onkin jo liian lähellä? Ukrainan presidentti mainitsi jo muutamia kuukausia takaperin, niin kolmas WW on jo alkanut. Moni maa on osallistunut valjastamaan Ukrainaa, joten jopa Amerikka ja Eurooppa ovat sodassa mukana kovilla panoksilla.
Tämä WW3 tuli esille, kun Ukraina on ohjusiskulla päässyt jo noin 100 kilsaa moskovasta, ei kaukana, lentotukikohtaan. Myöskin kahteen muuhun lentotukikohtaan Venäjällä melko syvälle. Sanoivat haastattelussa, niin Ukraina pystyisi halutessaan iskemään punaiselle torille . Se ei ole kannattavaa kuulemma kuitenkaa, vaikka Venäjä on iskenyt Ukrainan hallintorakennuksiin.
Kumpia seuraatte enemmän, maailmantilannetta vaiko Maneja?
Mitäs meinaatte siitä, jos Kolmas Maailmansota
17
259
Vastaukset
- Anonyymi
Hä?
- Anonyymi
Kylmie seuraan vanahana immeisenä muolimatilannetta. Suop jännittää vuon, et millo se tulloo itäraja yli.
- Anonyymi
Totta on. Ukrainalla on pitkän matkan ohjuksia, joilla iskenyt Venäjälle kolmeen lentotukikohtaan. Djagilevan tukikohtaan,Rjazaniin( n 100-150 km Moskovasta kaakkoon ) ja kolmaskin oli, mutta ei tuu nyt mieleen, yhtä kaukana Ukrainan rajasta kuin tuo Rjazani.
- Anonyymi
Turhaa vaivaatte pientä päätä näin suurilla asioilla. Muut päättävät nämä asiat.
Mutta voitte aina jännittää millä mani hakee kuusen tänä jouluna.- Anonyymi
Sinähän vaivaat päätäsi huolehtimalla asioista jotka sinulle ei edes kuulu videoilla.
- Anonyymi
juu
- Anonyymi
jaa
- Anonyymi
joo
- Anonyymi
jaa
- Anonyymi
joo
- Anonyymi
jaa
- Anonyymi
joo
- Anonyymi
juu
- Anonyymi
jaa
- Anonyymi
juu
- Anonyymi
jaa
- Anonyymi
Aaaaaa
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1868563
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264668- 504198
- 593742
- 513196
- 502960
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262656- 432461
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382183Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362107