P*askat ihmiset.
P*aska paikka
27
746
Vastaukset
- Anonyymi
Katohhan niät! Taesit noosta viärällä jalalla tänä uamuna:D:D
- Anonyymi
Oon löytänyt hyvänkin paikan ja hyviä ihmisiäkin täältä .
- Anonyymi
Hieno itse keksitty murre sulla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eks ookkin! Ihan itte oon keksiny ja oon nii ylyppee :DD
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voe kuule, ee oo ite keksitty murre! Vua on iha aeto ja oekkee savonkiel:D Mää vuan sinnäe opettelemmaan sitä ni ee tarvihe tiällä huuvvella:D:D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eks ookkin! Ihan itte oon keksiny ja oon nii ylyppee :DD
Sinnäe siinä yrität matkija savonkieltä mut heti huommoo jotta avutonta on yritys:D:D:D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinnäe siinä yrität matkija savonkieltä mut heti huommoo jotta avutonta on yritys:D:D:D
Eihän kukaan terve osaa tuota keksittyä murretta matkia
- Anonyymi
Paskinta Savonlinnassa on suomi24:seen kirjoittelijat.
Ylivoimaisesti huonoimmat jutut kaikilla mittareilla mitattuna.- Anonyymi
EI ole PAKKO lukea!!!
Paskinta on joka asiasta valittavat ja kaikkea älyvapaasti moittivat ja jopa törkeästi haukkua rouskuttavat.
Auttaisikohan yrittää järjestää oma elinpiiri siihen malliin, että ei olisi aina paha olla ja tarve olla valittamassa kaikesta. - Anonyymi
Suomi24 on on juurikin ajatusten ja mielipiteiden vaihtoa eli kirjoittelua varten.
Kirjoittelemisiin😇! - Anonyymi
Totta, tämä sinunkin kirjoituksesi on kohteliaasti sanottuna aneeminen.
- Anonyymi
Ihmiset On Uudessa Kahvilassa Torilla Mutta Linnut Paskoo
- Anonyymi
Kohta On Uusi Bussilinja 6 Niin Ei Sillä Mitään Väliä
- Anonyymi
Totta toinen puoli. Ei sitä käy kiistäminen. Savossa on paljon ankeutta.
Vaan on myös mahdollisuuksia. - Anonyymi
Kaunein kaupunki suvella :-) Kiva tulla ja sitten poistua ennen syksyn tuloa.
Miinusta ne "immeiset..." ei jatkoon. - Anonyymi
Se on WC se paskapaikka. Savonlinnan ainut vika on hyvyys.
- Anonyymi
Menkää Joensuuhun!!
- Anonyymi
Joensuu on paras!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joensuu on paras!
Joensuusta on kehittynyt koulutuksen ja sivistyksen kasvun myötä moderni ja elävä kaupunki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joensuusta on kehittynyt koulutuksen ja sivistyksen kasvun myötä moderni ja elävä kaupunki.
Susirajalla oleva perähikiä se on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Susirajalla oleva perähikiä se on.
Kitkeriä ovat pihlajan marjat!!!
- Anonyymi
Joo en suuhun muuta.
- Anonyymi
Susirajalla Joensuu Sijaitsee
- Anonyymi
Eikä sijaitse.
- Anonyymi
Savonlinna on kepujen tuhoama kituva maalaiskylä.
- Anonyymi
Eikö sieltä kannattais muuttaa hitoille. Mitä järkee siellä kärvistellä. Olavinlinna ei ole mikään syy asua savonlinnassa.
- Anonyymi
Savonlinnassa kaikenkarvaisten ongelmien ohella myös paljon hyvää kuten esim. Ihana luonto ja tärkeät ihmiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Savonlinnassa kaikenkarvaisten ongelmien ohella myös paljon hyvää kuten esim. Ihana luonto ja tärkeät ihmiset.
Tarkoitit TÖRKEÄT ihmiset🤣
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303521Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs91578Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131483Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241275Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34903Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht242893Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.132889- 60879
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ66854Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲98819