo kuitenkaan minusta se ratkaisu, vaan haluan muistaa hänet ihanana naisena, eli ihan omana itsenään. Ehkä sitten joskus voi taas olla yhteydessä. - T

• Anonyymi

Toivottavasti mun kaipaama T ei ajattele näin 🥺 ei ollut yksipuolinen ihastuminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti mun kaipaama T ei ajattele näin 🥺 ei ollut yksipuolinen ihastuminen.

Voihan hitsi, toivottavasti ei sentään. - T

• Anonyymi

Hyvä kirjoitus, johon voin myös samaistua. Itse pidin mielestäni riittävän irtioton (vuosia ellei jo vuosikymmeniä) ja ajattelin, että olisin valmis kohtaamaan "Ystävänä". Tein aloitteen ja keskustelu loppui kolmen viestin jälkeen, vaikka olin ystävällinen ja kohtelias. Luopuminen on vaikeaa, siitä huolimatta vaikka itse haluaisin siihen päätepisteen. Ajattelin, että näin vanhempana tapaaminen olisi rikkonut aivoissani väärät illuusiot ja olisin palautunut maailmasta, jota ei kertakaikkiaan ole. Olenhan tavannut hänen jälkeensä monia äärettömän kiinnostavia ja minulle sopivia naisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai mun T😥

• Anonyymi

Ei tarvitse mennä pois,kauas. Jos on syy olla ja jäädä. Syy voisi olla hän. Simppeliä.

• Anonyymi

Saisi edes kerran halata pitkään❤️ Tosin se onni tuskin kestäisi kauaa ja haluaisin enemmän..

• Anonyymi

Ei voi tietää,jos ei kokeile. Rakastakaa!

• Anonyymi

Minullekin tämä on uutta vaikka olen ollut ihastunut aikaisemminkin. Kaipaan miestä viime vuodelta.

• Anonyymi

Aloittaja on nainen?

• Anonyymi

Niin on. T. Ap

• Anonyymi

Se on vähän niinkin, että mitään ei saa ikinä, jos aina jännittää pa*kat housuissa. Pii, ii, äs, te, ee. Kylä näi o.

• Anonyymi

Miksi valehtelet

• Anonyymi

Nainen noin 16 vuotta vanhempi

Meg Myers -Desire

• Anonyymi

Ahdistuitko viime päivinä aloittaja?

• Anonyymi

Minä ainakin ahdistuin viikko sitten. Sivusta

• Anonyymi

Mikäs se niin ahdistaisi ketään? Te ihmiset olette kyllä valheellisia ja täysin kykenemättömiä käsittämään yhtään mitään

• Anonyymi

Mistä? Sinä et ainakaan ole ahdistanut :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä ainakin ahdistuin viikko sitten. Sivusta

Näin arvelinkin

• Anonyymi

Ite en ole ikinä, tää on kamalaa eikä tätä voi kestää

• Anonyymi

Taidat olla aika nuori siis

• Anonyymi

KOVIA kokeneita olemme

• Anonyymi

Eihän sulla ees seiso.

• Anonyymi

Totuuden? Vttu anonyymina ettei edes sukupuolta uskalla laittaa. Hvetin pentu!

• Anonyymi

Järki seisoo

• Anonyymi

Ajattelin että nyt tulee raptorin mäkinen

• Anonyymi

Edes nykynainen ei tiedä mitä se haluaa. Pelkän panon vai muuta. Se on miehen tehtävä edelleen viedä ja sanoa, että nyt mennään näin.

• Anonyymi

Kuvittelin jo olevani kaiken kokenut mutta tätä tunnetta ei voi sanoin kuvailla

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4309
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3243
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2360
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      979
    6. 141
      958
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      904
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      842
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      780
    Aihe